Dat kreeg ik gister dichter bij huisquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar naar Zwolle, krijg je koffie
doet me wel enigzins aan afberen denkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BezorgberenHet nieuwe werkwoord voor 2011
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nodig jij jezelf nou gewoon uit terwijl je geen koffie drinkt?![]()
[..]
Ik zeg doen
Jaquote:
Ja, ik ook, maar dat is toch anders he?quote:
En bedankt voor de kutassociatiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doet me wel enigzins aan afberen denken, maar ach dat is ook wel leuk
dus ik stem voor
The things you do for lovequote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
ok amsterdam en hoorn liggen nog relatief bij elkaartrev zit alleen wel n klere end verderop
![]()
* littledrummergirl trekt desalniettemin haar berenpakje aan en springt op haar puch![]()
Kom dan ook naar Zwolle, kan ik testen of dat beter knuffeltquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
ok amsterdam en hoorn liggen nog relatief bij elkaartrev zit alleen wel n klere end verderop
![]()
* littledrummergirl trekt desalniettemin haar berenpakje aan en springt op haar puch![]()
Maar wel gezelligquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaFoei Trev
[..]
Ja, ik ook, maar dat is toch anders he?
[..]
En bedankt voor de kutassociatie![]()
Maar jeuj, ik zeg we dienen em in
![]()
Dat is bekent maar liefquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
knuffelenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom dan ook naar Zwolle, kan ik testen of dat beter knuffelt
die maakt zelf wel soepquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
Ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
knuffelendenk sowieso dat vrouwtjesberen lekkerder knuffelen dan bottige puistige turkenberen
Ja, ok. Maar toch. Koffiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar dat is toch anders he?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ookDe volgende keer dat ik bij Toek en Muck in Rotjeknor ben kom ik het wel testen ja?
![]()
Breng mensen vaker op goede plannenquote:
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
knuffelendenk sowieso dat vrouwtjesberen lekkerder knuffelen dan bottige puistige turkenberen
Woah, yes pleasequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dat kidnap ik n dag van tevoren even zon bezorgventje en jat ik zn suit
die hebben wij ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
koffie? die gore bruine shit uit die kast hier is ook MET melk en suiker nog niet te zuipen
Wij hebben we lekkere koffiequote:
ik voel een berenknuffelmeet aankomenquote:
ik ga net lunch maken, eet je mee?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga net lunch maken, eet je mee?
Je lief wil jou ookquote:
blootje wostquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
suikertaartje
![]()
![]()
![]()
nou graag![]()
wat eten we? blootje wjost?
Zou ik ook niet durven want eng buitenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
mijn plakrollers zijn op, maar ik durf niet naar de stad om ze te gaan halen
quote:
ik heb droog brood zonder m,et iets want pezu was zo in de wolken dat ik ben vergeten nd super te gaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
blootje wost![]()
en sjokkesladepatta
Hoiquote:
Aw. Haal straks wat danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik heb droog brood zonder m,et iets want pezu was zo in de wolken dat ik ben vergeten nd super te gaan
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
blootje wost![]()
en sjokkesladepatta
Plakrollers?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
mijn plakrollers zijn op, maar ik durf niet naar de stad om ze te gaan halen
het is dat Thijs zo moet slapen, anders was ik wat komen brengenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:18 schreef PeZu het volgende:
ik heb droog brood zonder m,et iets want pezu was zo in de wolken dat ik ben vergeten nd super te gaan
Het blijft een moeilijk woord hequote:
Ik vind het ook veel te engquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo hoog boven de rivieren en toch nog
Hey Fluitjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het blijft een moeilijk woord he
Jaquote:
Hmhm, voor tegen de kattenharen.quote:Plakrollers?
nee niet halen hoorsta ik straks voor een dichte deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |