Lief dagboek gisternacht was ik weer zo dronken als een toeterquote:Op zondag 6 maart 2011 11:13 schreef Apotheose het volgende:
er zit ook gewoon geen stijgende lijn in....
Wat schattigquote:Op zondag 6 maart 2011 10:07 schreef Xantalien het volgende:
Woej! 16!
Over een uurtje m'n lief hier, en dan eens slenteren door het dorp. Daarna familie hier.
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:50 schreef Zwitsalletje het volgende:
Zwaar depressief
Vriendin kwijt, vrienden wonen te ver weg.
Dat gevoel heb ik nu ook heel ergquote:Op zondag 6 maart 2011 11:13 schreef Apotheose het volgende:
er zit ook gewoon geen stijgende lijn in....
ja dit wel een beetje. maar het zonnetje en de drukke weekenden maken een hoop goed.quote:
In je buidel?quote:
Klote zeg! *knuffel*quote:Op zondag 6 maart 2011 12:10 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Gewoon effe dikke klote.. Vriendin maakt het uit na 3 jaar, en dan blijkt ook nog dat ze binnenkort gaat afspreken met een jongen die ze wel mooi vind, maar dat gaat niks worden hoor zegt ze! Mijn gevoel zegt wel anders
Daarnaast ook nog eens een paar weken met gips thuis vanwege gebroken been, dus ook fietsen om de frustratie kwijt te raken zit er niet in.
Maar hopen dat de tijd zo snel mogelijk voorbij gaat en er overheen komen:)
Thanksquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:22 schreef Mishu het volgende:
Door echt lol te hebben met oude vrienden weet je weer wat echte vriendschap is en dat kennissen dus echt kennissen zijn. En dat je nooit vrienden gaat worden als je blijft volhouden dat het altijd super goed met je gaat. Als het oppervlakkig blijft dus, dat het uitmaakt hoe je er uit ziet en hoe je status en image er op dat moment bijhangt. Weer herinnerd aan dat verschil dus
Jawel komt wel goed uiteindelijk... maar vooral die eerste paar wekenquote:Op zondag 6 maart 2011 12:29 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
ThanksKomt uiteindelijk wel goed, weet het nog van mijn eerste relatie. Die eerste weken zijn gewoon even super shit. Vooral ook omdat ik nu met mijn been niet veel leuke dingen kan doen, of bijvoorbeeld het mountainbiken wat ik normaal doe.
Mocht iemand overigens hetzelfde hebben (ongeveer dan;)) als ik, dan mag er altijd een PM gestuurd worden.
Er bestaat geen ideale wereld waarin het altijd goed met je gaat helaas. Er zijn altijd tegenslagen, onzekerheden. Maar we blijven toch allemaal denken dat anderen daar geen last van hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |