Voor goeiekoopquote:Op maandag 7 maart 2011 12:24 schreef ArTiC het volgende:
ik ben in een turkenwinkel geweest![]()
de Kwantum...maar ik heb wel mijn opbergboxen
9,99 per box...witnie of dat goeiekoop isquote:
als een mongool over een bruggetje rijden terwijl je WEET dat daar altijd kinderen spelen. 1 dood onder de auto, 1 een paar dagen later.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef -moppie- het volgende:
Hoe is het gebeurd dan? Alcohol, drugs oid of omdat de meisjes zelf iets deden? Oversteken zonder te kijken of ergens staan waar je niet moet staan?
was een 30km zone, meisjes speelde met waveboard.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef -moppie- het volgende:
Hoe is het gebeurd dan? Alcohol, drugs oid of omdat de meisjes zelf iets deden? Oversteken zonder te kijken of ergens staan waar je niet moet staan?
Ben je echt zo dom of doe je alsofquote:Op maandag 7 maart 2011 07:24 schreef bleiblei het volgende:. Waarmee blaast ie dan alles uit het water? Die superlatieven waarin je praat als het over Apple gaat zijn wel een beetje over de top hoor.
Maargoed, de nummer 1 kost met 16gb, WiFi en 3g nog maar 370 euro, en dat wordt wel interessant.
Feb, bel mij ffquote:
ik smeek niet. Het gaat niet om sexquote:
gelukkig niet, ik haat droogstaan!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als je dat wel doet als het daarom gaat zul je al een tijd droog staan
is het alweer volle maan?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
wOoOoooOOOOOoooohooooooooOOooOOoooOOooo
die vraag kunnen we ook aan jou stellen Feberonaldus, kom eens met argumenten dat de iPad2 'alles uit het water blaast'quote:
idd, harige vrouwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |