In 2012 gaan we er toch allemaal aanquote:Op woensdag 16 maart 2011 07:50 schreef Transport_Ink het volgende:
Ik hoef toch geen kinderen
Laat maar branden
NA ons de zondvloed, niet NAAR ons.quote:Op woensdag 16 maart 2011 05:19 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Maarja, idd naar ons de zondvloed. Gelukkig is men zo aardig geweest om ons ook een beschaving door te schuiven.
Dat lijkt mij een slechte reden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:29 schreef Swiffer het volgende:
*niet ouder meldt* , ik zal om o.a. deze redenen ook liever een niet-ouder blijven..
Ow, ik denk ook niet dat deze aardbeving het einde der tijden in zal luiden. Maar het zet me wel aan het nadenken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:55 schreef DeRakker. het volgende:
Is niks nieuws...
Gebeurd al miljoenen jaren, alleen omdat er steeds mensen op aarde wonen maakt het niet uit waar zoiets gebeurd.. de schade/doden is altijd maximaal.
Sowieso hebben we hier geen dodelijke aardbevingen dus snap niet waar je druk over maakt?
Ja.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:27 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een slechte reden.
Wil je jezelf niet in een positie brengen, waarin je veel waarde hecht aan anderen, omdat je ze weer kwijt kunt raken?
Je begrijpt het verkeerd. CO2 is nog langer geen issue. Voedsel wel. In 2050 zal er niet voldoende ruimte op de aarde zijn om het voedsel te verbouwen dat de populatie van de aarde nodig heeft om te overleven. Het is moeilijk voor te stellen, maar als je nu een kind baart zal dat op zijn 40ste gigantische bedragen neer moeten tellen voor iets simpels als een brood of het brood ligt al helemaal niet meer in de winkel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:40 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Dat bedoel ik met 'tegen onze grenzen aanlopen'.
Either way, we lopen tegen onze grenzen aan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd. CO2 is nog langer geen issue. Voedsel wel. In 2050 zal er niet voldoende ruimte op de aarde zijn om het voedsel te verbouwen dat de populatie van de aarde nodig heeft om te overleven. Het is moeilijk voor te stellen, maar als je nu een kind baart zal dat op zijn 40ste gigantische bedragen neer moeten tellen voor iets simpels als een brood of het brood ligt al helemaal niet meer in de winkel.
Dat betekent dat er nu al maatregelen getroffen moeten worden om het aantal geboortes te beperken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |