Ja iemand een klootzak noemen mag, maar valse nicht niet, lekker hypocriet of zogenaamd politiek correct.quote:
Oh ja? Weet je, ik begrijp de helft niet van de regels daar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar weer zo fout in beeld gebracht. Haar missie was in de eerste instantie mislukt. En volgens mij lezen ze hier mee, want na veel klagen van users werd haar missie wel goedgekeurd.
Datquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja iemand een klootzak noemen mag, maar valse nicht niet, lekker hypocriet of zogenaamd politiek correct.
##############################3quote:
De ruzie met Gerard, benieuwd hoe het in beeld gebracht gaat wordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Boring eerste stuk, gelukkig komt er zo actie.
Ik heb dat gemist dus van mij mogen ze dat extra in beeld brengenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Boring eerste stuk, gelukkig komt er zo actie.
Ik zou niet weten hoe twitter werktquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:44 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
##############################3
Zitten jullie ook op twitter?
Ik boycot Twitter sinds Bart...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:44 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ja en dingen inelkaar zetten om geld voor eten te verdienen zoiets.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:45 schreef Bastard het volgende:
In BB1 deden ze vlgs mij nog doe opdrachten toch.. iets met een hindernisbaan in teams.. dat was leuk kijken, dat was spannend.
Dit is een paar knappe lamzakken met elkaar laten bekvechten ofzo
Ja hallo het is toch 2011?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:44 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
De bewoners zelf ook niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
Oh ja? Weet je, ik begrijp de helft niet van de regels daar.
Ik snap ook niet waarom er nog steeds geen opdrachten zijn. Dit eerste stuk is toch precies 't voorbeeld waarom er geen hond kijkt. Traantje hier, traantje daar maar over 't algemeen niet vooruit te branden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:45 schreef Bastard het volgende:
In BB1 deden ze vlgs mij nog doe opdrachten toch.. iets met een hindernisbaan in teams.. dat was leuk kijken, dat was spannend.
Ja anders hadden ze gewoon geen eten! BB2 dan denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dingen inelkaar zetten om geld voor eten te verdienen zoiets.
...moet steeds aan een gillende en krijsende Mona denken bij de gedachte aan BB hindernisbanen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:45 schreef Bastard het volgende:
Dat viel mijn zoontje ook op LOLzzzquote:
Oh ja die viel op haar bek toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:47 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
...moet steeds aan een gillende en krijsende Mona denken bij de gedachte aan BB hindernisbanen...
Echt, daar word je toch niet goed van?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
Even van energieleverancier veranderen hoor, ben óm
Klopt, en dat was behoorlijk pijnlijk. Ik vond Moon wel leuk.quote:
ik heb net gestemdquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Day het volgende:
Nog geen uitslag en ik kan niet meer stemmen via UPC.
Zap eens heen en terug naar Net 5quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Day het volgende:
Nog geen uitslag en ik kan niet meer stemmen via UPC.
je kan stemmen tot ze in de studio zeggen, je kan niet meer stemmenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb jij een aktuele stand en tot hoelaat kun je stemmen?
oke thnxquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan stemmen tot ze in de studio zeggen, je kan niet meer stemmen
Daar zorgt ie wel voorquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:53 schreef beequeen het volgende:
Volgens Bart is Gerard niet veel in beeeld geweest de laatste dagen. Wrs niet tijdens de reguliere maar wel op stream hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |