Hij doet niets...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:28 schreef Sperma het volgende:
Het schijnt dat Alex de meeste stemmen heeft.![]()
Waarom? Hij is irritant, zijn geheim is geraden, doet niks nuttig.. waarom?
ja, maar maik moet blijven omdat er dan geen gesekst meer gaat gebeuren. Servio mag ook weg, divanicht dattie is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:30 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Hij doet niets...
...doet juist heel veel...
...namelijk de anderen irriteren
Het lijkt me lollig om te zien hoe hij Laura inpikt... al zal hij dat waarschijnlijk niet doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:28 schreef Sperma het volgende:
Het schijnt dat Alex de meeste stemmen heeft.![]()
Waarom? Hij is irritant, zijn geheim is geraden, doet niks nuttig.. waarom?
Ben bang dat Maik en Mo niet meer zullen seksen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef Sperma het volgende:
[..]
ja, maar maik moet blijven omdat er dan geen gesekst meer gaat gebeuren. Servio mag ook weg, divanicht dattie is.
:p die is goed ja.quote:
Ik denk eerder dat Laura hem inpikt....quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Het lijkt me lollig om te zien hoe hij Laura inpikt... al zal hij dat waarschijnlijk niet doen.
ik kijk gewoon de uitzendingquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:35 schreef Anneloortje het volgende:
Zijn de live streamers nog steeds met hun boicott bezig?
Top!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kijk gewoon de uitzending
Hoeren zoenen hun klanten ook nooitquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Zei Maik nou dat ie nooit met mannen had gezoend?
Dus hij heeft wel seks maar hij zoent niet
Jep dat zei hij!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Zei Maik nou dat ie nooit met mannen had gezoend?
Dus hij heeft wel seks maar hij zoent niet
Nee ze laten zichzelf graag zienquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:40 schreef Karina het volgende:
Hebben ze de verwarming hoog gezet daar, dat iedereen opeens in zijn ondergoed zit?
Je zou het denken he?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:40 schreef Karina het volgende:
Hebben ze de verwarming hoog gezet daar, dat iedereen opeens in zijn ondergoed zit?
...al zat ze wel redelijk warm...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:40 schreef Anneloortje het volgende:
Ondertussen blijft de hoogbegaafdheid van Mootje afstralen...
Blij dat ze niets verdient.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom klappen ze daar toch voor? Voor dat terugtrekken?
Moest van Hummie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom klappen ze daar toch voor? Voor dat terugtrekken?
Maar weer zo fout in beeld gebracht. Haar missie was in de eerste instantie mislukt. En volgens mij lezen ze hier mee, want na veel klagen van users werd haar missie wel goedgekeurd.quote:
Ja iemand een klootzak noemen mag, maar valse nicht niet, lekker hypocriet of zogenaamd politiek correct.quote:
Oh ja? Weet je, ik begrijp de helft niet van de regels daar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar weer zo fout in beeld gebracht. Haar missie was in de eerste instantie mislukt. En volgens mij lezen ze hier mee, want na veel klagen van users werd haar missie wel goedgekeurd.
Datquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja iemand een klootzak noemen mag, maar valse nicht niet, lekker hypocriet of zogenaamd politiek correct.
##############################3quote:
De ruzie met Gerard, benieuwd hoe het in beeld gebracht gaat wordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Boring eerste stuk, gelukkig komt er zo actie.
Ik heb dat gemist dus van mij mogen ze dat extra in beeld brengenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Boring eerste stuk, gelukkig komt er zo actie.
Ik zou niet weten hoe twitter werktquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:44 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
##############################3
Zitten jullie ook op twitter?
Ik boycot Twitter sinds Bart...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:44 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ja en dingen inelkaar zetten om geld voor eten te verdienen zoiets.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:45 schreef Bastard het volgende:
In BB1 deden ze vlgs mij nog doe opdrachten toch.. iets met een hindernisbaan in teams.. dat was leuk kijken, dat was spannend.
Dit is een paar knappe lamzakken met elkaar laten bekvechten ofzo
Ja hallo het is toch 2011?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:44 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
De bewoners zelf ook niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
Oh ja? Weet je, ik begrijp de helft niet van de regels daar.
Ik snap ook niet waarom er nog steeds geen opdrachten zijn. Dit eerste stuk is toch precies 't voorbeeld waarom er geen hond kijkt. Traantje hier, traantje daar maar over 't algemeen niet vooruit te branden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:45 schreef Bastard het volgende:
In BB1 deden ze vlgs mij nog doe opdrachten toch.. iets met een hindernisbaan in teams.. dat was leuk kijken, dat was spannend.
Ja anders hadden ze gewoon geen eten! BB2 dan denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dingen inelkaar zetten om geld voor eten te verdienen zoiets.
...moet steeds aan een gillende en krijsende Mona denken bij de gedachte aan BB hindernisbanen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:45 schreef Bastard het volgende:
Dat viel mijn zoontje ook op LOLzzzquote:
Oh ja die viel op haar bek toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:47 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
...moet steeds aan een gillende en krijsende Mona denken bij de gedachte aan BB hindernisbanen...
Echt, daar word je toch niet goed van?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
Even van energieleverancier veranderen hoor, ben óm
Klopt, en dat was behoorlijk pijnlijk. Ik vond Moon wel leuk.quote:
ik heb net gestemdquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Day het volgende:
Nog geen uitslag en ik kan niet meer stemmen via UPC.
Zap eens heen en terug naar Net 5quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Day het volgende:
Nog geen uitslag en ik kan niet meer stemmen via UPC.
je kan stemmen tot ze in de studio zeggen, je kan niet meer stemmenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb jij een aktuele stand en tot hoelaat kun je stemmen?
oke thnxquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan stemmen tot ze in de studio zeggen, je kan niet meer stemmen
Daar zorgt ie wel voorquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:53 schreef beequeen het volgende:
Volgens Bart is Gerard niet veel in beeeld geweest de laatste dagen. Wrs niet tijdens de reguliere maar wel op stream hoor.
Daar zit iedereen toch voor in dat hok?quote:
Tactiek!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:55 schreef Karina het volgende:
Slim toch? Iemand dronken voeren en uithoren?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:55 schreef mark het volgende:
[..]
ikke wel en volgens mij waren er wel beelden van ;-)
Dat kind heeft echt maar 1 hersen-cel eh.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:58 schreef Dr_Greene het volgende:
Joanna: Zeg dan Typhusleier of kankermongool...
Dit dus!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
Dan moeten ze ook de 'valsche nichten'kant van Stervio op tv uitzenden.. Maar dat doen ze dan weer niet..
+1quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
Dan moeten ze ook de 'valsche nichten'kant van Stervio op tv uitzenden.. Maar dat doen ze dan weer niet..
Ze zijn bang voor hemquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:58 schreef beequeen het volgende:
Stoer hoor van de produktie om dit te laten zien. De rest roddelt zich te pletter en Gerard is ineens de gebeten hond.
Dat is hij ook wel, óókquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
Het is dat hij de miljonair is, anders had ik gedacht dat hij de hoogbegaafde was.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wel tof dat ze de beelden er ff bijhalen, dan heeft zo'n uitzending ook meteen nut. Zouden ze veel vaker moeten doen. Krijg je tenminst verhaallijnen.
Anders kijk je de uitzendingquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:04 schreef Mylene het volgende:
Ik kijk nooit naar de tv uitzendingen, maar ze hebben laten zien dat Gerard het wel heeft gezegd?
Ja, echt wel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:04 schreef delfse het volgende:
Guido is echt een gay in alles wat hij doet zie je het
Yep, en hoe flauw is dat. De rest liegt zich ook te pletter.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:04 schreef Mylene het volgende:
Ik kijk nooit naar de tv uitzendingen, maar ze hebben laten zien dat Gerard het wel heeft gezegd?
Je mag niemand uitschelden op zijn geaardheid. Zeg dan tering of tyfus of lijer maar toch niet iemand op zijn geaardheid. Zeg dan lijer maar toch niet geaardheidquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:04 schreef delfse het volgende:
Guido is echt een gay in alles wat hij doet zie je het
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef Refurb het volgende:
[..]
Je mag niemand uitschelden op zijn geaardheid. Zeg dan tering of tyfus of lijer maar toch niet iemand op zijn geaardheid. Zeg dan lijer maar toch niet geaardheid
dat ze het geld delen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Wat was nou de deal van Karim en Gerard?
Vrouwen? Alleen Joanna he..maar die spreekt natuurlijk altijd namens alle vrouwen ter wereld :").quote:
Ik weet fakking 100% dat het klopt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef beaverhausen het volgende:
Vrouwen? Alleen Joanna he..maar die spreekt natuurlijk altijd namens alle vrouwen ter wereld :").
Mwahquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef Refurb het volgende:
[..]
Je mag niemand uitschelden op zijn geaardheid. Zeg dan tering of tyfus of lijer maar toch niet iemand op zijn geaardheid. Zeg dan lijer maar toch niet geaardheid
Konden we maar via inet stemmen héquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:09 schreef diditje64 het volgende:
[..]
hopelijk veranderd het nog servio moet blijven
Blijven??? Ben je in de war?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:09 schreef diditje64 het volgende:
[..]
jeeh jeeh hoop dat het zo blijft servio moet blijven
Welcome to the world of RLS.quote:
Niemand denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach wie trapt er nou nog in dat stemmen.
Volgens mij was Guido wel link bezig. Hij had meteen in de gaten dat het een missie was en dat is ook het spel om iemand een missie te laten mislukken. Maarja het is Gerard niet die het doet dus dan mag dat niet dan is het matenaaierij.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:00 schreef Anneloortje het volgende:
Ik had zowel Guido als Gerard voor straf op de mat in de gang gezet.
Me to..quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat ik voorlopig maar een paar stemmen uit ga brengen op Alex en Maik
Dat betekend dus dat wij het verschil kunnen maken, kom op mensen pleur die servio er uit! Allen een keer of 2 op Alex en Maik stemmen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Er stemt volgens mij geen hond dus die cijfers kunnen snel veranderen
Ik heb nog nooit gestemd bij een dergelijk programma, vertrouw het gewoon niet. Het is altijd weer een nek aan nek race heel toevallig inderdaad..quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat betekend dus dat wij het verschil kunnen maken, kom op mensen pleur die servio er uit! Allen een keer of 2 op ales en maik stemmen!
Wil STERVIO er zo graag uit hebben dat ik wel een gokje wil wagen..quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat betekend dus dat wij het verschil kunnen maken, kom op mensen pleur die servio er uit! Allen een keer of 2 op ales en maik stemmen!
Ik heb wel een paar keer op Huub gestemd, en bij De Bunker op Eline.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gestemd bij een dergelijk programma, vertrouw het gewoon niet. Het is altijd weer een nek aan nek race heel toevallig inderdaad..
Ze krijgen geen cent van me
Ik heb alleen gesmst bij de finale van BB1quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer op Huub gestemd, en bij De Bunker op Eline.
Nou kom op dan, als wij niets doen en de nichten community ziet deze tussenstand, dan zitten we straks nog met Servio opgescheept!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer op Huub gestemd, en bij De Bunker op Eline.
Hahaha idd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
Over vooroordelen gesproken en valse nicht zeggen mag niet.
Tja en als iedereen dit blijft denken dan blijft Servio er gewoon in en kan iedereen achteraf janken dat stemmen doorgestoken kaart is.. ja duh, je hebt niet gestemd en nicht-nederland wel!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
Ik ga echt niet sms'en ik vertrouw het ook nooit dit soort dingen (al heb ik wel voor Dean gestemd bij Popstars).
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja en als iedereen dit blijft denken dan blijft Servio er gewoon in en kan iedereen achteraf janken dat stemmen doorgestoken kaart is.. ja duh, je hebt niet gestemd en nicht-nederland wel!
Ik heb ook nog ff aangespoord op de twittert:
[ afbeelding ]
Geloof je dat nou echt?quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja en als iedereen dit blijft denken dan blijft Servio er gewoon in en kan iedereen achteraf janken dat stemmen doorgestoken kaart is.. ja duh, je hebt niet gestemd en nicht-nederland wel!
Ik heb ook nog ff aangespoord op de twittert:
[ afbeelding ]Ik heb het ook niet goed genoeg gevolgd om te kunnen zeggen wie van de drie er uit moet. Ik wil in ieder geval wel dat Gerard erin blijft, die vind ik wel tof.
ik ging even checken hoe hoog mijn extra kosten waren deze maand, dus toch maar besloten om nog 1 keer op maik en alex te stemmenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
Ik ga echt niet sms'en ik vertrouw het ook nooit dit soort dingen (al heb ik wel voor Dean gestemd bij Popstars).
Yup...quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is toch al bespottelijk dat in deze tijd nog geheim moet blijven dat je homo bent?
Voor homofoben wel Stom wijf.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
Het is toch al bespottelijk dat in deze tijd nog geheim moet blijven dat je homo bent?
Ik zal na de live es kijken of er nog wat te rellen valt op Facebook.quote:
Dat zou ik nou ook lullig vinden voor de vriend van Stervio.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef iBenny het volgende:
Iemand gaat in zijn pols snijden vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |