Als je na zo'n tijd geen seks zo gestreeld wordt, zou dat normaal gesproken al lang gebeurd zijn. Of het bij Guido ook zo is... ik blijf het maar vaag vinden, die 'vriendin' van 'm.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:47 schreef Dutchguy het volgende:
Probeerde Laura Guido nou een harde diabolo te bezorgen?
Laura wordt niet blij dan hoor..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:50 schreef Stranger het volgende:
Ik denk dat voor beide trouwens wel een last van de schouders valt als hun geheim geraden wordt, worden ze misschien nog actief in dat huis
lekkah lekkah !quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:46 schreef Kwaliteit het volgende:
Wie wilt er een Belgische bonbon?
[ afbeelding ]
100x zo spannend dan 4 mensen die een boek lezenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kijk, dit is nu rustgevende tv.. Mensen die slapen...
Dat schijnt al een paar keer gebeurd te zijn..!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ja en wanneer komt die joanne nou een keer slaapwandelend langs als iedereen nog wakker is
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kijk, dit is nu rustgevende tv.. Mensen die slapen...
Ja die laura staat op springen, dan ben ik echt bang dat ze het gaat zoeken bij alexquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:50 schreef Stranger het volgende:
Ik denk dat voor beide trouwens wel een last van de schouders valt als hun geheim geraden wordt, worden ze misschien nog actief in dat huis
Ach krijgen we leuk beelden van servio die continu aan het kriebelen isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:50 schreef Stranger het volgende:
Daarom is het beter als Falex (ey nieuwe nickname:P ) eruit gaat dan is de kans groter dat er wat gebeurdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ja die laura staat op springen, dan ben ik echt bang dat ze het gaat zoeken bij alex![]()
een beetje zwardvechten met de ridder ... ok môiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ja die laura staat op springen, dan ben ik echt bang dat ze het gaat zoeken bij alex![]()
heej dat heb ik nu op mijn tv :p wat toevallig :pquote:
Heb jij dubbele dosis gehad vandaag?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach krijgen we leuk beelden van servio die continu aan het kriebelen is![]()
Tja, en aangezien Servio de maat niet kent, knijpt ie geregeld in tepels en ballen! Das leuk!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach krijgen we leuk beelden van servio die continu aan het kriebelen is![]()
hoezo ??quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij dubbele dosis gehad vandaag?
HUH ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:53 schreef Day het volgende:
Ik zit naar een slapende Mo te kijken.![]()
Trouwens, hoorde ik het vanmiddag nou goed? Werd Pimmetje live gedumpt?
ahja.. ben wat rustig jaquote:
Jazekerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:53 schreef Day het volgende:
Yup goed gehoordquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:53 schreef Day het volgende:
dat had ik even gemist.... lolquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:54 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jazeker
Ze wist nu dankzij Maik dat ze nooit iets voor Pim had gevoeld.
Pimmetje?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:53 schreef Day het volgende:
Buenas nochesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:55 schreef soyChantal het volgende:
ik ga slapen, er gaat toch niks gebeuren![]()
Kan gebeuren.quote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |