Ik heb nog nooit gestemd bij een dergelijk programma, vertrouw het gewoon niet. Het is altijd weer een nek aan nek race heel toevallig inderdaad..quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat betekend dus dat wij het verschil kunnen maken, kom op mensen pleur die servio er uit! Allen een keer of 2 op ales en maik stemmen!
Wil STERVIO er zo graag uit hebben dat ik wel een gokje wil wagen..quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat betekend dus dat wij het verschil kunnen maken, kom op mensen pleur die servio er uit! Allen een keer of 2 op ales en maik stemmen!
Ik heb wel een paar keer op Huub gestemd, en bij De Bunker op Eline.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gestemd bij een dergelijk programma, vertrouw het gewoon niet. Het is altijd weer een nek aan nek race heel toevallig inderdaad..
Ze krijgen geen cent van me
Ik heb alleen gesmst bij de finale van BB1quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer op Huub gestemd, en bij De Bunker op Eline.
Nou kom op dan, als wij niets doen en de nichten community ziet deze tussenstand, dan zitten we straks nog met Servio opgescheept!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer op Huub gestemd, en bij De Bunker op Eline.
Hahaha idd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
Over vooroordelen gesproken en valse nicht zeggen mag niet.
Tja en als iedereen dit blijft denken dan blijft Servio er gewoon in en kan iedereen achteraf janken dat stemmen doorgestoken kaart is.. ja duh, je hebt niet gestemd en nicht-nederland wel!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
Ik ga echt niet sms'en ik vertrouw het ook nooit dit soort dingen (al heb ik wel voor Dean gestemd bij Popstars).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |