ff blijven drukken op het scherm, je krijgt dan een verhrootlas waarmee je makkelijk naar het juiste karakter kan schuiven.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:08 schreef Inu het volgende:
Ik mis op die iPad echt pijltjes. Als je mistypt en 1 letter moet verbeteren is het een vet geklooi om bij die letter te komen, omdat je toch vaak schijnbaar verkeerd dat touchscreen aanraakt ofzo...
Wel leuk om mee te pinballen
HAAL HET NIET IN JE HOOFD!quote:Op maandag 7 maart 2011 09:51 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
IK DENK DAT IK MAAR IN EINDHOVUH KOM WONEN GEZELLIG MAN
Fanboy talk, je weet zelfquote:Op maandag 7 maart 2011 07:24 schreef bleiblei het volgende:
. Waarmee blaast ie dan alles uit het water? Die superlatieven waarin je praat als het over Apple gaat zijn wel een beetje over de top hoor.
Maargoed, de nummer 1 kost met 16gb, WiFi en 3g nog maar 370 euro, en dat wordt wel interessant.
graen? is dat Fries?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:12 schreef -moppie- het volgende:
Wat een heerlijk weernu nog 20 graen erbij
das niet onze dorpsgek, vriendquote:Op maandag 7 maart 2011 11:28 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik lig zo dubbel om die dorpsgek van jullie
Ja famkequote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Imderdaad maar je snapt het toch wel?
Hij is niet onze vriend, vriendquote:
Groningenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:33 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Welke wijk zal ik gaan wonen in Eindhoven?
Ik ga ook een Frysk famke importerenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Pas op straks ben je er nog beter in dan ik
Juist. Punt 1 is het een repsecteerd burger die cole met vriend Jezus drinkt en punt 2 woont hij in Veldhoven.quote:
Ik moet er eerst nog 1 vindenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Echt waar? Bood ze zich aan of ben je eerst wezen zeilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |