quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
he bah doe niet zo vies![]()
OT: laat ik maar van het allerslechtste scenario uitgaan dan valt het altijd mee
Het gaat over handtekeningen op voetballen zetten. Niet over borsten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
he bah doe niet zo vies![]()
OT: laat ik maar van het allerslechtste scenario uitgaan dan valt het altijd mee
Ballen zou ik ze niet noemen nee. Maar we vinden vast wel een ander plekjequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Haha dat kan. Gistermiddag de hele dag handtekeningen op ballen gezet. Heb je ballen bij de hand?
En ik had weer andere ballen in gedachtenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het gaat over handtekeningen op voetballen zetten. Niet over borsten.
Ego.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef aami325 het volgende:
Mijn kers verse ex vriendje heeft nu aangepapt met een ander meisje en showt het bewijs graag online. Ik snap niet waarom mannen dat doen...
herkenbaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef aami325 het volgende:
Mijn kers verse ex vriendje heeft nu aangepapt met een ander meisje en showt het bewijs graag online. Ik snap niet waarom mannen dat doen...
omdat sommige mannen ongevoelige hufters zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef aami325 het volgende:
Ego inderdaad. Wel kut om te zien, lijkt me.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef aami325 het volgende:
wat een suspensequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:10 schreef Natalie78 het volgende:
Tseh! Ineens een heel raar voorgevoel.![]()
ik het laatste jaar.....quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef Daalder82 het volgende:
Ik wil de programmering van dit brein rebooten![]()
ken t gevoel....quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef WeirdlyWired het volgende:
Kut. Niks gaat op de manier dat ik wil![]()
Hoe moet ik nu in hemelsnaam verder
Sterkte met werken. Wel af en toe fok checken hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:40 schreef Laniboekje het volgende:
Blegh! Vannacht badend in het zweet wakker geworden, moest echt mijzelf douchen daarna, te smerig! Natuurlijk daarna heel onrustig geslapen, om half acht weer wakker... En het is ook nog eens de periode dus ik ben ziek, zwak en misselijk en mag straks van 11.00u tot 22.00u gaan werken. Joepie...
Dank je. Ligt er een beetje aan hoe het op het werk is of ik kan fokken of niet. Sowieso na 16.00u niet meer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:43 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Sterkte met werken. Wel af en toe fok checken he
Ligt aan het weer, want:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:29 schreef formerjellybean het volgende:
Ben opruimerig heel wat klusjes uitgesteld en nu heb ik waarschijnlijk peper in me reet want nu wil ik die uitgestelde klusjes gaan doen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:43 schreef Xantalien het volgende:
[..]
-EDIT_... Hooghouden met een glazen kerstbal is geen goed plan.
Oh do tell!quote:
Ik ben gelukkig.quote:
Dat ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:09 schreef Natalie78 het volgende:
Gek word ik er van, helemaal omdat mijn stemming momenteel afhangt van een ander en ik dat dus toesta.![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:09 schreef Natalie78 het volgende:
Not a happy camper.Gek word ik er van, helemaal omdat mijn stemming momenteel afhangt van een ander en ik dat dus toesta.
Mars en Venus!
ja en amen .. grrrquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:07 schreef Yuki het volgende:
Brief in de bus: met ingang van afgelopen maandag heb ik salarisverhoging gekregen
quote:
Heel goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik niet alle taken in één dag hoef af te werken, doen mijn collega's en cliënten ook niet. Dus takenlijstje ligt nu 75% afgewerkt in de prullenmand. Dinsdag weer een nieuwe dag. Nu nog wel tot 22.00u op de groep werken, is wel een stuk rustiger.
Ja, maar ik denk dat het pijnlijk is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan ik m'n geheugen formatteren ofzo?
in films kan allesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan ik m'n geheugen formatteren ofzo?
Oke tof!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:02 schreef Apotheose het volgende:
[..]
in films kan alles
[ afbeelding ]
Dan heb ik liever dat bepaalde emoties ofzo uitgeschakeld kunnen worden met 1 druk op de knop.
Ik moest lachen.quote:
quote:
Dat.quote:
Nee, dat is zonde. Groot genot en intense pijn gaan nu eenmaal hand in hand.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:02 schreef Apotheose het volgende:
Dan heb ik liever dat bepaalde emoties ofzo uitgeschakeld kunnen worden met 1 druk op de knop.
Nee, ik loop komende weken met een zak over m'n kop. Daaaamn.quote:
leuk!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:55 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
o ow...zal ik vanmiddag langskomen?![]()
ot: gelukkig voel ik me niet meer ziek
Same here. Op het depressieve na dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:55 schreef Mishu het volgende:
Ik voel me echt kut en belachelijk depressief.En ik kan niet krijgen wat ik wil of vanavond ergens heen gaan wat ik leuk vind (ter afleiding) dus ik denk dat het nog wel een tijdje aan gaat houden.
beter dit dan jaaaaaaren een relatie hebben en DAN opeens afgewezen worden door je vriendin.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:17 schreef Bakkie123 het volgende:
Ik ben net afgewezen door een meisje die ik eigenlijk wel verdraaid leuk vindVoel me belabberd nu
Nieuwe collega, is leuk, wat nu?
Daarom moest ik zo lachenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:20 schreef Apotheose het volgende:
[..]
(zo, zeg ik ook es wat positiefs hier)
Zoek andere methodes van contact op. Doe iets compleet anders wat je normaliter nooit doet. Kom je geheid andere mensen tegen! Morgen schijnt de zon altijd weerquote:Op zondag 6 maart 2011 01:11 schreef BinRec het volgende:
Weet niet of dit het juiste topic is maar moet het even kwijt
Op dit moment voel ik me zwaar kut
Door een voorval van een hele tijd geleden ben ik mijn vriendengroep kwijt geraakt. Dit begint me nu aardig op te breken. Sociaal contact is gedaald tot het vriespunt en iedereen gaat verder met hun leven. Alleen door die ene persoon die niemand moest maar nu wel weer in de groep is en ik eruit lig.
Vraag me nog af wat het allemaal nog boeit en hoe ik verder moet
Ben niet iemand die snel ergens mee zit maar dit doet me toch wel wat.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zoek andere methodes van contact op. Doe iets compleet anders wat je normaliter nooit doet. Kom je geheid andere mensen tegen! Morgen schijnt de zon altijd weer
Voel me zelf ook bagger maar dat is met name omdat ik rond dit tijdstip 01.17 aan een fucking scriptie/afstudeer onderzoek werk omdat ik maandag een gedeelte moet inleveren whehe.
Ik ken dat wel een beetje hoor. Ik woon nu al bijna 3 jaar in het buitenland en heb vriendengroepen hier en terug in Nederland. Het punt is alleen dat als je beide wilt onderhouden het allemaal erg oppervlakkig wordt en je dus wel eens alleen thuis zit.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:26 schreef BinRec het volgende:
[..]
Ben niet iemand die snel ergens mee zit maar dit doet me toch wel wat.
Iedereen om me heen doet leuke dingen en gaat op stap en ik zit hier wat thuis. Ik mis dat gewoon zoals vroeger. Heb nog 1 vriend waar ik vaak mee afspreek om naar voetbalwedstrijden te gaan kijken etc. Maar dit is nogal oppervlakkig omdat hij een eigen vriendengroep heeft.
Achteraf zou ik het allemaal anders hebben aangepakt. Net zoals de rest van de groep ja en amen zeggen, ook al ben je het er totaal niet mee eens. Hoe zwak dat ook is maar dan had ik wel nog mijn vrienden.
In ieder geval succes met je scriptie
Misschien komt dat ook nog welquote:Op zondag 6 maart 2011 04:16 schreef goofy_goober het volgende:
Ik zou een apart topic openen voor je probleem.
Watseraandehand? Lijkt wel alsof iedereen met dezelfde dingen struggled.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:35 schreef Yuki het volgende:
Fun and games appear to be over
Onzeker, ongeduldig, verlangend...
Want het onderbewuste weet toevallig dat katten voor intuitie staan?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:06 schreef formerjellybean het volgende:
Katten kunnen ook voor intuitie staan , dus misschien probeert je droom te vertellen dat je op je gevoel moet letten
Meid toch. De aftakeling is begonnen.quote:
Ach gossiequote:Op zondag 6 maart 2011 10:07 schreef Xantalien het volgende:
Woej! 16!
Over een uurtje m'n lief hier, en dan eens slenteren door het dorp. Daarna familie hier.
Heyquote:
Eindelijk legaal pompenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:07 schreef Xantalien het volgende:
Woej! 16!
Over een uurtje m'n lief hier, en dan eens slenteren door het dorp. Daarna familie hier.
Lief dagboek gisternacht was ik weer zo dronken als een toeterquote:Op zondag 6 maart 2011 11:13 schreef Apotheose het volgende:
er zit ook gewoon geen stijgende lijn in....
Wat schattigquote:Op zondag 6 maart 2011 10:07 schreef Xantalien het volgende:
Woej! 16!
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:50 schreef Zwitsalletje het volgende:
Zwaar depressief
Vriendin kwijt, vrienden wonen te ver weg.
Dat gevoel heb ik nu ook heel ergquote:Op zondag 6 maart 2011 11:13 schreef Apotheose het volgende:
er zit ook gewoon geen stijgende lijn in....
ja dit wel een beetje. maar het zonnetje en de drukke weekenden maken een hoop goed.quote:
In je buidel?quote:
Klote zeg! *knuffel*quote:Op zondag 6 maart 2011 12:10 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Gewoon effe dikke klote.. Vriendin maakt het uit na 3 jaar, en dan blijkt ook nog dat ze binnenkort gaat afspreken met een jongen die ze wel mooi vind, maar dat gaat niks worden hoor zegt ze! Mijn gevoel zegt wel anders
Daarnaast ook nog eens een paar weken met gips thuis vanwege gebroken been, dus ook fietsen om de frustratie kwijt te raken zit er niet in.
Maar hopen dat de tijd zo snel mogelijk voorbij gaat en er overheen komen:)
Thanksquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:22 schreef Mishu het volgende:
Door echt lol te hebben met oude vrienden weet je weer wat echte vriendschap is en dat kennissen dus echt kennissen zijn. En dat je nooit vrienden gaat worden als je blijft volhouden dat het altijd super goed met je gaat. Als het oppervlakkig blijft dus, dat het uitmaakt hoe je er uit ziet en hoe je status en image er op dat moment bijhangt. Weer herinnerd aan dat verschil dus
Jawel komt wel goed uiteindelijk... maar vooral die eerste paar wekenquote:Op zondag 6 maart 2011 12:29 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
ThanksKomt uiteindelijk wel goed, weet het nog van mijn eerste relatie. Die eerste weken zijn gewoon even super shit. Vooral ook omdat ik nu met mijn been niet veel leuke dingen kan doen, of bijvoorbeeld het mountainbiken wat ik normaal doe.
Mocht iemand overigens hetzelfde hebben (ongeveer dan;)) als ik, dan mag er altijd een PM gestuurd worden.
Er bestaat geen ideale wereld waarin het altijd goed met je gaat helaas. Er zijn altijd tegenslagen, onzekerheden. Maar we blijven toch allemaal denken dat anderen daar geen last van hebbenquote:
Ik merk wel dat meisjes elkaar achter elkaars rug om gewoon zwart maken. Dan kan je als (mannelijke) buitenstaander al snel zien wat vrienden zijn en wat niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:47 schreef Mishu het volgende:
[..]
Er bestaat geen ideale wereld waarin het altijd goed met je gaat helaas. Er zijn altijd tegenslagen, onzekerheden. Maar we blijven toch allemaal denken dat anderen daar geen last van hebbenBij vrienden kan je jezelf zijn en gek doen zonder uitgelachen te worden. Dat mis ik bij veel mensen bij het uitgaan. Beetje oppervlakkig aardig tegen elkaar lopen doen. En dan die tienervriendschappen van die jonge meisjes dat je denkt: zouden ze ook voor minder leuke dingen bij elkaar terecht kunnen? Soms lijkt het net of ze elkaar gebruiken om uit te kunnen gaan en een jongen te ontmoeten. Ze steken elkaars ogen uit om er maar het leukste er uit te zien.
hoe ver ben je al met die opleiding? Wil je er mee stoppen?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:59 schreef Miam het volgende:
ik heb de verkeerde opleiding gekozen, dit is niet wat ik wil.
helaas niemand die me lijkt te begrijpen. kutzooi.
Hoe dat zo? Je had toch zo'n zin in het weekend?quote:
Klopt en dat was super, maar nu...leeg.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:49 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Je had toch zo'n zin in het weekend?
ik zou al lang klaar moeten zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:03 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hoe ver ben je al met die opleiding? Wil je er mee stoppen?
OT: too much to do, too little motivation
geen pijnstiller? Hoe is dat zo gekomen - die gebroken vinger? Met t drummen?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:07 schreef littledrummergirl het volgende:
superduf van de medicatie maar teveel pijn om in slaap te vallen
tussen de autodeur gekomen, zelf keihard dichtgegooidquote:Op zondag 6 maart 2011 22:14 schreef Apotheose het volgende:
[..]
geen pijnstiller? Hoe is dat zo gekomen - die gebroken vinger? Met t drummen?
Same.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 04:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Misschien komt dat ook nog wel
Zeker zitten viespeukenquote:Op maandag 7 maart 2011 08:21 schreef Xantalien het volgende:
Oh wat was gisteravond geweldig.Lekker alleen met vriendlief.
Misschien.quote:
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:15 schreef zwartedoos het volgende:
Mannen van tegenwoordig kunnen niet meer zoenen
Denk aan geknuppelde zeehondjes en hun moeders, die hebben het nog veel moeilijker.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:14 schreef Carooltje79 het volgende:
Niet veel beter dan van t weekend![]()
pffff hoelang gaat dit nog duren? ben het nu wel zat om me dag in dag uit klote te voelen
jij wel zekerquote:
Behalve jij natuurlijk.quote:
Wat is er?quote:
Zeer herkenbaar probleemquote:Op maandag 7 maart 2011 14:06 schreef Natalie78 het volgende:
Wederom boos op mezelf dat ik mijn stemming en bui af laat hangen van een ander.Ik wou dat ik niet zo'n emo muts was!
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:15 schreef zwartedoos het volgende:
Ja zoeen ben ik ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:06 schreef Natalie78 het volgende:
Wederom boos op mezelf dat ik mijn stemming en bui af laat hangen van een ander.Ik wou dat ik niet zo'n emo muts was!
open een topic ofzoquote:Op maandag 7 maart 2011 14:32 schreef Mishu het volgende:
Het gaat. Ik ben gestresst omdat ik door een vriend van de jongen die ik leuk vind uitgenodigd voor een feest in een geheel andere stad waar ik nooit kom. Hij heeft de betreffende jongen ook uitgenodigd.
En met die jongen die ik leuk vind heb ik ook al wel issues gehad, van dat hij me niet leuk vond enzo, ik drama maken enzo. Hij vond me volgens mij wel leuk, alleen ik ging ff te snel en dat schrok af. Alleen nu lijkt het er net op alsof hij me toch wil, alleen dan eerst in het echt leren kennen. Maarja het valt dus enorm op als ik op die uitnodiging inga.
Waarom ik dit denk? Omdat hij ook al toevallig op een feestje in de andere helft van Nederland was waar ik zei dat ik heen ging maar waar ik uiteindelijk niet heen gegaan ben maar waarvan ik achteraf wel zag dat hij daar heengegaan was. Dat vond ik wel toevallig.
Maar ik ben dus heel bang dat het niks is en dat ik daar dan voor lul sta. Want hij weet heus wel dat ik voor hem kom en dat kan zo genant zijn, zeker in een vreemde omgeving waar je niemand kent.
Dus.
Edit: ik weet dus zelf ook dat het ook een bizar hersenspinsel kan zijn. En eigenlijk heb ik ook zoiets van wat heeft het voor zin om er nog moeite voor te doen. Ik kan beter gewoon mijn ding doen en dan komt er vanzelf wel iemand op mijn pad![]()
gips moet er minimaal toch wel 3 weken of 6 weken (?) om je arm zitten dus succesquote:Op maandag 7 maart 2011 16:16 schreef skippy22 het volgende:
Ik ben dus dit weekend van de trap gevallen en heb een gebroken arm... Nou ja dat denken ze op het werk dan
Dat is gewoon dom kom dan met een geloofwaardige smoesquote:Op maandag 7 maart 2011 16:16 schreef skippy22 het volgende:
Ik ben dus dit weekend van de trap gevallen en heb een gebroken arm... Nou ja dat denken ze op het werk dan
Sorry.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:47 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
open een topic ofzo![]()
OT:zo eindelijk naar de winkel geweest en nu lekker relaxen, lui dus
open een topic manquote:Op maandag 7 maart 2011 14:32 schreef Mishu het volgende:
Het gaat. Ik ben gestresst omdat ik door een vriend van de jongen die ik leuk vind uitgenodigd voor een feest in een geheel andere stad waar ik nooit kom. Hij heeft de betreffende jongen ook uitgenodigd.
En met die jongen die ik leuk vind heb ik ook al wel issues gehad, van dat hij me niet leuk vond enzo, ik drama maken enzo. Hij vond me volgens mij wel leuk, alleen ik ging ff te snel en dat schrok af. Alleen nu lijkt het er net op alsof hij me toch wil, alleen dan eerst in het echt leren kennen. Maarja het valt dus enorm op als ik op die uitnodiging inga.
Waarom ik dit denk? Omdat hij ook al toevallig op een feestje in de andere helft van Nederland was waar ik zei dat ik heen ging maar waar ik uiteindelijk niet heen gegaan ben maar waarvan ik achteraf wel zag dat hij daar heengegaan was. Dat vond ik wel toevallig.
Maar ik ben dus heel bang dat het niks is en dat ik daar dan voor lul sta. Want hij weet heus wel dat ik voor hem kom en dat kan zo genant zijn, zeker in een vreemde omgeving waar je niemand kent.
Dus.
Edit: ik weet dus zelf ook dat het ook een bizar hersenspinsel kan zijn. En eigenlijk heb ik ook zoiets van wat heeft het voor zin om er nog moeite voor te doen. Ik kan beter gewoon mijn ding doen en dan komt er vanzelf wel iemand op mijn pad![]()
jij werkt toch nooit? je bent altijd werkschuw/ziek/geen zin/dronken/in je bed gepist/ welke andere k*tsmoes dan ookquote:Op maandag 7 maart 2011 16:16 schreef skippy22 het volgende:
Jij treft de verkeerde mannenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:15 schreef zwartedoos het volgende:
mee eens. waar vind ik de goede??quote:
die moet je met een zaklantaarn zoeken.. Dat zei mn moeder altijdquote:Op maandag 7 maart 2011 17:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mee eens. waar vind ik de goede??
quote:
Haha NEE. Dat staat er niet. Maar zwartedoos moet gelijk alle mannen weer stigmatiseren tot slecht-zoenende wezens. Je hebt gewoon een of andere halve wasmachine gezoend en moet dat hier even afreageren. Komt wel goed schatje.quote:
Geen ideequote:Op maandag 7 maart 2011 17:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mee eens. waar vind ik de goede??
Dit vraagt om bewijsquote:Op maandag 7 maart 2011 17:46 schreef Houniet het volgende:
Ik heb ook mijn minpunten, maar daar hoort zoenen niet bij.
Idd.quote:
+1 Maar dan wel weten wat je nu weet.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:23 schreef Xantalien het volgende:
Pfoeh. Kon 'k de tijd maar terugspoelen.
In mijn geval hoeft dat niet. Ik hoef alleen maar terug te gaan naar gisteren.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:27 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
+1 Maar dan wel weten wat je nu weet.![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef tralalalars het volgende:
Something's missin' but I don't know what it is... lekker daggie met de zon
Ik ben soms wel eens aanwezigquote:Op maandag 7 maart 2011 17:32 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
jij werkt toch nooit? je bent altijd werkschuw/ziek/geen zin/dronken/in je bed gepist/ welke andere k*tsmoes dan ook
simpele zielquote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef skippy22 het volgende:
Als er nou lekkere wijven waren dan was ik elke dag van de partij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |