Ik merk wel dat meisjes elkaar achter elkaars rug om gewoon zwart maken. Dan kan je als (mannelijke) buitenstaander al snel zien wat vrienden zijn en wat niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:47 schreef Mishu het volgende:
[..]
Er bestaat geen ideale wereld waarin het altijd goed met je gaat helaas. Er zijn altijd tegenslagen, onzekerheden. Maar we blijven toch allemaal denken dat anderen daar geen last van hebbenBij vrienden kan je jezelf zijn en gek doen zonder uitgelachen te worden. Dat mis ik bij veel mensen bij het uitgaan. Beetje oppervlakkig aardig tegen elkaar lopen doen. En dan die tienervriendschappen van die jonge meisjes dat je denkt: zouden ze ook voor minder leuke dingen bij elkaar terecht kunnen? Soms lijkt het net of ze elkaar gebruiken om uit te kunnen gaan en een jongen te ontmoeten. Ze steken elkaars ogen uit om er maar het leukste er uit te zien.
hoe ver ben je al met die opleiding? Wil je er mee stoppen?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:59 schreef Miam het volgende:
ik heb de verkeerde opleiding gekozen, dit is niet wat ik wil.
helaas niemand die me lijkt te begrijpen. kutzooi.
Hoe dat zo? Je had toch zo'n zin in het weekend?quote:
Klopt en dat was super, maar nu...leeg.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:49 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Je had toch zo'n zin in het weekend?
ik zou al lang klaar moeten zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:03 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hoe ver ben je al met die opleiding? Wil je er mee stoppen?
OT: too much to do, too little motivation
geen pijnstiller? Hoe is dat zo gekomen - die gebroken vinger? Met t drummen?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:07 schreef littledrummergirl het volgende:
superduf van de medicatie maar teveel pijn om in slaap te vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |