Daar zit iedereen toch voor in dat hok?quote:
Tactiek!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:55 schreef Karina het volgende:
Slim toch? Iemand dronken voeren en uithoren?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:55 schreef mark het volgende:
[..]
ikke wel en volgens mij waren er wel beelden van ;-)
Dat kind heeft echt maar 1 hersen-cel eh.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:58 schreef Dr_Greene het volgende:
Joanna: Zeg dan Typhusleier of kankermongool...
Dit dus!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
Dan moeten ze ook de 'valsche nichten'kant van Stervio op tv uitzenden.. Maar dat doen ze dan weer niet..
+1quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
Dan moeten ze ook de 'valsche nichten'kant van Stervio op tv uitzenden.. Maar dat doen ze dan weer niet..
Ze zijn bang voor hemquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:58 schreef beequeen het volgende:
Stoer hoor van de produktie om dit te laten zien. De rest roddelt zich te pletter en Gerard is ineens de gebeten hond.
Dat is hij ook wel, óókquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
Het is dat hij de miljonair is, anders had ik gedacht dat hij de hoogbegaafde was.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wel tof dat ze de beelden er ff bijhalen, dan heeft zo'n uitzending ook meteen nut. Zouden ze veel vaker moeten doen. Krijg je tenminst verhaallijnen.
Anders kijk je de uitzendingquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:04 schreef Mylene het volgende:
Ik kijk nooit naar de tv uitzendingen, maar ze hebben laten zien dat Gerard het wel heeft gezegd?
Ja, echt wel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:04 schreef delfse het volgende:
Guido is echt een gay in alles wat hij doet zie je het
Yep, en hoe flauw is dat. De rest liegt zich ook te pletter.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:04 schreef Mylene het volgende:
Ik kijk nooit naar de tv uitzendingen, maar ze hebben laten zien dat Gerard het wel heeft gezegd?
Je mag niemand uitschelden op zijn geaardheid. Zeg dan tering of tyfus of lijer maar toch niet iemand op zijn geaardheid. Zeg dan lijer maar toch niet geaardheidquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:04 schreef delfse het volgende:
Guido is echt een gay in alles wat hij doet zie je het
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef Refurb het volgende:
[..]
Je mag niemand uitschelden op zijn geaardheid. Zeg dan tering of tyfus of lijer maar toch niet iemand op zijn geaardheid. Zeg dan lijer maar toch niet geaardheid
dat ze het geld delen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Wat was nou de deal van Karim en Gerard?
Vrouwen? Alleen Joanna he..maar die spreekt natuurlijk altijd namens alle vrouwen ter wereld :").quote:
Ik weet fakking 100% dat het klopt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef beaverhausen het volgende:
Vrouwen? Alleen Joanna he..maar die spreekt natuurlijk altijd namens alle vrouwen ter wereld :").
Mwahquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef Refurb het volgende:
[..]
Je mag niemand uitschelden op zijn geaardheid. Zeg dan tering of tyfus of lijer maar toch niet iemand op zijn geaardheid. Zeg dan lijer maar toch niet geaardheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |