Hij doet niets...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:28 schreef Sperma het volgende:
Het schijnt dat Alex de meeste stemmen heeft.![]()
Waarom? Hij is irritant, zijn geheim is geraden, doet niks nuttig.. waarom?
ja, maar maik moet blijven omdat er dan geen gesekst meer gaat gebeuren. Servio mag ook weg, divanicht dattie is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:30 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Hij doet niets...
...doet juist heel veel...
...namelijk de anderen irriteren
Het lijkt me lollig om te zien hoe hij Laura inpikt... al zal hij dat waarschijnlijk niet doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:28 schreef Sperma het volgende:
Het schijnt dat Alex de meeste stemmen heeft.![]()
Waarom? Hij is irritant, zijn geheim is geraden, doet niks nuttig.. waarom?
Ben bang dat Maik en Mo niet meer zullen seksen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef Sperma het volgende:
[..]
ja, maar maik moet blijven omdat er dan geen gesekst meer gaat gebeuren. Servio mag ook weg, divanicht dattie is.
:p die is goed ja.quote:
Ik denk eerder dat Laura hem inpikt....quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Het lijkt me lollig om te zien hoe hij Laura inpikt... al zal hij dat waarschijnlijk niet doen.
ik kijk gewoon de uitzendingquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:35 schreef Anneloortje het volgende:
Zijn de live streamers nog steeds met hun boicott bezig?
Top!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kijk gewoon de uitzending
Hoeren zoenen hun klanten ook nooitquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Zei Maik nou dat ie nooit met mannen had gezoend?
Dus hij heeft wel seks maar hij zoent niet
Jep dat zei hij!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Zei Maik nou dat ie nooit met mannen had gezoend?
Dus hij heeft wel seks maar hij zoent niet
Nee ze laten zichzelf graag zienquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:40 schreef Karina het volgende:
Hebben ze de verwarming hoog gezet daar, dat iedereen opeens in zijn ondergoed zit?
Je zou het denken he?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:40 schreef Karina het volgende:
Hebben ze de verwarming hoog gezet daar, dat iedereen opeens in zijn ondergoed zit?
...al zat ze wel redelijk warm...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:40 schreef Anneloortje het volgende:
Ondertussen blijft de hoogbegaafdheid van Mootje afstralen...
Blij dat ze niets verdient.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom klappen ze daar toch voor? Voor dat terugtrekken?
Moest van Hummie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom klappen ze daar toch voor? Voor dat terugtrekken?
Maar weer zo fout in beeld gebracht. Haar missie was in de eerste instantie mislukt. En volgens mij lezen ze hier mee, want na veel klagen van users werd haar missie wel goedgekeurd.quote:
Ja iemand een klootzak noemen mag, maar valse nicht niet, lekker hypocriet of zogenaamd politiek correct.quote:
Oh ja? Weet je, ik begrijp de helft niet van de regels daar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar weer zo fout in beeld gebracht. Haar missie was in de eerste instantie mislukt. En volgens mij lezen ze hier mee, want na veel klagen van users werd haar missie wel goedgekeurd.
Datquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja iemand een klootzak noemen mag, maar valse nicht niet, lekker hypocriet of zogenaamd politiek correct.
##############################3quote:
De ruzie met Gerard, benieuwd hoe het in beeld gebracht gaat wordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Boring eerste stuk, gelukkig komt er zo actie.
Ik heb dat gemist dus van mij mogen ze dat extra in beeld brengenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Boring eerste stuk, gelukkig komt er zo actie.
Ik zou niet weten hoe twitter werktquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:44 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
##############################3
Zitten jullie ook op twitter?
Ik boycot Twitter sinds Bart...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:44 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ja en dingen inelkaar zetten om geld voor eten te verdienen zoiets.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:45 schreef Bastard het volgende:
In BB1 deden ze vlgs mij nog doe opdrachten toch.. iets met een hindernisbaan in teams.. dat was leuk kijken, dat was spannend.
Dit is een paar knappe lamzakken met elkaar laten bekvechten ofzo
Ja hallo het is toch 2011?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:44 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
De bewoners zelf ook niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
Oh ja? Weet je, ik begrijp de helft niet van de regels daar.
Ik snap ook niet waarom er nog steeds geen opdrachten zijn. Dit eerste stuk is toch precies 't voorbeeld waarom er geen hond kijkt. Traantje hier, traantje daar maar over 't algemeen niet vooruit te branden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:45 schreef Bastard het volgende:
In BB1 deden ze vlgs mij nog doe opdrachten toch.. iets met een hindernisbaan in teams.. dat was leuk kijken, dat was spannend.
Ja anders hadden ze gewoon geen eten! BB2 dan denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dingen inelkaar zetten om geld voor eten te verdienen zoiets.
...moet steeds aan een gillende en krijsende Mona denken bij de gedachte aan BB hindernisbanen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:45 schreef Bastard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |