ik ga er op wachten ik dnk dat gaydo daar nog wel mee kan komen. zo is hij volgens mij welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Jup net op t moment dat het in dr oog komt zo ongeveer zou perfecte timing zijn
Als je soms pumps enz draagt vind ik alles bestquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:27 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Tja, er zijn nog vrouwen ( een handje vol ) die geen botox, nep tieten, kilo make-up, merk kleding etc dragen CQ hebbenmijn tieten hangen een beetje, heb ietwat overgewicht en draag een spijkerbroek met een t'shirt. Lekker saai
zien we tenminste een keer wat andersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:27 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Tja, er zijn nog vrouwen ( een handje vol ) die geen botox, nep tieten, kilo make-up, merk kleding etc dragen CQ hebbenmijn tieten hangen een beetje, heb ietwat overgewicht en draag een spijkerbroek met een t'shirt. Lekker saai
hhmmmzz heb wel dikke tieten, mag dat ook?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:27 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Als je soms pumps enz draagt vind ik alles best![]()
Uit de kunst!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hhmmmzz heb wel dikke tieten, mag dat ook?
Die zie ik echt nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:26 schreef Greys het volgende:
Servio en Guido lopen elkaar gewoon op te geilen om Laura heen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:28 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Onze relatie is nep"
Ja, dat is wel duidelijk.:')
nice capquote:
Zo erg...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
Guido loopt Servio op te geilen en Laura weet het
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over tot de orde van de nacht.................Hebben giedje en Lautje al speeksel uitewisseld?quote:
Ze lopen heel de avond al quasi met elkaar te stoeien enzo, S&G.quote:
nopequote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Over tot de orde van de nacht.................Hebben giedje en Lautje al speeksel uitewisseld?
Vond waar we het net over hadden veel interessanterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Over tot de orde van de nacht.................Hebben giedje en Lautje al speeksel uitewisseld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |