hier ookquote:
quote:
Belegde broodjes kun je daar kopen. Het is daar altijd druk rond lunchtijdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En de bakker daar had heerlijk vlees?
Beterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Belegde broodjes kun je daar kopen. Het is daar altijd druk rond lunchtijd
En ik ging daar ook minstens 2x per week naar MediaMarkt. Geen idee waarom eigenlijkquote:
gewoon kijken naar leuk speelgoedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
En ik ging daar ook minstens 2x per week naar MediaMarkt. Geen idee waarom eigenlijk
Oh, dat heb ik in dat soort winkels ook vaak.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
En op een of andere manier kom ik dan met meer terug dan de bedoeling was
Ja, ik vond dat ook altijd leuk om te doen inderdaadquote:
kapot stampen die rot lavenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waaaaaaar?
ik haaaaaat laven..lafen..die dingen
ik zag daarstraks een hele grote berg met takjes en blaadjes, ik wou er in schoppen voor j een een blaadjes regen maken maar ik had mijn nieuwe schioenen aan dus ik durfde nietquote:
nieuwe schoenenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zag daarstraks een hele grote berg met takjes en blaadjes, ik wou er in schoppen voor j een een blaadjes regen maken maar ik had mijn nieuwe schioenen aan dus ik durfde niet
Nee. Carnavalsmuziek luisterenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iedereen is spontaan aan het lezen geslagen.
Sexquote:
Sorryquote:
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee biernagels aan het makenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |