Nee ik vind het leuck om met kanker uitgescholden te wordenquote:
mops danst nu poedelbloot door de kamerquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:29 schreef -moppie- het volgende:
Hoi zonder corset, heel even! Oh zo fijn voelt dat
Nee, dat durf ik niet, niezen al doet keipijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
mops danst nu poedelbloot door de kamer
Hoelang gaat jouw herstel nog duren? Arme damequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, dat durf ik niet, niezen al doet keipijn
Bedanktquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
mops danst nu poedelbloot door de kamer
Weet ik niet, verrassingquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoelang gaat jouw herstel nog duren? Arme dame
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:29 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Zal ik het doen of niet???? Nou ja...toch maar wel dan
Carnaval
Met wat als lontje?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:18 schreef febster het volgende:
Ik sla een jaartje over denk ik
Had wel een tof idee, wilde als raketje gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door FUFR op 04-03-2011 09:14:30 ]Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
ze draagt zelfs meek upsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
de hond kijkt echt zo van wtf??
je dochter verspanjooolt!
Noem je je eigen dochter nou dik?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:49 schreef FUFR het volgende:
Ja dat denk ik ook. Alleen jammer dat ze ook buikgenen geerft heeft..
ik wil ook best jouw dochter dik noemenquote:
Dat is toch nu gewoon nog leuk babyvet? Als ze straks wat meer groeit komt dat toch wel goed?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik wil ook best jouw dochter dik noemen
maar ze moet idd oppassen...
dat is bij babies Inu, Sam is bijna 9quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat is toch nu gewoon nog leuk babyvet? Als ze straks wat meer groeit komt dat toch wel goed?
Mn schoonbroertje was ook lekker mollig en toen rond zn 14e ging ie ineens keihard groeien en werd ie supermagerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat is bij babies Inu, Sam is bijna 9
Maar het komt wel goed
er is nog hoop!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Mn schoonbroertje was ook lekker mollig en toen rond zn 14e ging ie ineens keihard groeien en werd ie supermager
bedankt voor het verprutsen van mijn weekend.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
fufr, ze is gewoon vroegrijp. Dat betekent dat ze over een jaar of twee al geile bontkraagjes achter zich aan heeft
idemquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
wij waren allemaal spekkie babies, mijn ene broertje weegt nu 130, ik 100. Alleen de jongste is nog goed terecht gekomen
Ik was ook een spekkiebabiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
wij waren allemaal spekkie babies, mijn ene broertje weegt nu 130, ik 100. Alleen de jongste is nog goed terecht gekomen
Walther P99 kopen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
bedankt voor het verprutsen van mijn weekend.
Sorry.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:24 schreef ArTiC het volgende:
Mensen die je op je vrije dag om 9 uur 's ochtends bellen
Jij was het nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Sorry.
Zal er volgende keer rekening mee houden.
Ik had om kwart voor 9 al de eerste bellerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:24 schreef ArTiC het volgende:
Mensen die je op je vrije dag om 9 uur 's ochtends bellen
Oooohquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:38 schreef ArTiC het volgende:
Het was prive hoor bij mij
mijn zakelijke telefoon ging gisteren meteen uit
half 9 hier.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik had om kwart voor 9 al de eerste beller.
Iets te veel gelazer @ work.
Hoe heet zequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:38 schreef ArTiC het volgende:
Het was prive hoor bij mij
mijn zakelijke telefoon ging gisteren meteen uit
Hele rare naam had ze...quote:
Ik heb liever dat ze me nu bellen voor gelazer dan dat ik maandag terug kom en te laat ben om het te regelen. Part of the job zeg maarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:37 schreef Inu het volgende:
Ik vind dat echt enigzins onbeschoft om iemand te bellen op zn vrije dagHoeveel gelazer er ook is..
Ik wil ook echt niet dat mensen voor mij dingen gaan doen in het weekend. Heb gisteren nog iemand gezegd dat ie gewoon van zn weekend moet genieten ipv mij te gaan mailen met updates...
En nog wat kerels daar kwijtraken? Dat zou pas pijnlijk zijn en verregaande gevolgen kunnen hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:22 schreef bleiblei het volgende:
Dat Lynx verhalen is echt beschamend.
Kan Nederland niet gewoon een groep leipe commando's naar die mongolen sturen?
We staan nu echt gigantisch voor paal wereldwijd.
Jij hebt toch een team? Die kunnen zelf toch wel noodvoorzieningen treffen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze me nu bellen voor gelazer dan dat ik maandag terug kom en te laat ben om het te regelen. Part of the job zeg maar.
Overigens geldt dat alleen voor "dagjes" vrij. Bij een week of langer vrij mag alleen mijn vervanger mij bellen.
Als jij vrij bent en bea wil het verhaal van de drie biggetjes voorlezen aan haar kleinkinderen moet ze jou toch gewoon kunnen bellen? Beetje hart voor de zaak hebben Inu.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij hebt toch een team? Die kunnen zelf toch wel noodvoorzieningen treffen?
Ik wil echt geen baan waarbij vrije dagen niet echt vrij zijnEigen bedrijf natuurlijk nagelaten
Zelfs Bea mag depotboeken (wat het verhaal van de drie biggetjes waarschijnlijk is) niet uitlenenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als jij vrij bent en bea wil het verhaal van de drie biggetjes voorlezen aan haar kleinkinderen moet ze jou toch gewoon kunnen bellen? Beetje hart voor de zaak hebben Inu.
Ze hadden gewoon niet zo dom zonder enige bescherming dat ding daarheen moeten sturen. De Engelsen hebben 100 man met een Hercules opgehaald, maar wel veiligheidshalve een troep commando's meegenomen in die Hercules.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef ArTiC het volgende:
We hebben gadaffi/kadaffi/whatever wel enorm in de kaart gespeeld. Hij roept al weken dat de opzet door buitenlanders opgezet is en nu geven wij hem 'bewijs' om zijn propaganda enorm te kunnen boosten.
Klopt, maar ik ben beetje controlfreak en wil er niet achterkomen dat mijn team maandag de verkeerde keuze gemaakt heeft. En als er mensen Directie wil gaan laten escaleren naar andere directies en dat m.i. totaal zinloos is, spring ik er wel ff tussenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij hebt toch een team? Die kunnen zelf toch wel noodvoorzieningen treffen?
Ik wil echt geen baan waarbij vrije dagen niet echt vrij zijnEigen bedrijf natuurlijk nagelaten
Dan zou ik de afspraak maken dat escaleren naar andere directies alleen mag als het gebouw in de fik staatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben beetje controlfreak en wil er niet achterkomen dat mijn team maandag de verkeerde keuze gemaakt heeft. En als er mensen Directie wil gaan laten escaleren naar andere directies en dat m.i. totaal zinloos is, spring ik er wel ff tussen.
Dat heeft iets te veel impact.
Mijn team heb ik relatief weinig gedoe mee (alleen zijn er 2 die in elkaars irritatiezone zittenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan zou ik de afspraak maken dat escaleren naar andere directies alleen mag als het gebouw in de fik staat
Heb geen klanten...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mijn team heb ik relatief weinig gedoe mee (alleen zijn er 2 die in elkaars irritatiezone zitten).
Mijn klanten daarentegen...
Maar jullie klanten doen altijd alleen wat jij wil?
Die van mij helaas niet... Sterker nog, als ik weg ben gaan ze juist vanalles doen waar ik niet mee eens ben.
Voor andere bibliotheken, instellingen en bedrijven die OCR willen gebruiken op oud materiaal. Maar die worden pas klant als het project afgesloten is en alles uitontwikkeld is. Dus nu zijn ze alleen klant als ze een vraag stellen via de helpdesk en dan gaat de vraag meestal over; Wanneer kan ik iets uitproberen? en die worden naar de ontwikkelaars gestuurd...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:21 schreef bleiblei het volgende:
Nee? Voor wie voer jij je project dan uit?
Jawel, de Europese Commissiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:30 schreef bleiblei het volgende:
Dus jullie doen maar wat en er is niemand die eisen stelt wat betreft eind resultaat, moment van oplevering en kosten? Dat is relaxt.
Voor jou of voor je dochter?quote:
Bij ons waren er 4 slanke babies en 1 spekkie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
We zijn weer op de kaart gezet als naief land met ambitie maar zonder de skils.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef ArTiC het volgende:
We hebben gadaffi/kadaffi/whatever wel enorm in de kaart gespeeld. Hij roept al weken dat de opzet door buitenlanders opgezet is en nu geven wij hem 'bewijs' om zijn propaganda enorm te kunnen boosten.
dat en dan stuur je sowieso geen blonde vrouwen, vrouwelijke krijgsgevangenen hebben het niet zo goed in sjaallanden..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:22 schreef bleiblei het volgende:
Dat Lynx verhalen is echt beschamend.
Kan Nederland niet gewoon een groep leipe commando's naar die mongolen sturen?
We staan nu echt gigantisch voor paal wereldwijd.
wat doeje?quote:
vergelijking dikte ipads met dikte stevequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:02 schreef febster het volgende:
Je link naar Steve doet het niet Fufrrrr.
Ja, of dan meteen iedereen cc'enquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Irritant, ik meld net een ticket af en maak een kleine vergissing, replyen ze me meteen met mijn baas in de CC, haat an dat soort types
Mummiequote:
Erg irritant idd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, of dan meteen iedereen cc'en
Abschiessen!
Doel is jou naar beneden halen, duh..... (niet persoonlijk)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Erg irritant idd.
Heb dan vaak de neiging om die persoon te bellen met de vraag of ze een hekel aan me hebben. Leidinggevenden mee-CCen doe je alleen als het een doel dient.
goed dat je het zegt, morgenmiddag is er een optocht waar mijn supermarkt zit...denk dat ze dan wel dicht zijn ivm onbereikbaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:53 schreef -moppie- het volgende:
Zijn de supermarkten morgen eerder gesloten?
Dan moeten mensen eens beseffen dat het zinloos is om mijn leidinggevende mee te CCen, want dat spreekt eerder tegen hen dan tegen mij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Doel is jou naar beneden halen, duh..... (niet persoonlijk)
quote:
vanavond weer de volgende etappequote:
Strange machines - The Gatheringquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:01 schreef ArTiC het volgende:
I always wanted to flyyyy
in strange machines!
Nee,quote:
* ArTiC aait over Juup's puntige kale hoofdquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
* ArTiC aait over Juup's puntige kale hoofd
dan moet je niet bij soepnel zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:57 schreef Dale. het volgende:
Vraagjekent iemand een goede/jonge huisarts in Eindhoven? Bedoel wil liever niet behandeld worden door een gast die al tegen het einde van zijn latijn zit zeg maar
ruilen tegen 4 weken diaree?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:52 schreef febster het volgende:
Iemand hoestje kopen? Pas 4 weken in gebruik, zgan! Teab!
ik niet (feb heeft er geen dacht ik).quote:Op zondag 6 maart 2011 23:01 schreef bleiblei het volgende:
Wie van jullie gaat nu z'n iPad in de verkoop doen nu er een nieuwe aan komt?
Toch wil ik hemquote:Op zondag 6 maart 2011 23:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik niet (feb heeft er geen dacht ik).
De iPad2 is echt 0,001 verbetering ten opzichte van de eerste...dunner en lichter, net of de iPad1 dik en zwaar isMet de snelheid is ook helemaal niks mis dus die snellere processor doet me ook weinig en een camera? die heb ik al op mijn telefoon.
379 zonder 3g.quote:Op maandag 7 maart 2011 07:24 schreef bleiblei het volgende:. Waarmee blaast ie dan alles uit het water? Die superlatieven waarin je praat als het over Apple gaat zijn wel een beetje over de top hoor.
Maargoed, de nummer 1 kost met 16gb, WiFi en 3g nog maar 370 euro, en dat wordt wel interessant.
ff blijven drukken op het scherm, je krijgt dan een verhrootlas waarmee je makkelijk naar het juiste karakter kan schuiven.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:08 schreef Inu het volgende:
Ik mis op die iPad echt pijltjes. Als je mistypt en 1 letter moet verbeteren is het een vet geklooi om bij die letter te komen, omdat je toch vaak schijnbaar verkeerd dat touchscreen aanraakt ofzo...
Wel leuk om mee te pinballen
HAAL HET NIET IN JE HOOFD!quote:Op maandag 7 maart 2011 09:51 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
IK DENK DAT IK MAAR IN EINDHOVUH KOM WONEN GEZELLIG MAN
Fanboy talk, je weet zelfquote:Op maandag 7 maart 2011 07:24 schreef bleiblei het volgende:
. Waarmee blaast ie dan alles uit het water? Die superlatieven waarin je praat als het over Apple gaat zijn wel een beetje over de top hoor.
Maargoed, de nummer 1 kost met 16gb, WiFi en 3g nog maar 370 euro, en dat wordt wel interessant.
graen? is dat Fries?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:12 schreef -moppie- het volgende:
Wat een heerlijk weernu nog 20 graen erbij
das niet onze dorpsgek, vriendquote:Op maandag 7 maart 2011 11:28 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik lig zo dubbel om die dorpsgek van jullie
Ja famkequote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Imderdaad maar je snapt het toch wel?
Hij is niet onze vriend, vriendquote:
Groningenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:33 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Welke wijk zal ik gaan wonen in Eindhoven?
Ik ga ook een Frysk famke importerenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Pas op straks ben je er nog beter in dan ik
Juist. Punt 1 is het een repsecteerd burger die cole met vriend Jezus drinkt en punt 2 woont hij in Veldhoven.quote:
Ik moet er eerst nog 1 vindenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Echt waar? Bood ze zich aan of ben je eerst wezen zeilen?
Zijn de Poolse vrouwkes op?quote:
die zuipen meer dan ikquote:
waarvan 362 dagen in je eentje. Succes.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:39 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik ga zo in het centrum van eindhovuh wonen en elke dag carnavallen op het stratumseind
Die worden dronken geboren, da's anders.quote:
Neeehhee zoon eindhovuuhnaar zei tegen mij dat het elke dag carnaval is in Eindhovuh en ik geloof hem.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
waarvan 362 dagen in je eentje. Succes.
Is je fryske wyfke zo klein dat ze in een opbergbox past?quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef FUFR het volgende:
ik wil nog even meedelen dat ik niet meer nog minder in mijn megamindy pak pas
echt niet.quote:
Oh jee........ Komt door het bijna stoppen met rokenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef FUFR het volgende:
ik wil nog even meedelen dat ik niet meer nog minder in mijn megamindy pak pas
Vermeld even in welke leeftijdscategorie je valt. Is nogal een verschil of je met FUFR of met die Mexicaan op stap wilt.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Eneeh ja, maar goed wie gaat er dan met mij mee naar de kroeg? Ik heb nog geen vrienden in Eindhovuuuh
als ie met Mex of stap wil moet ie eerst een fiets stelen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vermeld even in welke leeftijdscategorie je valt. Is nogal een verschil of je met FUFR of met die Mexicaan op stap wilt.
Ik wil met jou stappenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vermeld even in welke leeftijdscategorie je valt. Is nogal een verschil of je met FUFR of met die Mexicaan op stap wilt.
jij stapt graag met oudere vrouwen?quote:
heul oudquote:
45+quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga vanmiddag een reportage maken in lampegat, iemand must-go's?
Voor goeiekoopquote:Op maandag 7 maart 2011 12:24 schreef ArTiC het volgende:
ik ben in een turkenwinkel geweest![]()
de Kwantum...maar ik heb wel mijn opbergboxen
9,99 per box...witnie of dat goeiekoop isquote:
als een mongool over een bruggetje rijden terwijl je WEET dat daar altijd kinderen spelen. 1 dood onder de auto, 1 een paar dagen later.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef -moppie- het volgende:
Hoe is het gebeurd dan? Alcohol, drugs oid of omdat de meisjes zelf iets deden? Oversteken zonder te kijken of ergens staan waar je niet moet staan?
was een 30km zone, meisjes speelde met waveboard.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef -moppie- het volgende:
Hoe is het gebeurd dan? Alcohol, drugs oid of omdat de meisjes zelf iets deden? Oversteken zonder te kijken of ergens staan waar je niet moet staan?
Ben je echt zo dom of doe je alsofquote:Op maandag 7 maart 2011 07:24 schreef bleiblei het volgende:. Waarmee blaast ie dan alles uit het water? Die superlatieven waarin je praat als het over Apple gaat zijn wel een beetje over de top hoor.
Feb, bel mij ffquote:
ik smeek niet. Het gaat niet om sexquote:
gelukkig niet, ik haat droogstaan!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als je dat wel doet als het daarom gaat zul je al een tijd droog staan
is het alweer volle maan?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
wOoOoooOOOOOoooohooooooooOOooOOoooOOooo
die vraag kunnen we ook aan jou stellen Feberonaldus, kom eens met argumenten dat de iPad2 'alles uit het water blaast'quote:
idd, harige vrouwenquote:
pics or it didn't happenquote:
kan ik ook in fietsen betalen?quote:
ik ben IRL nog veel lieflijker.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat ben jij lieflijk met die PI.
aan het sparen voor een fiets?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[TK] Opruiming! Dameskleding, filmposters en meerrrr
Even spammen.
mocht je willen. Ik ben veul jonger dan jijquote:
je bent 14quote:
geboortedatum: 00-00-0000quote:Op maandag 7 maart 2011 13:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
mocht je willen. Ik ben veul jonger dan jij
in mijn wereld is dat bijna hetzelfdequote:
ben jij ook 2011 jaar?quote:
Nu wel mijn nr goed opslaan hequote:
door jou is het straks weer bewolktquote:
ik hou de engerds bij je weg, wees dankbaar.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
nee, je stond er in, maar niet onder je foknaam en daar had ik op gezocht.quote:
* bouwt aan "this is not ok" scriptquote:Op maandag 7 maart 2011 13:41 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Binnenkort mijn EINDHOVUUH de gekste filmpjes op youtube
Maar bij mij staan er minder kilometers op!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
wil ik weten wat jij nu bedoelt?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar bij mij staan er minder kilometers op!
whehehequote:Op maandag 7 maart 2011 13:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
wil ik weten wat jij nu bedoelt?(ik gok van niet)
er zitten ook deuken in je borsten?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[TK] Opruiming! Dameskleding, filmposters en meerrrr
Even spammen.
Ik mag hopen onder mijn echte naam en niet onder "lul die me in de nacht regelmatig wakker smst"quote:Op maandag 7 maart 2011 13:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, je stond er in, maar niet onder je foknaam en daar had ik op gezocht.
Nee hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 13:51 schreef febster het volgende:
[..]
Ik mag hopen onder mijn echte naam en niet onder "lul die me in de nacht regelmatig wakker smst"
Weet je wat een vraagteken inhoudt?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven? En hoe weet Fufr dat eigenlijk?
Omdat de echte Eindhovenaren carnaval aan het vieren zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Hallo! Waarom praten jullie niet over carnaval? NepEindhovenaren
OHJAquote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat de echte Eindhovenaren carnaval aan het vieren zijn.
Ja, jij ook?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Weet je wat een vraagteken inhoudt?
Ja, kijk eens in het topic.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja, jij ook?
Hij gebruikt het woordje 'ook'
het zijn meerdere streepjesquote:Op maandag 7 maart 2011 14:01 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Vanaf nu praten we alleen nog maar over Carnaval, onder deze streep
-------------------------------------------------------------
FUFR is de Alwetende.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ach meisje, ik heb al zoveel tieten in mn handen gehad... ik ben een soort van tietoloog.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
oh en dat ook impliceert dus dat hij weet hoe andere borsten eruit ziet (met een deuk), maar dat hij niet weet hoe die van mij eruit zien (vraagteken).
moppie heeft een gipsen toppiequote:
zie haar advertentie!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en een gat in haar sokkiequote:
Wat ben jij voor ene vent die het over carnaval wil hebben als het notabene over tetten gaat!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:01 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Vanaf nu praten we alleen nog maar over Carnaval, onder deze streep
-------------------------------------------------------------
helaasquote:
auwquote:Op maandag 7 maart 2011 14:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Stuur me niet naar het aanrecht want dan sla ik je voor je koppie
weet je hoe hard zo'n fierljepstok aankomt?quote:
Mexicoquote:
Misschien zijn er mensen die gewoon moeten werken?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Hallo! Waarom praten jullie niet over carnaval? NepEindhovenaren
ik nietquote:Op maandag 7 maart 2011 14:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien zijn er mensen die gewoon moeten werken?
Waar droom jij toch allemaal over?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
weet je hoe hard zo'n fierljepstok aankomt?
Ik ben wel aan het werk.quote:
Geen idee, dan slaap ikquote:
houd eens opquote:Op maandag 7 maart 2011 14:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe kan jij daar als 14 jarige nou weer over oordelen!?
Ik ben het overigens wel met je eens!
Natuurlijk wel!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:25 schreef bleiblei het volgende:
Hmmm, het is hier nu geen geschikt moment om met een nodig iPadweerwoord te komen met deze jolige sfeer hiero.
Sowieso discussies over Apple. You either dig it or you don't.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:25 schreef bleiblei het volgende:
Hmmm, het is hier nu geen geschikt moment om met een nodig iPadweerwoord te komen met deze jolige sfeer hiero.
heb je er zo lang over na moeten denken?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:25 schreef bleiblei het volgende:
lukt het alleen of moet ik komen helpen?quote:
Hij is nog steeds bezig vandaar deze opmerkingquote:Op maandag 7 maart 2011 14:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb je er zo lang over na moeten denken?
ah hij probeert tijd te winnen!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hij is nog steeds bezig vandaar deze opmerking
Te laat Fufr, sinds een week lukt het me weer alleen en sta ik weer onder mijn eigen douchequote:Op maandag 7 maart 2011 14:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
lukt het alleen of moet ik komen helpen?
je kan het doen maar Feb reageert er toch niet op als ie geen weerwoord heeftquote:Op maandag 7 maart 2011 14:25 schreef bleiblei het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Te laat Fufr, sinds een week lukt het me weer alleen en sta ik weer onder mijn eigen douche
dat is geen Friesquote:
als febbie Fanboy is, moeten we BB dan zien als Chumchum?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kan het doen maar Feb reageert er toch niet op als ie geen weerwoord heeft
fanboys
nou...heeft niet veel gescheeld hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |