Nee, inderdaad. Hier is een strakblauwe lucht en schijnt dus ook de zon.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vandaar dat ik jou opmerking over mooi weer niet begreep
Ik heb daar vroeger ook in de buurt gewerkt (DAS Rechtsbijstand)quote:
En de bakker daar had heerlijk vlees?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
en in de Poort zit een goede slager waar je lekkere broodjes kunt halen
alaafquote:
kloptquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb daar vroeger ook in de buurt gewerkt (DAS Rechtsbijstand)
Ging daar minstens 1x per week naar de Febo en in de Poort zit een goede slager waar je lekkere broodjes kunt halen
waaaaaaar?quote:
kutkaboutersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waaaaaaar?
ik haaaaaat laven..lafen..die dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je dus niet naar de Efteling.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waaaaaaar?
hier ookquote:
quote:
Belegde broodjes kun je daar kopen. Het is daar altijd druk rond lunchtijdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En de bakker daar had heerlijk vlees?
Beterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Belegde broodjes kun je daar kopen. Het is daar altijd druk rond lunchtijd
En ik ging daar ook minstens 2x per week naar MediaMarkt. Geen idee waarom eigenlijkquote:
gewoon kijken naar leuk speelgoedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
En ik ging daar ook minstens 2x per week naar MediaMarkt. Geen idee waarom eigenlijk
Oh, dat heb ik in dat soort winkels ook vaak.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
En op een of andere manier kom ik dan met meer terug dan de bedoeling was
Ja, ik vond dat ook altijd leuk om te doen inderdaadquote:
kapot stampen die rot lavenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waaaaaaar?
ik zag daarstraks een hele grote berg met takjes en blaadjes, ik wou er in schoppen voor j een een blaadjes regen maken maar ik had mijn nieuwe schioenen aan dus ik durfde nietquote:
nieuwe schoenenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zag daarstraks een hele grote berg met takjes en blaadjes, ik wou er in schoppen voor j een een blaadjes regen maken maar ik had mijn nieuwe schioenen aan dus ik durfde niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |