Neuh.. dat deed ik vroeger wel maar je hebt er geen reet aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen collega's, maar heb het wel met studiegenotenfake jij ook dan maar dat je het wel snapt?
Kom, gaan wij vanavond gewoon Vastelaovend vieren, en dan blijven die Hollanders maar thuis op de bank hangenquote:
ajaxquote:
Het was sowieso niet echt een discussie volgens mijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom, gaan wij vanavond gewoon Vastelaovend vieren, en dan blijven die Hollanders maar thuis op de bank hangen!
vandaar dat ik jou opmerking over mooi weer niet begreepquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wow, dat is totaal anders dan hier.
nee iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was sowieso niet echt een discussie volgens mij
Nee, inderdaad. Hier is een strakblauwe lucht en schijnt dus ook de zon.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vandaar dat ik jou opmerking over mooi weer niet begreep
Ik heb daar vroeger ook in de buurt gewerkt (DAS Rechtsbijstand)quote:
En de bakker daar had heerlijk vlees?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
en in de Poort zit een goede slager waar je lekkere broodjes kunt halen
alaafquote:
kloptquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb daar vroeger ook in de buurt gewerkt (DAS Rechtsbijstand)
Ging daar minstens 1x per week naar de Febo en in de Poort zit een goede slager waar je lekkere broodjes kunt halen
waaaaaaar?quote:
kutkaboutersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waaaaaaar?
ik haaaaaat laven..lafen..die dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je dus niet naar de Efteling.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waaaaaaar?
ik haaaaaat laven..lafen..die dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |