dat jaquote:
bonne nuitequote:
Der hat ja eine Lachkick!quote:
Faal.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:57 schreef bollokus het volgende:
prachtig.... die duitse humor.... eey een FIPO
Nee een faal-oquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:57 schreef bollokus het volgende:
ik sta er toch als eerste..........quote:
Hij heeft een vreselijk ongeluk gehad?quote:
Um auch auf die fernsehen zu zeinquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:58 schreef bollokus het volgende:
waarom springt die verdomde stream nou over
bijna verdronken .....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft een vreselijk ongeluk gehad?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik sta er toch als eerste..........
O ja?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik sta er toch als eerste..........
Het begint al uit te werkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:57 schreef bollokus het volgende:
aber whan ich etwas folg will ich das gerne weiter sehenquote:
Ze kijkt wel hééél lief naar 'm!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik denk dat laura hem gewoon gaat verkrachten als hij niet wil meewerken
het zal wel... het eerste berichtje was ik toch ook.... laat maar zal het wel weer niet snappen... ben ook maar een raar menneke natuurlijkquote:
De stem kijkt af en toe tussen het carnavallen door even op de streams.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik maar denken dat De Stem sliep, want L+G waren bijna onverstaanbaar aan het fluisteren.. Maar nu moet dus toch een zender goed.. Worden ze nou wel of niet voorgetrokken??
Sepo.quote:
Stem is er niet. Zijn opgenomen samples die een typemuts intikt en dan hoor je die afspelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik maar denken dat De Stem sliep, want L+G waren bijna onverstaanbaar aan het fluisteren.. Maar nu moet dus toch een zender goed.. Worden ze nou wel of niet voorgetrokken??
Servia had zijn zender niet om.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:02 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hahaha Guido: NEEEE LAAT ME NIET ALLEEEN
Bommie was je echt voorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
het zal wel... het eerste berichtje was ik toch ook.... laat maar zal het wel weer niet snappen... ben ook maar een raar menneke natuurlijk![]()
gaat niet gebeuren, daar lag giedje zijn grensquote:
scroll nog eens naar boven..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
het zal wel... het eerste berichtje was ik toch ook.... laat maar zal het wel weer niet snappen... ben ook maar een raar menneke natuurlijk![]()
als de andere morgen buitenkomen dat de viezigheid nog op de stoel ligtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:02 schreef Gert het volgende:
Nou, met z'n tweeėn. Hoppa, kezen met je gay swans!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:02 schreef Gert het volgende:
Nou, met z'n tweeėn. Hoppa, kezen met je gay swans!
de schijtebalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:04 schreef versabommie het volgende:
En hop... hij heeft al een reden gevonden om weg te komen
wuhaha ik scroll naar boven stond nog als eerstequote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
scroll nog eens naar boven..![]()
nou wat gaat Guidette nu weer bedenken om weg te komen bij Laura?
daag je me nu uit?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
wuhaha ik scroll naar boven stond nog als eerste
druk op F5 sta ik als 2e... o joke!
mmoet ik verdomme wakker blijven tot de volgende
hier geen probleem!quote:
Dat is toch echt een blauwtje hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:05 schreef Gert het volgende:
Guido: 'Wat een kutgeheim. Niks persoonlijks hč."
JAZEKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
geil poppetjequote:
santéquote:
Ik doe mee! *plop* !quote:
huh?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:08 schreef xTamaratJj het volgende:
Nee.. ff serieus.. ik weet maar nooit of jullie fokkers een grap maken of nie..
[ afbeelding ]
ctrl f5quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:08 schreef xTamaratJj het volgende:
[ afbeelding ]
hier echt geen problemenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:08 schreef xTamaratJj het volgende:
[ afbeelding ]
Zet snel je PC uit, hij kan ieder moment ontploffen....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:08 schreef xTamaratJj het volgende:
[ afbeelding ]
Doesn't workquote:
5quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zet snel je PC uit, hij kan ieder moment ontploffen....
http://secretstory.florisd.nl/quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:08 schreef xTamaratJj het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |