quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
he bah doe niet zo vies![]()
OT: laat ik maar van het allerslechtste scenario uitgaan dan valt het altijd mee
Het gaat over handtekeningen op voetballen zetten. Niet over borsten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
he bah doe niet zo vies![]()
OT: laat ik maar van het allerslechtste scenario uitgaan dan valt het altijd mee
Ballen zou ik ze niet noemen nee. Maar we vinden vast wel een ander plekjequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Haha dat kan. Gistermiddag de hele dag handtekeningen op ballen gezet. Heb je ballen bij de hand?
En ik had weer andere ballen in gedachtenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het gaat over handtekeningen op voetballen zetten. Niet over borsten.
Ego.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef aami325 het volgende:
Mijn kers verse ex vriendje heeft nu aangepapt met een ander meisje en showt het bewijs graag online. Ik snap niet waarom mannen dat doen...
herkenbaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef aami325 het volgende:
Mijn kers verse ex vriendje heeft nu aangepapt met een ander meisje en showt het bewijs graag online. Ik snap niet waarom mannen dat doen...
omdat sommige mannen ongevoelige hufters zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef aami325 het volgende:
Ego inderdaad. Wel kut om te zien, lijkt me.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef aami325 het volgende:
wat een suspensequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:10 schreef Natalie78 het volgende:
Tseh! Ineens een heel raar voorgevoel.![]()
ik het laatste jaar.....quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef Daalder82 het volgende:
Ik wil de programmering van dit brein rebooten![]()
ken t gevoel....quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef WeirdlyWired het volgende:
Kut. Niks gaat op de manier dat ik wil![]()
Hoe moet ik nu in hemelsnaam verder
Sterkte met werken. Wel af en toe fok checken hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:40 schreef Laniboekje het volgende:
Blegh! Vannacht badend in het zweet wakker geworden, moest echt mijzelf douchen daarna, te smerig! Natuurlijk daarna heel onrustig geslapen, om half acht weer wakker... En het is ook nog eens de periode dus ik ben ziek, zwak en misselijk en mag straks van 11.00u tot 22.00u gaan werken. Joepie...
Dank je. Ligt er een beetje aan hoe het op het werk is of ik kan fokken of niet. Sowieso na 16.00u niet meer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:43 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Sterkte met werken. Wel af en toe fok checken he
Ligt aan het weer, want:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:29 schreef formerjellybean het volgende:
Ben opruimerig heel wat klusjes uitgesteld en nu heb ik waarschijnlijk peper in me reet want nu wil ik die uitgestelde klusjes gaan doen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:43 schreef Xantalien het volgende:
[..]
-EDIT_... Hooghouden met een glazen kerstbal is geen goed plan.
Oh do tell!quote:
Ik ben gelukkig.quote:
Dat ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:09 schreef Natalie78 het volgende:
Gek word ik er van, helemaal omdat mijn stemming momenteel afhangt van een ander en ik dat dus toesta.![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:09 schreef Natalie78 het volgende:
Not a happy camper.Gek word ik er van, helemaal omdat mijn stemming momenteel afhangt van een ander en ik dat dus toesta.
Mars en Venus!
ja en amen .. grrrquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:07 schreef Yuki het volgende:
Brief in de bus: met ingang van afgelopen maandag heb ik salarisverhoging gekregen
quote:
Heel goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik niet alle taken in één dag hoef af te werken, doen mijn collega's en cliënten ook niet. Dus takenlijstje ligt nu 75% afgewerkt in de prullenmand. Dinsdag weer een nieuwe dag. Nu nog wel tot 22.00u op de groep werken, is wel een stuk rustiger.
Ja, maar ik denk dat het pijnlijk is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan ik m'n geheugen formatteren ofzo?
in films kan allesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan ik m'n geheugen formatteren ofzo?
Oke tof!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:02 schreef Apotheose het volgende:
[..]
in films kan alles
[ afbeelding ]
Dan heb ik liever dat bepaalde emoties ofzo uitgeschakeld kunnen worden met 1 druk op de knop.
Ik moest lachen.quote:
quote:
Dat.quote:
Nee, dat is zonde. Groot genot en intense pijn gaan nu eenmaal hand in hand.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:02 schreef Apotheose het volgende:
Dan heb ik liever dat bepaalde emoties ofzo uitgeschakeld kunnen worden met 1 druk op de knop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |