Die zag ik nou net wel aankomenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zet snel je PC uit, hij kan ieder moment ontploffen....
zit hier aan de pastis....... lekker johquote:
heb net de gyros op hmmmmmquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
zit hier aan de pastis....... lekker joh
Ook goed, thanksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:09 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
http://secretstory.florisd.nl/
asje
Kun je wel zeggen ja!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat is toch echt een blauwtje hoor
hij is egt heumeuquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja!
Alleen: iedere heterovent zou het er heel moeilijk mee hebben, ook al heb je een vriendin thuis. Maar hij is zo ongeīnteresseerd. Zou Laura niets vermoeden dan, denk ik dan...
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:08 schreef haroldvanhoof het volgende:
ik ga maandag aangifte doen , van opplichterij, diefstal en verduistering, hopenlijk zijn er meer mensen die er zo over denken , en wellicht kunnen we een pact sluiten
misschien gaat ze teveel in het spel op en kan ze er nu niet tegen dat hij haar elke keer afwijstquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja!
Alleen: iedere heterovent zou het er heel moeilijk mee hebben, ook al heb je een vriendin thuis. Maar hij is zo ongeīnteresseerd. Zou Laura niets vermoeden dan, denk ik dan...
Er zijn toch al meerdere clues in de open wereld dat zijn vriendin niet echt is. Ik denk dat hij ook de homo-kaart probeert te spelen in het spel, en het ondertussen ook is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja!
hij heeft gay model gedaan maar volgens mij gewoon voor de poen.... en niet bij iedereen springt ie gelijk omhoog door een handje hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja!
verloren tijd. je stemt voor wie blijft en die is er ook dus winnen zul je nooitquote:
Als het geen missie is had ik het idee dat ze nep clue's willen neerleggenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:11 schreef Lyza666 het volgende:
Iemand enig idee waar Joanna en Philip het over hadden net met die stamboom enzo?
Schijnt ook male gigolo te zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij heeft gay model gedaan maar volgens mij gewoon voor de poen.... en niet bij iedereen springt ie gelijk omhoog door een handje hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |