dat jaquote:
bonne nuitequote:
Der hat ja eine Lachkick!quote:
Faal.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:57 schreef bollokus het volgende:
prachtig.... die duitse humor.... eey een FIPO
Nee een faal-oquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:57 schreef bollokus het volgende:
ik sta er toch als eerste..........quote:
Hij heeft een vreselijk ongeluk gehad?quote:
Um auch auf die fernsehen zu zeinquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:58 schreef bollokus het volgende:
waarom springt die verdomde stream nou over
bijna verdronken .....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft een vreselijk ongeluk gehad?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik sta er toch als eerste..........
O ja?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik sta er toch als eerste..........
Het begint al uit te werkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:57 schreef bollokus het volgende:
aber whan ich etwas folg will ich das gerne weiter sehenquote:
Ze kijkt wel hééél lief naar 'm!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik denk dat laura hem gewoon gaat verkrachten als hij niet wil meewerken
het zal wel... het eerste berichtje was ik toch ook.... laat maar zal het wel weer niet snappen... ben ook maar een raar menneke natuurlijkquote:
De stem kijkt af en toe tussen het carnavallen door even op de streams.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik maar denken dat De Stem sliep, want L+G waren bijna onverstaanbaar aan het fluisteren.. Maar nu moet dus toch een zender goed.. Worden ze nou wel of niet voorgetrokken??
Sepo.quote:
Stem is er niet. Zijn opgenomen samples die een typemuts intikt en dan hoor je die afspelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik maar denken dat De Stem sliep, want L+G waren bijna onverstaanbaar aan het fluisteren.. Maar nu moet dus toch een zender goed.. Worden ze nou wel of niet voorgetrokken??
Servia had zijn zender niet om.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:02 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hahaha Guido: NEEEE LAAT ME NIET ALLEEEN
Bommie was je echt voorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
het zal wel... het eerste berichtje was ik toch ook.... laat maar zal het wel weer niet snappen... ben ook maar een raar menneke natuurlijk![]()
gaat niet gebeuren, daar lag giedje zijn grensquote:
scroll nog eens naar boven..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
het zal wel... het eerste berichtje was ik toch ook.... laat maar zal het wel weer niet snappen... ben ook maar een raar menneke natuurlijk![]()
als de andere morgen buitenkomen dat de viezigheid nog op de stoel ligtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:02 schreef Gert het volgende:
Nou, met z'n tweeën. Hoppa, kezen met je gay swans!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:02 schreef Gert het volgende:
Nou, met z'n tweeën. Hoppa, kezen met je gay swans!
de schijtebalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:04 schreef versabommie het volgende:
En hop... hij heeft al een reden gevonden om weg te komen
wuhaha ik scroll naar boven stond nog als eerstequote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
scroll nog eens naar boven..![]()
nou wat gaat Guidette nu weer bedenken om weg te komen bij Laura?
daag je me nu uit?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
wuhaha ik scroll naar boven stond nog als eerste
druk op F5 sta ik als 2e... o joke!
mmoet ik verdomme wakker blijven tot de volgende
hier geen probleem!quote:
Dat is toch echt een blauwtje hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:05 schreef Gert het volgende:
Guido: 'Wat een kutgeheim. Niks persoonlijks hè."
JAZEKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
geil poppetjequote:
santéquote:
Ik doe mee! *plop* !quote:
huh?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:08 schreef xTamaratJj het volgende:
Nee.. ff serieus.. ik weet maar nooit of jullie fokkers een grap maken of nie..
[ afbeelding ]
ctrl f5quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:08 schreef xTamaratJj het volgende:
[ afbeelding ]
hier echt geen problemenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:08 schreef xTamaratJj het volgende:
[ afbeelding ]
Zet snel je PC uit, hij kan ieder moment ontploffen....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:08 schreef xTamaratJj het volgende:
[ afbeelding ]
Doesn't workquote:
5quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zet snel je PC uit, hij kan ieder moment ontploffen....
http://secretstory.florisd.nl/quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:08 schreef xTamaratJj het volgende:
[ afbeelding ]
Die zag ik nou net wel aankomenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zet snel je PC uit, hij kan ieder moment ontploffen....
zit hier aan de pastis....... lekker johquote:
heb net de gyros op hmmmmmquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
zit hier aan de pastis....... lekker joh
Ook goed, thanksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:09 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
http://secretstory.florisd.nl/
asje
Kun je wel zeggen ja!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat is toch echt een blauwtje hoor
hij is egt heumeuquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja!
Alleen: iedere heterovent zou het er heel moeilijk mee hebben, ook al heb je een vriendin thuis. Maar hij is zo ongeïnteresseerd. Zou Laura niets vermoeden dan, denk ik dan...
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:08 schreef haroldvanhoof het volgende:
ik ga maandag aangifte doen , van opplichterij, diefstal en verduistering, hopenlijk zijn er meer mensen die er zo over denken , en wellicht kunnen we een pact sluiten
misschien gaat ze teveel in het spel op en kan ze er nu niet tegen dat hij haar elke keer afwijstquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja!
Alleen: iedere heterovent zou het er heel moeilijk mee hebben, ook al heb je een vriendin thuis. Maar hij is zo ongeïnteresseerd. Zou Laura niets vermoeden dan, denk ik dan...
Er zijn toch al meerdere clues in de open wereld dat zijn vriendin niet echt is. Ik denk dat hij ook de homo-kaart probeert te spelen in het spel, en het ondertussen ook is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja!
hij heeft gay model gedaan maar volgens mij gewoon voor de poen.... en niet bij iedereen springt ie gelijk omhoog door een handje hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja!
verloren tijd. je stemt voor wie blijft en die is er ook dus winnen zul je nooitquote:
Als het geen missie is had ik het idee dat ze nep clue's willen neerleggenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:11 schreef Lyza666 het volgende:
Iemand enig idee waar Joanna en Philip het over hadden net met die stamboom enzo?
Schijnt ook male gigolo te zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij heeft gay model gedaan maar volgens mij gewoon voor de poen.... en niet bij iedereen springt ie gelijk omhoog door een handje hoor.
mooi plaatjequote:
ja ik schijn ook slim te zijnquote:
hij kan zijjn kringspier gewoon weer aanspannenquote:
En daarnaast hebben dr botox lippen harde stukjes ... Arrgghhhquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Zoenen voor joanne der gezicht maakt niks uit hoor, die is toch alleen maar met derzelf bezig
Haha, dat ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij kan zijjn kringspier gewoon weer aanspannen
kan die morgen hamburgers poepenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:15 schreef knagsje het volgende:
Als guido zo door gaat krijgt ie een deuk van servio in zijn drol
Situatie is natuurlijk wel wat gecompliceerder. Philip wordt ook betast door Aafke en Joanna maar houd zich ook in. Karim vertelde van de week het totaal geblockt te hebben. Schijnt daar dus te kunnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja!
Alleen: iedere heterovent zou het er heel moeilijk mee hebben, ook al heb je een vriendin thuis. Al een tijd geen seks gehad, en dan zo'n lekker warm mokkel tegen je aan die jou leuk vindt. Maar hij is zo ongeïnteresseerd. Zou Laura niets vermoeden dan, denk ik dan...
het is toch carglass repareert , carglass vervangt.........quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:16 schreef Spooky4u het volgende:
Zou Carglass ook in Portugal sterren komen repareren?
Vervangt van alles.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is toch carglass repareert , carglass vervangt.........
een beetje LPX3 zou wonderen doen daarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:16 schreef Spooky4u het volgende:
Dat Servies maar zover uitgescheurt mag zijn dat ie vervangen wordtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is toch carglass repareert , carglass vervangt.........
Die vallen niet meer onder de garantie van carglassquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:16 schreef Spooky4u het volgende:
Nette tijd toch voor de vrijdagavondquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:16 schreef waxmask het volgende:
Ok zet de eind-tune maar weer in...dit was het weer voor deze avond...00.15 in Portugal...
verdomd moet ik nu naar saai slapende mensen kijken voor ik eindelijk de nieuwe cos komtquote:
nee dan is echt het hek van de dam, dan gaan al die gasten elkaar alleen nog maar liggen uitwonen, word het gewoon de gayvillage daarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:17 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat Servies maar zover uitgescheurt mag zijn dat ie vervangen wordt
das niet waar dat is alweer een paar jaar terugquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:17 schreef waxmask het volgende:
Man wat verlang ik terug naar DGK, dan begon het nu pas....
Goatses in het scanmantopicquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee dan is echt het hek van de dam, dan gaan al die gasten elkaar alleen nog maar liggen uitwonen, word het gewoon de gayvillage daar
dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:19 schreef marky het volgende:
Tot nog toe best vermakelijke stream avond en dat zonder alcohol
Dus ik heb heel wat gemistquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:19 schreef marky het volgende:
DGK heeft de RLS verneukt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:17 schreef waxmask het volgende:
Man wat verlang ik terug naar DGK, dan begon het nu pas....
als je geen leven verder hebt welquote:
Jazeker...het feest gaat nu echt beginnen....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:19 schreef marky het volgende:
Wat is er gebeurd dan: ik was er niet....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:19 schreef marky het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:21 schreef Stranger het volgende:
*wacht op de stem*
Philip, doe je zender om
Juist dat denk ik ook!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:21 schreef minzo het volgende:
Ze doen net alsof ze een missie hebben gedaan(dus clue die eigenlijk niet van hun zijn aan hun koppelen
MAG DIE STEM OOK EENS SLAPEN?!!quote:
komt maik opeens uit zijn holletje kruipen net nu die twee bezig zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:22 schreef Darklight het volgende:
En Maik ziet alles
als die niet slaapt
RLS is nooit zo populair geweest als destijds met DGKquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:20 schreef Stranger het volgende:
[..]
DGK heeft de RLS verneukt.
Blij dat dit dichter bij BB staat.
Je typt me de toetsen van het bordquote:
Met alex zijn bloed danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:23 schreef Darklight het volgende:
Ik zou met bloed allerlei duivelse teksten op de muren schrijven
Ja... eckt waar dat DGK meer kijkers trok dan Big Brother 1 en 2quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:23 schreef RiftNL het volgende:
[..]
RLS is nooit zo populair geweest als destijds met DGK
vaag iddquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:24 schreef paddy het volgende:
Verrek, zouden het echt broer en zus zijn?Maar dat geheim zat er toch niet in?
DGK vond ik saaier. Elke dag matennaaierij en rellen kan ook vervelen hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:23 schreef RiftNL het volgende:
[..]
RLS is nooit zo populair geweest als destijds met DGK
maar dan is het toch goed... want het is geen familiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:24 schreef marky het volgende:
Wat natuurlijk kan gebeuren is dat dit weer aan Laura en Guido wordt gelinkt.
Niets is dat het lijkt ....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:24 schreef paddy het volgende:
Verrek, zouden het echt broer en zus zijn?Maar dat geheim zat er toch niet in?
Als je streamkijkers etc meetelt wel ja zonder niet nee iddquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja... eckt waar dat DGK meer kijkers trok dan Big Brother 1 en 2![]()
echt hoor
Dat zou echt mooi zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:27 schreef Spooky4u het volgende:
Extra hulp, staan ze straks alleen Gerard voor de gek te houden als iedereen wakker is.
Moet nu wel toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:28 schreef minzo het volgende:
Hoop eigenlijk dat Guido en Philip gaan same werken, kunnen ze ver komen
Phillip haalt sowieso de finale veel meiden stemmen op hem die hoeft zich niet druk te makenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:28 schreef minzo het volgende:
Joanna er ook bij leuk stelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:28 schreef minzo het volgende:
Probeer je me nu in de maling te nemen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:25 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Als je streamkijkers etc meetelt wel ja zonder niet nee idd
Hahaha :dquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:29 schreef Spooky4u het volgende:
Yo is het kwijt, als Mo nu wakker was met der hoogbegaafdheid.
Geniaaalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:30 schreef PC eend het volgende:
Na dat ketchup hart, had ik heel groot met stront: :HOMO'S ZIJN ZIEK" op de grond geschreven.
Servio over de zeik en drukken op alex dat hij een fundamentalistische SGP'er is.
Jooann over de zeik dat ze alles moet schoonmaken.
En gerard die er aan proeft en het in zijn gezicht smeert onder het mom van: "nee hoor jongens dit is echt geen poep".
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:30 schreef PC eend het volgende:
Na dat ketchup hart, had ik heel groot met stront: :HOMO'S ZIJN ZIEK" op de grond geschreven.
Servio over de zeik en drukken op alex dat hij een fundamentalistische SGP'er is.
En gerard die er aan proeft en het in zijn gezicht smeert onder het mom van: "nee hoor jongens dit is echt geen poep".
Idd of je teelbalzweet in een bord met eten doen etc etcquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:30 schreef PC eend het volgende:
Ik ga stuk hierquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:30 schreef PC eend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |