ik ga er op wachten ik dnk dat gaydo daar nog wel mee kan komen. zo is hij volgens mij welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Jup net op t moment dat het in dr oog komt zo ongeveer zou perfecte timing zijn
Als je soms pumps enz draagt vind ik alles bestquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:27 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Tja, er zijn nog vrouwen ( een handje vol ) die geen botox, nep tieten, kilo make-up, merk kleding etc dragen CQ hebbenmijn tieten hangen een beetje, heb ietwat overgewicht en draag een spijkerbroek met een t'shirt. Lekker saai
zien we tenminste een keer wat andersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:27 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Tja, er zijn nog vrouwen ( een handje vol ) die geen botox, nep tieten, kilo make-up, merk kleding etc dragen CQ hebbenmijn tieten hangen een beetje, heb ietwat overgewicht en draag een spijkerbroek met een t'shirt. Lekker saai
hhmmmzz heb wel dikke tieten, mag dat ook?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:27 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Als je soms pumps enz draagt vind ik alles best![]()
Uit de kunst!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hhmmmzz heb wel dikke tieten, mag dat ook?
Die zie ik echt nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:26 schreef Greys het volgende:
Servio en Guido lopen elkaar gewoon op te geilen om Laura heen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:28 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Onze relatie is nep"
Ja, dat is wel duidelijk.:')
nice capquote:
Zo erg...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
Guido loopt Servio op te geilen en Laura weet het
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over tot de orde van de nacht.................Hebben giedje en Lautje al speeksel uitewisseld?quote:
Ze lopen heel de avond al quasi met elkaar te stoeien enzo, S&G.quote:
nopequote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Over tot de orde van de nacht.................Hebben giedje en Lautje al speeksel uitewisseld?
Vond waar we het net over hadden veel interessanterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Over tot de orde van de nacht.................Hebben giedje en Lautje al speeksel uitewisseld?
Nee hoor een fervent fan uit de DGK tijd...alleen jammer dat je nu minder actief bent met deze RLS...quote:
miss welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:31 schreef iBenny het volgende:
Maar morgen wordt hun geheim dus geraden?
Zou je toch wel denken. ze hebben het er allemaal over.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:31 schreef iBenny het volgende:
Tuin is inmiddels vrouwenkamer.. roddelen! over joanna net bijvoorbeedlquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:31 schreef Day het volgende:
Waarom trekt Laura elke keer haar hoofd weg als Guido haar een kus wil geven?
En is het gesprek in de tuin nog een beetje interessant? Dit in ieder geval niet.
Vertel!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo erg...
Ik zit trouwens om fijne roddel op de vrouwenkamer te kieken.. Joanna gaat over de tong mwuhahaha !
Wat heb ik daar de schurft aan: naakt op hoge hakkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:27 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Als je soms pumps enz draagt vind ik alles best![]()
Eindelijk! Kan Laura naar Alex en Guido kan over een week of wat huilen omdat zijn gay lover eruit moet!quote:
ik zou het wel jammer vinden denk dat het nog leuke situaties op kan leverenquote:
Niet naakt of course das niks aanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat heb ik daar de schurft aan: naakt op hoge hakken![]()
Hij moet wennen aan een niet behaarde rugquote:
lol, die nightcamquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:33 schreef Greys het volgende:
Heeft Aaf nou zo'n stoppelige oksel?
[ afbeelding ]
Ze moet nog even aan het idee wennen:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:33 schreef afca_oc het volgende:
Kan laura niet tactisch gokken op guido dat ie homo is?
Dat dus en buddy heeft de relatie ook gewoon bevestigd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:31 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Als hij echt homo is zou hij toch nog makkelijker laura een keertje kunnen doen`? Gewoon voor het spel? Dus denk dat die gewoon zijn relatie thuis niet op het spel wil zetten
Hoezo?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:31 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |