Ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:41 schreef Stranger het volgende:
Ik ga er echt vanuit dat Laura en Guido dalijk nog gaan zoenen.
Wat snap je niet?quote:
Keep dreaming...snel mond kusjes maybe...but no tongues involved.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:41 schreef Stranger het volgende:
En ik ga dan stuk als er bij 1 van de twee echt de vonk overslaatquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:41 schreef Stranger het volgende:
ja ik ook, en verwacht stiekem ook nog wel dat de regie er een vlou in gaat gooien dat de verwachtingen weer op de kop gaat zettenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:41 schreef Stranger het volgende:
Waarom?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:31 schreef iBenny het volgende:
Maar morgen wordt hun geheim dus geraden?
Ik zit net te luisteren. Waarom is Guido een beetje somberder geworden dan, over hun kansen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:38 schreef bollokus het volgende:
wel tof dat ze weer voledig met het spel bezig zijn vooral laura en guido
let it happenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:41 schreef Stranger het volgende:
Ik vind haar wel leuk, pittige tante.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:42 schreef bamby het volgende:
Joane vind ik er ook ouder uit zien, maar het gedrag van een dwarskoppige puber.
zoveel speculatiesquote:
Laura maakt 't niet uit zei ze net, maar voor Guido is het een grens ivm z'n vriendin... zucht.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:41 schreef Stranger het volgende:
Moet ik weer para worden?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:42 schreef Annelies-G het volgende:
Heej LS, was jij niet bij FOK weggegaan en verhuisd naar VOL?
ze waren een uurtje terug die 2 zo aan het uithoren en ze wouden niet zoenen etc. etcen een ieder sprak overeen nep relatiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zit net te luisteren. Waarom is Guido een beetje somberder geworden dan, over hun kansen?
Omdat net in de slaapkamer iedereen aan het speculeren was over hun relatie. Dat 'ie of fake zou zijn of dat ze broer/zus zijn ofzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zit net te luisteren. Waarom is Guido een beetje somberder geworden dan, over hun kansen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |