Het voornaamste verschil zit hem er in dat het niet live is, maar dat er maandenlang in geknipt en geplakt kan worden. Of dat je dan mensen hebt met tv ervaring of niet maakt dan weinig uit..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die hebben het ook wel makkelijk...die werken met acteurs...presentatoren zijn ook acteurs. Vind de Mol leuker toen het met "gewone" mensen werd gespeeld.

TV-mensen spelen een rol en zijn per definitie acteurs..of dacht je soms dat Prem altijd zo was? En die ongewassen intellectuele zwabber zever drol?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal acteursDit jaar 4-5 acteurs rest gewoon tv mensen

En National Geographic's programma's zijn óók wél eerlijk!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Goh, het is ook zo goed te vergelijken. Zembla is ook veel beter dan SST trouwens.

En Servio die van Guido... yup, de een het ene en de ander het anderequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:59 schreef D. het volgende:
Maar ik begrijp dat Mo het geheim geraden heeft?

Dat welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:59 schreef D. het volgende:
Maar ik begrijp dat Mo het geheim geraden heeft?

Ja op 127.0.0.1quote:

Thnx for the update.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:00 schreef Lyza666 het volgende:
Aan 't geluid te horen is alles weer pais en vree daar. Guido en Laura vertellen over hun binnenkomst en het toen gekregen nieuwe geheim. Ze denken ook dat "heel nederland" hen heeft uitgelachen bij het dinertje.
Volgens mij zijn ze gewoon blij dat dat geheim geraden is. Zou ik ook zijn in hun positie.
Oh en Aafke schreeuwt al voor de 3e x om alcohol.
Kortom, niks is veranderd als straks de streams weer aangaan.

Dat kan niet, teveel glasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:01 schreef RiftNL het volgende:
Wat zou er gebeuren als een Brian van DGK in het huis word gepropt?

quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
En Servio die van Guido... yup, de een het ene en de ander het andere

Dat was die met krullen toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:01 schreef RiftNL het volgende:

Die is dan alleen en gaat als een watje in de hoek zitten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:01 schreef RiftNL het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |