vakidioot hoor ik vaker iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het blijft een moeilijk woord he
plakband doet het ook hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Hmhm, voor tegen de kattenharen.
Ik vermoed dat er eentje ergens in een speelgoedkist ligt, maar de andere is echt op op.
Ik ga ook niet, dan maar een weekend een beetje harig
weet je hoe lang ik dan bezig ben?quote:
Klinkt dat het heel gezellig wasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had net trouwens een speeldate met een vriendje van Thijs en daar de moeder van, stelletje gekke kinderen hebben wij![]()
Maar wel lief
een statische ballon dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet je hoe lang ik dan bezig ben?
en dan moet ik dat trouwens ook halen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had net trouwens een speeldate met een vriendje van Thijs en daar de moeder van, stelletje gekke kinderen hebben wij![]()
Maar wel lief
stuartquote:
Ja, al lag wel al het speelgoed op de vloer/kasten/tafels/bank/stoelquote:
Jaquote:
oeh..ideetjequote:
quote:
PeZu en fluitbekzeenaald2.0, sitting in a tree, K I S S I N Gquote:
Maar dat was ook wel te verwachtenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, al lag wel al het speelgoed op de vloer/kasten/tafels/bank/stoel
Kom maar hier heen, hier is geen kernafvalquote:[..]
Ja
Ik denk dat ik nog even wacht met ze hier te vragenquote:[..]
oeh..ideetje
[..]
![]()
[..]
PeZu en fluitbekzeenaald2.0, sitting in a tree, K I S S I N G
En je woont niet eens onder de grote rivieren... laat ze lekker daar die ongein gaan vierenquote:
Dan is het nog erger he, dan is het neppe carnaval en dan gaat het om stomme pakjes aantrekken en je heulemaal volzuipen terwijl je luistert naar belachelijke kutmuziekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je woont niet eens onder de grote rivieren... laat ze lekker daar die ongein gaan vieren.
En anders mag je altijd hierheen vluchten, natuurlijk.
hier ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
En weer op kantoor![]()
Lekker even lunchen
Ik snap nog steeds niet waarom ze daar carnaval voor nodig hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan is het nog erger he, dan is het neppe carnaval en dan gaat het om stomme pakjes aantrekken en je heulemaal volzuipen terwijl je luistert naar belachelijke kutmuziek
Geniet er vanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
En weer op kantoor![]()
Lekker even lunchen
Woohooquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
En weer op kantoor![]()
Lekker even lunchen
Ik ook zoiets, kaas met komkommersaladequote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier ook
een broodje kaas met komkommer
1 broodje maar?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier ook
een broodje kaas met komkommer
He!quote:
dat is echt carnaval toch ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan is het nog erger he, dan is het neppe carnaval en dan gaat het om stomme pakjes aantrekken en je heulemaal volzuipen terwijl je luistert naar belachelijke kutmuziek
ik heb nooit honger en nu al helemaal nietquote:
Oooohquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb nooit honger en nu al helemaal niet
Doe je goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb nooit honger en nu al helemaal niet
Daarom zeg ik: hierheen vluchten, hier hebben we die onzin allemaal nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iewquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh
Ik heb wel vaak honger eigelijk. Net nog beans on toast gegeten
nou echt heel bijzionde rknap en fantastisch van mezelfquote:
ja beter schaffen ze het afquote:
Ik zou als Darth Vader gaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: hierheen vluchten, hier hebben we die onzin allemaal niet.
En sowieso, op de NS-site zag ik ook een foto van mensen in carnavalsuitvoering... wat bezielt mensen in godsnaam om zich zo achterlijk te kleden en zich publiekelijk voor schut te zetten?.
Heb er bij ons geen last van gelukkigquote:
Beschuitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee 2
en zometeen neem ik een beschuitje
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, de mail doet het weer. God mag weten wat er aan de hand was, maar het doet het weer. Vanmiddag bloedprikkenen vanavond een familiefeestje
ook niet echt zin in. Maar goed, na een paar biertjes wordt het vast leuker
Precies, even volgooienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, de mail doet het weer. God mag weten wat er aan de hand was, maar het doet het weer. Vanmiddag bloedprikkenen vanavond een familiefeestje
ook niet echt zin in. Maar goed, na een paar biertjes wordt het vast leuker
Ik hier gelukkig ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er bij ons geen last van gelukkig
Jouw soort is allergisch voor daglicht he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |