FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ik zit aan meneer Amstel, blijf nog wel ff :pquote:
Greys is me al voorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:16 schreef Lemar het volgende:
[..]
Doe #332 dan ff sluiten of veranderen.
Deze! Van posten in die andere krijg je aambeien en genitale wraaten, dat topic stinkt!quote:
Omdat je in het verkeerde topic zat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:16 schreef Ikkieee het volgende:
waarom staat in de OP weer een kruis door de kop van maik heen? fail
gelukkigquote:
Dat die 2 vaders heeft?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:19 schreef RiftNL het volgende:
Even serieus ik heb net wat interessants gevonden van Guido zijn vader! Kan ik dat hier posten?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:19 schreef RiftNL het volgende:
Even serieus ik heb net wat interessants gevonden van Guido zijn vader! Kan ik dat hier posten?
slikken of niet??!?!?quote:
Geen N.A.W kan me niet voorstellen wat er verder schokkend kan zijn...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:19 schreef RiftNL het volgende:
lets do itquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Geen N.A.W kan me niet voorstellen wat er verder schokkend kan zijn...
daar geloof ik echt niks vanquote:
Alleen nog steeds binnen alle grenzenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:20 schreef marky het volgende:
Guido en Laura doen het nu toch wel erg leuk.
Doe eens normaal JONGUH. dat je mij verwijt een T-tje te vergeten.. okee. Maar nou PIS JE TOCH NAAST HET POTJEquote:
Waar zijn jouw foto'squote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:21 schreef Annelies-G het volgende:
Als servio serieus kijkt is het nog een lekker ding ook
Maar...maar...maar dat kan toch helemaal niet?quote:
Wij wil Servio nu zo snel mogelijk iddquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:21 schreef Day het volgende:
Volgens kan Guido niet wachten tot het geraden is.
Af en toe is het echt een mongool jaquote:
Mag ook griep ofzo zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe eens normaal JONGIUH. dat je mij verwijt een T-tje te vergeten.. okee. Maar nou PIS JE TOCH NAAST HET POTJE
Hey hallooooooooooooooooooo Maik de Boer hierquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar...maar...maar dat kan toch helemaal niet?
Heb net mijn avatar veranderd, je had me kunnen zienquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:22 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb net mijn avatar veranderd, je had me kunnen zien
dat vraag ik me ook afquote:
Ja die serv is ook weer teveel geobserdeerd door guido dat guido hem af kan leidenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:22 schreef bollokus het volgende:
guidois toch wel goed bezig om de boel weer een beetje te ontkrachtigen bij stervio hij weet ook dat stervio weer met stoof gaat spreken
hij denkt er wel bij na.....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ja die serv is ook weer teveel geobserdeerd door guido dat guido hem af kan leiden
Een zwaard?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:24 schreef RiftNL het volgende:
Ze hadden een pakketje bezorgd vanuit TNT Post op Guido zijn huisadres![]()
[ afbeelding ]
Zo belangrijk is mijn kop niet hoor, niks bijzondersquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:24 schreef RiftNL het volgende:
Ze hadden een pakketje bezorgd vanuit TNT Post op Guido zijn huisadres![]()
[ afbeelding ]
jammerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:24 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zo belangrijk is mijn kop niet hoor, niks bijzonders
Hij wil geld volgens mij hoopt hij op een paar foute gokjesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:21 schreef Day het volgende:
Volgens kan Guido niet wachten tot het geraden is.
Moraalridder?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
In de trend van ridder, ja
Jup net op t moment dat het in dr oog komt zo ongeveer zou perfecte timing zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:26 schreef bollokus het volgende:
ze moeten nou eigenlijk proberen om vanavond "betrapt" te worden dan is het plaatje compleet
Tja, er zijn nog vrouwen ( een handje vol ) die geen botox, nep tieten, kilo make-up, merk kleding etc dragen CQ hebbenquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Jup net op t moment dat het in dr oog komt zo ongeveer zou perfecte timing zijn
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Jup net op t moment dat het in dr oog komt zo ongeveer zou perfecte timing zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |