Ik heb haar vandaag weer gezien, maar omdat ik jullie reacties nu pas lees, heb ik nog geen actie ondernomen!
Zover ik weet heeft ze geen vriend. Ik heb haar er nooit over horen vertellen en op haar hyvespagina is ook niks af te leiden van een vriendje (aangezien er vaak toch wel een foto op staat oid). Om direct te vragen of ze een vriend heeft, zie ik niet zo zitten, maar ik ga ervan uit dat ze geen vriend heeft.
Ik werk overdag in de supermarkt, maar ben eigenlijk geen vakkenvuller te noemen. Maartoch, mochten we samen iets krijgen en we gaan er beide professioneel mee om, is dat volgens mij geen probleem (aangezien dit 2x eerder is voorgekomen).
Ik heb op de planningen gekeken wanneer ze weer moet werken. Vrijdag moet ze werken, maar ze begint als ik klaar ben. Ik denk dat het dan vrij lastig is haar mee uit te vragen. Daarna zie ik haar de dinsdag erop (en ze is dan even laat klaar). Dan kan ik dus mee naar huis fietsen en haar mee uitvragen. Dat lijkt me een goed plan!
Het lijkt me leuk om naar een soort van eetcafe te gaan. Bios lijkt me als 1e date niet geschikt, ik wil wel met haar praten / haar beter leren kennen. Ik wil op de fiets tegen haar zeggen dat ik een bon heb voor dat eetcafe en of ze zin heeft om die bon met mij te gaan gebruiken (als ze dat wil, ga ik die bon wel halen

).
Wat ik me wel afvraag, als ze dit inderdaad wil, dan is het denk ik wel slim om ook gelijk een datum te prikken? Maar om daarna gelijk te vragen "Kun je aanstaande ......dag dan?" "Wanneer komt het jou dan uit?" vind ik eigenlijk nogal opdringerig overkomen.
Als laatste. Ik zit toch te twijfelen of ze me leuk vind. Misschien denk ik er gewoon teveel over na, maartoch. Ik ging met haar en enkele andere collega's pauze houden en een vrouwelijke collega tikte mij af en toe plagerig aan en was vaak tegen mij aan het praten. Ik weet dat ze dit vriendschappelijk bedoeld.
Maar het meisje waar dit onderwerp over gaat, zei de hele pauze vrij weinig eigenlijk. Ik kreeg ook het gevoel dat ik vaak werd bekeken en heb 2x gezien dat ze me aankeek (maar dat kan ook toeval zijn).
Ik ben met haar mee naar huis gefietst, het was gezellig en hebben veel gelachen. Verder is er eigenlijk weinig bijzonders gebeurd.
Maartoch, aan de ene kant zegt mijn gevoel dat het wel snor zit, maar aan de andere kant zegt mijn gevoel dat ze me toch niet zo leuk vind. Rare gemengde gevoelens. Uiteindelijk zal ik een week moeten wachten om meer duidelijkheid te krijgen (of ze iets met me wil gaan doen), maar ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Of ik heb gewoon een bord voor mijn kop?