weet je hoe hard zo'n fierljepstok aankomt?quote:
Mexicoquote:
Misschien zijn er mensen die gewoon moeten werken?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Hallo! Waarom praten jullie niet over carnaval? NepEindhovenaren
ik nietquote:Op maandag 7 maart 2011 14:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien zijn er mensen die gewoon moeten werken?
Waar droom jij toch allemaal over?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
weet je hoe hard zo'n fierljepstok aankomt?
Ik ben wel aan het werk.quote:
Geen idee, dan slaap ikquote:
houd eens opquote:Op maandag 7 maart 2011 14:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe kan jij daar als 14 jarige nou weer over oordelen!?
Ik ben het overigens wel met je eens!
Natuurlijk wel!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:25 schreef bleiblei het volgende:
Hmmm, het is hier nu geen geschikt moment om met een nodig iPadweerwoord te komen met deze jolige sfeer hiero.
Sowieso discussies over Apple. You either dig it or you don't.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:25 schreef bleiblei het volgende:
Hmmm, het is hier nu geen geschikt moment om met een nodig iPadweerwoord te komen met deze jolige sfeer hiero.
heb je er zo lang over na moeten denken?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:25 schreef bleiblei het volgende:
lukt het alleen of moet ik komen helpen?quote:
Hij is nog steeds bezig vandaar deze opmerkingquote:Op maandag 7 maart 2011 14:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb je er zo lang over na moeten denken?
ah hij probeert tijd te winnen!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hij is nog steeds bezig vandaar deze opmerking
Te laat Fufr, sinds een week lukt het me weer alleen en sta ik weer onder mijn eigen douchequote:Op maandag 7 maart 2011 14:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
lukt het alleen of moet ik komen helpen?
je kan het doen maar Feb reageert er toch niet op als ie geen weerwoord heeftquote:Op maandag 7 maart 2011 14:25 schreef bleiblei het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Te laat Fufr, sinds een week lukt het me weer alleen en sta ik weer onder mijn eigen douche
dat is geen Friesquote:
als febbie Fanboy is, moeten we BB dan zien als Chumchum?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kan het doen maar Feb reageert er toch niet op als ie geen weerwoord heeft
fanboys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |