quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja en als iedereen dit blijft denken dan blijft Servio er gewoon in en kan iedereen achteraf janken dat stemmen doorgestoken kaart is.. ja duh, je hebt niet gestemd en nicht-nederland wel!
Ik heb ook nog ff aangespoord op de twittert:
[ afbeelding ]
Geloof je dat nou echt?quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja en als iedereen dit blijft denken dan blijft Servio er gewoon in en kan iedereen achteraf janken dat stemmen doorgestoken kaart is.. ja duh, je hebt niet gestemd en nicht-nederland wel!
Ik heb ook nog ff aangespoord op de twittert:
[ afbeelding ]Ik heb het ook niet goed genoeg gevolgd om te kunnen zeggen wie van de drie er uit moet. Ik wil in ieder geval wel dat Gerard erin blijft, die vind ik wel tof.
ik ging even checken hoe hoog mijn extra kosten waren deze maand, dus toch maar besloten om nog 1 keer op maik en alex te stemmenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
Ik ga echt niet sms'en ik vertrouw het ook nooit dit soort dingen (al heb ik wel voor Dean gestemd bij Popstars).
Yup...quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is toch al bespottelijk dat in deze tijd nog geheim moet blijven dat je homo bent?
Voor homofoben wel Stom wijf.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
Het is toch al bespottelijk dat in deze tijd nog geheim moet blijven dat je homo bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |