FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ik zit aan meneer Amstel, blijf nog wel ff :pquote:
Greys is me al voorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:16 schreef Lemar het volgende:
[..]
Doe #332 dan ff sluiten of veranderen.
Deze! Van posten in die andere krijg je aambeien en genitale wraaten, dat topic stinkt!quote:
Omdat je in het verkeerde topic zat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:16 schreef Ikkieee het volgende:
waarom staat in de OP weer een kruis door de kop van maik heen? fail
gelukkigquote:
Dat die 2 vaders heeft?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:19 schreef RiftNL het volgende:
Even serieus ik heb net wat interessants gevonden van Guido zijn vader! Kan ik dat hier posten?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:19 schreef RiftNL het volgende:
Even serieus ik heb net wat interessants gevonden van Guido zijn vader! Kan ik dat hier posten?
slikken of niet??!?!?quote:
Geen N.A.W kan me niet voorstellen wat er verder schokkend kan zijn...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:19 schreef RiftNL het volgende:
lets do itquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Geen N.A.W kan me niet voorstellen wat er verder schokkend kan zijn...
daar geloof ik echt niks vanquote:
Alleen nog steeds binnen alle grenzenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:20 schreef marky het volgende:
Guido en Laura doen het nu toch wel erg leuk.
Doe eens normaal JONGUH. dat je mij verwijt een T-tje te vergeten.. okee. Maar nou PIS JE TOCH NAAST HET POTJEquote:
Waar zijn jouw foto'squote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:21 schreef Annelies-G het volgende:
Als servio serieus kijkt is het nog een lekker ding ook
Maar...maar...maar dat kan toch helemaal niet?quote:
Wij wil Servio nu zo snel mogelijk iddquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:21 schreef Day het volgende:
Volgens kan Guido niet wachten tot het geraden is.
Af en toe is het echt een mongool jaquote:
Mag ook griep ofzo zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe eens normaal JONGIUH. dat je mij verwijt een T-tje te vergeten.. okee. Maar nou PIS JE TOCH NAAST HET POTJE
Hey hallooooooooooooooooooo Maik de Boer hierquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar...maar...maar dat kan toch helemaal niet?
Heb net mijn avatar veranderd, je had me kunnen zienquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:22 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb net mijn avatar veranderd, je had me kunnen zien
dat vraag ik me ook afquote:
Ja die serv is ook weer teveel geobserdeerd door guido dat guido hem af kan leidenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:22 schreef bollokus het volgende:
guidois toch wel goed bezig om de boel weer een beetje te ontkrachtigen bij stervio hij weet ook dat stervio weer met stoof gaat spreken
hij denkt er wel bij na.....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ja die serv is ook weer teveel geobserdeerd door guido dat guido hem af kan leiden
Een zwaard?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:24 schreef RiftNL het volgende:
Ze hadden een pakketje bezorgd vanuit TNT Post op Guido zijn huisadres![]()
[ afbeelding ]
Zo belangrijk is mijn kop niet hoor, niks bijzondersquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:24 schreef RiftNL het volgende:
Ze hadden een pakketje bezorgd vanuit TNT Post op Guido zijn huisadres![]()
[ afbeelding ]
jammerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:24 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zo belangrijk is mijn kop niet hoor, niks bijzonders
Hij wil geld volgens mij hoopt hij op een paar foute gokjesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:21 schreef Day het volgende:
Volgens kan Guido niet wachten tot het geraden is.
Moraalridder?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
In de trend van ridder, ja
Jup net op t moment dat het in dr oog komt zo ongeveer zou perfecte timing zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:26 schreef bollokus het volgende:
ze moeten nou eigenlijk proberen om vanavond "betrapt" te worden dan is het plaatje compleet
Tja, er zijn nog vrouwen ( een handje vol ) die geen botox, nep tieten, kilo make-up, merk kleding etc dragen CQ hebbenquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Jup net op t moment dat het in dr oog komt zo ongeveer zou perfecte timing zijn
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
ik ga er op wachten ik dnk dat gaydo daar nog wel mee kan komen. zo is hij volgens mij welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Als je soms pumps enz draagt vind ik alles bestquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:27 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Tja, er zijn nog vrouwen ( een handje vol ) die geen botox, nep tieten, kilo make-up, merk kleding etc dragen CQ hebbenmijn tieten hangen een beetje, heb ietwat overgewicht en draag een spijkerbroek met een t'shirt. Lekker saai
zien we tenminste een keer wat andersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:27 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Tja, er zijn nog vrouwen ( een handje vol ) die geen botox, nep tieten, kilo make-up, merk kleding etc dragen CQ hebbenmijn tieten hangen een beetje, heb ietwat overgewicht en draag een spijkerbroek met een t'shirt. Lekker saai
hhmmmzz heb wel dikke tieten, mag dat ook?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:27 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Als je soms pumps enz draagt vind ik alles best![]()
Uit de kunst!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hhmmmzz heb wel dikke tieten, mag dat ook?
Die zie ik echt nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:26 schreef Greys het volgende:
Servio en Guido lopen elkaar gewoon op te geilen om Laura heen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:28 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Onze relatie is nep"
Ja, dat is wel duidelijk.:')
nice capquote:
Zo erg...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
Guido loopt Servio op te geilen en Laura weet het
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over tot de orde van de nacht.................Hebben giedje en Lautje al speeksel uitewisseld?quote:
Ze lopen heel de avond al quasi met elkaar te stoeien enzo, S&G.quote:
nopequote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Over tot de orde van de nacht.................Hebben giedje en Lautje al speeksel uitewisseld?
Vond waar we het net over hadden veel interessanterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Over tot de orde van de nacht.................Hebben giedje en Lautje al speeksel uitewisseld?
Nee hoor een fervent fan uit de DGK tijd...alleen jammer dat je nu minder actief bent met deze RLS...quote:
miss welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:31 schreef iBenny het volgende:
Maar morgen wordt hun geheim dus geraden?
Zou je toch wel denken. ze hebben het er allemaal over.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:31 schreef iBenny het volgende:
Tuin is inmiddels vrouwenkamer.. roddelen! over joanna net bijvoorbeedlquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:31 schreef Day het volgende:
Waarom trekt Laura elke keer haar hoofd weg als Guido haar een kus wil geven?
En is het gesprek in de tuin nog een beetje interessant? Dit in ieder geval niet.
Vertel!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo erg...
Ik zit trouwens om fijne roddel op de vrouwenkamer te kieken.. Joanna gaat over de tong mwuhahaha !
Wat heb ik daar de schurft aan: naakt op hoge hakkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:27 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Als je soms pumps enz draagt vind ik alles best![]()
Eindelijk! Kan Laura naar Alex en Guido kan over een week of wat huilen omdat zijn gay lover eruit moet!quote:
ik zou het wel jammer vinden denk dat het nog leuke situaties op kan leverenquote:
Niet naakt of course das niks aanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat heb ik daar de schurft aan: naakt op hoge hakken![]()
Hij moet wennen aan een niet behaarde rugquote:
lol, die nightcamquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:33 schreef Greys het volgende:
Heeft Aaf nou zo'n stoppelige oksel?
[ afbeelding ]
Ze moet nog even aan het idee wennen:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:33 schreef afca_oc het volgende:
Kan laura niet tactisch gokken op guido dat ie homo is?
Dat dus en buddy heeft de relatie ook gewoon bevestigd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:31 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Als hij echt homo is zou hij toch nog makkelijker laura een keertje kunnen doen`? Gewoon voor het spel? Dus denk dat die gewoon zijn relatie thuis niet op het spel wil zetten
Hoezo?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:31 schreef iBenny het volgende:
Ze had vorige week al een keer voor Guido moeten drukken, dan was er misschien nog een kans geweest, nu vind ik het al knap dat ze het langer uithouden dan afgelopen dinsdagquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:33 schreef afca_oc het volgende:
Kan laura niet tactisch gokken op guido dat ie homo is?
Kom er nog steeds een beetje moeilijk inquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee hoor een fervent fan uit de DGK tijd...alleen jammer dat je nu minder actief bent met deze RLS...
komt nog welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kom er nog steeds een beetje moeilijk in![]()
Bij DGK ook, maar daar had je de tijd![]()
Ik vind 'r best mooi, maar qua gezichtsuitdrukkingen lijkt ze soms al een oma.quote:
POLL wie moet blijven: Dennis, Laurens of Mustafa? bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:55 schreef Stranger het volgende:
Hmmzz volgens Arcee's lijstje heb ik toch meegepost in bb4.. kan het me niet herinneren
Wie hebben welke Real Life Soaps en subfora wel en niet gevolgd?
Ik vind der zelfs soms nog een beetje kinderachtig als 25.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind 'r best mooi, maar qua gezichtsuitdrukkingen lijkt ze soms al een oma.
Ze is bijzonder fotogeniek. Elk shot op de streams is wel een cap waard.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:37 schreef Gert het volgende:
Ik vind 'r best mooi, maar qua gezichtsuitdrukkingen lijkt ze soms al een oma.
Haha the fuck haal je die reactie ineens vandaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
POLL wie moet blijven: Dennis, Laurens of Mustafa? bijvoorbeeld.
Ja, Joanna is veel volwassener en die is nog jonger ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:38 schreef Lemar het volgende:
Ik vind der zelfs soms nog een beetje kinderachtig als 25.
Mee eens.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, Joanna is veel volwassener en die is nog jonger ook.
Kwam in de search naar voren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:38 schreef Stranger het volgende:
Haha the fuck haal je die reactie ineens vandaan
Die je nu quote
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds niets van dat Joanna 23 is, 32 lijkt me logischer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja lijkt wel ouder dan Laura.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:40 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds niets van dat Joanna 23 is, 32 lijkt me logischer.
Ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:41 schreef Stranger het volgende:
Ik ga er echt vanuit dat Laura en Guido dalijk nog gaan zoenen.
Wat snap je niet?quote:
Keep dreaming...snel mond kusjes maybe...but no tongues involved.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:41 schreef Stranger het volgende:
En ik ga dan stuk als er bij 1 van de twee echt de vonk overslaatquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:41 schreef Stranger het volgende:
ja ik ook, en verwacht stiekem ook nog wel dat de regie er een vlou in gaat gooien dat de verwachtingen weer op de kop gaat zettenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:41 schreef Stranger het volgende:
Waarom?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:31 schreef iBenny het volgende:
Ik zit net te luisteren. Waarom is Guido een beetje somberder geworden dan, over hun kansen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:38 schreef bollokus het volgende:
wel tof dat ze weer voledig met het spel bezig zijn vooral laura en guido
let it happenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:41 schreef Stranger het volgende:
Ik vind haar wel leuk, pittige tante.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:42 schreef bamby het volgende:
Joane vind ik er ook ouder uit zien, maar het gedrag van een dwarskoppige puber.
zoveel speculatiesquote:
Laura maakt 't niet uit zei ze net, maar voor Guido is het een grens ivm z'n vriendin... zucht.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:41 schreef Stranger het volgende:
Moet ik weer para worden?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:42 schreef Annelies-G het volgende:
Heej LS, was jij niet bij FOK weggegaan en verhuisd naar VOL?
ze waren een uurtje terug die 2 zo aan het uithoren en ze wouden niet zoenen etc. etcen een ieder sprak overeen nep relatiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zit net te luisteren. Waarom is Guido een beetje somberder geworden dan, over hun kansen?
Omdat net in de slaapkamer iedereen aan het speculeren was over hun relatie. Dat 'ie of fake zou zijn of dat ze broer/zus zijn ofzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zit net te luisteren. Waarom is Guido een beetje somberder geworden dan, over hun kansen?
Die 2 vinden elkaar echt wel leukquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Laura maakt 't niet uit zei ze net, maar voor Guido is het een grens ivm z'n vriendin... zucht.
Net zo'n grens als bij elkaar slapen zeker. Eerst dikke drama en een week later wel gewoon bij elkaar in bed kruipen.
Raaaar alsof op je op FOK! zit maar in een andere dimensie....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:42 schreef Annelies-G het volgende:
Heej LS, was jij niet bij FOK weggegaan en verhuisd naar VOL?
dat is zeker een plaatjequote:
Als ze een drankje hadden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:44 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
handje over zijn been, ze is hem aan het opwarmen. Als ze gewoon wat in zijn drankje gooit dan komt het wel goed
Ze zijn net door de hele groep onder de vuur genomen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
word er doodziek van.Kappen met die BS. Iedereen wordt er ziek van, inclusief de hoofdpersonenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:41 schreef Stranger het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:44 schreef RiftNL het volgende:
Als Guido nu zijn hand weg haalt dan pakt Laura hem bij zn kipknots
BS ????quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
word er doodziek van.Kappen met die BS. Iedereen wordt er ziek van, inclusief de hoofdpersonen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk, pittige tante.
Ik niet hoor, ik vind het een heel leuke verhaallijn, jammer dat het voor ze wordt verpest en dat ze de halve dag niets doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
word er doodziek van.Kappen met die BS. Iedereen wordt er ziek van, inclusief de hoofdpersonen
ik begrijp het niet meer, maar ja verstand komt met de jaren zeggenze. en geluk is met de domme, dus dat heb ik ook al nietquote:
O, daar word je toch helemaal gek van!!! Ze kan echt niets anders meer, volgens mij..quote:
Ze vind hem gewoon leukquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:47 schreef Dutchguy het volgende:
Probeerde Laura Guido nou een harde diabolo te bezorgen?
JA IK OOKquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
TYFUSZOOI GELUID STOND HARD OMDAT ZE Zo fluisterde,
schrik me de tering
Het duurt veel te lang Starnger, kijken naar lijden is tot op een bepaalde hoogte leuk....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:46 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik vind het een heel leuke verhaallijn, jammer dat het voor ze wordt verpest en dat ze de halve dag niets doen
Ja gaat er wel in thanksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:46 schreef Kwaliteit het volgende:
Wie wilt er een Belgische bonbon?
[ afbeelding ]
ja het zelfde hier,,, volgens mijn medebewoners nu ook wakkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
TYFUSZOOI GELUID STOND HARD OMDAT ZE Zo fluisterde,
schrik me de tering
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:
Komop, die guidette zit er gewoon emotieloos bij, als ze zo over mijn been had gegaan had ik er nu op dat aanrecht uit elkaar getrokken al was ze sharron!
Die gozer is zo homo!!!
quote:
Dat zeg ik.quote:
GMTAquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:
Komop, die guidette zit er gewoon emotieloos bij, als ze zo over mijn been had gegaan had ik er nu op dat aanrecht uit elkaar getrokken al was ze sharron!
Die gozer is zo homo!!!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:
Die gozer is zo homo!!!
Als je na zo'n tijd geen seks zo gestreeld wordt, zou dat normaal gesproken al lang gebeurd zijn. Of het bij Guido ook zo is... ik blijf het maar vaag vinden, die 'vriendin' van 'm.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:47 schreef Dutchguy het volgende:
Probeerde Laura Guido nou een harde diabolo te bezorgen?
Laura wordt niet blij dan hoor..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:50 schreef Stranger het volgende:
Ik denk dat voor beide trouwens wel een last van de schouders valt als hun geheim geraden wordt, worden ze misschien nog actief in dat huis
lekkah lekkah !quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:46 schreef Kwaliteit het volgende:
Wie wilt er een Belgische bonbon?
[ afbeelding ]
100x zo spannend dan 4 mensen die een boek lezenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kijk, dit is nu rustgevende tv.. Mensen die slapen...
Dat schijnt al een paar keer gebeurd te zijn..!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ja en wanneer komt die joanne nou een keer slaapwandelend langs als iedereen nog wakker is
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kijk, dit is nu rustgevende tv.. Mensen die slapen...
Ja die laura staat op springen, dan ben ik echt bang dat ze het gaat zoeken bij alexquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:50 schreef Stranger het volgende:
Ik denk dat voor beide trouwens wel een last van de schouders valt als hun geheim geraden wordt, worden ze misschien nog actief in dat huis
Ach krijgen we leuk beelden van servio die continu aan het kriebelen isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:50 schreef Stranger het volgende:
Daarom is het beter als Falex (ey nieuwe nickname:P ) eruit gaat dan is de kans groter dat er wat gebeurdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ja die laura staat op springen, dan ben ik echt bang dat ze het gaat zoeken bij alex![]()
een beetje zwardvechten met de ridder ... ok môiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ja die laura staat op springen, dan ben ik echt bang dat ze het gaat zoeken bij alex![]()
heej dat heb ik nu op mijn tv :p wat toevallig :pquote:
Heb jij dubbele dosis gehad vandaag?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach krijgen we leuk beelden van servio die continu aan het kriebelen is![]()
Tja, en aangezien Servio de maat niet kent, knijpt ie geregeld in tepels en ballen! Das leuk!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach krijgen we leuk beelden van servio die continu aan het kriebelen is![]()
hoezo ??quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij dubbele dosis gehad vandaag?
HUH ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:53 schreef Day het volgende:
Ik zit naar een slapende Mo te kijken.![]()
Trouwens, hoorde ik het vanmiddag nou goed? Werd Pimmetje live gedumpt?
ahja.. ben wat rustig jaquote:
Jazekerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:53 schreef Day het volgende:
Yup goed gehoordquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:53 schreef Day het volgende:
dat had ik even gemist.... lolquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:54 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jazeker
Ze wist nu dankzij Maik dat ze nooit iets voor Pim had gevoeld.
Pimmetje?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:53 schreef Day het volgende:
Buenas nochesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:55 schreef soyChantal het volgende:
ik ga slapen, er gaat toch niks gebeuren![]()
Kan gebeuren.quote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |