Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat voor lul lopen doe ik al 26 jaar. En niemand die daar geld aan geeft. Alleen Muck knuffelt me soms
dat en de tijd een weekje vooruitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou nou nou, niet jezelf zo onnodig naar beneden halen
En @tt: koffie en knuffels sil vous plait![]()
ik doe niks, de waarheid mag gezegd (aldus Wilders)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou nou nou, niet jezelf zo onnodig naar beneden halen
En @tt: koffie en knuffels s'il vous plait![]()
en dat Muck snel opknapt of dat haar arts iets vindt.quote:
sex is te koop hoor...........quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar wat ik ECHT wil is niet te koop....
Nee nee nog niet! Eerst dit weekend nogquote:
OMG haal jij Wilders nu aan als een voorbeeld om kracht bij je opmerking te zetten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik doe niks, de waarheid mag gezegd (aldus Wilders)
Liefde is te koopquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar wat ik ECHT wil is niet te koop....
Wat ga je dit weekend dan doen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nog niet! Eerst dit weekend nog![]()
[..]
OMG haal jij Wilders nu aan als een voorbeeld om kracht bij je opmerking te zetten?![]()
Woon je in Limburg ofzo
Ja, dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
en dat Muck snel opknapt of dat haar arts iets vindt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En @tt: koffie en knuffels s'il vous plait![]()
GF, kan je deze even reserveren voor me?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liefde is te koopIk bedoel, geef me een paarse Lada en ik ben de jouwe
Morgen ga ik naar Ferrariquote:
Dank uquote:
Wie is WIlma?quote:
ik zeg alleen dat volgens hem de waarheid gezegd mag worden. Wat hij er alleen niet bij verteld is dat het een zwaar overdreven waarheid is. En als hij dat mag mag ik het ook want ik betaal netto meer belasting dan meneer want meneer maakt het alleen maar op met al die grote Polen en Joego's om hem heen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
OMG haal jij Wilders nu aan als een voorbeeld om kracht bij je opmerking te zetten?![]()
Woon je in Limburg ofzo
Daar is vanalles stuk aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
GF, kan je deze even reserveren voor me?
http://www.forum.ladaniva(...)topic.php?f=5&t=3921
Toff, veel plezierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar FerrariLeuke dingen doen
En vanavond krijg ik bezoek
het is echt om gestoord van te worden. Niemand kan en wil wat doen bij bijv UWV pas als ze een klacht schrijft wordt er 1 wakker. En die kut baas van mij kijkt alleen maar: oh je bent ziek geweest, dan hoeft een gesprek zelfs nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ookArme Muckie
![]()
quote:
flesquote:
Jaaaa. Dit weekendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hij voelt zich stiekem een tokkiequote:[..]
Woon je in Limburg ofzo
Ik snap niet wat je bedoeldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat volgens hem de waarheid gezegd mag worden. Wat hij er alleen niet bij verteld is dat het een zwaar overdreven waarheid is. En als hij dat mag mag ik het ook want ik betaal netto meer belasting dan meneer want meneer maakt het alleen maar op met al die grote Polen en Joego's om hem heen.
Plome loriquote:
Ja, jammer is datquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is echt om gestoord van te worden. Niemand kan en wil wat doen bij bijv UWV pas als ze een klacht schrijft wordt er 1 wakker. En die kut baas van mij kijkt alleen maar: oh je bent ziek geweest, dan hoeft een gesprek zelfs niet
Geef haar verdomme gewoon een kans!
Lang niet gezien, hoe ist met jou dan?quote:
Would be nicequote:
Er waren hier gisteravond wat infidels die niet geloofden dat een tafelpoot een sexspeeltje wasquote:
Gaat z'n gangetje. En met jou? Heb ik nog belangrijke dingen gemist?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lang niet gezien, hoe ist met jou dan?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er waren hier gisteravond wat infidels die niet geloofden dat een tafelpoot een sexspeeltje was
Die moet je naar het seksmuseum in A'dam sturenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er waren hier gisteravond wat infidels die niet geloofden dat een tafelpoot een sexspeeltje was
Lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje. En met jou? Heb ik nog belangrijke dingen gemist?
Oh is dat die ene van het ff incident?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh is dat die ene van het ff incident?![]()
Mijn werk is failliet gegaan. Loop nu bij het UWV om hopelijk toch nog iets van geld terug te krijgen en ben weer opzoek naar nieuw werk. Wel jammer, want het werk opzich was wel tof.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerBevalt je werk nog een beetje?
Hier alles ok
Geen flauw idee eigenlijkDenk het niet
Dat is wel balen dat ze failliet zijn gegaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn werk is failliet gegaan. Loop nu bij het UWV om hopelijk toch nog iets van geld terug te krijgen en ben weer opzoek naar nieuw werk. Wel jammer, want het werk opzich was wel tof.
I can fix thatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar is vanalles stuk aanNee, doe me dan maar een beetje een modernere Lada en eentje die wel rijdt
iets met een vuistquote:
quote:
Oh, jij hebt wel pech he?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn werk is failliet gegaan. Loop nu bij het UWV om hopelijk toch nog iets van geld terug te krijgen en ben weer opzoek naar nieuw werk. Wel jammer, want het werk opzich was wel tof.
Oh jaquote:
Er kan meer in dan alleen een tafelpootquote:
Of 2quote:
Whehehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |