Die zag ik nou net wel aankomenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zet snel je PC uit, hij kan ieder moment ontploffen....
zit hier aan de pastis....... lekker johquote:
heb net de gyros op hmmmmmquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
zit hier aan de pastis....... lekker joh
Ook goed, thanksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:09 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
http://secretstory.florisd.nl/
asje
Kun je wel zeggen ja!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat is toch echt een blauwtje hoor
hij is egt heumeuquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja!
Alleen: iedere heterovent zou het er heel moeilijk mee hebben, ook al heb je een vriendin thuis. Maar hij is zo ongeīnteresseerd. Zou Laura niets vermoeden dan, denk ik dan...
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:08 schreef haroldvanhoof het volgende:
ik ga maandag aangifte doen , van opplichterij, diefstal en verduistering, hopenlijk zijn er meer mensen die er zo over denken , en wellicht kunnen we een pact sluiten
misschien gaat ze teveel in het spel op en kan ze er nu niet tegen dat hij haar elke keer afwijstquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja!
Alleen: iedere heterovent zou het er heel moeilijk mee hebben, ook al heb je een vriendin thuis. Maar hij is zo ongeīnteresseerd. Zou Laura niets vermoeden dan, denk ik dan...
Er zijn toch al meerdere clues in de open wereld dat zijn vriendin niet echt is. Ik denk dat hij ook de homo-kaart probeert te spelen in het spel, en het ondertussen ook is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja!
hij heeft gay model gedaan maar volgens mij gewoon voor de poen.... en niet bij iedereen springt ie gelijk omhoog door een handje hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja!
verloren tijd. je stemt voor wie blijft en die is er ook dus winnen zul je nooitquote:
Als het geen missie is had ik het idee dat ze nep clue's willen neerleggenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:11 schreef Lyza666 het volgende:
Iemand enig idee waar Joanna en Philip het over hadden net met die stamboom enzo?
Schijnt ook male gigolo te zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij heeft gay model gedaan maar volgens mij gewoon voor de poen.... en niet bij iedereen springt ie gelijk omhoog door een handje hoor.
mooi plaatjequote:
ja ik schijn ook slim te zijnquote:
hij kan zijjn kringspier gewoon weer aanspannenquote:
En daarnaast hebben dr botox lippen harde stukjes ... Arrgghhhquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Zoenen voor joanne der gezicht maakt niks uit hoor, die is toch alleen maar met derzelf bezig
Haha, dat ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij kan zijjn kringspier gewoon weer aanspannen
kan die morgen hamburgers poepenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:15 schreef knagsje het volgende:
Als guido zo door gaat krijgt ie een deuk van servio in zijn drol
Situatie is natuurlijk wel wat gecompliceerder. Philip wordt ook betast door Aafke en Joanna maar houd zich ook in. Karim vertelde van de week het totaal geblockt te hebben. Schijnt daar dus te kunnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja!
Alleen: iedere heterovent zou het er heel moeilijk mee hebben, ook al heb je een vriendin thuis. Al een tijd geen seks gehad, en dan zo'n lekker warm mokkel tegen je aan die jou leuk vindt. Maar hij is zo ongeīnteresseerd. Zou Laura niets vermoeden dan, denk ik dan...
het is toch carglass repareert , carglass vervangt.........quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:16 schreef Spooky4u het volgende:
Zou Carglass ook in Portugal sterren komen repareren?
Vervangt van alles.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is toch carglass repareert , carglass vervangt.........
een beetje LPX3 zou wonderen doen daarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:16 schreef Spooky4u het volgende:
Dat Servies maar zover uitgescheurt mag zijn dat ie vervangen wordtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is toch carglass repareert , carglass vervangt.........
Die vallen niet meer onder de garantie van carglassquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:16 schreef Spooky4u het volgende:
Nette tijd toch voor de vrijdagavondquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:16 schreef waxmask het volgende:
Ok zet de eind-tune maar weer in...dit was het weer voor deze avond...00.15 in Portugal...
verdomd moet ik nu naar saai slapende mensen kijken voor ik eindelijk de nieuwe cos komtquote:
nee dan is echt het hek van de dam, dan gaan al die gasten elkaar alleen nog maar liggen uitwonen, word het gewoon de gayvillage daarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:17 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat Servies maar zover uitgescheurt mag zijn dat ie vervangen wordt
das niet waar dat is alweer een paar jaar terugquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:17 schreef waxmask het volgende:
Man wat verlang ik terug naar DGK, dan begon het nu pas....
Goatses in het scanmantopicquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee dan is echt het hek van de dam, dan gaan al die gasten elkaar alleen nog maar liggen uitwonen, word het gewoon de gayvillage daar
dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:19 schreef marky het volgende:
Tot nog toe best vermakelijke stream avond en dat zonder alcohol
Dus ik heb heel wat gemistquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:19 schreef marky het volgende:
DGK heeft de RLS verneukt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:17 schreef waxmask het volgende:
Man wat verlang ik terug naar DGK, dan begon het nu pas....
als je geen leven verder hebt welquote:
Jazeker...het feest gaat nu echt beginnen....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:19 schreef marky het volgende:
Wat is er gebeurd dan: ik was er niet....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:19 schreef marky het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:21 schreef Stranger het volgende:
*wacht op de stem*
Philip, doe je zender om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |