Nee ik vind het leuck om met kanker uitgescholden te wordenquote:
mops danst nu poedelbloot door de kamerquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:29 schreef -moppie- het volgende:
Hoi zonder corset, heel even! Oh zo fijn voelt dat
Nee, dat durf ik niet, niezen al doet keipijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
mops danst nu poedelbloot door de kamer
Hoelang gaat jouw herstel nog duren? Arme damequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, dat durf ik niet, niezen al doet keipijn
Bedanktquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
mops danst nu poedelbloot door de kamer
Weet ik niet, verrassingquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoelang gaat jouw herstel nog duren? Arme dame
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:29 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Zal ik het doen of niet???? Nou ja...toch maar wel dan
Carnaval
Met wat als lontje?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:18 schreef febster het volgende:
Ik sla een jaartje over denk ik
Had wel een tof idee, wilde als raketje gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door FUFR op 04-03-2011 09:14:30 ]Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
ze draagt zelfs meek upsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
de hond kijkt echt zo van wtf??
je dochter verspanjooolt!
Noem je je eigen dochter nou dik?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:49 schreef FUFR het volgende:
Ja dat denk ik ook. Alleen jammer dat ze ook buikgenen geerft heeft..
ik wil ook best jouw dochter dik noemenquote:
Dat is toch nu gewoon nog leuk babyvet? Als ze straks wat meer groeit komt dat toch wel goed?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik wil ook best jouw dochter dik noemen
maar ze moet idd oppassen...
dat is bij babies Inu, Sam is bijna 9quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat is toch nu gewoon nog leuk babyvet? Als ze straks wat meer groeit komt dat toch wel goed?
Mn schoonbroertje was ook lekker mollig en toen rond zn 14e ging ie ineens keihard groeien en werd ie supermagerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat is bij babies Inu, Sam is bijna 9
Maar het komt wel goed
er is nog hoop!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Mn schoonbroertje was ook lekker mollig en toen rond zn 14e ging ie ineens keihard groeien en werd ie supermager
bedankt voor het verprutsen van mijn weekend.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
fufr, ze is gewoon vroegrijp. Dat betekent dat ze over een jaar of twee al geile bontkraagjes achter zich aan heeft
idemquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
wij waren allemaal spekkie babies, mijn ene broertje weegt nu 130, ik 100. Alleen de jongste is nog goed terecht gekomen
Ik was ook een spekkiebabiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
wij waren allemaal spekkie babies, mijn ene broertje weegt nu 130, ik 100. Alleen de jongste is nog goed terecht gekomen
Walther P99 kopen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
bedankt voor het verprutsen van mijn weekend.
Sorry.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:24 schreef ArTiC het volgende:
Mensen die je op je vrije dag om 9 uur 's ochtends bellen
Jij was het nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Sorry.
Zal er volgende keer rekening mee houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |