Omdat de echte Eindhovenaren carnaval aan het vieren zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Hallo! Waarom praten jullie niet over carnaval? NepEindhovenaren
OHJAquote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat de echte Eindhovenaren carnaval aan het vieren zijn.
Ja, jij ook?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Weet je wat een vraagteken inhoudt?
Ja, kijk eens in het topic.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja, jij ook?
Hij gebruikt het woordje 'ook'
het zijn meerdere streepjesquote:Op maandag 7 maart 2011 14:01 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Vanaf nu praten we alleen nog maar over Carnaval, onder deze streep
-------------------------------------------------------------
FUFR is de Alwetende.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven? En hoe weet Fufr dat eigenlijk?
ach meisje, ik heb al zoveel tieten in mn handen gehad... ik ben een soort van tietoloog.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
oh en dat ook impliceert dus dat hij weet hoe andere borsten eruit ziet (met een deuk), maar dat hij niet weet hoe die van mij eruit zien (vraagteken).
moppie heeft een gipsen toppiequote:
zie haar advertentie!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven? En hoe weet Fufr dat eigenlijk?
en een gat in haar sokkiequote:
Wat ben jij voor ene vent die het over carnaval wil hebben als het notabene over tetten gaat!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:01 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Vanaf nu praten we alleen nog maar over Carnaval, onder deze streep
-------------------------------------------------------------
helaasquote:
auwquote:Op maandag 7 maart 2011 14:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Stuur me niet naar het aanrecht want dan sla ik je voor je koppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |