abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94199870
quote:
UTRECHT - De PVV in Provinciale Staten Utrecht is woest over een buschauffeur die Arabische muziek zou hebben gedraaid in een stadsbus in Amersfoort.

De buschauffeur van lijn drie zou maandagavond niet hebben geluisterd naar klachten van een passagier, die de muziek niet op prijs stelde. De passagier diende daarop een klacht in bij Connexxion, maar heeft er volgens de PVV geen vertrouwen in dat dit enig effect heeft. Daarom wil de partij dat Amersfoort de vervoerder dwingt om maatregelen te nemen tegen de chauffeur.

Connexxion wil inhoudelijk niet op de kwestie ingaan, maar benadrukt dat het voor chauffeurs in het algemeen niet is toegestaan om muziek in de bus te draaien. Dit meldt RTV Utrecht.
vorige week vogelpoep nu muziek vraag me af of de gemiddelde pvv stemmer wel hersenen heeft
  woensdag 16 maart 2011 @ 17:34:21 #2
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_94199954
Terechte klacht. Oprotten met die kutmuziek. Die draait hij maar lekker thuis. Helemaal nadat klanten gaan klagen hoort hij die herrie af te zetten. Die man beseft niet dat hij een dienstverlenende functie heeft. Ongeschikt, ik zeg: staande voet.
pi_94199987
Fijn dat de politiek zich met dit soort urgente zaken bezighoud...
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_94200011
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef Omnifacer het volgende:
Terechte klacht. Oprotten met die kutmuziek. Die draait hij maar lekker thuis. Helemaal nadat klanten gaan klagen hoort hij die herrie af te zetten. Die man beseft niet dat hij een dienstverlenende functie heeft. Ongeschikt, ik zeg: staande voet.
als ie geen muziek draait dan is het ook niet goed

deze man liet mensen hun muziek smaak verbreden dat krijg ik ook bij gitaar leraar nu luister ik ook new age dankzij hem _O_
pi_94200055
Ach ja, de PVV is weer eens 'woedend'...

Overigens is Connexxion een geprivatiseerd bedrijf dus hoe de PVV denkt Connexxion te kunnen dwingen is mij een raadsel.
pi_94200057
Laat een politieke partij zich alsjeblieft bezig houden met iets nuttigs. Niet over muziek die bepaalde reizigers niet aanstaat :')
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_94200123
quote:
13s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

deze man liet mensen hun muziek smaak verbreden dat krijg ik ook bij gitaar leraar nu luister ik ook new age dankzij hem _O_
Ik weet niet in welke bussen jij zit, maar in de bussen waar ik zit wordt nooit muziek gedraaid, laat staan muziek die de buschauffeur zelf opzet. Erg terecht dat de passagier een klacht indient nadat de buschauffeur niet luistert, maar dat de politiek zich hier mee moet gaan bemoeien? :') Flikker op zeg.
pi_94200160
passagier moeten niet bemoeien met cauffer dan komen er ongelukken
pi_94200354
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:38 schreef Athlon64x het volgende:
passagier moeten niet bemoeien met cauffer dan komen er ongelukken
Buschauffeur moet geen dingen doen die indruisen tegen de regels van Connexxion, anders kan je er geheid van uitgaan dat de passagiers gaan klagen.

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 16-03-2011 21:06:42 ]
pi_94200463
Iedere keer dat ik denk "dieper kan de PVV niet zinken" weten ze het toch nog bonter te maken. :')
pi_94200502
pvv :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_94200622
oh mijn god !!! PVV heeft geen aandacht! We mogen binnenkort alleen nog maar naar nederlandse muziek luisteren op ons werk.

Vorige week bij de garage hoorde ik een Duitse Schlager. Gisteren bij de snackbar een Franse Chanson.

Wat een gekte...
pi_94200651
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Buschauffeur moet geen dingen doen die indruisen tegen de regels van Connexxion, anders kan je er geheid van uitgaan dat de passagiers gaan klagen. Gebruik je verstand eens man, halve.
Genoeg chauffeurs die de radio aan hebben staan. Bovendien gaat het hier niet om een overheidsinstelling, maar om een bedrijf. De xenofoben in dit land laten zich weer eens van hun beste kant zien.
pi_94200663
Terechte klacht van de klant. Waarom de PVV er mee aan de haal gaat is me niet geheel duidelijk. Je zou verwachten dat er dringender zaken zijn waar een politieke partij zich voor zou kunnen inzetten.
pi_94200693
quote:
3s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Buschauffeur moet geen dingen doen die indruisen tegen de regels van Connexxion, anders kan je er geheid van uitgaan dat de passagiers gaan klagen.
chauffer moet op veiligheid op nummr 1 zetten en geen zeurende mensen die altijd zeuren ze kunnen ook hun mp3 speler opzetten

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 16-03-2011 21:07:14 ]
pi_94200825
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef Omnifacer het volgende:
Kom ik ook in het nieuws als ik verplicht moet luisteren naar die graftakkenhollandsehitsshit die de buschauffeur luidkeels uit de speakers laat loeien?

Tering zeg, ga wat nuttigs doen in plaats van de publiciteit zoeken met dit soort onzin, het is allemaal tekenend voor de ikke ikke maatschappij van tegenwoordig. Acceptatie is nergens meer te vinden.
Let's pretend we scored a goal YEAH
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:00:40 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_94201109
Prioriteiten, mensen!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:01:43 #18
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_94201140
quote:
13s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Jawel, dan is het wel goed.

Hij hoeft helemaal niemand zijn smaak te verbreden, hij moet gewoon zorgen dat die bus van A naar B rijdt en als het even kan op tijd, en voor de rest zijn nek houden.
pi_94201220
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:01 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Jawel, dan is het wel goed.

Hij hoeft helemaal niemand zijn smaak te verbreden, hij moet gewoon zorgen dat die bus van A naar B rijdt en als het even kan op tijd, en voor de rest zijn nek houden.
Maar is dit een reden voor de PVV om hier vragen over te stellen?
pi_94201272
Lijkt me inderdaad voleldig terecht als Connexxion daartegen maatregelen neemt... zoiets is niet toegestaan in hun bedrijfsregelement...

enkel, de politiek heeft zich helemaal niet te bemoeien met dit soort zaken., dat gaat gewoon om het dienstenaanbod van een commerciele onderneming en er is geen grond te stellen dat dat bedrijf dat niet onderling met zn klanten kan regelen...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:05:10 #21
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_94201275
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:03 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Maar is dit een reden voor de PVV om hier vragen over te stellen?
Kennelijk wel. Enige wat mensen hier kunnen is dan meteen in een stuip schieten omdat het de PVV is, zoals die ene halve tamme hier met zijn 'cauffer'. PVV vindt het urgent, so be it. Denk dat genoeg mensen zich eraan ergeren, getuige de klachten die binnenkwamen, dus zo raar is het niet.

Het is ook gewoon asociaal van die besturder.
pi_94201290
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:54 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Kom ik ook in het nieuws als ik verplicht moet luisteren naar die graftakkenhollandsehitsshit die de buschauffeur luidkeels uit de speakers laat loeien?

Tering zeg, ga wat nuttigs doen in plaats van de publiciteit zoeken met dit soort onzin, het is allemaal tekenend voor de ikke ikke maatschappij van tegenwoordig. Acceptatie is nergens meer te vinden.
Dit.
pi_94201409
Ah, de PVV vindt Arabische muziek stiekem ontzettend interessant. Dat verklaart een hoop. Dit lijkt me alleen niet echt de meest efficiente manier om dat kenbaar te maken. Maar goed, daar is het dan ook de PVV voor. :)

[ Bericht 33% gewijzigd door paddy op 16-03-2011 22:08:27 ]
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:09:01 #24
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_94201448
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:54 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Dus jij vindt het normaal dat een buschauffeur zelf (!) overlast veroorzaakt in zijn bus en zich doof houdt voor klachten? Dat hoort volgens jou bij acceptatie? Indien dat zo is ben je een ruggegraatloze zat patat. Het is namelijk asociaal van die chauffeur.

Of vind je dat passagiers die de hele bus vergassen op hun rotherrie ook onder de noemer 'acceptatie' vallen?
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:10:01 #25
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_94201486
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, de PVV vindt Arabische muziek stiekem ontzettend interessant. Dat verklaart een hoop. Dit lijkt me alleen niet echt de meest efficiente manier om dat kenbaar te maken. Maar goed, daar is het dan ook de PVV voor. :)
Niemand die zich gewoon uitspreekt over het asociale gedrag van die chauffeur, wat voor een klein leed het ook is. Want ja, PVV he...

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 16-03-2011 22:09:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')