flitserquote:
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
CarnavalBrabant
Limburg
Friet
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
CarnavalBrabant
Limburg
Friet
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
CarnavalBrabant
Limburg
Friet
jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw soort is allergisch voor daglicht he?
Goedemiddagquote:
Ja, de zon schijnt, de lucht is blauw dus dat vind ik mooi weer. Er moet alleen nog 20 graden bij.quote:
quote:
Het is hier ook wel koud en helaas niet zonnigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, de zon schijnt, de lucht is blauw dus dat vind ik mooi weer. Er moet alleen nog 20 graden bij.
Hier ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is hier ook wel koud en helaas niet zonnig
Dan zit je ongeveer 100 kilometer van de zon af. Hier is het wel zonnig.quote:
okquote:
nee eerder andersomquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef Barretje80 het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens, dat je collega iets probeert uit te leggen maar dat je met alle wil van de wereld gewoon NIET begrijpt wat ie bedoelt
Nope, heb namelijk geen collega'squote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef Barretje80 het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens, dat je collega iets probeert uit te leggen maar dat je met alle wil van de wereld gewoon NIET begrijpt wat ie bedoelt
Dat ligt vast aan die collegaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef Barretje80 het volgende:
Hier schijnt de zon lekkerquote:
Hey Barretjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef Barretje80 het volgende:
ik kan 9 stappen volgen.. maar die laatste stap gewoon ECHT niet.. ik begrijp echt niet wat DAT er nou mee te maken heeftquote:
Nee ik heb geen collega's, maar heb het wel met studiegenotenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef Barretje80 het volgende:
Ik fake regelmatig dat ik mensen begrijpquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen collega's, maar heb het wel met studiegenotenfake jij dan ook een beetje dat je het wel snapt?
Dat begrijp ik helemaalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik fake regelmatig dat ik mensen begrijp![]()
bosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |