Ook fout trouwens, het is ne bis in idem.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:50 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En dan de combinatie met ne bis idem?
Er als plaatsbepaling? Er als "er was eens"? Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:51 schreef Oidipous het volgende:
Hebben jullie tips voor het vermijden van "er" in (wetenschappelijke) teksten?
Als ik niet genoeg response krijg open ik een topic.
Oké, slecht voorbeeld.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:11 schreef Vanyel het volgende:
Je kunt er gewoon weglaten uit die zin zonder dat de betekenis verandert.
Oftewel, tips zijn niet voorhanden. Gewoon een kwestie van sleutelen aan de constructie. Als ik écht een zin heb die ik niet kan herformuleren dan meld ik me weer. Dank!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:17 schreef Vanyel het volgende:
Ik kom hier op terug als het (me) weer problemen oplevert?
Inderdaad. Ik hoor het steeds vaker, vandaar dat ik het hier eventjes vraag.quote:
Waarom wil je het gebruik van er vermijden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:51 schreef Oidipous het volgende:
Hebben jullie tips voor het vermijden van "er" in (wetenschappelijke) teksten?
Als ik niet genoeg response krijg open ik een topic.
Viezquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef deni22 het volgende:
Ja de deurwaarder zei van, nu je een regeling hebt, hoef je niet naar de zitting, maar de kosten krijg je zoviezo. En de eiser komt in het gelijk, want je hebt eenmaal die achterstand.
Nu hoop ik maar dat die toestemming gewoon een backup is voor de deurwaarder, dat als ik mijn afspraak niet nakom, hij die ontruiming alsnog gewoon kan doen. Maar daarom snap ik niet waarom de ontruiming is gepland voor 12 april. Is dit een automatisch systeem ofzo?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oooooh.
Nah, dat ik op dit moment nog niet klaar ben voor kinderen geef ik sowieso al vrij snel aan.
Meestal is "Probeer het je even in te beelden. Ik. Een kinderwagen. Ik die de kinderwagen duwt" al wel voldoende om de partner in kwestie daar ook van te overtuigen.
Echterrrrrr... Ik heb enige ervaring met het vervullen van een opvoedkundige rol binnen een relatie en schijn ook behoorlijk goed te zijn met kinderen.
Dat ik dus op een gegeven moment vader zal worden staat buiten kuif; al was het maar omdat mijn genen niet verloren mogen gaan voor de wereld en ik van m'n broer voorlopig niet veel hoef te verwachten.
Long story short; Ja, ik wil wel degelijk kinderen (en trouwen for that matter). Maar nee, nu wil ik dat nog niemand aan doen.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 05:19 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Maarja, idd naar ons de zondvloed. Gelukkig is men zo aardig geweest om ons ook een beschaving door te schuiven.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:19 schreef Swiffer het volgende:
Stel je vrouw polygamie voor, kijk wat ze er van vind, achter haar rug om is dit nogal respectloos..
en de drang na nageslacht produceren, waar komt dat vandaan? VInd je de beleving van de zwangerschap zo fascinerend, of gewoon het hebben van veel kinderen?
(Ik had geen idee waar ik het anders neer moest zetten, en het is wel verkeerd woordgebruik)quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:24 schreef Antithesis het volgende:
Zijn er misschien goede films of boeken over het veroveren van Engeland? Lijkt me wel interessant.
Wie het weet, mag het zeggen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:13 schreef BadWaffel het volgende:
Excel probleempje. Ik moet hebben als ik een knopje of checkbox indruk dat het vakje groen word of een vakje maar ik snap er niks van enigste wat voor chineze dingen ik krijg is dat er waar of niet waar staat.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:09 schreef mcf het volgende:
Ik heb er eens flink over gepraktiseerd en mijn bodemprijs is ¤400, het is een mooie bijverdienste, maar voor minder zou ik zo ontzettend veel werk niet doen. Dan vind hij maar iemand anders.
Lazy and proud of it!
Ei, ei!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef vosss het volgende:
Misschien dat een kip er eerder was dan een kippenei, maar er waren lang voordat er kippen waren al gewoon eien hoor
En omdat het artikel over tijdreizen gaat vond ik hem extra leuk.quote:Door LooneyTunes, woensdag 16 maart 2011 17:24
Zelfs Stephen vindt de snaartheorie enigsinds vergezocht. Punt dimenties die in een eindeloze 'cirkel' rondbewegen... (lastig voor een punt)
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:00 schreef pipojansen het volgende:
@2Nutz vies verwend ventje zonder smaakpupillen dat bij zijn ma gaat janken omdat er een graatje op zijn tong zit [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |