abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:47:46 #1
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93532652
Game on

Voorgaande delen:
[Kijkcijfers] Wordt Secret Story een groot succes?
[Kijkcijfers] Wordt Secret Story een groot succes? #2
[Kijkcijfers] Wordt Secret Story een groot succes? #3
[Kijkcijfers] Wordt Secret Story een groot succes? #4

De kijkcijfers en de meningen daarover.

Ligt het aan de methodiek van kijkcijfers meten, aan het programma of aan de kijkers?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_93532695
joepie! een nieuw deeltje!

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:41 schreef AskMe het volgende:
hoe vaak heb ik die kansloze presentator van een Bart horen zeggen:"Heeft Philip 't geheim geraden? Dat zie je zo" en dan krijg je een stukje van 5 minuten te zien. :') 't Is het allemaal gewoon net niet.
Hij begon zelf met "het eerste geheim is geraden...."
en later kwam hij iedere keer terug met of het geheim wel geraden zou zijn...
net niet te oud
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:49:26 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93532717
inmiddels mag de titel wel aangepast worden naar [Kijkcijfers] Hoe diep is het ravijn?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93532747
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:48 schreef dasaliz het volgende:
joepie! een nieuw deeltje!

[..]

Hij begon zelf met "het eerste geheim is geraden...."
en later kwam hij iedere keer terug met of het geheim wel geraden zou zijn...
Ja zo triest en dat de hele uitzending lang ..
 2011 13" i5 ...
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:50:44 #5
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_93532765
Wat denken jullie? had dit niet meer kijkers getrokken als het niet in Portugal was opgenomen,maar gewoon in Nederland of Het Gouden Kooi huis
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:51:11 #6
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93532778
Facebook

quote:
quote:
Secret Story NL
Wat een avond gister! Voor het eerst werd het geheim van Alex (ridder) goed geraden door Philip. Daarnaast was te zien hoe de genomineerde mannen een hilarische Boy Band act opvoerden. Voor wie dat gemist heeft:http://bit.ly/gkfaxQ

21 minuten geleden · 18 ·Vind ik leukVind ik niet meer leuk · · Delen8 personen vinden dit leuk.
Michelle Kaiser hahahahahaha dit is echt GEWELDIG hahaha super!
Ik ben duidelijk niet de doelgroep dan. Komt wel heel Spangas op me over allemaal.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_93532814
Voor zo'n schijnbaar dure show is het gewoon een gigantische flop!
Mensen, probeer het hier dan niet goed te pratenin de trant van dat de kijkcijfers niet kloppen e.d.

De 19.30 uitzending duur veel te lang en ziet er amateuristisch uit met die presentator die zich geen houding weet te geven. Tjonge zeg...zelfs een brugklasser houdt zijn eerste spreekbeurt nog beter dan hoe hij zich voor de camera gedraagt met zijn draaien en keren, gekke gebaartjes en hangende schouders. Wat een hopeloos figuur zeg.

De show zelf is inderdaad compleet verkeerd neergezet. Ten eerste snapt niemand de spelregels! Ze hadden de kandidaten beter voor moeten stellen. Spelregels beter uit moeten leggen. Je kan nu geld winnen, maar als de regie het wil, dan geven ze het zo aan een ander!?! Tja, weinig redenen om dan je best nog te doen he? En als je geheim geraden is, kun je frank en vrij de geheimen van de anderen gaan raden en cashen? Daarnaast wordt er m.i. teveel geregiseerd. Alex en Joanna krijgen een continue stroom van Clues. Maar van 'De Piercer' heb je nog niks gezien?

En het is leuk dat ze bij Ziggo en UPC een 24/7 kanaal hebben, maar dat kost natuurlijk wel kijkers.

De kandidaten lijken daarnaast teveel op elkaar. Er zijn te weinig uitgesproken typetjes of doorsnee mensen waarmee kijkers zich kunnen identificeren. Philop zijn geheim slaat helemaal nergens op natuurlijk en qua IQ ben ik zeker zo hoogbegaafd als Monique. En weet je wel hoeveel piercers er zijn in NL? Dat is toch geen geheim.

Ik hoop echt dat de regiseur/producent voor zo'n gedrocht flink op zijn klote krijgt en niet meer aan de bak komt bij SBS. Als ik mijn werk op zo'n zelfde niveau zo afleveren, dan hangt mij namelijk hetzelfde boven het hoofd.

Terwijl het best leuk had kunnen zijn natuurlijk. Anders had ik hier niet gepost!
pi_93533061
Ik ken de regisseur en ik zal het aan hem doorgeven :D (ja je mag me aanraken)
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:00:54 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93533135
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:58 schreef Hazzard het volgende:
Ik ken de regisseur en ik zal het aan hem doorgeven :D (ja je mag me aanraken)
Ik zou me er niet al te hard voor op de borst kloppen. Of juist zo hard dat het ook lichamelijk pijnlijk is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:01:00 #10
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93533140
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:58 schreef Hazzard het volgende:
Ik ken de regisseur en ik zal het aan hem doorgeven :D (ja je mag me aanraken)
Er zijn er negen in portugal en vier in Nederland.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_93533191
Ik ken er 1 dan
pi_93533244
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zou me er niet al te hard voor op de borst kloppen. Of juist zo hard dat het ook lichamelijk pijnlijk is.
Ik vind het grappig dat ik iemand ken die zo hard faalt
  Admin woensdag 2 maart 2011 @ 12:05:45 #13
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93533293
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:04 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Ik vind het grappig dat ik iemand ken die zo hard faalt
Het is niet perse de regie die faalt. Het is een combinatie van meerdere faalpunten :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93533357
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:47 schreef Stefan het volgende:

Ligt het aan de methodiek van kijkcijfers meten, aan het programma of aan de kijkers?


Het ligt aan de kijkers, ze kijken niet naar Secret Story.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:11:08 #15
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93533454
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:04 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Ik vind het grappig dat ik iemand ken die zo hard faalt
Het is Endemol die faalt. Die kennis van je zal ws gewoon goed zn werk doen. Als Phillips verlies draait ligt het toch ook niet aan de man die gloeilampen inpakt?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:14:44 #16
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_93533570
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 12:11 Kijkcijferflop Secret Story zakt verder weg
Geplaatst op woensdag 02 maart 2011 om 12:06
Het tv-programma Secret Story van Bart Boonstra en Renate Verbaan blijft elke dag kijkers verliezen. Het laagterecord dat maandag behaald werd, is dinsdag alweer verbroken: er keken slechts 169.000 mensen. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Net 5 had nooit verwacht dat het dagelijkse programma, de duurste SBS-productie in jaren, zo weinig kijkers zou trekken. Secret Story wordt zeker een succes, zei zenderbaas Alphons Martens twee weken geleden in De Pers.
Net 5 heeft Secret Story met veel bombarie aangekondigd en dat had de zender beter niet kunnen doen, stelt tv-deskundige Fons van Westerloo. Secret Story is een prachtig voorbeeld van een programma dat met veel poeha is neergezet en al na een week door het ijs dreigt te zakken, zei de oprichter van SBS 6 onlangs.

Secret Story is elke werkdag om half acht te zien op Net 5.

Kut het meest veelzijdige stukje vlees
pi_93533744


Tering, heeft die gozerd echt zo'n kapsel?
  Admin woensdag 2 maart 2011 @ 12:19:14 #18
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93533754
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:08 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het ligt aan de kijkers, ze kijken niet naar Secret Story.
Het ligt imo aan de volgende punten:
1 - Het is onduidelijk voor mensen die alleen de uitzendingen op tv kijken
2 - De personen zijn stuk voor stuk modellen. Bijna niemand kan zich ermee vereenzelvigen.
3 - De geheimen zijn flauw
4 - De spelregels zijn ruk ("hoeveel haren heeft monique in haar neusgat?", "zeven!", "monique krijgt jouw kluisinhoud" - serieus, WTF?)
5 - Teveel clues en sturing
6 - Gek mannetje dat een rare stem opzet als 'de stem' (oeeeeeeeeehhh)
7 - Bart
8 - Uitzending van elke dag een uur, kom op - niemand(!) gaat zes dagen per week zijn vaste tv-schema omgooien. Half uur is meer dan genoeg.
9 - Beloftes niet nakomen (geen streamlocks)
10 - alleen betalen per dag voor streams ipv gewoon een week/maandpakket
11 - kijkers weten niet welk geheim bij wie hoort
12 - verkeerde zender
etc. etc.

[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 02-03-2011 12:35:27 ]
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin woensdag 2 maart 2011 @ 12:19:28 #19
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93533771
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:18 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

Tering, heeft die gozerd echt zo'n kapsel?
nee, het is nog erger :D
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93533890
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:12 schreef Danny het volgende:

[..]

mja, beetje eigen schuld. Als je vooraf belooft dat er geen streamlocks zijn en vervolgens ga je streams locken om kijkers te trekken dan voelen diezelfde kijkers zich juist enorm belazerd.
Afgezien van het feit dat het programma nog steeds een half uur te lang duurt, Bart een van de beroerdste presentatoren ooit is, er nog steeds niet duidelijk is en wordt uitgelegd wat nou precies de bedoeling is (op twitter roepen nog steeds veel mensen dat ze er geen aars van begrijpen), de stem een fucking irritant opgezet stemmetje is, de opdrachten kinderachtig en flauw zijn etc, is het programma op tv gewoonweg niet leuk. Het is gemaakte hipheid. De exit-shows zijn ook te lullig voor woorden. Renate heeft geen idee wat ze aan de bewoners moet vragen en als ze wat vraagt luistert ze niet echt naar het antwoord, Bart is een hulpeloos schaap voor de camera en spannend is het ook al niet.
De casting is ook nogal eenzijdig. Iedereen moest er vooral goed uitzien volgens mij. Resultaat is dat maar weinig mensen zich kunnen projecteren op een van de bewoners. Het lijken acteurs in een slechte soap in plaats van normale mensen die toevallig een geheim hebben.

De geheimen zijn flauw. 'ik ben tatoeerder'. Kom op jongens, lekker fokking belangrijk.
Guido's geheim is 'ik heb een neprelatie met Laura', terwijl dat had moeten zijn 'niemand weet dat ik een biseksuele gigolo ben'. Het is het gewoon allemaal net niet en dat heeft zijn uitwerking op de kijkcijfers.

Het zou mij verbazen als ze de drie maanden vol maken.

Danny _O_.
pi_93534021
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:33 schreef Danny het volgende:

[..]

ze melden liever dat er sinds het begin maar liefst 25.000 twitterberichten voorbij zijn gekomen, wat natuurlijk :') is. Alleen bij ons in SST wordt al meer over SST geluld (meer dan 111.000 posts nu) dan op heel twitter.
Daar had SBS meer mee kunnen doen, maar ze hebben hun geld gezet op facebook, hyves en twitter. Platforms die niet zo geschikt zijn voor RLS-binding als een forum (en dan met name DIT forum, waar 11 jaar RLS ervaring/kijkers rondloopt). Inschattingsfout van SBS imo, maar hej, wij zijn maar internet :)
Ja leuk hoor, SBS verdient nauwelijks iets aan sociale media-onzin.
  Admin woensdag 2 maart 2011 @ 12:31:31 #22
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93534246
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja leuk hoor, SBS verdient nauwelijks iets aan sociale media-onzin.
ze hopen dat die hype bijdraagt aan de kijkcijfers. Probleem bij hyves/facebook/twitter is dat het losse kreten zijn die gepost worden. Dat is iets dat een forum beter doet. Als je hier kijkt zie je streamverslagen, discussies over de uitzending, speculaties over vanalles en nog wat. Het kijken in combinatie met het directe uitgebreide contact met medekijkers zorgt voor binding en een drang om te blijven kijken. Op facebook, twitter en hyves dropt iedereen een woordje, maar niemand reageert echt op elkaar. Twee minuten later is je tweet weggezakt en moet iedereen weer tegen een nieuw persoon aanlullen, of - erger - lullen in het niets (want wie zegt dat er iemand jouw tweets leest anders dan de handvol volgers?). Op het forum hier zijn de contacten veel vaster. Mijn persoonlijke mening is dat ze hiermee veel meer hadden kunnen bereiken dan met twitter, hyves en facebook.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93534338
Wat ik ervan heb begrepen kan Net5 er twee Nederlandse drama's van laten maken. Nu is er maar geld voor eentje omdat Net5 zich meer op reality wilt richten. Met die drama's trekken ze veel meer kijkers. Het enige wat hiervoor scoorde op dat tijdstip was Little People. Ik geloof zo'n kleine half miljoen kijkers.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:35:39 #24
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_93534400
quote:
] Op woensdag 2 maart 2011 12:22 schreef Alphons Martens het volgende:

[..]
Kijkcijfers: 'Secret Story' zakt verder weg!
woensdag 2 maart 2011


Het gaat niet goed met het nieuwe paradepaardje van Net 5, de realityshow 'Secret Story'. Het nieuwe 'Big Brother' kan de kijker absoluut niet boeien en zakt steeds verder weg...

Het lijkt er steeds meer op dat 'Secret Story' zelf een groot geheim blijft voor de Net 5-kijkers. De kandidaten en hun geheimen kunnen geen extra kijkers lokken in de vooravond van Net 5. Integendeel zelfs, het tijdslot waarin 'Secret Story' geprogrammeerd staat, verliest dag na dag meer kijkers.

Afgelopen maandag bereikte 'Secret Story' een nieuw dieptepunt met slechts 180.000 kijkers. Maar dat 'diepterecord' werd dinsdagavond opnieuw gebroken. Toen keken slechts 169.000 Nederlanders naar de 'Big Brother'-variant.

Hoe met het nu verder? Dat lijkt de grote vraag te worden... Wordt 'Secret Story' vroegtijdig van het scherm gehaald? Zal de productie ingrijpen? Worden alle kandidaten naar huis gestuurd en vervangen door nieuwe? Mogelijkheden genoeg en ook dringend nodig, want op dit moment kijkt er geen hond naar 'Secret Story'.

Kut het meest veelzijdige stukje vlees
pi_93534738
Van welke bron komt dat?
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:47:03 #26
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_93534799
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:31 schreef Danny het volgende:

[..]

ze hopen dat die hype bijdraagt aan de kijkcijfers. Probleem bij hyves/facebook/twitter is dat het losse kreten zijn die gepost worden. Dat is iets dat een forum beter doet. Als je hier kijkt zie je streamverslagen, discussies over de uitzending, speculaties over vanalles en nog wat. Het kijken in combinatie met het directe uitgebreide contact met medekijkers zorgt voor binding en een drang om te blijven kijken. Op facebook, twitter en hyves dropt iedereen een woordje, maar niemand reageert echt op elkaar. Twee minuten later is je tweet weggezakt en moet iedereen weer tegen een nieuw persoon aanlullen, of - erger - lullen in het niets (want wie zegt dat er iemand jouw tweets leest anders dan de handvol volgers?). Op het forum hier zijn de contacten veel vaster. Mijn persoonlijke mening is dat ze hiermee veel meer hadden kunnen bereiken dan met twitter, hyves en facebook.
Dit lijkt mij een waarheid als een koe. Wat je wil is interactie tussen de kijkers, net zo goed als je interactie tussen de deelnemers nodig hebt.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:48:33 #27
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_93534857
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:45 schreef Breda_1 het volgende:
Van welke bron komt dat?
tv visie
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:53:57 #28
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93535060
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:48 schreef Kutjelik het volgende:

[..]

tv visie
Grappig dat ze het daar over 'geen kat kijkt naar secret story' hebben :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:17:48 #29
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93536005
Wat is het verschil tussen SST NL en de buitenlandse? Waarom waren die wel zo succesvol?Betere uitzendingen en toffere geheimen kan ik me nog wel bedenken, maar er moet meer zijn lijkt me?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:21:40 #30
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_93536178
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Grappig dat ze het daar over 'geen kat kijkt naar secret story' hebben :D
daarom had ik hond neer gezet :)
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:25:08 #31
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_93536330
Vanmiddag om 15.00 uur persbericht over secret story volgens een insider

Ik kan jullie melden dat er op hele korte termijn een rigoureus besluit zal worden genomen. Meer kan ik nog niet zeggen! Maar mensen zullen hier niet blij van worden! aldus de insider bron is mediacourant

Het einde is in zicht.
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
pi_93536482
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:33 schreef Danny het volgende:

[..]

ze melden liever dat er sinds het begin maar liefst 25.000 twitterberichten voorbij zijn gekomen, wat natuurlijk :') is. Alleen bij ons in SST wordt al meer over SST geluld (meer dan 111.000 posts nu) dan op heel twitter.
Daar had SBS meer mee kunnen doen, maar ze hebben hun geld gezet op facebook, hyves en twitter. Platforms die niet zo geschikt zijn voor RLS-binding als een forum (en dan met name DIT forum, waar 11 jaar RLS ervaring/kijkers rondloopt). Inschattingsfout van SBS imo, maar hej, wij zijn maar internet :)
Terechte opmerking ^O^
Alles wat jij vindt is een realiteit
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:30:42 #33
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_93536587
quote:
4s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef Kutjelik het volgende:
Vanmiddag om 15.00 uur persbericht over secret story volgens een insider

Ik kan jullie melden dat er op hele korte termijn een rigoureus besluit zal worden genomen. Meer kan ik nog niet zeggen! Maar mensen zullen hier niet blij van worden! aldus de insider bron is mediacourant

Het einde is in zicht.

Uh huh :')

Nou ja, we merken het wel ;)

Bob!!! :W
pi_93537056
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:30 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Uh huh :')

Nou ja, we merken het wel ;)

Bob!!! :W
:W Heej the man :7 waarmee het allemaal is begonnen.
Alles wat jij vindt is een realiteit
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:48:26 #35
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_93537351
Wanneer komt er weer zo'n lekker grafiekje?
pi_93537616
Mijns inziens zijn ze in de fout gegaan door ervoor te kiezen om er een "beschaafd" programma van te maken met weinig interessante geheimen en kinderachtige missies.

Een verkeerde beslissing in mijn ogen, omdat de Nederlandse kijker verwent is en al het nodige voorbij heeft zien komen. Die raken echt niet meer opgewonden van een paar volgespoten bimbos en hunks. Men zoekt vermaak, entertainment en spektakel en dat kan secret story op deze manier niet brengen.

Het concept is nog steeds goed, en er waren tal van variaties mogelijk geweest om voor "beschaafd" spektakel te zorgen. Ten eerste hadden ze een betere mix van kandidaten moeten maken, bijvoorbeeld een neger en een racist, een homo en een homo-hater ... kortom mensen die met elkaar zouden kunnen botsen en juist die mensen dan aan elkaar koppelen met mentaal zware missies.

Nu is het allemaal zo vriendelijk en vredelievend waardoor je als kijker echt het gevoel hebt naar een 500ste big brother cloon te zitten kijken, want er zijn gewoon te weinig zaken die secret story onderscheiden van de rest en daardoor gaan kijkers ook letten op allerlei randzaken die vervolgens al dan niet begrijpelijk een big issue worden zoals slecht camera werk, slecht geluid, amateuristische presentatoren, etc Ze kunnen nu gewoon niets meer goed doen en ik ben bang dat het ook niet meer te redden is.

Zag dat ze er gisteren ook een sms-balk hadden ingepropt om wat extra geld te verdienen. De ingestuurde sms teksten haperden heel de tijd in het beeld waardoor het dubbel irritant is en waardoor mensen nog negatiever worden.

Ben bang dat het einde echt in zicht is...al denk ik dat ze gezien de reeds gemaakte kosten uberhaupt de stekker er bijna niet uit kunnen halen.
pi_93538047
Dat ligt eraan hoeveel het nog gaat kosten hè! Als ze nu al 70% van het budget besteed hebben en dus nog 30% te gaan hebben dan is het nog mogelijk om de stekker eruit te trekken. Dan kunnen ze een naar verwachting beter scorend programma (of 2) tussen 19.30 en 20.30 neerzetten en daar wellicht meer reclame inkomsten uithalen.

Het gaat er dus niet om hoeveel je al besteed hebt, maar hoeveel minder verlies je hebt als je nu een rigoreuze beslissing neemt. Zo gaat dat in het (goede) bedrijfsleven ook.
  Admin woensdag 2 maart 2011 @ 14:08:13 #38
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93538166
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:05 schreef Breda_1 het volgende:
Dat ligt eraan hoeveel het nog gaat kosten hè! Als ze nu al 70% van het budget besteed hebben en dus nog 30% te gaan hebben dan is het nog mogelijk om de stekker eruit te trekken. Dan kunnen ze een naar verwachting beter scorend programma (of 2) tussen 19.30 en 20.30 neerzetten en daar wellicht meer reclame inkomsten uithalen.

Het gaat er dus niet om hoeveel je al besteed hebt, maar hoeveel minder verlies je hebt als je nu een rigoreuze beslissing neemt. Zo gaat dat in het (goede) bedrijfsleven ook.
dat niet alleen, maar als je met een aangekochte serie 400k kijkers haalt en met dit 150k kijkers dan drukt dat ook bv de advertentietarieven. Daarnaast; hoe langer je dit door laat gaan hoe lastiger het zal worden die kijkers weer terug te trekken.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93538168
Op korte termijn zijn er best wat verbeteringen mogelijk

-Programma per direct naar SBS6 verplaatsen
-30 min per dag, desnoods ook live elementen daarin
-Live show op donderdag moet helemaal anders (niet 90 min alleen maar wachten op de uitslag)
-Doelgroep is verkeerd gekozen! Niet alleen jonge vrouwen maar juist iedereen boven de 16
-Maak er spannende RLS van. sex, drugs, drank, schandalen en bedrog.
-Wij willen geen niet de halve dag vrouwen drama zien.
-Geef sommige bewoners nieuwe radicale geheimen. Ik ben piercer of hoogbegaafd is geen geheim en zeker niet spannend.
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:09:50 #40
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93538230
SST moet niet van de buis, da's zonde voor de al gemaakte kosten. Maar wel drastische veranderingen, zo snel mogelijk!
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_93538299
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:08 schreef terrestrial het volgende:
Op korte termijn zijn er best wat verbeteringen mogelijk

-Programma per direct naar SBS6 verplaatsen
-30 min per dag, desnoods ook live elementen daarin
-Live show op donderdag moet helemaal anders (niet 90 min alleen maar wachten op de uitslag)
-Doelgroep is verkeerd gekozen! Niet alleen jonge vrouwen maar juist iedereen boven de 16
-Maak er spannende RLS van. sex, drugs, drank, schandalen en bedrog.
-Wij willen geen niet de halve dag vrouwen drama zien.
-Geef sommige bewoners nieuwe radicale geheimen. Ik ben piercer of hoogbegaafd is geen geheim en zeker niet spannend.
Dat werkt niet meer, dan moet je dat volgend jaar proberen. Je kan nu toch niet ineens allerlei andere geheimen gaan introduceren. Dat hadden ze van begin af aan kunnen bedenken. Een soort Kelly (van BB) had hier bijv. in mee moeten doen (en dan met als missie een nep relatie aangaan met Gerard of zo... hahaha).
pi_93538431
Het zijn echt totaal geen interessante geheimen. Ook toen Jurien en Cynthia eruit waren.

Jurien: "Ik heb ooit wel eens een keertje anabolen gebruikt"
Cynthia: "Ik ben één maand dakloos geweest"

Ik word er niet echt warm of koud van en heel denderend is 't nou ook niet allemaal..

Evenals piercer, internaat, hoogbegaafd? Dit gaat toch helemaal nergens meer over.
 2011 13" i5 ...
pi_93538484
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:09 schreef 08gnoT. het volgende:
SST moet niet van de buis, da's zonde voor de al gemaakte kosten. Maar wel drastische veranderingen, zo snel mogelijk!
Ik snap dat je dat niet leuk vind. Ben zelf ook een van de weinige volgers. En dat terwijl dit een van de eerste RLS is die ik volg.

Maar stel, jij bent een huis aan het verbouwen en op een kwart van je budget kom je erachter dat je als je zo doorgaat je het 3-voudige kwijt gaat zijn. Maar als je het huidige huis sloopt en opnieuw begint, dan ben je (door de aannemer gegarandeerd) maar het 2-voudige kwijt.

Wat doe je dan? De ingeslagen weg stug blijven volgen en aan het eind van de rit 500.000,- hebben uitgegeven? Of het advies volgen en aan het eind van de rit 350.000,- uitgegeven hebben?

Ik zou het wel weten.
pi_93538896
Nou zo werkt dat niet. De meeste kosten zijn zullen allang gemaakt zijn. Tevens wat je zegt over het volgend jaar proberen en dat dit nu niet meer werkt. Tuurlijk hadden ze het beter vanaf het begin goed kunnen doen maarja nu zitten ze in deze situatie. En daar moet wat aan gedaan worden.

Waarschijnlijk is de advertising voor dat tijdstip al verkocht dus die inkomsten zijn al binnen. Een ander programma daar neerzetten zal ze niet meer opleveren denk ik.

En laten we niet helemaal negatief zijn. Op internet is SST toch een bescheiden succesje. Maarja daar halen ze weinig geld mee binnen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:31:04 #45
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_93539005
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:15 schreef AskMe het volgende:
Het zijn echt totaal geen interessante geheimen. Ook toen Jurien en Cynthia eruit waren.

Jurien: "Ik heb ooit wel eens een keertje anabolen gebruikt"
Cynthia: "Ik ben één maand dakloos geweest"

Ik word er niet echt warm of koud van en heel denderend is 't nou ook niet allemaal..

Evenals piercer, internaat, hoogbegaafd? Dit gaat toch helemaal nergens meer over.
Niemand is geïntresseerd in die geheimen, zelf de bewoners laten maar bij vlagen wat speurzin zien, en dat zal dan nog in opdracht zijn van de Regie. het klopt zo erg die lullige geheimpjes dat de Regie ze zowat vóór moet zeggen om nog een "drukker" te stumuleren...komt nog bij dat er zowat geen drukkers meer zijn, want niet gedrukt=geen geld kwijt, en verkeerd gedrukt is een tegenstander verrijken..( zie Sofia) Blijft alleen nog het BB-format over, en zelf dat is nog saaier bij gebrek aan wedstijden en missies waar (druk)geld mee verdiend moet worden!
  Admin woensdag 2 maart 2011 @ 14:34:27 #46
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93539147
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:28 schreef terrestrial het volgende:
Nou zo werkt dat niet. De meeste kosten zijn zullen allang gemaakt zijn. Tevens wat je zegt over het volgend jaar proberen en dat dit nu niet meer werkt. Tuurlijk hadden ze het beter vanaf het begin goed kunnen doen maarja nu zitten ze in deze situatie. En daar moet wat aan gedaan worden.

Waarschijnlijk is de advertising voor dat tijdstip al verkocht dus die inkomsten zijn al binnen. Een ander programma daar neerzetten zal ze niet meer opleveren denk ik.

En laten we niet helemaal negatief zijn. Op internet is SST toch een bescheiden succesje. Maarja daar halen ze weinig geld mee binnen.
dat niet alleen, maar ze doen ook niets met het succes. 25.000 tweets in anderhalve week is niet echt een succes te noemen imo.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:34:44 #47
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_93539161
De grootste fout die gemaakt is dat Net5 de kijker heeft overdonderd met dit spel en de bijbehorende regels. Ze hadden beter een soort van spectaculaire BB kunnen opzetten en na enkele weken langzaam het spel aan de kijkers introduceren. Hierdoor zouden ze zichzelf een vangnet verschaft hebben. Een eventuele aanpassingen aan de karakters was mogelijk geweest. Kijkerswensen zouden nog ingewilligd kunnen worden.
Ook zou Bart dan iets te presenteren gehad hebben. In het begin stond ie er maar hyper en verloren bij het spel uit te leggen. De leercurve is te hoog.

Het hele programma heeft tot nu toe heeft alleen afhaak momenten. Er gebeurt totaal niets waardoor de nieuwe kijker nu nog zou willen aanhaken. Het duurde voor mij ongeveer 2 weken voor dat ik de karakters kende en het spel doorhad. Iets waar veel kijkers geen zin in hebben.

Gezeik om streamlocks. Ach daar ergert de streamer zich aan maar de kijker merkt dat niet.
Kortere shows? Is alleen maar meer kans dat de zappende kijker het programma mist. Dus slecht idee. Zelf vind ik de dagelijkse uitzendingen beter geworden en heeft een mooi tempo. Bart z'n aandeel lijkt heel goed teruggebracht te zijn tot een minuutje voor en na de break.

Klagen over de geheimen. Het doet er eigenlijk niet zoveel toe wat de geheimen zijn. Het ligt aan het entertainment gehalte van de bewoners. Die zijn teveel van hetzelfde gehalte. Daarnaast is er geen budget om bepaalde opdrachten het huis in te brengen waardoor de karakters beter uit komen. Het is te amicaal.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_93539371
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:31 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Niemand is geïntresseerd in die geheimen, zelf de bewoners laten maar bij vlagen wat speurzin zien, en dat zal dan nog in opdracht zijn van de Regie. het klopt zo erg die lullige geheimpjes dat de Regie ze zowat vóór moet zeggen om nog een "drukker" te stumuleren...komt nog bij dat er zowat geen drukkers meer zijn, want niet gedrukt=geen geld kwijt, en verkeerd gedrukt is een tegenstander verrijken..( zie Sofia) Blijft alleen nog het BB-format over, en zelf dat is nog saaier bij gebrek aan wedstijden en missies waar (druk)geld mee verdiend moet worden!
Precies, niemand is geïnteresseerd in de geheimen. Sofia en Sharon mogen naar mijn mening zich meer met het spel bezighouden. Maar blijkbaar is het wel 'stoer' om zoveel geld in je kluis te hebben.. ('t zijn overigens de minst opvallende personen die veel geld hebben) en hiermee houd je inderdaad het BB-format over, wat nog minder interessant is omdat deze personen niet interessant zijn. Komt nog bij dat doordat ze een geheim bij zich dragen, ze niet alles over hun persoonlijke leven kunnen vertellen, wat de gesprekken alleen maar nog oninteressanter maakt. Je weet niet eens of ze wel de waarheid spreken..
 2011 13" i5 ...
pi_93539389
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:34 schreef akveor het volgende:
...
Samengevat heb je niet het idee dat er nog iets aan te doen is ;)
net niet te oud
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:40:55 #50
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_93539451
Je kan het de deelnemers niet kwalijk nemen dat ze als wezenloze in het programma zitten. De maker van het programma moet zich maar eens verdiepen in waar nederland op zit te wachten.
Actie, daar zou ik maar eens mee beginnen.
Ik haat gluiperds........
pi_93539488
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:40 schreef knagsje het volgende:.
Actie, daar zou ik maar eens mee beginnen.
Ja voor sommige kandidaten lijkt dit meer een vakantie inderdaad,
pi_93539556
quote:
4s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef Kutjelik het volgende:
Vanmiddag om 15.00 uur persbericht over secret story volgens een insider

Ik kan jullie melden dat er op hele korte termijn een rigoureus besluit zal worden genomen. Meer kan ik nog niet zeggen! Maar mensen zullen hier niet blij van worden! aldus de insider bron is mediacourant

Het einde is in zicht.

Dit bericht bedoel je?

quote:
# Insider (Reageer op dit bericht)
woensdag 02 maart 2011 om 13:19

Vanmiddag om 15.00 uur persbericht over secret story..
Ik zou dit soort (anonieme) uitspraken niet al te serieus nemen, vorige week waren er een paar bezig die zeiden dat Secret Story binnen een dag zou verhuizen naar SBS 6. Dat is vooralsnog ook niet gebleken. Maar we zullen het zien.
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:47:09 #53
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_93539718
Je merkt ook al dat de deelnemers niet meer zo bezig zijn met de geheimen wat zou kunnen betekenen dat ze op de hoogte zijn van het einde.....
Ik haat gluiperds........
pi_93539721
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:28 schreef terrestrial het volgende:
Nou zo werkt dat niet. De meeste kosten zijn zullen allang gemaakt zijn. Tevens wat je zegt over het volgend jaar proberen en dat dit nu niet meer werkt. Tuurlijk hadden ze het beter vanaf het begin goed kunnen doen maarja nu zitten ze in deze situatie. En daar moet wat aan gedaan worden.

Waarschijnlijk is de advertising voor dat tijdstip al verkocht dus die inkomsten zijn al binnen. Een ander programma daar neerzetten zal ze niet meer opleveren denk ik.

En laten we niet helemaal negatief zijn. Op internet is SST toch een bescheiden succesje. Maarja daar halen ze weinig geld mee binnen.
Juist, jij snapt het.
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:50:47 #55
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_93539834
Maar wat ik helemaal mis is af en toe eens een "vooraankondiging" van een spel of een wedstrijd nu helemaal nu er steeds meer mensen afhaken.. Laat Net5 nou eens bij het news wat de kijker verwachten kan en niet almaar wat er geweest is! En die een keer per week een "correctiestrijd" waarbij uitdagers bijvoorbeeld kluisinhouden van andere kunnen aanvallen.. zo gaat het geen kant op en is Sofia met haar ¤15.500 en een gesloten bekkie nu al winnaar...
pi_93540036
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:08 schreef terrestrial het volgende:
Op korte termijn zijn er best wat verbeteringen mogelijk

-Programma per direct naar SBS6 verplaatsen (goed plan, direct na shownieuws? )
-30 min per dag, desnoods ook live elementen daarin (mee eens, live elementen ivm raden geheim)
-Live show op donderdag moet helemaal anders (niet 90 min alleen maar wachten op de uitslag) (gewoon een uurtje)
-Doelgroep is verkeerd gekozen! Niet alleen jonge vrouwen maar juist iedereen boven de 16 (ook mee eens)
-Maak er spannende RLS van. sex, drugs, drank, schandalen en bedrog. (geen drugs, dat kan niet op tv he :') Voor de rest eens)
-Wij willen geen niet de halve dag vrouwen drama zien. (vergeet de mannen niet)
-Geef sommige bewoners nieuwe radicale geheimen. Ik ben piercer of hoogbegaafd is geen geheim en zeker niet spannend. (dat lijkt me geen goed plan, in het huis zitten al diverse hints, dus dat lijkt me niet handig)
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:57:33 #57
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93540091
Ik denk niet dat het nog goedkomt. De casting is ruk, de vrouwen zijn bimbo's, de mannen zijn watjes.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_93540254
Ik hoop alleen niet dat ze er mee stoppen :@

Ik vind het wel leuk, en het is ook zo gezellig met fok erbij :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:06:23 #59
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_93540439
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop alleen niet dat ze er mee stoppen :@

Ik vind het wel leuk, en het is ook zo gezellig met fok erbij :P
Fok staat hoog in het vaandel bij "hunnie" daar neem ik even aan... ze hebben dus genoeg stof om hun voordeel mee te doen! ^O^
pi_93540457


Even een update op de grafiek
 2011 13" i5 ...
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:07:45 #61
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_93540498
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:50 schreef 5thencounter het volgende:
Maar wat ik helemaal mis is af en toe eens een "vooraankondiging" van een spel of een wedstrijd nu helemaal nu er steeds meer mensen afhaken.. Laat Net5 nou eens bij het news wat de kijker verwachten kan en niet almaar wat er geweest is! En die een keer per week een "correctiestrijd" waarbij uitdagers bijvoorbeeld kluisinhouden van andere kunnen aanvallen.. zo gaat het geen kant op en is Sofia met haar ¤15.500 en een gesloten bekkie nu al winnaar...
Vooraankondiging van wat? Een quiz? Een missverkiezing?
Er is geen geld voor een spectaculair spel.
Nou iig alles beter dan dat de Stem de kluisjes gaat verwisselen. Dat was gewoon belachelijk en oneerlijk.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_93540509
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:06 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Fok staat hoog in het vaandel bij "hunnie" daar neem ik even aan... ze hebben dus genoeg stof om hun voordeel mee te doen! ^O^
ja alleen een beetje jammer dat ze er niks mee doen :')
pi_93540514
enige persbericht van Net5 dat ik kan vinden van vandaag gaat over hollywood vrouwen vanaf 24 april. niks over SST.

zou trouwens leuk zijn als "ze" zouden reageren op het forum. ik zie voldoende goede ideeen langs komen maar ik neem aan dat ze daar ook hun gedachten bij hebben. Het grootste deel van alle reacties hebben toch het beste met het programma voor vind ik.
net niet te oud
pi_93540533
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ja alleen een beetje jammer dat ze er niks mee doen :')
dat bedoel ik dus ja ;)
net niet te oud
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:11:22 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93540636
Ik denk dat elke verandering die nu nog plaats gaat vinden, verspilde moeite is. Eenmaal afgehaakte kijkers komen, gezien de dalende cijfers, niet meer terug en je vervreemd daarmee de kijkers die je nog hebt door een nieuwe insteek/ander element toe te voegen. Wanhoopsdaad die daarnaast ook nog eens je onkunde onderstreept.

Vooraf had stukken beter moeten worden nagedacht. Nu is het mosterd na een laffe maaltijd vol ondefinieerbare ingrediënten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_93540746
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:05 schreef Breda_1 het volgende:
Dat ligt eraan hoeveel het nog gaat kosten hè! Als ze nu al 70% van het budget besteed hebben en dus nog 30% te gaan hebben dan is het nog mogelijk om de stekker eruit te trekken. Dan kunnen ze een naar verwachting beter scorend programma (of 2) tussen 19.30 en 20.30 neerzetten en daar wellicht meer reclame inkomsten uithalen.

Het gaat er dus niet om hoeveel je al besteed hebt, maar hoeveel minder verlies je hebt als je nu een rigoreuze beslissing neemt. Zo gaat dat in het (goede) bedrijfsleven ook.
Dat hangt ervan af. In het bedrijfsleven gebeurt het 9 van de 10 keer ook niet omdat de banken er dan teveel geld in hebben geïnvesteerd en als ze de stekker eruit halen de kosten groter zijn dan ze extra geld te lenen in de hoop dat er toch nog iets uit voort komt.

Ik kan geen inschatting maken van de huidige kosten, maar de grootste kostenposten zijn in mijn ogen al wel betaald. Het huis, de reclames, de zendtijd etc zijn waarschijnlijk al wel vooruit betaald. Daarnaast zijn die dramaseries die ze wilde maken ipv secret story niet gemaakt, dus alles opvullen met nieuwe programma's kost ook weer veel geld.

Maar ja hebt gelijk dat het puur een kwestie van afwegen is... wij als buitenstaanders kunnen niet zien welke kant het zwaarst weegt
pi_93540782
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:11 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat elke verandering die nu nog plaats gaat vinden, verspilde moeite is. Eenmaal afgehaakte kijkers komen, gezien de dalende cijfers, niet meer terug en je vervreemd daarmee de kijkers die je nog hebt door een nieuwe insteek/ander element toe te voegen. Wanhoopsdaad die daarnaast ook nog eens je onkunde onderstreept.

Vooraf had stukken beter moeten worden nagedacht. Nu is het mosterd na een laffe maaltijd vol ondefinieerbare ingrediënten.
Ze zouden wel een poging kunnen wagen op een andere zender en een ander tijdstip ;)
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2011 @ 15:16:49 #68
137949 Disana
pi_93540833
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop alleen niet dat ze er mee stoppen :@

Ik vind het wel leuk, en het is ook zo gezellig met fok erbij :P
Ik hoop het ook niet, al kijk ik zelf nauwelijks nog. Ik hoop het niet voor jullie, maar ook voor de toekomst van de rls: als dit wordt stopgezet, komt er gegarandeerd nooit meer een rls.
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:17:15 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93540848
En nog meer geld down the drain laten gaan door andere programma's daarvoor op te laten schuiven? Neuh, dat is geen slimme bedrijfsvoering. Daarbij is gezeul met een programma al helemaal funest.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_93540888
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:17 schreef Breda_1 het volgende:

[..]

Ik snap dat je dat niet leuk vind. Ben zelf ook een van de weinige volgers. En dat terwijl dit een van de eerste RLS is die ik volg.

Maar stel, jij bent een huis aan het verbouwen en op een kwart van je budget kom je erachter dat je als je zo doorgaat je het 3-voudige kwijt gaat zijn. Maar als je het huidige huis sloopt en opnieuw begint, dan ben je (door de aannemer gegarandeerd) maar het 2-voudige kwijt.

Wat doe je dan? De ingeslagen weg stug blijven volgen en aan het eind van de rit 500.000,- hebben uitgegeven? Of het advies volgen en aan het eind van de rit 350.000,- uitgegeven hebben?

Ik zou het wel weten.
Tja en toch kiezen de meeste partijen op de een of andere manier toch altijd voor de eerste optie.

Dat zie je ook in de politiek, het bedrijfsleven etc. Het gaat ook om prestige en veel mensen willen niet dat hun trots gekrenkt word en willen koste wat het kost hun gelijk halen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:20:09 #71
2018 PC eend
relativist
pi_93540946
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:28 schreef terrestrial het volgende:
Nou zo werkt dat niet. De meeste kosten zijn zullen allang gemaakt zijn. Tevens wat je zegt over het volgend jaar proberen en dat dit nu niet meer werkt. Tuurlijk hadden ze het beter vanaf het begin goed kunnen doen maarja nu zitten ze in deze situatie. En daar moet wat aan gedaan worden.

Waarschijnlijk is de advertising voor dat tijdstip al verkocht dus die inkomsten zijn al binnen. Een ander programma daar neerzetten zal ze niet meer opleveren denk ik.

En laten we niet helemaal negatief zijn. Op internet is SST toch een bescheiden succesje. Maarja daar halen ze weinig geld mee binnen.
Ligt er een beetje aan hoeveel streamers er zijn denk ik, want ik heb gelezen dat daar juist het meeste geld mee kan worden verdiend.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_93540957
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:08 schreef dasaliz het volgende:
enige persbericht van Net5 dat ik kan vinden van vandaag gaat over hollywood vrouwen vanaf 24 april. niks over SST.
Goh meen je dat... misschien moeten we dat gekakel van aandachtshoerige "insiders" op Mediacourant niet al te serieus nemen, want het klopt 9 van de 10 keer van geen kant.
pi_93541056
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef AskMe het volgende:

[..]

Precies, niemand is geïnteresseerd in de geheimen. Sofia en Sharon mogen naar mijn mening zich meer met het spel bezighouden. Maar blijkbaar is het wel 'stoer' om zoveel geld in je kluis te hebben.. ('t zijn overigens de minst opvallende personen die veel geld hebben) en hiermee houd je inderdaad het BB-format over, wat nog minder interessant is omdat deze personen niet interessant zijn. Komt nog bij dat doordat ze een geheim bij zich dragen, ze niet alles over hun persoonlijke leven kunnen vertellen, wat de gesprekken alleen maar nog oninteressanter maakt. Je weet niet eens of ze wel de waarheid spreken..
Het is eigenlijk ook helemaal niet rendabel om nu een geheim te raden. Als je maar zorgt dat je bij de laatste 4 komt en dan een geheim raad dan heb je meteen al het geld. De rest van de geheimen doet er eigenlijk niet toe, behalve dan dat je als je veel geld heb iets meer kunt gokken.
pi_93541067
Ik denk als er al iets zou gaan veranderen, dat ze als eerste de streams betaald gaan maken, of de streams helemaal er af halen. Dan alleen nog op het kanaal van Ziggo en UPC te zien. Plus dat ze de eind datum een heel stuk gaan inkorten, ben ik bang.
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:24:20 #75
2018 PC eend
relativist
pi_93541121
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:23 schreef Flashbox het volgende:
Ik denk als er al iets zou gaan veranderen, dat ze als eerste de streams betaald gaan maken, of de streams helemaal er af halen. Dan alleen nog op het kanaal van Ziggo en UPC te zien. Plus dat ze de eind datum een heel stuk gaan inkorten, ben ik bang.
De streams zijn al betaald hoor O-)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_93541237
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:24 schreef PC eend het volgende:

[..]

De streams zijn al betaald hoor O-)
Betaal jij voor de streams dan, ik niet. Dat is alleen als je geen reclame wilt krijgen, maar daar zijn ook andere oplossingen voor.

Ik bedoel dus dat dan iedereen moet betalen, en het niet meer gratis te zien zou zijn.
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:29:02 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93541301
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:27 schreef Flashbox het volgende:

Ik bedoel dus dat dan iedereen moet betalen, en het niet meer gratis te zien zou zijn.
En hoe moeten ze dat voor elkaar krijgen? Dat is een zender nog nooit gelukt, afaik.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 2 maart 2011 @ 15:29:07 #78
335263 freaky40
pi_93541306
Ze zullen er niet snel mee gaan stoppen denk ik. Daar is het een te dure productie voor. Er zullen eerst veranderingen van uitzendtijden plaatsvinden/inkorten van de dagelijkse updates.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:29:15 #79
2018 PC eend
relativist
pi_93541310
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:27 schreef Flashbox het volgende:

[..]

Betaal jij voor de streams dan, ik niet. Dat is alleen als je geen reclame wilt krijgen, maar daar zijn ook andere oplossingen voor.
Dat weet ik.
Het is een beetje de vraag of die andere oplossing wordt mee geteld denk ik ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:30:43 #80
2018 PC eend
relativist
pi_93541378
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:27 schreef Flashbox het volgende:

[..]

Betaal jij voor de streams dan, ik niet. Dat is alleen als je geen reclame wilt krijgen, maar daar zijn ook andere oplossingen voor.

Ik bedoel dus dat dan iedereen moet betalen, en het niet meer gratis te zien zou zijn.
Ik dacht begrepen te hebben dat ze juist met die reclames op de streams heel veel kunnen binnen halen.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator woensdag 2 maart 2011 @ 15:32:10 #81
249559 crew  Lavenderr
pi_93541442
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop alleen niet dat ze er mee stoppen :@

Ik vind het wel leuk, en het is ook zo gezellig met fok erbij :P
Dat dus.
Ik ga er elke avond even voor zitten om samen met Fok naar de uitzending te kijken én te becommentariëren. Hartstikke leuk ;)
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:32:10 #82
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_93541443
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:43 schreef pberends het volgende:

[..]

Dit bericht bedoel je?

[..]

Ik zou dit soort (anonieme) uitspraken niet al te serieus nemen, vorige week waren er een paar bezig die zeiden dat Secret Story binnen een dag zou verhuizen naar SBS 6. Dat is vooralsnog ook niet gebleken. Maar we zullen het zien.
Ja,het zal inderdaad wel weer een trol zijn
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
pi_93541458
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat dus.
Ik ga er elke avond even voor zitten om samen met Fok naar de uitzending te kijken én te becommentariëren. Hartstikke leuk ;)
Vooral de commercials ;)
pi_93541468
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:30 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik dacht begrepen te hebben dat ze juist met die reclames op de streams heel veel kunnen binnen halen.
Ik ben het met die reclame inkomsten helemaal met je eens. Ik wil best betalen voor de streams, maar dan niet om de 5 minuten die kut reclame, en dan wel zonder streamlocks. Je betaald dan tenslotte niet om naar een streamlock te kijken, en het lijkt wel of die steeds meer en meer te zien zijn op de streams.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 2 maart 2011 @ 15:34:11 #85
335263 freaky40
pi_93541506
edit.
Allemaal cabaretteketet!
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2011 @ 15:34:13 #86
137949 Disana
pi_93541509
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:33 schreef Flashbox het volgende:

[..]

Ik ben het met die reclame inkomsten helemaal met je eens. Ik wil best betalen voor de streams, maar dan niet om de 5 minuten die kut reclame, en dan wel zonder streamlocks. Je betaald dan tenslotte niet om naar een streamlock te kijken, en het lijkt wel of die steeds meer en meer te zien zijn op de streams.
Als je betaalt, ben je toch juist van die reclames af?
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:34:50 #87
2018 PC eend
relativist
pi_93541532
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:34 schreef freaky40 het volgende:
Laura pissig op Alex?
Moet ie ook maar es voor kijkcijfers zorgen |:(
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 2 maart 2011 @ 15:37:20 #88
335263 freaky40
pi_93541640
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:34 schreef PC eend het volgende:

[..]

Moet ie ook maar es voor kijkcijfers zorgen |:(
Stond in het verkeerde topic, sorry.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:37:32 #89
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_93541649
En de trol heeft gereageerd

Zojuist vernomen: vandaag gaat er geen persbericht meer uit met betrekking tot het voortzetten van Secret Story, er staat deze week en anders volgende week wel het e.e.a. te gebeuren.
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
pi_93541661
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Als je betaalt, ben je toch juist van die reclames af?
Ja dat klopt wel, maar ik ga niet betalen om een groot gedeelte van de dag naar een streamlock te gaan kijken.

Als ze een RLS willen maken, moeten ze ook maar zorgen dat ze de juiste apparatuur hebben, dan hoeven ze die streamlocks van de Kvdw niet eens te laten zien. Ze kunnen dan gewoon andere bewooners in het huis laten zien.
pi_93541694
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:37 schreef Kutjelik het volgende:
En de trol heeft gereageerd

Zojuist vernomen: vandaag gaat er geen persbericht meer uit met betrekking tot het voortzetten van Secret Story, er staat deze week en anders volgende week wel het e.e.a. te gebeuren.
Ohhhhhhhh ja, zeker iemand die bij Astro TV zit... :').

Maar dat ze uiteindelijk wat aanpassingen gaan doorvoeren is natuurlijk Captain Obvious.
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:18:15 #92
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93543573
MediaCourant wordt gerund door een nerd die nooit buitenkomt en de mensen die daar roepen insider te zijn zitten gewoon te trollen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:25:33 #93
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93543961
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:18 schreef Stefan het volgende:
MediaCourant wordt gerund door een nerd die nooit buitenkomt en de mensen die daar roepen insider te zijn zitten gewoon te trollen.
er reageren wel eens insiders hoor ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93544009
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:37 schreef Kutjelik het volgende:
En de trol heeft gereageerd

Zojuist vernomen: vandaag gaat er geen persbericht meer uit met betrekking tot het voortzetten van Secret Story, er staat deze week en anders volgende week wel het e.e.a. te gebeuren.
_O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 maart 2011 @ 16:34:16 #95
163650 Greys
pi_93544421
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:19 schreef Danny het volgende:

[..]

Het ligt imo aan de volgende punten:
1 - Het is onduidelijk voor mensen die alleen de uitzendingen op tv kijken
2 - De personen zijn stuk voor stuk modellen. Bijna niemand kan zich ermee vereenzelvigen.
3 - De geheimen zijn flauw
4 - De spelregels zijn ruk ("hoeveel haren heeft monique in haar neusgat?", "zeven!", "monique krijgt jouw kluisinhoud" - serieus, WTF?)
5 - Teveel clues en sturing
6 - Gek mannetje dat een rare stem opzet als 'de stem' (oeeeeeeeeehhh)
7 - Bart
8 - Uitzending van elke dag een uur, kom op - niemand(!) gaat zes dagen per week zijn vaste tv-schema omgooien. Half uur is meer dan genoeg.
9 - Beloftes niet nakomen (geen streamlocks)
10 - alleen betalen per dag voor streams ipv gewoon een week/maandpakket
11 - kijkers weten niet welk geheim bij wie hoort
12 - verkeerde zender
etc. etc.
Eens.

Alleen een weekpakket voor de streams is er inmiddels wel ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin woensdag 2 maart 2011 @ 16:45:50 #96
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93544985
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Eens.

Alleen een weekpakket voor de streams is er inmiddels wel ;)
die hebben ze dan goed verstopt op de site.
En dan nog; waarom zou je betalen voor streamlocks?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93545390
ik heb zo'n code gewonnen via fok voor een week gratis streams.

Nou volgens mij klotp er geen reet van, ik heb netjes me code in getoetst, en ik moet steeds opnieuw de code inbrengen als ik mijn laptop opstart...

En ik krijg gewoon reclame :')
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 maart 2011 @ 16:53:48 #98
163650 Greys
pi_93545423
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:45 schreef Danny het volgende:

[..]

die hebben ze dan goed verstopt op de site.
True, dat zie je pas als je even blijft kijken naar dat zinnetje over wat het per dag kost.
Daarna komt er nog een extra zinnetje over de weekprijs.

quote:
En dan nog; waarom zou je betalen voor streamlocks?
Niet, inderdaad.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:03:58 #99
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_93545932
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:45 schreef Danny het volgende:

[..]

die hebben ze dan goed verstopt op de site.
En dan nog; waarom zou je betalen voor streamlocks?
Wat een onzin. Alsof je alleen maar betaald voor streamlocks.
Het is mooi dat ze je de keuze geven voor reclamevrije streams.

Eerst was het excuus dat ¤1,50 per dag te duur is.
Ze luisterden naar de streamers en geven hen nu een week voor ¤ 4,50.
En nu is het excuus: streamlocks

Policy Fok:
quote:
6. Advertenties en reclame

a. Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina's binnen FOK! reclame gemaakt in tekstuele en (audio)visuele vorm. Het weren van deze reclame, geven van uitleg over het weren van deze reclame, aanzetten tot weren van deze reclame of vragen om uitleg over het weren van deze reclame is verboden, tenzij FOK! zelf uitdrukkelijk een manier biedt de reclame-uitingen uit te schakelen. De reclame stelt het voortbestaan van FOK! veilig en overtreding van deze regel kan reden zijn voor onmiddellijke uitsluiting van FOK!
Bedoel je nu te zeggen dat het okay is de reclames te omzeilen voor SS maar dat het niet mag voor Fok?

[ Bericht 18% gewijzigd door akveor op 02-03-2011 17:18:59 ]
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:06:12 #100
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93548825
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb zo'n code gewonnen via fok voor een week gratis streams.

Nou volgens mij klotp er geen reet van, ik heb netjes me code in getoetst, en ik moet steeds opnieuw de code inbrengen als ik mijn laptop opstart...

En ik krijg gewoon reclame :')
Maar streamlocks krijg jij toch niet?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin woensdag 2 maart 2011 @ 18:10:16 #101
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93548990
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:03 schreef akveor het volgende:

Wat een onzin. Alsof je alleen maar betaald voor streamlocks.
Het is mooi dat ze je de keuze geven voor reclamevrije streams.

Eerst was het excuus dat ¤1,50 per dag te duur is.
Ze luisterden naar de streamers en geven hen nu een week voor ¤ 4,50.
En nu is het excuus: streamlocks
Sorry, maar als ik betaal voor reclamevrije streams betaal ik niet voor het kijken naar een reclamevrij logo.

quote:
Policy Fok:

[..]

Bedoel je nu te zeggen dat het okay is de reclames te omzeilen voor SS maar dat het niet mag voor Fok?
waar lees je dat dat okay zou zijn? Als ik niet betaal zie ik reclame op de streams. Die keuze maak ik zelf, net zoals users hier de keuze hebben te betalen of reclame te zien. Met als verschil dat de streams 4,50 per week kosten en een FOK! abo dat ongeveer per kwartaal kost.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:12:59 #102
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93549113
overmorgen is het carnaval dus dan zakken de kijkcijfers lijkbleek weg!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:48:59 #103
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93550917
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 18:12 schreef Maanvis het volgende:
overmorgen is het carnaval dus dan zakken de kijkcijfers lijkbleek weg!
Ligt eraan of de meeste kijkers in dat achterlijke zuiden zitten :6
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:55:00 #104
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93551258
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 18:48 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ligt eraan of de meeste kijkers in dat achterlijke zuiden zitten :6
heel veel mensen uit het achterlijke noorden reizen af naar brabant om het hier te vieren :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:58:31 #105
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93551463
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 18:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

heel veel mensen uit het achterlijke noorden reizen af naar brabant om het hier te vieren :)
Dat zijn mensen die denken dat ze makkelijk kunnen scoren daar. :')
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:59:49 #106
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93551528
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 18:58 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat zijn mensen die denken dat ze makkelijk kunnen scoren daar. :')
dat klopt ook, en dat zou jij ook moeten doen!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:04:51 #107
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_93551812
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 18:10 schreef Danny het volgende:

[..]

Sorry, maar als ik betaal voor reclamevrije streams betaal ik niet voor het kijken naar een reclamevrij logo.

[..]

waar lees je dat dat okay zou zijn? Als ik niet betaal zie ik reclame op de streams. Die keuze maak ik zelf, net zoals users hier de keuze hebben te betalen of reclame te zien. Met als verschil dat de streams 4,50 per week kosten en een FOK! abo dat ongeveer per kwartaal kost.
Reclamevrij logo? Nu begin je echt lachwekkend te worden.
Elk tv kanaal heeft een logo en SS mag dat niet?
Als ik betaal voor een reclamevrij Fok abonnement zijn dan alle Fok logo's ook verwijderd? :P

En natuurlijk kunnen users zelf bepalen of ze reclamevrij willen kijken. Zelfs zonder te betalen. Er zijn genoeg topics die je daarbij helpen. :Y

De policy is over het verwijderen van de reclames bij gratis Fok zijn iig erg duidelijk.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:07:56 #108
2018 PC eend
relativist
pi_93551980
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:04 schreef akveor het volgende:

[..]

Reclamevrij logo? Nu begin je echt lachwekkend te worden.
Ik denk dat hij het logo (oog) bedoelt dat je tijdens een streamlock te zien krijgt ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Admin woensdag 2 maart 2011 @ 19:09:44 #109
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93552085
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:04 schreef akveor het volgende:

[..]

Reclamevrij logo? Nu begin je echt lachwekkend te worden.
Elk tv kanaal heeft een logo en SS mag dat niet?
Als je niet kijkt moet je je er eigenlijk niet mee bemoeien, maar goed, speciaal voor jou zal ik het in babybrabbel uitleggen;
'bij een streamlock krijg je levensgroot het logo in beeld in plaats van een stream. als ik betaal voor de streams verwacht ik streams en niet een beeldvullend logo'.


quote:
Als ik betaal voor een reclamevrij Fok abonnement zijn dan alle Fok logo's ook verwijderd? :P
Nee, maar je hebt 't dan ook over compleet iets anders. Dat is OF omdat je niet bekend bent met de materie, OF omdat je niet goed leest :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin woensdag 2 maart 2011 @ 19:10:21 #110
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93552120
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:07 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het logo (oog) bedoelt dat je tijdens een streamlock te zien krijgt ;)
geloof me, hij gaat het nu nog steeds niet begrijpen (óf eroverheen lullen natuurlijk)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:11:34 #111
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_93552192
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:07 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het logo (oog) bedoelt dat je tijdens een streamlock te zien krijgt ;)
<overheen lul modus aan>
Zou best kunnen. Best vervelend natuurlijk dat er streamlocks zijn voor streamers. Maar ik ken zo goed als geen RLS met streams dat er geen streamlocks zijn. Al jaren niet. Hij zou BB UK of US eens moeten proberen.
<overheen lul modus uit>
(o
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:11:35 #112
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93552193
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 18:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dat klopt ook, en dat zou jij ook moeten doen!
Ik heb in Eindhoven gewoond. Daar kun je ook scoren buiten de carnaval. :9 Bestaat Diamonds nog O+

Ontopic, hoe is Phillip achter het geheim gekomen? Ik las op Twitter dat de redactie het zo'n beetje in de groep gooide?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:13:13 #113
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93552273
Een streamlock voor een betaalde stream is hetzelfde alsof je betaalt voor het pornokanaal van Ziggo en dat ze op zwart gaan zodra er geneukt gaat worden.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_93552784
Ik zag zowaar een "Vanavond in Secret Story..." reclame voorbij komen. Wel op Net5 zelf maar toch... Was rond een uur of 5.

Wie weet leren ze nog hoe ze het programma moeten promoten...
net niet te oud
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:31:49 #115
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_93553305
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:13 schreef Stefan het volgende:
Een streamlock voor een betaalde stream is hetzelfde alsof je betaalt voor het pornokanaal van Ziggo en dat ze op zwart gaan zodra er geneukt gaat worden.
Ik geloof er niets van dat die porno's live zijn. :P
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:33:36 #116
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93553416
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:11 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik heb in Eindhoven gewoond. Daar kun je ook scoren buiten de carnaval. :9
Misschien moet ik daar toch vaker uitgaan ;). Of bedoel je verlepte lepperts?

quote:
Bestaat Diamonds nog O+
Ken ik niet, zal wel niet.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin woensdag 2 maart 2011 @ 19:42:53 #117
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93553964
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:11 schreef Stefan het volgende:

Ontopic, hoe is Phillip achter het geheim gekomen? Ik las op Twitter dat de redactie het zo'n beetje in de groep gooide?
Philip zat zelf al in de goede richting. Zag een blauwe vaas en linkte dat aan blauw bloed en Alex. Van de redactie kreeg hij vervolgens een zwaard met een blauw lint eraan en werd de muziek van Ivanhoe gedraaid. Daarnaast moest Alex alle bewoners met een adelijke titel gaan aanspreken. Ook werd bij de gok van Philip al gezegd dat het niet goed was, maar dat hij wel in de juiste richting zat. Dus het is niet LETTERLIJK in de groep gegooid, maar het was wel vrij duidelijk dat het geheim geraden moest worden. Zal wel kijkcijfertechnisch geweest zijn.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:47:16 #118
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93554238
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik geloof er niets van dat die porno's live zijn. :P
Ligt eraan of Sofietje nog wat wil doen voor de kijkcijfers
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 maart 2011 @ 19:47:41 #119
163650 Greys
pi_93554266
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:11 schreef akveor het volgende:

[..]

<overheen lul modus aan>
Zou best kunnen. Best vervelend natuurlijk dat er streamlocks zijn voor streamers. Maar ik ken zo goed als geen RLS met streams dat er geen streamlocks zijn. Al jaren niet. Hij zou BB UK of US eens moeten proberen.
<overheen lul modus uit>
(o
Er is door de zenderbaas letterlijk meerdere keren gezegd dat er alleen streamlocks zouden komen bij fysiek geweld. Vervolgens betalen mensen voor streams en dan blijkt er alsnog vaak (!) een streamlock te zijn waardoor je alleen het logo ziet en bv 2 dezelfde streams van een lege slaapkamer. Kortom, da's je kijkers/klanten naaien :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93555781
Nu dit weer, deze aflevering, lekker boeiend dat de man van Sofia daar zit :') Waarom :?
Een aflevering verzieken door een diepte interview door Bart.

Laat gewoon terugblikken zien, damn :{

En dan ook nog een persoonlijke boodschap :')
Afgesloten van de buitenwereld :?

SST faalt...... faalt hard : |:(
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:25:30 #121
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93556913
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef Danny het volgende:

[..]

Philip zat zelf al in de goede richting. Zag een blauwe vaas en linkte dat aan blauw bloed en Alex. Van de redactie kreeg hij vervolgens een zwaard met een blauw lint eraan en werd de muziek van Ivanhoe gedraaid. Daarnaast moest Alex alle bewoners met een adelijke titel gaan aanspreken. Ook werd bij de gok van Philip al gezegd dat het niet goed was, maar dat hij wel in de juiste richting zat. Dus het is niet LETTERLIJK in de groep gegooid, maar het was wel vrij duidelijk dat het geheim geraden moest worden. Zal wel kijkcijfertechnisch geweest zijn.
Zwaard en Ivanhoe is ridder, lijkt me aardig letterlijk.

Wat gaan ze draaien bij Sofia? Schipperskind van Kinderen voor Kinderen?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_93558509
Hoe word je een ridder?

Moet ik dan een groen pak aantrekken en hints achterlaten?
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:12:17 #123
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93560347
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef Stefan het volgende:

[..]

Zwaard en Ivanhoe is ridder, lijkt me aardig letterlijk.

Wat gaan ze draaien bij Sofia? Schipperskind van Kinderen voor Kinderen?
ze hebben al een liedje gedraaid in de liveuitzending van vorige week donderdag. ik ben ff kwijt wat het was, maar het was iets met alone erin denk ik :)
edit -- deze was het :
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 3 maart 2011 @ 07:52:58 #124
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93579929
Kijkcijfers van woensdag

1834 MASTERCHEF 215.000
1930 SECRET STORY 212.000
2033 THOMAS CROWN AFFAIR 292.000
2256 GELUK OVER DE GRENS 136.000
2332 SECRET STORY 49.000
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 3 maart 2011 @ 07:54:50 #125
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93579961
De herhaling wordt amper nog bekeken, eerst was dat bijna gelijk aan de vroege uitzending.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Admin donderdag 3 maart 2011 @ 07:57:22 #126
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93579996
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 07:52 schreef Stefan het volgende:
Kijkcijfers van woensdag

1834 MASTERCHEF 215.000
1930 SECRET STORY 212.000
2033 THOMAS CROWN AFFAIR 292.000
2256 GELUK OVER DE GRENS 136.000
2332 SECRET STORY 49.000
212k is wel opeens een hele grote boost. Totaal onverwacht.
De nieuwe kijkers zullen op basis van de aflevering van gisteren imo echter niet blijven hangen.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:02:12 #127
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93580046
De boost komt misschien omdat andere zenders het hadden over verkiezingen. Ik zie het meer als een oprisping dan een boost. Als ik even zoek op twitter lijkt het erop of de fans vooral jonge meiden zijn, Spangas publiek.

De liveshow zal vanavond wel gaan over dat Guido en dat meisje bij elkaar hebben geslapen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:03:25 #128
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93580059
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:02 schreef Stefan het volgende:
lijkt het erop of de fans vooral jonge meiden zijn, Spangas publiek.
Google denkt er ook zo over gezien de Justin Bieber advertentie :P
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:05:56 #129
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93580088
Op Twitter lees je verder dat men het saai vindt, de bewoners doen geen reet, de opdrachten zijn saai en niemand snapt dat je mag blijven als je geheim is geraden. Wat ook raar is.

Overigens hebben ze blijkbaar Alex bewust zn geheim laten verraden aangezien dit keer een jongens exit is. Alex zal er wel uitgaan, zonder geld kan ie niks meer doen, ook geen geheim van een ander raden.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:12:52 #130
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93580159
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 07:52 schreef Stefan het volgende:
Kijkcijfers van woensdag

1834 MASTERCHEF 215.000
1930 SECRET STORY 212.000
2033 THOMAS CROWN AFFAIR 292.000
2256 GELUK OVER DE GRENS 136.000
2332 SECRET STORY 49.000
ook belangrijk, de marktaandelen erbij :)
1834 MASTERCHEF 1,4 4,5 215.000
1930 SECRET STORY 1,4 3,4 212.000
2033 THOMAS CROWN AFFAIR 1,9 4,3 292.000
2256 GELUK OVER DE GRENS 0,9 3,0 136.000
2332 SECRET STORY 0,3 1,8 49.000
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93580267
huh :?

212.000 :o
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 maart 2011 @ 08:29:59 #132
163650 Greys
pi_93580355
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:05 schreef Stefan het volgende:
Overigens hebben ze blijkbaar Alex bewust zn geheim laten verraden aangezien dit keer een jongens exit is. Alex zal er wel uitgaan, zonder geld kan ie niks meer doen, ook geen geheim van een ander raden.
En dat kunnen ze nou voor de geloofwaardigheid echt niet meer maken, want hij staat vér voor qua stemmen, meer dan 50% tegenover bv 24 en 21% van Maik en Servio.
Dat was vorige week bij Laura ook zo en dat werd ook niet meer ingehaald.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:38:09 #133
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93580446
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:05 schreef Stefan het volgende:
Op Twitter lees je verder dat men het saai vindt, de bewoners doen geen reet, de opdrachten zijn saai en niemand snapt dat je mag blijven als je geheim is geraden. Wat ook raar is.

Overigens hebben ze blijkbaar Alex bewust zn geheim laten verraden aangezien dit keer een jongens exit is. Alex zal er wel uitgaan, zonder geld kan ie niks meer doen, ook geen geheim van een ander raden.
Dat is in geen enkele sst zo dat als je geheim geraden wordt je naar huis kan. Uiteindelijk is er een mogelijkheid dat alle geheimen geraden kunnen worden binnen een paar weken dan vervalt het programma in een gewone BB met het verschil dat dan de kluizen inzet van het spel worden. Met het raden van de geheimen spek je je kluis daarna is het zaak deze te behouden of verder te spekken door missies te doen.

Men moet wat dat betreft wel iets beter het programma uitleggen.
  Admin donderdag 3 maart 2011 @ 08:38:50 #134
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93580452
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:05 schreef Stefan het volgende:
Op Twitter lees je verder dat men het saai vindt, de bewoners doen geen reet, de opdrachten zijn saai en niemand snapt dat je mag blijven als je geheim is geraden. Wat ook raar is.

Overigens hebben ze blijkbaar Alex bewust zn geheim laten verraden aangezien dit keer een jongens exit is. Alex zal er wel uitgaan, zonder geld kan ie niks meer doen, ook geen geheim van een ander raden.
dat kan wel. hij kan
- geld verdienen met opdrachten en missies
- tijdens de liveshow een vraag goed beantwoorden en de kluis van sofia krijgen ( :') )
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93580528
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:05 schreef Stefan het volgende:
Overigens hebben ze blijkbaar Alex bewust zn geheim laten verraden aangezien dit keer een jongens exit is. Alex zal er wel uitgaan, zonder geld kan ie niks meer doen, ook geen geheim van een ander raden.
Ik dnek niet dat Alex eruit gaat hoor :o

Tussenstand was nu 50% voor Alex geloof ik :D
pi_93580571
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:29 schreef Greys het volgende:

[..]

En dat kunnen ze nou voor de geloofwaardigheid echt niet meer maken, want hij staat vér voor qua stemmen, meer dan 50% tegenover bv 24 en 21% van Maik en Servio.
Dat was vorige week bij Laura ook zo en dat werd ook niet meer ingehaald.
Ben toch benieuwd? Alex is best aardig maar aan het programma heeft ie niet zoveel meer toe te voegen.. zo spannend is ie niet... met Servio kun je lekker rellen en Maik houd Monique lekker bezig...ik had ook het idee dat het geheim van Alex deze week wel geraden moest worden met die clues....
pi_93580582
Geen nieuw diepterecord dus :(
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Admin donderdag 3 maart 2011 @ 08:50:00 #138
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93580598
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:47 schreef twister20 het volgende:

[..]

Ben toch benieuwd? Alex is best aardig maar aan het programma heeft ie niet zoveel meer toe te voegen.. zo spannend is ie niet... met Servio kun je lekker rellen en Maik houd Monique lekker bezig...ik had ook het idee dat het geheim van Alex deze week wel geraden moest worden met die clues....
De redactie stuurde er al een tijdje op aan inderdaad. Ik vind het hele concept van het zomaar even uitdelen van clues een beetje lame. Allicht kun je als deelnemer je geheim niet bewaren als deze door de redactie wordt verraden.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93580611
De programmamakers willen toch leuke kijktv dus de mensen die het minste hebben toe te voegen gaan eruit lijkt me... als ik naar de voorgaande soaps kijk....
pi_93580620
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:50 schreef Danny het volgende:

[..]

De redactie stuurde er al een tijdje op aan inderdaad. Ik vind het hele concept van het zomaar even uitdelen van clues een beetje lame. Allicht kun je als deelnemer je geheim niet bewaren als deze door de redactie wordt verraden.
Precies!
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:54:24 #141
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93580647
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:50 schreef Danny het volgende:

[..]

De redactie stuurde er al een tijdje op aan inderdaad. Ik vind het hele concept van het zomaar even uitdelen van clues een beetje lame. Allicht kun je als deelnemer je geheim niet bewaren als deze door de redactie wordt verraden.
Ze hadden al die clues die je bij de kickoff zag daar op de muur moeten schilderen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Admin donderdag 3 maart 2011 @ 08:54:54 #142
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93580652
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:51 schreef twister20 het volgende:
De programmamakers willen toch leuke kijktv dus de mensen die het minste hebben toe te voegen gaan eruit lijkt me... als ik naar de voorgaande soaps kijk....
Waarom monique, joanna en philip dan niet wat steviger aanpakken?
Als die monique een hoog iq heeft ben ik de koning van belgie trouwens. Mijn god wat een domheid komt daar uit :N
Zou wel kunnen dat ze hoogbegaafd is voor een zwakzinnige, maar ik heb kunstplantjes die slimmer over komen.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:55:39 #143
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93580660
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:38 schreef Danny het volgende:

[..]

dat kan wel. hij kan
- geld verdienen met opdrachten en missies
- tijdens de liveshow een vraag goed beantwoorden en de kluis van sofia krijgen ( :') )
Ja, maar echt logisch is dat niet. Men verwacht, geheim verraden dan exit
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Admin donderdag 3 maart 2011 @ 09:07:10 #144
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93580848
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:55 schreef Stefan het volgende:

Ja, maar echt logisch is dat niet. Men verwacht, geheim verraden dan exit
Mwoa, met een beetje denkwerk snapt iedereen dat je met die insteek nooit zeker kunt zijn hoelang het programma zal lopen. Als na twee weken alle geheimen geraden zijn is het einde programma natuurlijk.
Zo gek vind ik dat dus niet. Wel zouden ze nog steeds wat meer uitleg moeten geven.

Maar goed, ik verwacht dat we vanavond gewoon weer rond de 150k kijkers zitten, want de uitzending van gisteren was nou niet bepaald boeiend te noemen met een gesprek met een of andere nerd. Leuk hoor, maar ik hoop toch niet dat we elke dag de opoe van een van de deelnemers gaan interviewen.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93581017
Die mensen hebben allerlei vragenlijsten in moeten vullen of ze hebben gesprekken gehad met een psycholoog..... de programmamakers weten zoveel meer over ze....neem aan dat er nog wel dingen gaan gebeuren....als ik naar dat interview kijk met Alphons houd ie er wel van...
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2011 @ 09:17:35 #146
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_93581042
quote:
17s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
huh :?

212.000 :o
^O^
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:29:36 #147
16715 Mylene
*schatje*
pi_93581275
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:50 schreef Danny het volgende:

[..]

De redactie stuurde er al een tijdje op aan inderdaad. Ik vind het hele concept van het zomaar even uitdelen van clues een beetje lame. Allicht kun je als deelnemer je geheim niet bewaren als deze door de redactie wordt verraden.
Aafke heeft het geheim van Laura en Gudo ook al voorgeschoteld gekregen door vragen redactie als ''het etentje van hen, vind je daar niets verdacht aan?". Alex krijgt de clue van fake relaties die uiteindelijk iedereen mag zien. Dan is niet zo moeilijk meer. Ik heb zo het vermoeden dat Laura genomineerd gaat worden. En dat er dan gedrukt gaat worden voor het geheim van haar en Guido.
pi_93581561
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:54 schreef Danny het volgende:

[..]

Waarom monique, joanna en philip dan niet wat steviger aanpakken?
Als die monique een hoog iq heeft ben ik de koning van belgie trouwens. Mijn god wat een domheid komt daar uit :N
Zou wel kunnen dat ze hoogbegaafd is voor een zwakzinnige, maar ik heb kunstplantjes die slimmer over komen.
En ik de koningin van Belgie haha.... weet je hoogbegaafde mensen zijn vaak wel raar en vreemd... en ik denk dat als je hoogbegaafd bent kun je heel goed leren en onthouden maar dat wil niet zeggen dat je goed bent in alles... als Monique echt hoogbegaafd is zal ze waarshijnlijk het gevoel hebben dat niemand haar snapt en zij snapt andere niet....het zijn toch wel mensen die vinden dat ze zelf het meeste waard zijn... als je echt hoogbegaafd bent krijg je dat vaak al op jonge leeftijd te horen dus ook andere behandeling....
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:42:18 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93581607
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:40 schreef twister20 het volgende:
...het zijn toch wel mensen die vinden dat ze zelf het meeste waard zijn...
Waar haal je die wijsheid vandaan?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:47:25 #150
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93581725
RTL5 gaat kijkers weghalen van de LIVE show
Oh Oh Tirol start vanavond op tv
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_93581822
quote:
11s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waar haal je die wijsheid vandaan?
Nou als je al op jonge leeftijd te horen krijgt dat je slimmer bent dan de rest en dat gaat door naarmate je ouder wordt... vaak kunnen ze zich sociaal niet helemaal meten aan de gemiddele mens om zomaar te zeggen...maar wat ik zeg zoiets begint vaak al op jonge leeftijd....
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:51:46 #152
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_93581843
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 07:57 schreef Danny het volgende:

[..]

212k is wel opeens een hele grote boost. Totaal onverwacht.
De nieuwe kijkers zullen op basis van de aflevering van gisteren imo echter niet blijven hangen.
ja maar als je kijkt naar de herhaling,die daalt iedere dag meer naar beneden
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
pi_93581876
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:29 schreef Mylene het volgende:

[..]

Aafke heeft het geheim van Laura en Gudo ook al voorgeschoteld gekregen door vragen redactie als ''het etentje van hen, vind je daar niets verdacht aan?". Alex krijgt de clue van fake relaties die uiteindelijk iedereen mag zien. Dan is niet zo moeilijk meer. Ik heb zo het vermoeden dat Laura genomineerd gaat worden. En dat er dan gedrukt gaat worden voor het geheim van haar en Guido.
Hmmm zon gevoel heb ik nou ook.... ;)
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:52:59 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93581878
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:51 schreef twister20 het volgende:
Nou als je al op jonge leeftijd te horen krijgt dat je slimmer bent dan de rest en dat gaat door naarmate je ouder wordt... vaak kunnen ze zich sociaal niet helemaal meten aan de gemiddele mens om zomaar te zeggen...maar wat ik zeg zoiets begint vaak al op jonge leeftijd....
Ik denk dat je beeld van hoogbegaafden een beetje eenzijdig is. Maar het is hier niet de plek voor deze discussie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_93582055
quote:
12s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk dat je beeld van hoogbegaafden een beetje eenzijdig is. Maar het is hier niet de plek voor deze discussie.
Nee pff echt geen zin in discussie.. was gewoon als opmerking bedoeld verder niets.. is ook niet eenzijdig of heel negatief bedoeld want het zit gewoon niet zo simpel in elkaar psychologies gezien dan....kon nog veel meer schrijven daarover maar dat wou ik juist niet is niet zooo belangrijk he.
pi_93582715
Maar ze zijn dom al ze Alex er nu uitgooien :') Nu heeft hij niks in zijn kluis, als bijvoorbeeld al zijn opdrachten mislukken. En hij wordt de winnaar, moeten ze alleen die 100.000 euro betalen en meer niet ;)

Dus als ze slim zijn en ze spelen vals met het sms-en en stemmen, laten ze alex erin :P
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:32:02 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93582873
Maar, om het weer even on topic te trekken, het fluctueren van de kijkcijfers is wel opvallend. Was er iets aangekondigd voor de afgelopen uitzending die deze (relatieve) spurt omhoog verklaart?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_93583271
wel leuk die boost maar ik denk dat ze het vanavond toch wel weer moeten doen met een krappe 150.000 kijkers
gezien de concurrentie rtl5 met ohoh tirol komt en op veronica om 20:30 knvb halve finale ajax / RKC
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:50:56 #159
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93583534
quote:
17s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ze zijn dom al ze Alex er nu uitgooien :') Nu heeft hij niks in zijn kluis, als bijvoorbeeld al zijn opdrachten mislukken. En hij wordt de winnaar, moeten ze alleen die 100.000 euro betalen en meer niet ;)

Dus als ze slim zijn en ze spelen vals met het sms-en en stemmen, laten ze alex erin :P
de laatste 3 mogen al hun geld houden
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Admin donderdag 3 maart 2011 @ 10:57:45 #160
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93583734
quote:
5s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:32 schreef Copycat het volgende:
Maar, om het weer even on topic te trekken, het fluctueren van de kijkcijfers is wel opvallend. Was er iets aangekondigd voor de afgelopen uitzending die deze (relatieve) spurt omhoog verklaart?
Ik las iets over reclame voor SST op andere tijdstippen op de SBS zenders (Veronica, SBS6, Net 5). Daarnaast was er verder weinig anders op tv als je niet in politiek geïnteresseerd bent volgens mij.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93584344
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:50 schreef Stefan het volgende:

[..]

de laatste 3 mogen al hun geld houden
ja dat snap ik ;)

Maar als ze er 3 over houden die geen geld meer in hun kluis hebben, dan moeten ze minder uitkeren, dan als de kluizen volzitten :P
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:59:08 #162
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93585899
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:50 schreef Stefan het volgende:

[..]

de laatste 3 mogen al hun geld houden
3? Waarom geen 4?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin donderdag 3 maart 2011 @ 12:07:53 #163
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93586231
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

3? Waarom geen 4?
waarom geen 15?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin donderdag 3 maart 2011 @ 12:08:02 #164
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93586237
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:07 schreef Danny het volgende:

[..]

waarom geen 15?
en ik erbij!
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93587343
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:40 schreef twister20 het volgende:

[..]

En ik de koningin van Belgie haha.... weet je hoogbegaafde mensen zijn vaak wel raar en vreemd... en ik denk dat als je hoogbegaafd bent kun je heel goed leren en onthouden maar dat wil niet zeggen dat je goed bent in alles... als Monique echt hoogbegaafd is zal ze waarshijnlijk het gevoel hebben dat niemand haar snapt en zij snapt andere niet....het zijn toch wel mensen die vinden dat ze zelf het meeste waard zijn... als je echt hoogbegaafd bent krijg je dat vaak al op jonge leeftijd te horen dus ook andere behandeling....
Verwar je nu niet een beetje narcisme met hoogbegaafdheid?
pi_93587378
Er zitten wel wat schommelingen in de kijkcijfers, maar ik zie toch meer een grote lijn van daling die nog doorzet. :{
pi_93587467
Het kan alleen maar beter gaan.
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:46:13 #168
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93587534
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:07 schreef Danny het volgende:

[..]

waarom geen 15?
omdat er geen 15 finalisten zijn :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93587884
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Verwar je nu niet een beetje narcisme met hoogbegaafdheid?
whaha narcisme.... dat is wel iets heel anders als ik jou was zou ik eerst ff uitzoeken wat dat precies is.. of herken jij je erin? _O-
  Moderator donderdag 3 maart 2011 @ 16:15:23 #170
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93595746
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Er zitten wel wat schommelingen in de kijkcijfers, maar ik zie toch meer een grote lijn van daling die nog doorzet. :{
Ja.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_93596773
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 10:32 schreef Copycat het volgende:
Was er iets aangekondigd voor de afgelopen uitzending die deze (relatieve) spurt omhoog verklaart?
In de aankondiging filmpjes werd gesuggereerd dat Sofia het huis wel eens kon verlaten. Tranen in de kvdw enzo. Misschien dat dat geholpen heeft.
net niet te oud
pi_93596849
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 07:57 schreef Danny het volgende:

[..]

212k is wel opeens een hele grote boost. Totaal onverwacht.

De nieuwe kijkers zullen op basis van de aflevering van gisteren imo echter niet blijven hangen.
Dat heet modderen in een slechte marge.
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:50:43 #173
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93597138
was woensdag niet ziewozwiep een goeie dag voor SST?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin donderdag 3 maart 2011 @ 19:14:25 #174
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93603135
Was vanavond nou ook Oh Oh Cherso/Tirol? Want in dat geval vrees ik het ergste...
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:16:55 #175
16715 Mylene
*schatje*
pi_93603241
Klopt Danny.

quote:
RTL 5 start donderdag met het vervolg op Oh Oh Cherso, de kijkcijferhit van 2010. In Oh Oh Tirol (21.30 uur, RTL 5) binden Jokertje, Barbie, Matsoe Matsoe, Little Princess, Sniper, Kabouter, Sterretje en Elize voor het eerst de lange latten onder. Oh Oh Tirol gaat nog een stap verder dan de eerste editie, belooft Jokertje. Oh Oh Cherso was hierbij niets vergeleken. Dit is nog veel gekker en extremer. We kennen elkaar nu beter, dus je weet precies hoe ver je kunt gaan. We zoeken echt de grenzen op.
bron
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:29:00 #176
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_93603848
En uiteraard Wie is de Mol op Nederland 1
Plus halve finale KNVB-beker Ajax-RKC vanaf 20:30 op Veronica
Op RTL 4 de eerste aflevering van de nieuwe serie van Help mijn man is Klusser

Best wel een uitdaging :+
Wie dit leest is gek
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:13:16 #177
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_93606426
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef outcast_within het volgende:
Het kan alleen maar beter gaan.
Of de stekker eruit. Geef het nog 2 weken en dan :W helaas
Feyenoord!!! * Barça
  donderdag 3 maart 2011 @ 22:37:39 #178
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_93617194
Over Buzz :') gesproken.. 6 van de 9 trending topics gaan over Oh Oh Cherso op dit moment.

Wie dit leest is gek
  Admin donderdag 3 maart 2011 @ 22:39:01 #179
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93617310
quote:
99s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
Over Buzz :') gesproken.. 6 van de 9 trending topics gaan over Oh Oh Cherso op dit moment.

[ afbeelding ]
wow, en niks over SST
gaat goed.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93622108
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:13 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Of de stekker eruit. Geef het nog 2 weken en dan :W helaas
Denk dat de mensen die dit programma nu nog volgen, het ook niet snel meer droppen. Ik schud het getal 200.000 uit men mouw, gewoon omdat ik het leuk vind :)
Gok dat ze niet onder de 150.000 zullen komen. Alhoewel dat wel mooi vermaak zou zijn.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 02:26:09 #181
2018 PC eend
relativist
pi_93625654
Video's en livestreams worden 700.000 keer per dag bekeken?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator vrijdag 4 maart 2011 @ 02:32:47 #182
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93625725
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 02:26 schreef PC eend het volgende:
Video's en livestreams worden 700.000 keer per dag bekeken?
Beweert men tijdens de live.

Danny, is dat een heftig / realistisch aantal?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 02:40:35 #183
2018 PC eend
relativist
pi_93625790
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 02:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Beweert men tijdens de live.

Danny, is dat een heftig / realistisch aantal?
Die paar honderd huisvrouwen die het nog niet helemaal snappen klikken het gemiddelde waarschijnlijk wel flink omhoog :+
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 02:50:28 #184
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93625860


Alphons
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 02:55:02 #185
2018 PC eend
relativist
pi_93625903
:D
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Admin vrijdag 4 maart 2011 @ 07:53:10 #186
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93627031
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 02:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Beweert men tijdens de live.

Danny, is dat een heftig / realistisch aantal?
Iemand die 4 streams open heeft telt voor 4 uiteraard en bij een reload wordt er opnieuw een view geteld per stream. Ik gok op hooguit 100.000 mensen die per dag de stream één of meerdere keren openen en misschien evenzoveel views op de filmpjes.
Het bestbekeken filmpje was gisteren 50.000 keer bekeken volgens de uitzending. Een gemiddeld filmpje op de dumpert wordt beter bekeken, en dan hebben we het over filmpjes van een vallende kat of slapende agent.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin vrijdag 4 maart 2011 @ 07:55:00 #187
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93627050
1930 SECRET STORY 1,3 3,2 199.000
2033 SECRET STORY LIVESHOW 1,2 2,5 182.000
2331 SECRET STORY herhaling 0,4 2,4 60.000

:N
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 4 maart 2011 @ 08:03:09 #188
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93627146
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 07:55 schreef Danny het volgende:
1930 SECRET STORY 1,3 3,2 199.000
2033 SECRET STORY LIVESHOW 1,2 2,5 182.000
2331 SECRET STORY herhaling 0,4 2,4 60.000

:N
Zo'n dure liveshow, zo slecht bekeken :'(.
Hier nog ff de omliggende programma's:
quote:
1834 MASTERCHEF 1,5 4,6 227.000
1930 SECRET STORY 1,3 3,2 199.000
2033 SECRET STORY LIVESHOW 1,2 2,5 182.000
2201 PINEAPPLE DANCE STUDIOS 0,7 1,8 114.000
2300 ONLY WAY IS ESSEX 0,8 2,9 124.000
2331 SECRET STORY 0,4 2,4 60.000
2429 PALACE 0,2 2,5 25.000
En:
quote:
2135 OH OH TIROL 7,5 16,2 1.139.000
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93627287
Neemt nog wel af, oh oh. Nieuwe is eraf. Vond de eerste serie ook alleen leuk in de eerste paar afleveringen.

Gezien de omliggende Net5 programma's is het niet eens ze slecht, qua kijkcijfers. Past wel in t Net5 plaatje...
net niet te oud
pi_93627301
Timing is heel slecht ivm "de Wereld Draait Door" voor de standaard dagelijkse samenvatting.
Hoe meer ik leer, hoe meer ik weet, dat ik eigenlijk niks weet
  vrijdag 4 maart 2011 @ 08:32:48 #191
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93627441
Het is gewoon een heel verkeerd timeslot. Ze zitten met DWDD, GTST (doelgroep) en de twee journaals dat kan je niet winnen. Breng de dagelijkse terug naar 40 minuten geen presentator er meer in (hoe goed ik dat ook vind werken maar de beperkte tijd moet je snijden) en plaats het om 19.00 uur.
pi_93627495
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:21 schreef bb2 het volgende:
Timing is heel slecht ivm "de Wereld Draait Door" voor de standaard dagelijkse samenvatting.
En tegelijk met 'Twee voor twaalf' en 'Wie is de Mol', daar kijk ik nu noodgedwongen later naar. Wel op de slechtst mogelijke dag en tijdstip geplaatst qua concurrentie.
pi_93627535
Helemaal als je meeneemt dat het een zender is die nieuwe kijkers moet trekken om de kijkcijfers boven hun normale waarde te krijgen...
net niet te oud
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 maart 2011 @ 08:51:30 #194
862 Arcee
Look closer
pi_93627785
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 07:55 schreef Danny het volgende:
1930 SECRET STORY 1,3 3,2 199.000
2033 SECRET STORY LIVESHOW 1,2 2,5 182.000
2331 SECRET STORY herhaling 0,4 2,4 60.000

:N
Dramatisch idd. Het is haast genant om er naar te kijken. Dat je denkt van: "Okee, maar niemand kijkt naar jullie" :@
  Admin vrijdag 4 maart 2011 @ 08:57:48 #195
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93627904
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:51 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dramatisch idd. Het is haast genant om er naar te kijken. Dat je denkt van: "Okee, maar niemand kijkt naar jullie" :@
dat had ik gisteren toen karim zei dat nu heel Nederland zijn geheim wist. Ik zei echt hardop 'nou, niet héél Nederland hoor...' en daarbij maakte ik een :') gezicht volgens mij.
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:20 schreef dasaliz het volgende:
Neemt nog wel af, oh oh. Nieuwe is eraf. Vond de eerste serie ook alleen leuk in de eerste paar afleveringen.

Gezien de omliggende Net5 programma's is het niet eens ze slecht, qua kijkcijfers. Past wel in t Net5 plaatje...
in de eerste serie stegen de kijkcijfers volgens mij alleen maar. Heb ook het idee dat lang niet iedereen op de hoogte was van oh oh tirol en dat dat met word of mouth nog wel gaat groeien. Deels ten koste van SST.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93628922
Nieuw grafiekje:

  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:48:56 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93629254
De liveshow nu ook onder de 200.00 geschoten? Zo dan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_93629549
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 16:50 schreef Maanvis het volgende:
was woensdag niet ziewozwiep een goeie dag voor SST?
Klopt! Op woensdag is er geen reet op de tv. Ik zou zeggen, liveshow naar de woensdag!
pi_93630020
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 02:26 schreef PC eend het volgende:
Video's en livestreams worden 700.000 keer per dag bekeken?
700.000 :'). Laat me toch niet lachen bij NET 5. Als DWDD 20.000 keer teruggekeken wordt zijn ze al blij bij de VARA. Maar het niet al te succesvolle SS heeft natuurlijk 700k views volgens NET 5.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:14:07 #200
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93630110
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:11 schreef pberends het volgende:

[..]

700.000 :'). Laat me toch niet lachen bij NET 5. Als DWDD 20.000 keer teruggekeken wordt zijn ze al blij bij de VARA. Maar het niet al te succesvolle SS heeft natuurlijk 700k views volgens NET 5.
Zie:
http://www.kijkonderzoek.(...)kcijfers/file,ds-0-p
Waar is SST?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93630157
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 07:55 schreef Danny het volgende:
1930 SECRET STORY 1,3 3,2 199.000

:N
Damnit zat ik er duizend naast
pi_93630176
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zie:
http://www.kijkonderzoek.(...)kcijfers/file,ds-0-p
Waar is SST?
Idd :').

Wat is dit trouwens? "NET 5 informatie/educatie " _O-.
  Admin vrijdag 4 maart 2011 @ 10:49:39 #203
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93631578
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:11 schreef pberends het volgende:

[..]

700.000 :'). Laat me toch niet lachen bij NET 5. Als DWDD 20.000 keer teruggekeken wordt zijn ze al blij bij de VARA. Maar het niet al te succesvolle SS heeft natuurlijk 700k views volgens NET 5.
gaat ook om streams en zoals ik al zei; als ik 4 streams open zijn dat 4 views. Als knorretje er ook 4 opent zijn dat er acht. Als we beiden een keer reloaden zijn dat er al 16. Zo tikt 't hard aan en 't zegt niets over het aantal mensen dat de streams en video's bekijkt.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:51:06 #204
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93631635
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:49 schreef Danny het volgende:

[..]

gaat ook om streams en zoals ik al zei; als ik 4 streams open zijn dat 4 views. Als knorretje er ook 4 opent zijn dat er acht. Als we beiden een keer reloaden zijn dat er al 16. Zo tikt 't hard aan en 't zegt niets over het aantal mensen dat de streams en video's bekijkt.
+ iedere keer bij reclame worden de streams opnieuw ingeladen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93633517
_O- _O- , oh oh Tirol, kost geen drol. Wel > 5 keer zoveel kijkers. Ze lachen zich een breuk daar bij RTL5 of waar het maar voor is. Ondanks dat er ook nog een halve finale op tv was.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_93635001
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:58 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Klopt! Op woensdag is er geen reet op de tv. Ik zou zeggen, liveshow naar de woensdag!
goed voorstel! ik baal van de donderdag want dan moet ik kiezen tussen WidM en SST. Neem WidM maar op want dat duurt minder lang, kan ik er dus even snel na kijken....

maar denk dat veel mensen die keuze niet maken en afstemmen op het programma dat ze willen zien en dat is niet SST.

Verplaatsen naar een minder populaire dag is dus een goede optie en haalbaar.
Eventueel kunnen ze op die dag ook de dagsamenvatting laten vervallen. Dan heeft de liveshow ook nog wat nieuws te melden.

Wat boeiender spellen tijdens de livehow zijn trouwens ook wel wenselijk. Dat gisteren sloeg echt nergens op.
net niet te oud
pi_93635883
N.a.v. idee Charmed Angel heb ik even wat cijfers vergeleken tussen gisteren en vorige week woensdag (*woensdag zonder verkiezingen):

Donderdag 3 maart, kijkcijfers andere zenders tijdens liveshow:
100% markt = 7.285.700 kijkers

1 2034 WIE IS DE MOL 11,7 24,5 1.785.000
2 2025 UITGESPROKEN 4,2 9,2 641.000
2 2053 2 VOOR 12 6,9 14,3 1.053.000
3 2026 BUMA HARPEN GALA 2011 2,4 5,0 362.000
rtl4 2032 HELP MIJN MAN IS KLUSSER 7,6 16,2 1.167.000
rtl5 2029 WIPEOUT 1,8 3,8 273.000
sbs6 2030 MENTALIST 4,4 9,3 672.000

Woensdag 23 februari: concurrentie vanaf 20.30 uur:
(cijfers 23 februari, vanwege geen verkiezingen)
(tussen haakjes de verschillen per zender / uitzending t.o.v. donderdag 3 maart)

1 2034 TUSSEN KUNST EN KITSCH 10,9 23,9 1.659.000 (-126000)
2 2025 UITGESPROKEN 3,2 7,1 483.000 (-158000)
2 2053 PER SECONDE WIJZER 3,0 6,6 459.000 (-594000)

3 2017 VOETBAL CL VB 5,1 11,4 775.000 (+413000)
3 2040 VOETBAL CL INTER MILAN BAY MUNCHEN 11,3 25,1 1.728.000 (+1366000)

(Voetbal is wel een serieuze concurrent maar de vraag is of dat de doelgroep is. Tegelijkertijd hebben mensen vaak maar 1 tv in de woonkamer (ik wel!) dus als voetbal aanstaat, wordt er niet naar SST Live gekeken).

rtl4 2031 BONJE MET DE BUREN 5,5 12,0 832.000 (-335000)
rtl5 2029 JUST MARRIED 2,5 5,5 383.000 (+110000)

(Ik verdenk films er altijd van vooral zoekende kijkers te trekken, die niets anders op tv vinden om te kijken. Persoonlijke mening)

sbs6 2030 25 GRAPPIGSTE TV MOMENTEN 3,1 7,0 480.000 (-192000)

Ik laat het hier even bij. Samengevat:

Kijkers t.o.v. donderdag:

Alleen NL3 en RTL5 trokken meer kijkers dan op de gemeten donderdag. NL3 verklaarbaar door voetbal.

Alle andere zenders trekken op woensdag minder kijkers dan op donderdag.

Totale plus van de zenders is overigens wel groter dan de totale min. (1.8m t.o.v. 1.4m)
net niet te oud
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:44:48 #208
2018 PC eend
relativist
pi_93636153
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

+ iedere keer bij reclame worden de streams opnieuw ingeladen.
Om de 5 minuten dat tikt wel aan ja :D
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_93638749
http://nl.wikipedia.org/wiki/Secret_Story_%28Nederland%29

KijkcijfersShow dag, time-slot Kijkcijfers Marktaandeel
Kick-Off zondag, 13 februari 21:15-22:45 541.000 7.6% [8]
Eliminatieshow 1 donderdag, 17 februari 20:30-22:00 274.000 4.0%
Eliminatieshow 2 donderdag, 24 februari 20:30-22:00 246.000 3.5%
Eliminatieshow 3 donderdag, 3 maart 20:30-22:00 182.000 2.5%
  Moderator vrijdag 4 maart 2011 @ 14:45:14 #210
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93641576
Het AD spreekt inmiddels over "de grootste TV-flop van dit jaar'": Secret Story in de media.

Pittig, om dat in maart al te roepen. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Admin vrijdag 4 maart 2011 @ 14:49:18 #211
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93641761
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:45 schreef Gert het volgende:
Het AD spreekt inmiddels over "de grootste TV-flop van dit jaar'": Secret Story in de media.

Pittig, om dat in maart al te roepen. ;)
tot nu toe he :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93642134
Wat was die van vorig jaar?
  Admin vrijdag 4 maart 2011 @ 15:00:33 #213
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93642240
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:58 schreef outcast_within het volgende:
Wat was die van vorig jaar?
iets anders op net 5 ^O^
(of iets met beau)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:01:32 #214
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93642292
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:45 schreef Gert het volgende:
Het AD spreekt inmiddels over "de grootste TV-flop van dit jaar'": Secret Story in de media.

Pittig, om dat in maart al te roepen. ;)
AD leest hier ook gewoon mee, als wij het een flop noemen noemen zij het een flop.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93642336
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

AD leest hier ook gewoon mee, als wij het een flop noemen noemen zij het een flop.
Hebben ze daar fok voor nodig?

p.s. een gratis scoop voor het AD. Stevie Wonder is blind.
  Admin vrijdag 4 maart 2011 @ 15:03:56 #216
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93642388
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:02 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Hebben ze daar fok voor nodig?
och, net 5 had FOK! best wat beter kunnen inzetten om SST op te krikken. In dat opzicht zijn we best wel nodig ja :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93642448
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:03 schreef Danny het volgende:

[..]

och, net 5 had FOK! best wat beter kunnen inzetten om SST op te krikken. In dat opzicht zijn we best wel nodig ja :)
De beste stuurlui zijn hier iig te vinden
  Admin vrijdag 4 maart 2011 @ 15:06:35 #218
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93642492
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:05 schreef outcast_within het volgende:

[..]

De beste stuurlui zijn hier iig te vinden
och, het is hier drukker dan bij SST zelf :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:08:50 #219
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93642595
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:05 schreef outcast_within het volgende:

[..]

De beste stuurlui zijn hier iig te vinden
De stuurlui bij Endemol leven niet meer, ze zijn gezonken met het SST-schip.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93642875
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:00 schreef Danny het volgende:

[..]

(of iets met beau)
Ik zocht op youtube naar een oud programma van hem dat ik dacht dat ik wel leuk vond. Kon het alleen niet vinden Pre internet tijd.
troostprijs dit nummer
pi_93643237
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

De stuurlui bij Endemol leven niet meer, ze zijn gezonken met het SST-schip.
Volgens mij zijn ze nog voor de ratten van boord gesprongen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_93644156
Maik mag vanavond aankondigen, dat ze allemaal voor de exit deur moeten staan, en wij zwaaien ze uit.
pi_93644927
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:49 schreef Danny het volgende:

[..]

gaat ook om streams en zoals ik al zei; als ik 4 streams open zijn dat 4 views. Als knorretje er ook 4 opent zijn dat er acht. Als we beiden een keer reloaden zijn dat er al 16. Zo tikt 't hard aan en 't zegt niets over het aantal mensen dat de streams en video's bekijkt.
zo kan men elk programma tot een succes maken :').
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:43:28 #224
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93647047
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:59 schreef pberends het volgende:

[..]

zo kan men elk programma tot een succes maken :').
Er zijn iedere dag 700000 kijkers via de streams.
Iedereen heeft 4 streams open;
Dus er zijn eigenlijk maar 700000/4 = 175000 kijkers.
Echter, elke 5 minuten reloaden deze streams vanwege reclame.
Er gaat 12 keer 5 minuten in een uur, en 24 keer 12 keer 5 minuten in een dag, da's 288.
Dus eigenlijk zijn er maar 175000 / 288 ~= 608 kijkers.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93647438
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Er zijn iedere dag 700000 kijkers via de streams.
Iedereen heeft 4 streams open;
Dus er zijn eigenlijk maar 700000/4 = 175000 kijkers.
Echter, elke 5 minuten reloaden deze streams vanwege reclame.
Er gaat 12 keer 5 minuten in een uur, en 24 keer 12 keer 5 minuten in een dag, da's 288.
Dus eigenlijk zijn er maar 175000 / 288 ~= 608 kijkers.
_O- :').
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:57:28 #226
1585 itsme
Chaoot!
pi_93647815
Mee eens dat ze Fok veel beter hadden kunnen gebruiken. Ik begrijp alleen wel waarom ze het niet doen. Wij zijn te kritisch. Remember DGK? Het was zo duidelijk na een tijdje dat er enorm veel gemanipuleerd werd door het hokje dat we activisten werden en ze daarop besloten eidere keer als er wat gaande was het zwembad te laten zien. :') .
pi_93648338
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Er zijn iedere dag 700000 kijkers via de streams.
Iedereen heeft 4 streams open;
Dus er zijn eigenlijk maar 700000/4 = 175000 kijkers.
Echter, elke 5 minuten reloaden deze streams vanwege reclame.
Er gaat 12 keer 5 minuten in een uur, en 24 keer 12 keer 5 minuten in een dag, da's 288.
Dus eigenlijk zijn er maar 175000 / 288 ~= 608 kijkers.
Maar dan heb je wel 608 kijkers die 24 uur onafgebroken 4 streams kijken, wel hardcore gasten!
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:16:49 #229
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_93648734
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 17:08Alphons blijft maar volhouden dat SS geen flop is #gaatjeinzijnhoofd

Zenderbaas: Secret Story geen flop, ook nog geen succes.

Het gaat niet goed met de kijkcijfers van Secret Story. De dagelijkse uitzending schommelt rond de 200 duizend kijkers, de liveshow gisteren werd door slechts 182 duizend kijkers gezien, eenderde van wat de kickoff deed. Gaat Secret Story al door voor een flop? Nee, het is nog geen flop. Maar ook nog geen succes. In elk geval niet op tv, zegt zenderbaas Alphons Martens tegen Zappen.blog.nl. Hij ontkent dat er sprake is van paniek bij Net 5 en producent Endemol. Maar er ligt wel een hoop druk bij iedereen.

De kijkcijfers zakken dus met de week in, Martens put kracht uit de online statistieken. De website trekt nu 847 duizend unieke bezoekers. Het aantal gestarte streams lag in het begin op 400 duizend per dag, nu zijn dat er 900 duizend op een dag. Het aantal pageviews groeide in de tweede week met 30 procent waar het aantal kijkers daalde. Verder lag het aantal betalende stemmers voor de exit deze week twee keer zo hoog als een week eerder.

In potentie zijn er dus 847 duizend kijkers. Geeft Net 5 te veel weg op internet en in zijn streams? Het is nu de truc om de internetmensen tv te laten kijken. Door meer studiogasten uit te nodigen, zoals Quinten (de man van Sofia) eerder deze week. Verder kunnen internetbezoekers via polls invloed uitoefenen op het programma. Ook zal in de dagelijkse show meer het verhaal worden verteld van de Kamer van de Waarheid, die is afgesloten voor de streams.

Martens wijst verder op het moeilijke tijdslot, waar Net 5 eigenlijk alleen slaagde met de aankoop The Little Couple. Ook bij de liveshow is er veel aanbod van concurrenten. Maar in de break van Oh Oh Tirol zie je de kijkcijfers bij ons omhoog schieten. Mensen willen blijkbaar wel weten wie er uit gaat.

Voor Secret Story heeft Net 5 de kunst kunnen afkeken van Portugal en Frankrijk, waar het programma een groot succes was. Maar daar liepen ze niet tegen de problemen van Net 5 aan. We moeten nu op een nieuwe manier nadenken over het programma. Hoe creëren we unieke content op tv?

Martens vertelde eerder nog wel wat troeven achter de hand te hebben om potentiële kijkers te prikkelen. Die heeft hij nog steeds. We gaan er vandaag eentje inzetten. Laat ik dit zeggen: Maik, die gisteren werd geëlimineerd, is nog niet in Nederland.


Alphons Martens, welterusten
Droom maar zacht en droom maar fijn
dat jouw kindje, Secret Story, ooit wél een succes zal zijn.
Kijk maar niet naar al die cijfers,
want daar schiet je niets mee op.
Wat jij maar niet kan begrijpen:
Secret Story is een flop.

Alphons Martens, welterusten
Droom maar zacht en droom maar fijn
Want van binnen, weet ik zeker,
doet het jou ontzettend pijn.

Bron zappen.blog
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
pi_93649254
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:57 schreef Danny het volgende:

[..]

dat had ik gisteren toen karim zei dat nu heel Nederland zijn geheim wist. Ik zei echt hardop 'nou, niet héél Nederland hoor...' en daarbij maakte ik een :') gezicht volgens mij.
:') _O-.
pi_93649330
"Niets is wat het lijkt" is de vrijbrief tot bedrog, iets waar DGK aan kapot is gegaan.
Alles wat jij vindt is een realiteit
pi_93649638
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:16 schreef Kutjelik het volgende:

[..]

Alphons Martens, welterusten
Droom maar zacht en droom maar fijn
dat jouw kindje, Secret Story, ooit wél een succes zal zijn.
Kijk maar niet naar al die cijfers,
want daar schiet je niets mee op.
Wat jij maar niet kan begrijpen:
Secret Story is een flop.

Alphons Martens, welterusten
Droom maar zacht en droom maar fijn
Want van binnen, weet ik zeker,
doet het jou ontzettend pijn.

Bron zappen.blog
NET 5-baas: Secret Story geen flop

Alphons, anti-held _O_.
  Admin vrijdag 4 maart 2011 @ 17:40:29 #233
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93649654
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:32 schreef BobdeStreamer het volgende:
"Niets is wat het lijkt" is de vrijbrief tot bedrog, iets waar DGK aan kapot is gegaan.
jup.
als niets is wat het lijkt snapt echt niemand er meer iets van. Toen weggestemd nog gewoon weggestemd betekende was het allemaal al niet helemaal duidelijk, maar ze kunnen het blijkbaar nog verwarrender en oninteressanter maken (om het niet te hebben over oplichting van mensen die gestemd hebben).
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 4 maart 2011 @ 18:48:29 #234
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_93652635
Nu mike terugkeert,is dat de eerste truuk die Alphons Martens uitoefent,misschien gaan de kijkcijfers wel explosief stijgen naar 400.000 kijkers,maar ik denk het niet eigenlijk
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
pi_93657774
Ik hoop dat ze 125.000 halen ofzo. Morgenvroeg weten we meer, maar ik denk niet dat de uitzending van vandaag veel kijkers heeft getrokken.
  Admin vrijdag 4 maart 2011 @ 20:52:55 #236
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93659593
met dit soort acties mogen ze van mij verder instorten. puur kijkersbedrog. mensen stemmen omdat ze bang zijn dat hun favoriet er anders uit moet. Als dan uiteindelijk niemand vertrekt is dat gewoon een vorm van oplichting vind ik.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2011 @ 21:00:49 #237
137949 Disana
pi_93660112
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 20:52 schreef Danny het volgende:
met dit soort acties mogen ze van mij verder instorten. puur kijkersbedrog. mensen stemmen omdat ze bang zijn dat hun favoriet er anders uit moet. Als dan uiteindelijk niemand vertrekt is dat gewoon een vorm van oplichting vind ik.
Eens. En je vraagt je ook nog eens af 'waarom uitgerekend Maik. Waarom niet een van de andere afvallers'.
pi_93661763
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 20:52 schreef Danny het volgende:
met dit soort acties mogen ze van mij verder instorten. puur kijkersbedrog. mensen stemmen omdat ze bang zijn dat hun favoriet er anders uit moet. Als dan uiteindelijk niemand vertrekt is dat gewoon een vorm van oplichting vind ik.
Niets meer aan toe te voegen
pi_93662224
Precies wat Danny en Disana zeggen inderdaad. 100% mee eens.
pi_93664870
Mensen die geld uitgeven om te stemmen op Secret Story-kandidaten :') :').
pi_93672035
De tijd dat het wordt uitgezonden is ronduit KUT!

Daar ligt het vooral ook aan. Mensen moeten kiezen OF GTST OF SST. Het meerendeel stemt af op GTST.

Een latere tijd zou veel beter uitkomen.

Tevens komt er vanaf Maandag ook nog Dames in de dop bij op rtl 5 wederom om 20:00

Niet heel gunstig voor SST met de tijd waarop ze het nu uitzenden.

Dat ze Maik er in laten in zeker kiezersbedrog. Servio er uit laten gaan had geen sensatie tv opgeleverd natuurlijk.

Maar Sofia zit nog in de clinch om er uit te gaan.

Het zou redelijker zijn geweest als Monique even de tijd had gehad om afscheid te nemen in de kamer van de waarheid of in de geheime kamer.. en dag dag Maik.
pi_93676804
284.000

Waarom opeens zo hoog?
pi_93676920
quote:
Op zaterdag 5 maart 2011 08:52 schreef iBenny het volgende:
284.000

Waarom opeens zo hoog?
:o
pi_93676958
AD.nl:

HILVERSUM - Als de kijkcijfers van de dagelijkse Big Brother-variant Secret Story niet binnen drie weken aantrekken, grijpt NET5 hard in. Dat zegt zenderbaas Alphons Martens in het AD.

,,Dan moeten we het programma verplaatsen of misschien wel afkappen.''

Martens heeft de afgelopen dagen 'meerdere spoedoverleggen' gevoerd over de dramatisch lage kijkcijfers. Secret Story, dat op 13 februari van start ging, is een van duurste programma's uit de geschiedenis van de zender. De dagelijkse show duikt echter keer op keer onder de gevreesde grens van 200.000 kijkers.
pi_93677132
Doe maar verplaatsen :Y
pi_93677172
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 08:52 schreef iBenny het volgende:
284.000

Waarom opeens zo hoog?
:o
  zaterdag 5 maart 2011 @ 09:32:08 #247
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_93677180
De enige oplevinge in de kijkcijfers zou kunnen zijn dat mensen nu even gaan kijken waaróm het zo'n "kutprogramma" is.. _O-
pi_93677449
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 08:52 schreef iBenny het volgende:
284.000

Waarom opeens zo hoog?
De champagne kan open bij Alphons :o.
pi_93677471
110304_60385_Kijkcijfers_SecretStory3maart2011.png

Hm, ik zie nu dat de vrijdag-uitzending van vorige week (25-2) ook opeens een spike had richting de 300.000.
pi_93677638
Eigenlijk wel raar, eerst zegt Alphons: "Nee, het is nog geen flop. Maar ook nog geen succes. In elk geval niet op tv"
"Het aantal gestarte streams lag in het begin op 400.000 per dag, nu zijn dat er 900.000 op een dag. Verder lag het aantal betalende stemmers voor de exit deze week twee keer zo hoog als een week eerder"

Vervolgens:

"Martens heeft de afgelopen dagen 'meerdere spoedoverleggen' gevoerd"

Ehm, het was toch geen flop?
  Moderator zaterdag 5 maart 2011 @ 10:26:19 #252
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93677983
1930
SECRET STORY
1,9 4,5 284.000

2312
SECRET STORY
0,6 2,3 93.000
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator zaterdag 5 maart 2011 @ 10:28:17 #253
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93678018
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
Doe maar verplaatsen :Y
Er zal druk gerekend worden momenteel, met welke oplossing het minst verlies wordt geleden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gert op 05-03-2011 12:39:55 (geleden, niet "geleid" :@) ]
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 10:29:01 #254
16715 Mylene
*schatje*
pi_93678027
Gerard net op de streams: "Er is ook een kans dat er niemand kijkt, dat het aan Polen is verkocht met Poolse ondertiteling".
  Moderator zaterdag 5 maart 2011 @ 10:31:23 #255
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93678081
Ben benieuwd of die 100K extra van gisteren nou het "vrijdageffect" is (zo dat al bestaat), of dat het toch te maken heeft met de stunt met Maik. In het laatste geval is er nog een beetje hoop: zorg nu eindelijk eens dat het spraakmakender wordt. Dat er simpelweg meer gebéurt.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 maart 2011 @ 10:35:05 #256
862 Arcee
Look closer
pi_93678147
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 10:31 schreef Gert het volgende:
Ben benieuwd of die 100K extra van gisteren nou het "vrijdageffect" is (zo dat al bestaat), of dat het toch te maken heeft met de stunt met Maik. In het laatste geval is er nog een beetje hoop: zorg nu eindelijk eens dat het spraakmakender wordt. Dat er simpelweg meer gebéurt.
De vrijdag er voor hadden ze 266.000, dus veel verschil maakt dat niet.
pi_93678162
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 10:31 schreef Gert het volgende:
Ben benieuwd of die 100K extra van gisteren nou het "vrijdageffect" is (zo dat al bestaat), of dat het toch te maken heeft met de stunt met Maik. In het laatste geval is er nog een beetje hoop: zorg nu eindelijk eens dat het spraakmakender wordt. Dat er simpelweg meer gebéurt.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik gister voor de 1e keer een daily show heb gekeken :@ dus ik hoop dat het idd meer kijkers trekt :)
  Moderator zaterdag 5 maart 2011 @ 10:43:34 #258
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93678319
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 10:35 schreef Arcee het volgende:

[..]

De vrijdag er voor hadden ze 266.000, dus veel verschil maakt dat niet.
De vrijdag dáárvoor 220K, en gezien de al maar dalende cijfers is 284K gisteren dan toch best aardig.
Ben dus alleen benieuwd hoe het komt. En of dit weer lukt bij een nieuwe stunt.En vooral of er een paar kijkers van blijven hangen.
Weekoverzicht wordt weer drama, maar maandagavond kunnen ze maar beter met iets heel goed komen. Een foutloze uitzending plús iets extra's. M&M die elkaar uit mogen wonen in de geheime kamer o.i.d.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 11:36:20 #259
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_93679667
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 10:06 schreef pberends het volgende:
"Het aantal gestarte streams lag in het begin op 400.000 per dag, nu zijn dat er 900.000 op een dag. Verder lag het aantal betalende stemmers voor de exit deze week twee keer zo hoog als een week eerder"

Vervolgens:

"Martens heeft de afgelopen dagen 'meerdere spoedoverleggen' gevoerd"

Ehm, het was toch geen flop?
Volgens Sko maar 20.000 streams per dag :')
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
  zaterdag 5 maart 2011 @ 12:15:27 #260
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_93680752
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 11:36 schreef Kutjelik het volgende:

[..]

Volgens Sko maar 20.000 streams per dag :')
dan is over 3 weken het genre reallifesoap dus officieel dood verklaard in nederland
  Admin zaterdag 5 maart 2011 @ 12:19:34 #261
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93680874
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 11:36 schreef Kutjelik het volgende:

Volgens Sko maar 20.000 streams per dag :')
sko is erg onbetrouwbaar als het op streams aankomt. Die aantallen wil ik wel geloven, met de kanttekening dat ze spreken over opgestartte streams. veel mensen starten 4 streams tegelijk op. Elke reload wordt daarbij óók meegeteld. Als het gaat om unieke streamkijkers wil ik die 20.000 wel geloven trouwens.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 5 maart 2011 @ 13:08:25 #262
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93682380
quote:
* Maanvis wrijft in zijn handjes
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 5 maart 2011 @ 13:11:11 #263
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93682460
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 10:29 schreef Mylene het volgende:
Gerard net op de streams: "Er is ook een kans dat er niemand kijkt, dat het aan Polen is verkocht met Poolse ondertiteling".
Ik versta sommige polen nog beter iig :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 5 maart 2011 @ 15:26:39 #264
2018 PC eend
relativist
pi_93687445
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 10:29 schreef Mylene het volgende:
Gerard net op de streams: "Er is ook een kans dat er niemand kijkt, dat het aan Polen is verkocht met Poolse ondertiteling".
Niks is wat het lijkt, dus ik was al bang dat we gewoon naar de nagesynchroniseerde portugese versie zitten te kijken ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 20:58:45 #265
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_93701159
quote:
1s.gif
Net5 positief gestemd

Stijgende kijkcijfers geven vertrouwen.

De Secret Story community wordt online sterk vertegenwoordigd, maar de kijkcijfers vallen tot nu toe nog wat tegen. Er is op dit moment geen sprake van dat Secret Story gestaakt wordt; niet nu en ook niet over drie weken. De kijkcijfers van vrijdagavond (284.000) stemmen de zender positief. Wel zal Net5 nadenken over alternatieven als in de komende weken een verdere groei uitblijft. Net5 streeft ernaar om van de tv-uitzendingen een even groot succes te maken als van de online community.

:')
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
pi_93701750
Werd DGK tot een bepaald punt ook niet zo bar slecht bekeken? Of was dat minder ernstig dan dit?
pi_93701855
quote:
Op zaterdag 5 maart 2011 21:12 schreef Noz het volgende:
Werd DGK tot een bepaald punt ook niet zo bar slecht bekeken? Of was dat minder ernstig dan dit?
quote:
Weekgemiddelden reguliere uitzending

Week 01 -- 441.200
Week 02 -- 343.000
Week 03 -- 333.600
Week 04 -- 308.000
Week 05 -- 381.200
Week 06 -- 347.000
Week 07 -- 298.600
Week 08 -- 281.400
Week 09 -- 322.200
Week 10 -- 289.400
Week 11 -- 329.400
Week 12 -- 290.400
DGK viel in het begin ook samen met BB6 trouwens, dus veel mensen keken maar 1 rls.
pi_93702145
Wat je wel neit moet doen om te scoren :r
  zaterdag 5 maart 2011 @ 21:39:32 #269
336811 DionysusKaterman
Verzuurde Menopauzemuts
pi_93703029
Maak de uitzendingen gewoon wat interessanter. Reserveer een rubriekje voor bloopers en geoei quotes. Laat ook interessante dingen zien, geen globale samenvatting van de dag.
pi_93703850
Vergeet niet, dat de makers gebonden zijn aan het gekochte "format". Volgens mij kunnen ze niet veel anders of extra's doen. Hooguit kunnen ze de deelnemers extra gaan pesten en proberen ruzie te kweken tussen de deelnemers.
  zondag 6 maart 2011 @ 01:33:24 #271
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93714211
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 21:12 schreef Noz het volgende:
Werd DGK tot een bepaald punt ook niet zo bar slecht bekeken? Of was dat minder ernstig dan dit?
quote:
De kick off uitzending van 'De Gouden Kooi' trok op zondag 1 oktober 2006, na het populaire voetbal programma 'De Wedstrijden' 914.000 kijkers. De 1e uitzend week schommelde de kijkcijfers tussen de 350.000 en de 500.000 kijkers. De 1e maanden die daar op volgde schommelde de kijkcijfers elke dag rond de 350.000, om half acht bij Talpa. Vanaf het 1 januari 2007 zat het programma in een winning streak. Week na week groeide de populariteit van het programma. Tussen januari en augustus liepen de kijkcijfers op tot gemiddeld 500.000 kijkers. Het programma scoorde vooral goed onder jongeren. 'De Gouden kooi' was elke dag goed voor marktaandelen van 25/30% in de doelgroep 20-34 jaar. Onder 16 tot 24 jarigen liep dit aandeel zelfs op richting de 40%.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_93717930
Alphons twittert dat er in de toekomst meer streamlocks gaan komen:

streamlocks zijn af en toe nodig om unieke content te creeeren voor tv, dat moeten we nu voorrang geven

Daarmee is imho het grote succes afgewend.. Die SL's wekken alléén maar ergenis op en volgens mij gaat niemand er meer naar TV kijken.. :N
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 6 maart 2011 @ 10:15:26 #273
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_93718896
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 08:53 schreef Nostalgist het volgende:
Alphons twittert dat er in de toekomst meer streamlocks gaan komen:

streamlocks zijn af en toe nodig om unieke content te creeeren voor tv, dat moeten we nu voorrang geven

Daarmee is imho het grote succes afgewend.. Die SL's wekken alléén maar ergenis op en volgens mij gaat niemand er meer naar TV kijken.. :N
Ze kunnen het toch proberen? Nee heb je, ja kun je krijgen.
Als ze niets doen weet je zeker dat er over twee en een halve week niemand meer kijkt want dan is het inpakken en wegwezen.
Wie dit leest is gek
  zondag 6 maart 2011 @ 10:42:47 #274
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_93719389
quote:
99s.gif Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1615708/11/25#93718896]zondag 6 maart 2011

[..]

Secret Story niet van de buis

Er is heel veel onrust rond het nieuwe Net5 realityprogramma Secret Story. Vandaag meldde het Algemeen Dagblad dat Net5-zenderbaas Alphons Martens zou overwegen het programma bij onvoldoende belangstelling van de kijkers van de buis te halen.

Tegenvallende kijkcijfers zouden binnen 3 weken moeten worden opgekrikt om een verbanning naar een ander tijdstip of zelfs het definitief van de buis halen van Secret Story te voorkomen. Vandaag werd echter duidelijk de Net5-zenderbaas niet van plan is Secret Story van de buis te halen en ook niet gezegd te hebben dat dit zou gaan gebeuren. Martens verklaarde in het SBS 6-programma Shownieuws dat Secret Story zeker niet van de buis gehaald wordt. Hij wil verder ook vasthouden aan het huidige uitzendtijdslot van Secret Story. De Net5-zenderbaas zegt dat dit uitzendslot voor de start van Secret Story wel overwogen is gekozen. Het programma is op internet een grote hit. Net5 en producent Endemol zijn nu op zoek naar een manier om het internetsucces naar het dagelijkse televisieprogramma te vertalen. Martens verklaarde dat bij Endemol zelfs op directieniveau wordt gewerkt om de kijkcijfers van het televisieprogramma te verbeteren.

Eén van de eerste troeven die in de strijd om de kijker wordt ingezet is de terugkeer van de weggestemde bewoner Maik. Naar verwachting maandag maakt Maik zijn terugkeer in het programma. Ook gaat de reality 2,0 een grotere rol bij Secret Story spelen. De kijker kan via internet, twitter, facebook en hyves kenbaar maken welke hints er in de Secret Story villa kenbaar moeten worden gemaakt om de bewoners van de villa de nog overgebleven geheimen te laten raden.

Wat betreft de kijkcijfers lijkt er een opleving te zijn. Vrijdagavond werd de dagelijkse show van Secret Story door 284.000 mensen bekijken. Dat was bijna 100.000 kijkers meer dan een dag ervoor. Of dat dit betekent dat Secret Story uit de kijkcijferdip is gekomen is moet de komende dagen duidelijk worden.

Bron: TotaalTV

Echt deze gozer heeft een gaatje in zijn hoofd :') kijken wat die gaat zeggen als ze weer naar beneden duiken.
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 maart 2011 @ 10:53:37 #275
163650 Greys
pi_93719623
quote:
5s.gif Op zondag 6 maart 2011 10:42 schreef Kutjelik het volgende:

[..]

Echt deze gozer heeft een gaatje in zijn hoofd :') kijken wat die gaat zeggen als ze weer naar beneden duiken.
Dit hadden ze al vanaf het begin moeten doen:

quote:
Ook gaat de reality 2,0 een grotere rol bij Secret Story spelen. De kijker kan via internet, twitter, facebook en hyves kenbaar maken welke hints er in de Secret Story villa kenbaar moeten worden gemaakt om de bewoners van de villa de nog overgebleven geheimen te laten raden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 6 maart 2011 @ 11:50:34 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93721187
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 08:53 schreef Nostalgist het volgende:
Alphons twittert dat er in de toekomst meer streamlocks gaan komen:

streamlocks zijn af en toe nodig om unieke content te creeeren voor tv, dat moeten we nu voorrang geven

Daarmee is imho het grote succes afgewend.. Die SL's wekken alléén maar ergenis op en volgens mij gaat niemand er meer naar TV kijken.. :N
Dat luidt dus echt het einde in van de echte RLS in NL.

Maar al die 800.000 streamers die in Alphons hoofd zitten zullen nu allemaal afstemmen op SST op TV. Dat dan weer wel :') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_93721431
quote:
13s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:50 schreef Copycat het volgende:

Maar al die 800.000 streamers die in Alphons hoofd zitten zullen nu allemaal afstemmen op SST op TV. Dat dan weer wel :') .
Maar gelukkig zijn ze nu bij Endemol tot op directieniveau bezig om het programma "goed" te krijgen.

Ik zou er toch voor gekozen hebben om dat te doen voordat het programma op de buis te zien was.
  zondag 6 maart 2011 @ 12:07:48 #279
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93721656
Nee joh, dat laat je gewoon over aan een stel Portugese stagiairs. Dat kan niet floppen, weetjewel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_93721906
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:07 schreef Copycat het volgende:
Nee joh, dat laat je gewoon over aan een stel Portugese stagiairs. Dat kan niet floppen, weetjewel.
Die zijn wel heel goed met blinddoeken. Gisteravond had één van de regisseurs de blinddoek van Maik om en als de volgende kijkcijfers weer verschijnen krijgt Alphons 'm weer gauw terug. 8-)
  Moderator zondag 6 maart 2011 @ 13:46:44 #281
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93724584
Heeft hij serieus beweerd dat er 800.000 streamers zijn?
Dat is toch totaal ongeloofwaardig. Dat is dan niet eens een leugen maar een dómme leugen.

Of was het meer iets in de trant van dat tot nu toe 800.000 (unieke?) viewers tot nu toe ooit een keer even de streams hebben aangeklikt.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 6 maart 2011 @ 13:48:57 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93724650
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:46 schreef Gert het volgende:
Heeft hij serieus beweerd dat er 800.000 streamers zijn?

Dat is toch totaal ongeloofwaardig. Dat is dan niet eens een leugen maar een dómme leugen.
Dat is cijfers anders interpreteren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 6 maart 2011 @ 13:49:24 #283
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93724668
quote:
12s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is cijfers anders interpreteren.
Zie toevoeging. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator zondag 6 maart 2011 @ 13:51:13 #284
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93724723
Ja dus..

quote:
Op internet is het een gigantisch succes. We hebben 850.000 unieke bezoekers gehad de afgelopen weken. Dat is echt huge. Voor ons is dat echt heel bijzonder. Maar ze moeten natuurlijk ook wel televisie kijken.“
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 13:52:06 #285
137949 Disana
pi_93724752
quote:
Volgens mij ziet hij het zelf nog wel zitten, zo lovend als hij erover is.

Honderd mensen die eraan werken en dan nog een mislukking.
pi_93724802
Smullen hoor. :9
  Moderator zondag 6 maart 2011 @ 13:54:29 #287
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93724831
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:53 schreef Dementor het volgende:
Smullen hoor. :9
Ik vind het als liefhebber van het genre vooral jámmer.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 13:56:50 #288
137949 Disana
pi_93724921
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:53 schreef Dementor het volgende:
Smullen hoor. :9
Ik vind het nogal cheap, zoals de berichten over elkaar heen buitelen. Totale paniek en onkunde, denk ik dan.
pi_93724933
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:54 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vind het als liefhebber van het genre vooral jámmer.
Jammer dat men het zo verknald. :Y
pi_93724984
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind het nogal cheap, zoals de berichten over elkaar heen buitelen. Totale paniek en onkunde, denk ik dan.
Vooral dat, ik heb nog steeds het idee dat de lokale Pedro s'ochtends uit zijn bed rolt, op de scooter stapt en zonder ook maar een woord Nederlands te verstaan leuke beelden probeert te maken. :D
  Moderator zondag 6 maart 2011 @ 14:00:03 #291
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93725057
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:57 schreef Dementor het volgende:

[..]

Jammer dat men het zo verknald. :Y
Het is enórm onderschat. Wel heel veel tijd en geld besteed aan reclame, maar een aantal inhoudelijke basics waren en zijn gewoon niet in orde.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_93725127
Ik begrijp vooral niet hoe ze het tijdstip hebben gekozen voor de daily. Ik weet niets van televisie maar zelfs ik heb door dat half 8 tot half 9 voor het grootste gedeelte van nederland volgeblokt zit, pak dan 7 uur, het is namelijk best goede bord-op-schoot tv.
  Moderator zondag 6 maart 2011 @ 14:04:18 #293
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93725202
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:01 schreef Stranger het volgende:
Ik begrijp vooral niet hoe ze het tijdstip hebben gekozen voor de daily. Ik weet niets van televisie maar zelfs ik heb door dat half 8 tot half 9 voor het grootste gedeelte van nederland volgeblokt zit, pak dan 7 uur, het is namelijk best goede bord-op-schoot tv.
Bert vd Veer noemde het 19:30 slot "de Bermuda-driehoek van de Nederlandse televisie".

En ze moeten het echt ook inkorten. van 1900 tot 1930 is mooi zat. Ik denk dat veel kijkers geen zin om er een uur per dag aan kwijt te zijn dan maar helemáál afhaken.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_93725376
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is enórm onderschat. Wel heel veel tijd en geld besteed aan reclame, maar een aantal inhoudelijke basics waren en zijn gewoon niet in orde.
Hoe kan Endemol nou zoiets onderschatten?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 maart 2011 @ 14:11:23 #295
862 Arcee
Look closer
pi_93725458
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 08:53 schreef Nostalgist het volgende:
Alphons twittert dat er in de toekomst meer streamlocks gaan komen:

streamlocks zijn af en toe nodig om unieke content te creeeren voor tv, dat moeten we nu voorrang geven

Daarmee is imho het grote succes afgewend.. Die SL's wekken alléén maar ergenis op en volgens mij gaat niemand er meer naar TV kijken.. :N
Inderdaad, alsof dat nieuwe kijkers aantrekt: "Wat? Er is een real life soap waar we nooit naar keken, die nu de streams lockt? Cool, dan gaan we nu wel tv kijken!"
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 14:12:19 #296
137949 Disana
pi_93725484
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:58 schreef Dementor het volgende:

[..]

Vooral dat, ik heb nog steeds het idee dat de lokale Pedro s'ochtends uit zijn bed rolt, op de scooter stapt en zonder ook maar een woord Nederlands te verstaan leuke beelden probeert te maken. :D
Honderd medewerkers. Dan hadden ze er nog wel een paar meer uit Nederland tegenaan kunnen gooien.
pi_93725503
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Honderd medewerkers. Dan hadden ze er nog wel een paar meer uit Nederland tegenaan kunnen gooien.
Een stagiair is ook een medewerker.
  Moderator zondag 6 maart 2011 @ 14:13:31 #298
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93725529
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:09 schreef Dementor het volgende:

[..]

Hoe kan Endemol nou zoiets onderschatten?
Hoe verklaar je het anders dat er zoveel mis gaat. Ik heb niet het idee dat de expertise van BB en DGK is ingezet.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 6 maart 2011 @ 14:14:46 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93725566
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:11 schreef Arcee het volgende:

Inderdaad, alsof dat nieuwe kijkers aantrekt: "Wat? Er is een real life soap waar we nooit naar keken, die nu de streams lockt? Cool, dan gaan we nu wel tv kijken!"
Plus, alle info die zgn gelockt wordt, komt toch wel naar buiten. Dat heb je nu eenmaal met mensen met niks te doen in een huis: die praten met elkaar. Dus ook voor de streamers zijn deze locks geen incentive om nu wel te gaan kijken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 14:14:50 #300
137949 Disana
pi_93725572
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:12 schreef Dementor het volgende:

[..]

Een stagiair is ook een medewerker.
Maar dit zou een dure productie zijn.
pi_93725573
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:13 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoe verklaar je het anders dat er zoveel mis gaat. Ik heb niet het idee dat de expertise van BB en DGK is ingezet.
Ik heb het idee dat die expertise helemaal niet meer aanwezig is of sterk is afgenomen.
De laatste BB is ook alweer een tijd geleden en DGK kwam uit een ander kamp.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')