Dan zit je ongeveer 100 kilometer van de zon af. Hier is het wel zonnig.quote:
okquote:
nee eerder andersomquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef Barretje80 het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens, dat je collega iets probeert uit te leggen maar dat je met alle wil van de wereld gewoon NIET begrijpt wat ie bedoelt
Nope, heb namelijk geen collega'squote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef Barretje80 het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens, dat je collega iets probeert uit te leggen maar dat je met alle wil van de wereld gewoon NIET begrijpt wat ie bedoelt
Dat ligt vast aan die collegaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef Barretje80 het volgende:
Hier schijnt de zon lekkerquote:
Hey Barretjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef Barretje80 het volgende:
ik kan 9 stappen volgen.. maar die laatste stap gewoon ECHT niet.. ik begrijp echt niet wat DAT er nou mee te maken heeftquote:
Nee ik heb geen collega's, maar heb het wel met studiegenotenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef Barretje80 het volgende:
Ik fake regelmatig dat ik mensen begrijpquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen collega's, maar heb het wel met studiegenotenfake jij dan ook een beetje dat je het wel snapt?
Dat begrijp ik helemaalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik fake regelmatig dat ik mensen begrijp![]()
bosquote:
Neuh.. dat deed ik vroeger wel maar je hebt er geen reet aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen collega's, maar heb het wel met studiegenotenfake jij ook dan maar dat je het wel snapt?
Kom, gaan wij vanavond gewoon Vastelaovend vieren, en dan blijven die Hollanders maar thuis op de bank hangenquote:
ajaxquote:
Het was sowieso niet echt een discussie volgens mijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom, gaan wij vanavond gewoon Vastelaovend vieren, en dan blijven die Hollanders maar thuis op de bank hangen!
vandaar dat ik jou opmerking over mooi weer niet begreepquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wow, dat is totaal anders dan hier.
nee iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was sowieso niet echt een discussie volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |