Erg irritant idd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, of dan meteen iedereen cc'en
Abschiessen!
Doel is jou naar beneden halen, duh..... (niet persoonlijk)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Erg irritant idd.
Heb dan vaak de neiging om die persoon te bellen met de vraag of ze een hekel aan me hebben. Leidinggevenden mee-CCen doe je alleen als het een doel dient.
goed dat je het zegt, morgenmiddag is er een optocht waar mijn supermarkt zit...denk dat ze dan wel dicht zijn ivm onbereikbaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:53 schreef -moppie- het volgende:
Zijn de supermarkten morgen eerder gesloten?
Dan moeten mensen eens beseffen dat het zinloos is om mijn leidinggevende mee te CCen, want dat spreekt eerder tegen hen dan tegen mij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Doel is jou naar beneden halen, duh..... (niet persoonlijk)
quote:
vanavond weer de volgende etappequote:
Strange machines - The Gatheringquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:01 schreef ArTiC het volgende:
I always wanted to flyyyy
in strange machines!
Nee,quote:
* ArTiC aait over Juup's puntige kale hoofdquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
* ArTiC aait over Juup's puntige kale hoofd
dan moet je niet bij soepnel zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:57 schreef Dale. het volgende:
Vraagjekent iemand een goede/jonge huisarts in Eindhoven? Bedoel wil liever niet behandeld worden door een gast die al tegen het einde van zijn latijn zit zeg maar
ruilen tegen 4 weken diaree?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:52 schreef febster het volgende:
Iemand hoestje kopen? Pas 4 weken in gebruik, zgan! Teab!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |