Mossel is geen vis.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:05 schreef nattermann het volgende:
Ik lust maar een bepaald soort visje![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:08 schreef JoPiDo het volgende:
er zijn twee redenen waarom mensen geen vis lusten:
- ze hebben oude vis gegeten
- er zaten graten in de vis die ze geproefd hebben
Maar zeggen 'dat je geen vis lust' is als zeggen dat je geen groente lust, er zijn zoveel soorten vis en zoveel soorten bereidingswijzen... Een stukje goede, verse tonijn is als een snoepje: het is vrijwel onmogelijk om dat niet lekker te vinden.
Buiten in de stad lopen is ook gevaarlijk voor je gezondheid.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:10 schreef JostiFrosti het volgende:
Je krijgt er een stinkende onderkant van. Tegenwoordig zit het vol met stoffen die je niet in je lichaam wilt hebben, kwik zware metalen enz. te veel Sushi eten is ook schadelijk voor je gezondheid.
Niet! Dat valt allemaal harstikke meequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:10 schreef JostiFrosti het volgende:
Je krijgt er een stinkende onderkant van. Tegenwoordig zit het vol met stoffen die je niet in je lichaam wilt hebben, kwik zware metalen enz. te veel Sushi eten is ook schadelijk voor je gezondheid.
Zo te zien heel fok, stormlooptopicquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat jij je daar druk om kan maken TS.
O ja? Wil dan niet zeggen dat het wel goed voor je is. Non reactie dus.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Buiten in de stad lopen is ook gevaarlijk voor je gezondheid.
Non argument dus.
Nee valt niet mee, Sushi troep zit vol met zooi, is al een waarschuwing voor geweest, niet teveel eten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:14 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Niet! Dat valt allemaal harstikke mee
Warm lekkerbekje is anders wel erg smakelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:17 schreef Menu_69 het volgende:
Alleen koud. Vis warm eten is waanzin.
Sorry, maar Google translate snapte er niks van.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:15 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
O ja? Wil dan niet zeggen dat het wel goed voor je is.
Bedankt voor de goed onderbouwde waarschuwingquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:16 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Nee valt niet mee, Sushi troep zit vol met zooi, is al een waarschuwing voor geweest, niet teveel eten.
En?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sorry, maar Google translate snapte er niks van.
Lekker, neem veel. Zal je van op kwikken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:21 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Bedankt voor de goed onderbouwde waarschuwing![]()
Speciaal voor jou ga ik me vanavond wat extra sushi eten, aangevuld met reepjes kwal, heerlijke garnaaltjes en een subliem inktvisje.
Dat is ook geen argument om andere dingen goed te praten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Buiten in de stad lopen is ook gevaarlijk voor je gezondheid.
Non argument dus.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:22 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Lekker, veel zal je van op kwikken.
En ze hebben gelijk. Vis is het goorste dat er is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:06 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat vis stinkt
Ik 'praten' iets niet goed. Je bent in de war.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:23 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat is ook geen argument om andere dingen goed te praten.
'Iedere dag een paar flessen whiskey achterover slaan is ook slecht voor je gezondheid, maar buiten lopen ook dus maakt het niet uit.'
Zodra vis stinkt heb je foute vis te pakken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:24 schreef Mandamo het volgende:
[..]
En ze hebben gelijk. Vis is het goorste dat er is.![]()
![]()
Lekker varkenshaasje daarentegen!
Hebquote:
Je hebt zelf een hoofd als een visstick.quote:
Jij hebt een bepaald kookprogramma gekekenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:08 schreef JoPiDo het volgende:
Oh aan die visboer zal het niet liggen. Jij vindt die gore penetrante geur kennelijk lekker en ik niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:24 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Zodra vis stinkt heb je foute vis te pakken.
Zoek eens een goede visboer op wil je..
Wie is nou die wijf in je UI?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Vis.Ik hou van vis, omg.
Jammer genoeg vindt mijn schoonfamilie er geen ruk aan.
En waarom zijn de eetgewoontes van de schoonfamilie relevant?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Vis.Ik hou van vis, omg.
Jammer genoeg vindt mijn schoonfamilie er geen ruk aan.
Omdat schoonfamilie dacht je niet. Zit je de rest van je leven met niet vis liefhebbende familie opgescheept terwijl je het zelf wel lekker vind. Lijkt mij ook naar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:30 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
En waarom zijn de eetgewoontes van de schoonfamilie relevant?
Het was ook niet tegen jouw argument, maar tegen Netsplitter.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:24 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Ik 'praten' iets niet goed. Je bent in de war.
Hoezo zit je met die mensen 'opgescheept'? In bijna oneindig veel gevallen kunnen jij - en eventueel je partner - gewoon vis eten en zelfs als je met die schoonfamilie naar een restaurant gaat, kun je dat in vrijwel alle gevallen gewoon doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:32 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Omdat schoonfamilie dacht je niet. Zit je de rest van je leven met niet vis liefhebbende familie opgescheept terwijl je het zelf wel lekker vind. Lijkt mij ook naar.
Mooi, dan lost dat probleem van die hipsters zichzelf ook op.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:10 schreef JostiFrosti het volgende:
sryquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:39 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het was ook niet tegen jouw argument, maar tegen Netsplitter.
Jij bent in de war
Walvisblubber valt niet onder vis.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:09 schreef FB-aight het volgende:
zonder vis zou ik nooit aan mijn benodigde o.v.v. behoefte komen en dus nooit gainen.
Walvis is idd geen vis.quote:
Walvis is een zoogdier.quote:
Ook geen zout?quote:
u like fishdicks??quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:38 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Probeer er dit weekend fishsticks bij te eten.
Vies ventje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:41 schreef pipojansen het volgende:
horsmakreel doet
schar doet
tong doet
tonijn doet (met pesto in een salade bijvoorbeeld)
zalm doet (vooral in of bij pasta)
Jij snapt er echt geen zak van he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef Mandamo het volgende:
[..]
Oh aan die visboer zal het niet liggen. Jij vindt die gore penetrante geur kennelijk lekker en ik niet.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:00 schreef pipojansen het volgende:
@2Nutz vies verwend ventje zonder smaakpupillen dat bij zijn ma gaat janken omdat er een graatje op zijn tong zit [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef pipojansen het volgende:
smaakpupillen als in mensen met oog voor smaak paupert [ afbeelding ]
Visfriet.quote:
Heugdelijke feitjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef pipojansen het volgende:
beetje hetzelfde idee als tong. alleen heeft tong veel minder "vlees" aan boord. dus minder vis zeg maar. de schar is een zandkleurige platvis. komt veel voor in de wadden- en noordzee. japanners zijn er gek op. worden in gefileerd en opgestuurd naar de japanners voor de verkoop. maar in nederland zijn ze ook in trek.
Dikkertje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:47 schreef Phantomesse het volgende:
Door al dit gezever heb ik zin in een wit bolletje Hollandsche Nieuwe met UI, een afbakbroodje zalm met ijsbergsla, komkommer, UI en mayo en een halve kilo kibbelingen.
Vrouwen die Gea hetenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Klopt ik draag maat 52. Tevens heet ik Gea, date?
Is dat dik maat 52?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Klopt ik draag maat 52. Tevens heet ik Gea, date?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:47 schreef Phantomesse het volgende:
Door al dit gezever heb ik zin in een wit bolletje Hollandsche Nieuwe met UI, een afbakbroodje zalm met ijsbergsla, komkommer, UI en mayo en een halve kilo kibbelingen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een haring met zo'n ranzig droog nederlands broodje
Sowieso, waarom verkopen ze nog witte bollen en dat soort rotzooi ?
Een krokant broodje is 10x lekkerder.
Panini of stokbrood FTW !
Zachte nederlandse broodjes
Ow, oke dikkertje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:21 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dezelfde maat als je moeder, dus ja.
onzinquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:08 schreef JoPiDo het volgende:
Maar zeggen 'dat je geen vis lust' is als zeggen dat je geen groente lust, er zijn zoveel soorten vis en zoveel soorten bereidingswijzen... Een stukje goede, verse tonijn is als een snoepje: het is vrijwel onmogelijk om dat niet lekker te vinden.
Leg uit dan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:48 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Jij snapt er echt geen zak van he?![]()
![]()
Vanwaar maar 2 emoticons achter 'makreel'?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:25 schreef 77uzi77 het volgende:
zalm![]()
![]()
![]()
tonijn![]()
![]()
![]()
kibbeling![]()
![]()
![]()
haring![]()
![]()
![]()
makreel![]()
![]()
mosselen![]()
![]()
dit dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:27 schreef Ragboer het volgende:
Gewoon vreten wat de pot schaft, stelletje homo's met jullie "ik lust het niet". Zwakkelingen, sterf dan maar gelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |