Die 2 vinden elkaar echt wel leukquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Laura maakt 't niet uit zei ze net, maar voor Guido is het een grens ivm z'n vriendin... zucht.
Net zo'n grens als bij elkaar slapen zeker. Eerst dikke drama en een week later wel gewoon bij elkaar in bed kruipen.
Raaaar alsof op je op FOK! zit maar in een andere dimensie....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:42 schreef Annelies-G het volgende:
Heej LS, was jij niet bij FOK weggegaan en verhuisd naar VOL?
dat is zeker een plaatjequote:
Als ze een drankje hadden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:44 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
handje over zijn been, ze is hem aan het opwarmen. Als ze gewoon wat in zijn drankje gooit dan komt het wel goed
Ze zijn net door de hele groep onder de vuur genomen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zit net te luisteren. Waarom is Guido een beetje somberder geworden dan, over hun kansen?
word er doodziek van.Kappen met die BS. Iedereen wordt er ziek van, inclusief de hoofdpersonenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:41 schreef Stranger het volgende:
Ik ga er echt vanuit dat Laura en Guido dalijk nog gaan zoenen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:44 schreef RiftNL het volgende:
Als Guido nu zijn hand weg haalt dan pakt Laura hem bij zn kipknots
BS ????quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
word er doodziek van.Kappen met die BS. Iedereen wordt er ziek van, inclusief de hoofdpersonen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk, pittige tante.
Ik niet hoor, ik vind het een heel leuke verhaallijn, jammer dat het voor ze wordt verpest en dat ze de halve dag niets doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
word er doodziek van.Kappen met die BS. Iedereen wordt er ziek van, inclusief de hoofdpersonen
ik begrijp het niet meer, maar ja verstand komt met de jaren zeggenze. en geluk is met de domme, dus dat heb ik ook al nietquote:
O, daar word je toch helemaal gek van!!! Ze kan echt niets anders meer, volgens mij..quote:
Ze vind hem gewoon leukquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:47 schreef Dutchguy het volgende:
Probeerde Laura Guido nou een harde diabolo te bezorgen?
JA IK OOKquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
TYFUSZOOI GELUID STOND HARD OMDAT ZE Zo fluisterde,
schrik me de tering
Het duurt veel te lang Starnger, kijken naar lijden is tot op een bepaalde hoogte leuk....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:46 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik vind het een heel leuke verhaallijn, jammer dat het voor ze wordt verpest en dat ze de halve dag niets doen
Ja gaat er wel in thanksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:46 schreef Kwaliteit het volgende:
Wie wilt er een Belgische bonbon?
[ afbeelding ]
ja het zelfde hier,,, volgens mijn medebewoners nu ook wakkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
TYFUSZOOI GELUID STOND HARD OMDAT ZE Zo fluisterde,
schrik me de tering
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:
Komop, die guidette zit er gewoon emotieloos bij, als ze zo over mijn been had gegaan had ik er nu op dat aanrecht uit elkaar getrokken al was ze sharron!
Die gozer is zo homo!!!
quote:
Dat zeg ik.quote:
GMTAquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:
Komop, die guidette zit er gewoon emotieloos bij, als ze zo over mijn been had gegaan had ik er nu op dat aanrecht uit elkaar getrokken al was ze sharron!
Die gozer is zo homo!!!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:
Die gozer is zo homo!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |