het is toch carglass repareert , carglass vervangt.........quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:16 schreef Spooky4u het volgende:
Zou Carglass ook in Portugal sterren komen repareren?
Vervangt van alles.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is toch carglass repareert , carglass vervangt.........
een beetje LPX3 zou wonderen doen daarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:16 schreef Spooky4u het volgende:
Dat Servies maar zover uitgescheurt mag zijn dat ie vervangen wordtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is toch carglass repareert , carglass vervangt.........
Die vallen niet meer onder de garantie van carglassquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:16 schreef Spooky4u het volgende:
Nette tijd toch voor de vrijdagavondquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:16 schreef waxmask het volgende:
Ok zet de eind-tune maar weer in...dit was het weer voor deze avond...00.15 in Portugal...
verdomd moet ik nu naar saai slapende mensen kijken voor ik eindelijk de nieuwe cos komtquote:
nee dan is echt het hek van de dam, dan gaan al die gasten elkaar alleen nog maar liggen uitwonen, word het gewoon de gayvillage daarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:17 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat Servies maar zover uitgescheurt mag zijn dat ie vervangen wordt
das niet waar dat is alweer een paar jaar terugquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:17 schreef waxmask het volgende:
Man wat verlang ik terug naar DGK, dan begon het nu pas....
Goatses in het scanmantopicquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee dan is echt het hek van de dam, dan gaan al die gasten elkaar alleen nog maar liggen uitwonen, word het gewoon de gayvillage daar
dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:19 schreef marky het volgende:
Tot nog toe best vermakelijke stream avond en dat zonder alcohol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |