Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat voor lul lopen doe ik al 26 jaar. En niemand die daar geld aan geeft. Alleen Muck knuffelt me soms
dat en de tijd een weekje vooruitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou nou nou, niet jezelf zo onnodig naar beneden halen
En @tt: koffie en knuffels sil vous plait![]()
ik doe niks, de waarheid mag gezegd (aldus Wilders)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou nou nou, niet jezelf zo onnodig naar beneden halen
En @tt: koffie en knuffels s'il vous plait![]()
en dat Muck snel opknapt of dat haar arts iets vindt.quote:
sex is te koop hoor...........quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar wat ik ECHT wil is niet te koop....
Nee nee nog niet! Eerst dit weekend nogquote:
OMG haal jij Wilders nu aan als een voorbeeld om kracht bij je opmerking te zetten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik doe niks, de waarheid mag gezegd (aldus Wilders)
Liefde is te koopquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar wat ik ECHT wil is niet te koop....
Wat ga je dit weekend dan doen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nog niet! Eerst dit weekend nog![]()
[..]
OMG haal jij Wilders nu aan als een voorbeeld om kracht bij je opmerking te zetten?![]()
Woon je in Limburg ofzo
Ja, dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
en dat Muck snel opknapt of dat haar arts iets vindt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En @tt: koffie en knuffels s'il vous plait![]()
GF, kan je deze even reserveren voor me?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liefde is te koopIk bedoel, geef me een paarse Lada en ik ben de jouwe
Morgen ga ik naar Ferrariquote:
Dank uquote:
Wie is WIlma?quote:
ik zeg alleen dat volgens hem de waarheid gezegd mag worden. Wat hij er alleen niet bij verteld is dat het een zwaar overdreven waarheid is. En als hij dat mag mag ik het ook want ik betaal netto meer belasting dan meneer want meneer maakt het alleen maar op met al die grote Polen en Joego's om hem heen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
OMG haal jij Wilders nu aan als een voorbeeld om kracht bij je opmerking te zetten?![]()
Woon je in Limburg ofzo
Daar is vanalles stuk aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
GF, kan je deze even reserveren voor me?
http://www.forum.ladaniva(...)topic.php?f=5&t=3921
Toff, veel plezierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar FerrariLeuke dingen doen
En vanavond krijg ik bezoek
het is echt om gestoord van te worden. Niemand kan en wil wat doen bij bijv UWV pas als ze een klacht schrijft wordt er 1 wakker. En die kut baas van mij kijkt alleen maar: oh je bent ziek geweest, dan hoeft een gesprek zelfs nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ookArme Muckie
![]()
quote:
flesquote:
Jaaaa. Dit weekendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hij voelt zich stiekem een tokkiequote:[..]
Woon je in Limburg ofzo
Ik snap niet wat je bedoeldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat volgens hem de waarheid gezegd mag worden. Wat hij er alleen niet bij verteld is dat het een zwaar overdreven waarheid is. En als hij dat mag mag ik het ook want ik betaal netto meer belasting dan meneer want meneer maakt het alleen maar op met al die grote Polen en Joego's om hem heen.
Plome loriquote:
Ja, jammer is datquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is echt om gestoord van te worden. Niemand kan en wil wat doen bij bijv UWV pas als ze een klacht schrijft wordt er 1 wakker. En die kut baas van mij kijkt alleen maar: oh je bent ziek geweest, dan hoeft een gesprek zelfs niet
Geef haar verdomme gewoon een kans!
Lang niet gezien, hoe ist met jou dan?quote:
Would be nicequote:
Er waren hier gisteravond wat infidels die niet geloofden dat een tafelpoot een sexspeeltje wasquote:
Gaat z'n gangetje. En met jou? Heb ik nog belangrijke dingen gemist?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lang niet gezien, hoe ist met jou dan?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er waren hier gisteravond wat infidels die niet geloofden dat een tafelpoot een sexspeeltje was
Die moet je naar het seksmuseum in A'dam sturenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er waren hier gisteravond wat infidels die niet geloofden dat een tafelpoot een sexspeeltje was
Lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje. En met jou? Heb ik nog belangrijke dingen gemist?
Oh is dat die ene van het ff incident?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh is dat die ene van het ff incident?![]()
Mijn werk is failliet gegaan. Loop nu bij het UWV om hopelijk toch nog iets van geld terug te krijgen en ben weer opzoek naar nieuw werk. Wel jammer, want het werk opzich was wel tof.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerBevalt je werk nog een beetje?
Hier alles ok
Geen flauw idee eigenlijkDenk het niet
Dat is wel balen dat ze failliet zijn gegaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn werk is failliet gegaan. Loop nu bij het UWV om hopelijk toch nog iets van geld terug te krijgen en ben weer opzoek naar nieuw werk. Wel jammer, want het werk opzich was wel tof.
I can fix thatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar is vanalles stuk aanNee, doe me dan maar een beetje een modernere Lada en eentje die wel rijdt
iets met een vuistquote:
quote:
Oh, jij hebt wel pech he?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn werk is failliet gegaan. Loop nu bij het UWV om hopelijk toch nog iets van geld terug te krijgen en ben weer opzoek naar nieuw werk. Wel jammer, want het werk opzich was wel tof.
Oh jaquote:
Er kan meer in dan alleen een tafelpootquote:
Of 2quote:
Whehehehequote:
mijn armen zijn geen 20kilometer langquote:
Ik wil een lieve rijke man, een paarse Lada, een vijver met meerkoeten, een veranda met schommelstoel en lekkere koffie... Maar ja, je kunt niet alles hebbenquote:
quote:
mensen, mensen, het is nog geen weekend hoorquote:
ONZ radio, daar ging het er over.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WheheheheIk vraag me dan wel af in welk topic dat thuishoorde
![]()
Ja en?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
mensen, mensen, het is nog geen weekend hoor
dan heb je er wel meer tijd voorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en?Dat kan alleen in het weekend dacht jij?
![]()
Zo Myr heeft het KSC weer gevondenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
ONZ radio, daar ging het er over.Was hier een beetje raar als tussendoorse mededeling.
He Solquote:
Ja, nogalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
ONZ radio, daar ging het er over.Was hier een beetje raar als tussendoorse mededeling.
Laat ik pakkenquote:
Collega, die is nu halen. Was problemen aan het fixen dus had een excuus.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liefde is te koopIk bedoel, geef me een paarse Lada en ik ben de jouwe
je zit er naastquote:
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht eerst dat is een dure tas, maar een auto?![]()
Ja, het is echt koudquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je zit er naast![]()
Goffer wat is het waterkoud
Ik had handschoenen aan en zelfs nog heb ik koude vingertjes
Zie hieronderquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Collega, die is nu halen. Was problemen aan het fixen dus had een excuus.
En hey allen
ik heb alle sal wat ik wilquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil een lieve rijke man, een paarse Lada, een vijver met meerkoeten, een veranda met schommelstoel en lekkere koffie... Maar ja, je kunt niet alles hebben
Wat heb je toch weer een gelukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Collega, die is nu halen. Was problemen aan het fixen dus had een excuus.
En hey allen
*wrijft je handen warmquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je zit er naast![]()
Goffer wat is het waterkoud
Ik had handschoenen aan en zelfs nog heb ik koude vingertjes
Echt guur is hetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEen auto
![]()
[..]
Ja, het is echt koudZo naar andere locatie op de fiets, dus nog een keer bevriezen
ik was al aan het teruglezenquote:
Ik stiekem ook welquote:
Ach, heb het vanochtend ook overleefd, dus komt zo vast ook goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt guur is hetwarm aankleden meisje, en daarna snel kop warme koffie of thee om de handjes aan te warmen
[..]
ik was al aan het teruglezen
@TT.... wat ik zou willen? Is niet relevant atm
Ach als je klaar bent met werken dan wordt je wel overspoeld met warmtequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, heb het vanochtend ook overleefd, dus komt zo vast ook goed
Is het al 4 uur?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat waterkoker aanzetten voor een cupasouppie
als je liever verse groentensoep hebtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat waterkoker aanzetten voor een cupasouppie
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach als je klaar bent met werken dan wordt je wel overspoeld met warmte
Bijna, want dan ben ik vrijquote:
Wat wil je niet meer?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat wil je niet meer?Werken bedoel je?
quote:
lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je liever verse groentensoep hebtheb net drie liter gemaakt
ooh ja ik wil mijn lief nuquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel![]()
Al staan er nog een paar dingen op mijn verlanglijstje, maar die zijn niet noodzakelijk ofzo
Kom maar naar Zwolle, krijg je koffiequote:
Dan moet je naar d'r toe gaanquote:
Klinkt wel heel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar naar Zwolle, krijg je koffie
ooh ja ik stop direct met werkquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
ik bezorgbeer het wel evenquote:
Nodig jij jezelf nou gewoon uit terwijl je geen koffie drinkt?quote:
Ik zeg doenquote:
Kom maar een kom hier heen brengen, locatie staat in profielquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik bezorgbeer het wel evenwaar moet het heen?
( bedenk me net dat ik veel te veel heb, omdat veel clienten helemaal niet thuis zijn op vrijdagmaar ach, dan neem ik wel wat mee naar huis om te eten met
)
Bezorgberenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
( bedenk me net dat ik veel te veel heb, omdat veel clienten helemaal niet thuis zijn op vrijdagmaar ach, dan neem ik wel wat mee naar huis om te eten met
)
Erg hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nodig jij jezelf nou gewoon uit terwijl je geen koffie drinkt?![]()
[..]
Ik zeg doen
Hoornquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
)
Amsterdamquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
)
Dat kreeg ik gister dichter bij huisquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
doet me wel enigzins aan afberen denkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BezorgberenHet nieuwe werkwoord voor 2011
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nodig jij jezelf nou gewoon uit terwijl je geen koffie drinkt?![]()
[..]
Ik zeg doen
Jaquote:
Ja, ik ook, maar dat is toch anders he?quote:
En bedankt voor de kutassociatiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doet me wel enigzins aan afberen denken, maar ach dat is ook wel leuk
dus ik stem voor
The things you do for lovequote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
ok amsterdam en hoorn liggen nog relatief bij elkaartrev zit alleen wel n klere end verderop
![]()
* littledrummergirl trekt desalniettemin haar berenpakje aan en springt op haar puch![]()
Kom dan ook naar Zwolle, kan ik testen of dat beter knuffeltquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
ok amsterdam en hoorn liggen nog relatief bij elkaartrev zit alleen wel n klere end verderop
![]()
* littledrummergirl trekt desalniettemin haar berenpakje aan en springt op haar puch![]()
Maar wel gezelligquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaFoei Trev
[..]
Ja, ik ook, maar dat is toch anders he?
[..]
En bedankt voor de kutassociatie![]()
Maar jeuj, ik zeg we dienen em in
![]()
Dat is bekent maar liefquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
knuffelenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom dan ook naar Zwolle, kan ik testen of dat beter knuffelt
die maakt zelf wel soepquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
Ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
knuffelendenk sowieso dat vrouwtjesberen lekkerder knuffelen dan bottige puistige turkenberen
Ja, ok. Maar toch. Koffiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar dat is toch anders he?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ookDe volgende keer dat ik bij Toek en Muck in Rotjeknor ben kom ik het wel testen ja?
![]()
Breng mensen vaker op goede plannenquote:
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
knuffelendenk sowieso dat vrouwtjesberen lekkerder knuffelen dan bottige puistige turkenberen
Woah, yes pleasequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dat kidnap ik n dag van tevoren even zon bezorgventje en jat ik zn suit
die hebben wij ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
koffie? die gore bruine shit uit die kast hier is ook MET melk en suiker nog niet te zuipen
Wij hebben we lekkere koffiequote:
ik voel een berenknuffelmeet aankomenquote:
ik ga net lunch maken, eet je mee?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga net lunch maken, eet je mee?
Je lief wil jou ookquote:
blootje wostquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
suikertaartje
![]()
![]()
![]()
nou graag![]()
wat eten we? blootje wjost?
Zou ik ook niet durven want eng buitenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
mijn plakrollers zijn op, maar ik durf niet naar de stad om ze te gaan halen
quote:
ik heb droog brood zonder m,et iets want pezu was zo in de wolken dat ik ben vergeten nd super te gaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
blootje wost![]()
en sjokkesladepatta
Hoiquote:
Aw. Haal straks wat danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik heb droog brood zonder m,et iets want pezu was zo in de wolken dat ik ben vergeten nd super te gaan
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
blootje wost![]()
en sjokkesladepatta
Plakrollers?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
mijn plakrollers zijn op, maar ik durf niet naar de stad om ze te gaan halen
het is dat Thijs zo moet slapen, anders was ik wat komen brengenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:18 schreef PeZu het volgende:
ik heb droog brood zonder m,et iets want pezu was zo in de wolken dat ik ben vergeten nd super te gaan
Het blijft een moeilijk woord hequote:
Ik vind het ook veel te engquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo hoog boven de rivieren en toch nog
Hey Fluitjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het blijft een moeilijk woord he
Jaquote:
Hmhm, voor tegen de kattenharen.quote:Plakrollers?
nee niet halen hoorsta ik straks voor een dichte deur
vakidioot hoor ik vaker iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het blijft een moeilijk woord he
plakband doet het ook hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Hmhm, voor tegen de kattenharen.
Ik vermoed dat er eentje ergens in een speelgoedkist ligt, maar de andere is echt op op.
Ik ga ook niet, dan maar een weekend een beetje harig
weet je hoe lang ik dan bezig ben?quote:
Klinkt dat het heel gezellig wasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had net trouwens een speeldate met een vriendje van Thijs en daar de moeder van, stelletje gekke kinderen hebben wij![]()
Maar wel lief
een statische ballon dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet je hoe lang ik dan bezig ben?
en dan moet ik dat trouwens ook halen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had net trouwens een speeldate met een vriendje van Thijs en daar de moeder van, stelletje gekke kinderen hebben wij![]()
Maar wel lief
stuartquote:
Ja, al lag wel al het speelgoed op de vloer/kasten/tafels/bank/stoelquote:
Jaquote:
oeh..ideetjequote:
quote:
PeZu en fluitbekzeenaald2.0, sitting in a tree, K I S S I N Gquote:
Maar dat was ook wel te verwachtenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, al lag wel al het speelgoed op de vloer/kasten/tafels/bank/stoel
Kom maar hier heen, hier is geen kernafvalquote:[..]
Ja
Ik denk dat ik nog even wacht met ze hier te vragenquote:[..]
oeh..ideetje
[..]
![]()
[..]
PeZu en fluitbekzeenaald2.0, sitting in a tree, K I S S I N G
En je woont niet eens onder de grote rivieren... laat ze lekker daar die ongein gaan vierenquote:
Dan is het nog erger he, dan is het neppe carnaval en dan gaat het om stomme pakjes aantrekken en je heulemaal volzuipen terwijl je luistert naar belachelijke kutmuziekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je woont niet eens onder de grote rivieren... laat ze lekker daar die ongein gaan vieren.
En anders mag je altijd hierheen vluchten, natuurlijk.
hier ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
En weer op kantoor![]()
Lekker even lunchen
Ik snap nog steeds niet waarom ze daar carnaval voor nodig hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan is het nog erger he, dan is het neppe carnaval en dan gaat het om stomme pakjes aantrekken en je heulemaal volzuipen terwijl je luistert naar belachelijke kutmuziek
Geniet er vanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
En weer op kantoor![]()
Lekker even lunchen
Woohooquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
En weer op kantoor![]()
Lekker even lunchen
Ik ook zoiets, kaas met komkommersaladequote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier ook
een broodje kaas met komkommer
1 broodje maar?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier ook
een broodje kaas met komkommer
He!quote:
dat is echt carnaval toch ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan is het nog erger he, dan is het neppe carnaval en dan gaat het om stomme pakjes aantrekken en je heulemaal volzuipen terwijl je luistert naar belachelijke kutmuziek
ik heb nooit honger en nu al helemaal nietquote:
Oooohquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb nooit honger en nu al helemaal niet
Doe je goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb nooit honger en nu al helemaal niet
Daarom zeg ik: hierheen vluchten, hier hebben we die onzin allemaal nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iewquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh
Ik heb wel vaak honger eigelijk. Net nog beans on toast gegeten
nou echt heel bijzionde rknap en fantastisch van mezelfquote:
ja beter schaffen ze het afquote:
Ik zou als Darth Vader gaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: hierheen vluchten, hier hebben we die onzin allemaal niet.
En sowieso, op de NS-site zag ik ook een foto van mensen in carnavalsuitvoering... wat bezielt mensen in godsnaam om zich zo achterlijk te kleden en zich publiekelijk voor schut te zetten?.
Heb er bij ons geen last van gelukkigquote:
Beschuitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee 2
en zometeen neem ik een beschuitje
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, de mail doet het weer. God mag weten wat er aan de hand was, maar het doet het weer. Vanmiddag bloedprikkenen vanavond een familiefeestje
ook niet echt zin in. Maar goed, na een paar biertjes wordt het vast leuker
Precies, even volgooienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, de mail doet het weer. God mag weten wat er aan de hand was, maar het doet het weer. Vanmiddag bloedprikkenen vanavond een familiefeestje
ook niet echt zin in. Maar goed, na een paar biertjes wordt het vast leuker
Ik hier gelukkig ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er bij ons geen last van gelukkig
Jouw soort is allergisch voor daglicht he?quote:
Carnavalquote:
flitserquote:
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
CarnavalBrabant
Limburg
Friet
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
CarnavalBrabant
Limburg
Friet
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
CarnavalBrabant
Limburg
Friet
jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw soort is allergisch voor daglicht he?
Goedemiddagquote:
Ja, de zon schijnt, de lucht is blauw dus dat vind ik mooi weer. Er moet alleen nog 20 graden bij.quote:
quote:
Het is hier ook wel koud en helaas niet zonnigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, de zon schijnt, de lucht is blauw dus dat vind ik mooi weer. Er moet alleen nog 20 graden bij.
Hier ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is hier ook wel koud en helaas niet zonnig
Dan zit je ongeveer 100 kilometer van de zon af. Hier is het wel zonnig.quote:
okquote:
nee eerder andersomquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef Barretje80 het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens, dat je collega iets probeert uit te leggen maar dat je met alle wil van de wereld gewoon NIET begrijpt wat ie bedoelt
Nope, heb namelijk geen collega'squote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef Barretje80 het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens, dat je collega iets probeert uit te leggen maar dat je met alle wil van de wereld gewoon NIET begrijpt wat ie bedoelt
Dat ligt vast aan die collegaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef Barretje80 het volgende:
Hier schijnt de zon lekkerquote:
Hey Barretjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef Barretje80 het volgende:
ik kan 9 stappen volgen.. maar die laatste stap gewoon ECHT niet.. ik begrijp echt niet wat DAT er nou mee te maken heeftquote:
Nee ik heb geen collega's, maar heb het wel met studiegenotenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef Barretje80 het volgende:
Ik fake regelmatig dat ik mensen begrijpquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen collega's, maar heb het wel met studiegenotenfake jij dan ook een beetje dat je het wel snapt?
Dat begrijp ik helemaalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik fake regelmatig dat ik mensen begrijp![]()
bosquote:
Neuh.. dat deed ik vroeger wel maar je hebt er geen reet aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen collega's, maar heb het wel met studiegenotenfake jij ook dan maar dat je het wel snapt?
Kom, gaan wij vanavond gewoon Vastelaovend vieren, en dan blijven die Hollanders maar thuis op de bank hangenquote:
ajaxquote:
Het was sowieso niet echt een discussie volgens mijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom, gaan wij vanavond gewoon Vastelaovend vieren, en dan blijven die Hollanders maar thuis op de bank hangen!
vandaar dat ik jou opmerking over mooi weer niet begreepquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wow, dat is totaal anders dan hier.
nee iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was sowieso niet echt een discussie volgens mij
Nee, inderdaad. Hier is een strakblauwe lucht en schijnt dus ook de zon.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vandaar dat ik jou opmerking over mooi weer niet begreep
Ik heb daar vroeger ook in de buurt gewerkt (DAS Rechtsbijstand)quote:
En de bakker daar had heerlijk vlees?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
en in de Poort zit een goede slager waar je lekkere broodjes kunt halen
alaafquote:
kloptquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb daar vroeger ook in de buurt gewerkt (DAS Rechtsbijstand)
Ging daar minstens 1x per week naar de Febo en in de Poort zit een goede slager waar je lekkere broodjes kunt halen
waaaaaaar?quote:
kutkaboutersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waaaaaaar?
ik haaaaaat laven..lafen..die dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je dus niet naar de Efteling.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waaaaaaar?
hier ookquote:
quote:
Belegde broodjes kun je daar kopen. Het is daar altijd druk rond lunchtijdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En de bakker daar had heerlijk vlees?
Beterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Belegde broodjes kun je daar kopen. Het is daar altijd druk rond lunchtijd
En ik ging daar ook minstens 2x per week naar MediaMarkt. Geen idee waarom eigenlijkquote:
gewoon kijken naar leuk speelgoedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
En ik ging daar ook minstens 2x per week naar MediaMarkt. Geen idee waarom eigenlijk
Oh, dat heb ik in dat soort winkels ook vaak.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
En op een of andere manier kom ik dan met meer terug dan de bedoeling was
Ja, ik vond dat ook altijd leuk om te doen inderdaadquote:
kapot stampen die rot lavenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waaaaaaar?
ik zag daarstraks een hele grote berg met takjes en blaadjes, ik wou er in schoppen voor j een een blaadjes regen maken maar ik had mijn nieuwe schioenen aan dus ik durfde nietquote:
nieuwe schoenenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zag daarstraks een hele grote berg met takjes en blaadjes, ik wou er in schoppen voor j een een blaadjes regen maken maar ik had mijn nieuwe schioenen aan dus ik durfde niet
Nee. Carnavalsmuziek luisterenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iedereen is spontaan aan het lezen geslagen.
Sexquote:
Sorryquote:
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee biernagels aan het makenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
Lekkerquote:
Hoi Toekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:51 schreef Toekito het volgende:
hoi!![]()
boodschappen voor het weekend zijn binnen
en kwam mijn tante tegen, was gezellig
niks op inetquote:
Stad in? Dat is nou toevalligquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Carnavalsmuziek luisteren.
En vanavond de stad in![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Toekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:51 schreef Toekito het volgende:
hoi!![]()
boodschappen voor het weekend zijn binnen
en kwam mijn tante tegen, was gezellig
Wanneer wel?quote:
in het echt zijn de kleurem veeel fellerquote:
tof!quote:
sowieso nikesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
in het echt zijn de kleurem veeel fellerkleurtjes
Ja, echt hequote:
Ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe mij maar 10
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
spannedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tof!![]()
ik heb net gemaakt, even kijken of ze gelukt zijn
nou ik hou van nike basketball schoenen hoog en laag en deze skate dingenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:57 schreef Joysa het volgende:
Das makkelijk bestellen vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe mij maar 10!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |