nee, je stond er in, maar niet onder je foknaam en daar had ik op gezocht.quote:
* bouwt aan "this is not ok" scriptquote:Op maandag 7 maart 2011 13:41 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Binnenkort mijn EINDHOVUUH de gekste filmpjes op youtube
Maar bij mij staan er minder kilometers op!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
mocht je willen. Ik ben veul jonger dan jij
wil ik weten wat jij nu bedoelt?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar bij mij staan er minder kilometers op!
whehehequote:Op maandag 7 maart 2011 13:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
wil ik weten wat jij nu bedoelt?(ik gok van niet)
er zitten ook deuken in je borsten?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[TK] Opruiming! Dameskleding, filmposters en meerrrr
Even spammen.
Ik mag hopen onder mijn echte naam en niet onder "lul die me in de nacht regelmatig wakker smst"quote:Op maandag 7 maart 2011 13:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, je stond er in, maar niet onder je foknaam en daar had ik op gezocht.
Nee hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 13:51 schreef febster het volgende:
[..]
Ik mag hopen onder mijn echte naam en niet onder "lul die me in de nacht regelmatig wakker smst"
Weet je wat een vraagteken inhoudt?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven? En hoe weet Fufr dat eigenlijk?
Omdat de echte Eindhovenaren carnaval aan het vieren zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Hallo! Waarom praten jullie niet over carnaval? NepEindhovenaren
OHJAquote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat de echte Eindhovenaren carnaval aan het vieren zijn.
Ja, jij ook?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Weet je wat een vraagteken inhoudt?
Ja, kijk eens in het topic.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja, jij ook?
Hij gebruikt het woordje 'ook'
het zijn meerdere streepjesquote:Op maandag 7 maart 2011 14:01 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Vanaf nu praten we alleen nog maar over Carnaval, onder deze streep
-------------------------------------------------------------
FUFR is de Alwetende.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven? En hoe weet Fufr dat eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |