Hangt nogal af van hoe ver de huizen van elkaar af staan. Als er 20 huizen aan een straat staan waar 100 meter per huis tussen zit kost je veel meer moeiten, dan wat rijtjeshuiszen in een vinex-wijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:12 schreef mcf het volgende:
Hallo,
Ik ben gevraagd door iemand om 4000 folders te verspreiden in mijn dorp, nu vroeg ik mij het volgende af:
- Hoeveel zal ik per folder vragen?
- Hoe lang zal ik er ongeveer over doen?
Bij voorbaat dank
MVG
Inderdaad, reken maar 200 folders per uur bij een normale wijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef heaven7 het volgende:
Half uur per 100 huizen gok ik dus reken maar uit.
Ik kreeg 1 cent per folder geloof ik. Maar ik moest er in goeie tijden een stuk of 12 invouwen. Dan loopt het een beetje op.
Heb je al gekeken hoeveel uur het gaat kosten? Hoe oud ben je trouwens?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:09 schreef mcf het volgende:
Ik heb er eens flink over gepraktiseerd en mijn bodemprijs is ¤400, het is een mooie bijverdienste, maar voor minder zou ik zo ontzettend veel werk niet doen. Dan vind hij maar iemand anders.
Lazy and proud of it!
Droom lekker verderquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:09 schreef mcf het volgende:
Ik heb er eens flink over gepraktiseerd en mijn bodemprijs is ¤400, het is een mooie bijverdienste, maar voor minder zou ik zo ontzettend veel werk niet doen. Dan vind hij maar iemand anders.
Lazy and proud of it!
Het is voor die gozer goedkoper om een Chinees te importeren dan jou het werk te laten doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:07 schreef mcf het volgende:
Nou ja, we zien morgen wel. Dan heb ik overleg met hem.
Eens kijken of ik het uit hem pers. :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |