quote:
vanavond weer de volgende etappequote:
Strange machines - The Gatheringquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:01 schreef ArTiC het volgende:
I always wanted to flyyyy
in strange machines!
Nee,quote:
* ArTiC aait over Juup's puntige kale hoofdquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
* ArTiC aait over Juup's puntige kale hoofd
dan moet je niet bij soepnel zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:57 schreef Dale. het volgende:
Vraagjekent iemand een goede/jonge huisarts in Eindhoven? Bedoel wil liever niet behandeld worden door een gast die al tegen het einde van zijn latijn zit zeg maar
ruilen tegen 4 weken diaree?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:52 schreef febster het volgende:
Iemand hoestje kopen? Pas 4 weken in gebruik, zgan! Teab!
ik niet (feb heeft er geen dacht ik).quote:Op zondag 6 maart 2011 23:01 schreef bleiblei het volgende:
Wie van jullie gaat nu z'n iPad in de verkoop doen nu er een nieuwe aan komt?
Toch wil ik hemquote:Op zondag 6 maart 2011 23:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik niet (feb heeft er geen dacht ik).
De iPad2 is echt 0,001 verbetering ten opzichte van de eerste...dunner en lichter, net of de iPad1 dik en zwaar isMet de snelheid is ook helemaal niks mis dus die snellere processor doet me ook weinig en een camera? die heb ik al op mijn telefoon.
379 zonder 3g.quote:Op maandag 7 maart 2011 07:24 schreef bleiblei het volgende:. Waarmee blaast ie dan alles uit het water? Die superlatieven waarin je praat als het over Apple gaat zijn wel een beetje over de top hoor.
Maargoed, de nummer 1 kost met 16gb, WiFi en 3g nog maar 370 euro, en dat wordt wel interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |