abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:47:46 #1
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93532652
Game on

Voorgaande delen:
[Kijkcijfers] Wordt Secret Story een groot succes?
[Kijkcijfers] Wordt Secret Story een groot succes? #2
[Kijkcijfers] Wordt Secret Story een groot succes? #3
[Kijkcijfers] Wordt Secret Story een groot succes? #4

De kijkcijfers en de meningen daarover.

Ligt het aan de methodiek van kijkcijfers meten, aan het programma of aan de kijkers?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_93532695
joepie! een nieuw deeltje!

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:41 schreef AskMe het volgende:
hoe vaak heb ik die kansloze presentator van een Bart horen zeggen:"Heeft Philip 't geheim geraden? Dat zie je zo" en dan krijg je een stukje van 5 minuten te zien. :') 't Is het allemaal gewoon net niet.
Hij begon zelf met "het eerste geheim is geraden...."
en later kwam hij iedere keer terug met of het geheim wel geraden zou zijn...
net niet te oud
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:49:26 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93532717
inmiddels mag de titel wel aangepast worden naar [Kijkcijfers] Hoe diep is het ravijn?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93532747
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:48 schreef dasaliz het volgende:
joepie! een nieuw deeltje!

[..]

Hij begon zelf met "het eerste geheim is geraden...."
en later kwam hij iedere keer terug met of het geheim wel geraden zou zijn...
Ja zo triest en dat de hele uitzending lang ..
 2011 13" i5 ...
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:50:44 #5
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_93532765
Wat denken jullie? had dit niet meer kijkers getrokken als het niet in Portugal was opgenomen,maar gewoon in Nederland of Het Gouden Kooi huis
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:51:11 #6
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93532778
Facebook

quote:
quote:
Secret Story NL
Wat een avond gister! Voor het eerst werd het geheim van Alex (ridder) goed geraden door Philip. Daarnaast was te zien hoe de genomineerde mannen een hilarische Boy Band act opvoerden. Voor wie dat gemist heeft:http://bit.ly/gkfaxQ

21 minuten geleden · 18 ·Vind ik leukVind ik niet meer leuk · · Delen8 personen vinden dit leuk.
Michelle Kaiser hahahahahaha dit is echt GEWELDIG hahaha super!
Ik ben duidelijk niet de doelgroep dan. Komt wel heel Spangas op me over allemaal.
pi_93532814
Voor zo'n schijnbaar dure show is het gewoon een gigantische flop!
Mensen, probeer het hier dan niet goed te pratenin de trant van dat de kijkcijfers niet kloppen e.d.

De 19.30 uitzending duur veel te lang en ziet er amateuristisch uit met die presentator die zich geen houding weet te geven. Tjonge zeg...zelfs een brugklasser houdt zijn eerste spreekbeurt nog beter dan hoe hij zich voor de camera gedraagt met zijn draaien en keren, gekke gebaartjes en hangende schouders. Wat een hopeloos figuur zeg.

De show zelf is inderdaad compleet verkeerd neergezet. Ten eerste snapt niemand de spelregels! Ze hadden de kandidaten beter voor moeten stellen. Spelregels beter uit moeten leggen. Je kan nu geld winnen, maar als de regie het wil, dan geven ze het zo aan een ander!?! Tja, weinig redenen om dan je best nog te doen he? En als je geheim geraden is, kun je frank en vrij de geheimen van de anderen gaan raden en cashen? Daarnaast wordt er m.i. teveel geregiseerd. Alex en Joanna krijgen een continue stroom van Clues. Maar van 'De Piercer' heb je nog niks gezien?

En het is leuk dat ze bij Ziggo en UPC een 24/7 kanaal hebben, maar dat kost natuurlijk wel kijkers.

De kandidaten lijken daarnaast teveel op elkaar. Er zijn te weinig uitgesproken typetjes of doorsnee mensen waarmee kijkers zich kunnen identificeren. Philop zijn geheim slaat helemaal nergens op natuurlijk en qua IQ ben ik zeker zo hoogbegaafd als Monique. En weet je wel hoeveel piercers er zijn in NL? Dat is toch geen geheim.

Ik hoop echt dat de regiseur/producent voor zo'n gedrocht flink op zijn klote krijgt en niet meer aan de bak komt bij SBS. Als ik mijn werk op zo'n zelfde niveau zo afleveren, dan hangt mij namelijk hetzelfde boven het hoofd.

Terwijl het best leuk had kunnen zijn natuurlijk. Anders had ik hier niet gepost!
pi_93533061
Ik ken de regisseur en ik zal het aan hem doorgeven :D (ja je mag me aanraken)
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:00:54 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93533135
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:58 schreef Hazzard het volgende:
Ik zou me er niet al te hard voor op de borst kloppen. Of juist zo hard dat het ook lichamelijk pijnlijk is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:01:00 #10
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93533140
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:58 schreef Hazzard het volgende:
Er zijn er negen in portugal en vier in Nederland.
pi_93533191
Ik ken er 1 dan
pi_93533244
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zou me er niet al te hard voor op de borst kloppen. Of juist zo hard dat het ook lichamelijk pijnlijk is.
Ik vind het grappig dat ik iemand ken die zo hard faalt
  Admin woensdag 2 maart 2011 @ 12:05:45 #13
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_93533293
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:04 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Het is niet perse de regie die faalt. Het is een combinatie van meerdere faalpunten :)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93533357
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:47 schreef Stefan het volgende:

Ligt het aan de methodiek van kijkcijfers meten, aan het programma of aan de kijkers?

Het ligt aan de kijkers, ze kijken niet naar Secret Story.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:11:08 #15
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93533454
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:04 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Het is Endemol die faalt. Die kennis van je zal ws gewoon goed zn werk doen. Als Phillips verlies draait ligt het toch ook niet aan de man die gloeilampen inpakt?
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:14:44 #16
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_93533570
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 12:11 Kijkcijferflop Secret Story zakt verder weg
Geplaatst op woensdag 02 maart 2011 om 12:06
Het tv-programma Secret Story van Bart Boonstra en Renate Verbaan blijft elke dag kijkers verliezen. Het laagterecord dat maandag behaald werd, is dinsdag alweer verbroken: er keken slechts 169.000 mensen. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Net 5 had nooit verwacht dat het dagelijkse programma, de duurste SBS-productie in jaren, zo weinig kijkers zou trekken. Secret Story wordt zeker een succes, zei zenderbaas Alphons Martens twee weken geleden in De Pers.
Net 5 heeft Secret Story met veel bombarie aangekondigd en dat had de zender beter niet kunnen doen, stelt tv-deskundige Fons van Westerloo. Secret Story is een prachtig voorbeeld van een programma dat met veel poeha is neergezet en al na een week door het ijs dreigt te zakken, zei de oprichter van SBS 6 onlangs.

Secret Story is elke werkdag om half acht te zien op Net 5.

pi_93533744

Tering, heeft die gozerd echt zo'n kapsel?
  Admin woensdag 2 maart 2011 @ 12:19:14 #18
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_93533754
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:08 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het ligt aan de kijkers, ze kijken niet naar Secret Story.
Het ligt imo aan de volgende punten:
1 - Het is onduidelijk voor mensen die alleen de uitzendingen op tv kijken
2 - De personen zijn stuk voor stuk modellen. Bijna niemand kan zich ermee vereenzelvigen.
3 - De geheimen zijn flauw
4 - De spelregels zijn ruk ("hoeveel haren heeft monique in haar neusgat?", "zeven!", "monique krijgt jouw kluisinhoud" - serieus, WTF?)
5 - Teveel clues en sturing
6 - Gek mannetje dat een rare stem opzet als 'de stem' (oeeeeeeeeehhh)
7 - Bart
8 - Uitzending van elke dag een uur, kom op - niemand(!) gaat zes dagen per week zijn vaste tv-schema omgooien. Half uur is meer dan genoeg.
9 - Beloftes niet nakomen (geen streamlocks)
10 - alleen betalen per dag voor streams ipv gewoon een week/maandpakket
11 - kijkers weten niet welk geheim bij wie hoort
12 - verkeerde zender
etc. etc.

[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 02-03-2011 12:35:27 ]
  Admin woensdag 2 maart 2011 @ 12:19:28 #19
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_93533771
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:18 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

Tering, heeft die gozerd echt zo'n kapsel?
nee, het is nog erger :D
pi_93533890
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:12 schreef Danny het volgende:

[..]

mja, beetje eigen schuld. Als je vooraf belooft dat er geen streamlocks zijn en vervolgens ga je streams locken om kijkers te trekken dan voelen diezelfde kijkers zich juist enorm belazerd.
Afgezien van het feit dat het programma nog steeds een half uur te lang duurt, Bart een van de beroerdste presentatoren ooit is, er nog steeds niet duidelijk is en wordt uitgelegd wat nou precies de bedoeling is (op twitter roepen nog steeds veel mensen dat ze er geen aars van begrijpen), de stem een fucking irritant opgezet stemmetje is, de opdrachten kinderachtig en flauw zijn etc, is het programma op tv gewoonweg niet leuk. Het is gemaakte hipheid. De exit-shows zijn ook te lullig voor woorden. Renate heeft geen idee wat ze aan de bewoners moet vragen en als ze wat vraagt luistert ze niet echt naar het antwoord, Bart is een hulpeloos schaap voor de camera en spannend is het ook al niet.
De casting is ook nogal eenzijdig. Iedereen moest er vooral goed uitzien volgens mij. Resultaat is dat maar weinig mensen zich kunnen projecteren op een van de bewoners. Het lijken acteurs in een slechte soap in plaats van normale mensen die toevallig een geheim hebben.

De geheimen zijn flauw. 'ik ben tatoeerder'. Kom op jongens, lekker fokking belangrijk.
Guido's geheim is 'ik heb een neprelatie met Laura', terwijl dat had moeten zijn 'niemand weet dat ik een biseksuele gigolo ben'. Het is het gewoon allemaal net niet en dat heeft zijn uitwerking op de kijkcijfers.

Het zou mij verbazen als ze de drie maanden vol maken.

Danny _O_.
pi_93534021
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:33 schreef Danny het volgende:

[..]

ze melden liever dat er sinds het begin maar liefst 25.000 twitterberichten voorbij zijn gekomen, wat natuurlijk :') is. Alleen bij ons in SST wordt al meer over SST geluld (meer dan 111.000 posts nu) dan op heel twitter.
Daar had SBS meer mee kunnen doen, maar ze hebben hun geld gezet op facebook, hyves en twitter. Platforms die niet zo geschikt zijn voor RLS-binding als een forum (en dan met name DIT forum, waar 11 jaar RLS ervaring/kijkers rondloopt). Inschattingsfout van SBS imo, maar hej, wij zijn maar internet :)
Ja leuk hoor, SBS verdient nauwelijks iets aan sociale media-onzin.
  Admin woensdag 2 maart 2011 @ 12:31:31 #22
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_93534246
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja leuk hoor, SBS verdient nauwelijks iets aan sociale media-onzin.
ze hopen dat die hype bijdraagt aan de kijkcijfers. Probleem bij hyves/facebook/twitter is dat het losse kreten zijn die gepost worden. Dat is iets dat een forum beter doet. Als je hier kijkt zie je streamverslagen, discussies over de uitzending, speculaties over vanalles en nog wat. Het kijken in combinatie met het directe uitgebreide contact met medekijkers zorgt voor binding en een drang om te blijven kijken. Op facebook, twitter en hyves dropt iedereen een woordje, maar niemand reageert echt op elkaar. Twee minuten later is je tweet weggezakt en moet iedereen weer tegen een nieuw persoon aanlullen, of - erger - lullen in het niets (want wie zegt dat er iemand jouw tweets leest anders dan de handvol volgers?). Op het forum hier zijn de contacten veel vaster. Mijn persoonlijke mening is dat ze hiermee veel meer hadden kunnen bereiken dan met twitter, hyves en facebook.
pi_93534338
Wat ik ervan heb begrepen kan Net5 er twee Nederlandse drama's van laten maken. Nu is er maar geld voor eentje omdat Net5 zich meer op reality wilt richten. Met die drama's trekken ze veel meer kijkers. Het enige wat hiervoor scoorde op dat tijdstip was Little People. Ik geloof zo'n kleine half miljoen kijkers.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:35:39 #24
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_93534400
quote:
] Op woensdag 2 maart 2011 12:22 schreef Alphons Martens het volgende:

[..]
Kijkcijfers: 'Secret Story' zakt verder weg!
woensdag 2 maart 2011

Het gaat niet goed met het nieuwe paradepaardje van Net 5, de realityshow 'Secret Story'. Het nieuwe 'Big Brother' kan de kijker absoluut niet boeien en zakt steeds verder weg...

Het lijkt er steeds meer op dat 'Secret Story' zelf een groot geheim blijft voor de Net 5-kijkers. De kandidaten en hun geheimen kunnen geen extra kijkers lokken in de vooravond van Net 5. Integendeel zelfs, het tijdslot waarin 'Secret Story' geprogrammeerd staat, verliest dag na dag meer kijkers.

Afgelopen maandag bereikte 'Secret Story' een nieuw dieptepunt met slechts 180.000 kijkers. Maar dat 'diepterecord' werd dinsdagavond opnieuw gebroken. Toen keken slechts 169.000 Nederlanders naar de 'Big Brother'-variant.

Hoe met het nu verder? Dat lijkt de grote vraag te worden... Wordt 'Secret Story' vroegtijdig van het scherm gehaald? Zal de productie ingrijpen? Worden alle kandidaten naar huis gestuurd en vervangen door nieuwe? Mogelijkheden genoeg en ook dringend nodig, want op dit moment kijkt er geen hond naar 'Secret Story'.

pi_93534738
Van welke bron komt dat?
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:47:03 #26
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_93534799
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:31 schreef Danny het volgende:

[..]

ze hopen dat die hype bijdraagt aan de kijkcijfers. Probleem bij hyves/facebook/twitter is dat het losse kreten zijn die gepost worden. Dat is iets dat een forum beter doet. Als je hier kijkt zie je streamverslagen, discussies over de uitzending, speculaties over vanalles en nog wat. Het kijken in combinatie met het directe uitgebreide contact met medekijkers zorgt voor binding en een drang om te blijven kijken. Op facebook, twitter en hyves dropt iedereen een woordje, maar niemand reageert echt op elkaar. Twee minuten later is je tweet weggezakt en moet iedereen weer tegen een nieuw persoon aanlullen, of - erger - lullen in het niets (want wie zegt dat er iemand jouw tweets leest anders dan de handvol volgers?). Op het forum hier zijn de contacten veel vaster. Mijn persoonlijke mening is dat ze hiermee veel meer hadden kunnen bereiken dan met twitter, hyves en facebook.
Dit lijkt mij een waarheid als een koe. Wat je wil is interactie tussen de kijkers, net zo goed als je interactie tussen de deelnemers nodig hebt.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:48:33 #27
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_93534857
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:45 schreef Breda_1 het volgende:
Van welke bron komt dat?
tv visie
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:53:57 #28
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93535060
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:48 schreef Kutjelik het volgende:

[..]

tv visie
Grappig dat ze het daar over 'geen kat kijkt naar secret story' hebben :D
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:17:48 #29
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93536005
Wat is het verschil tussen SST NL en de buitenlandse? Waarom waren die wel zo succesvol?Betere uitzendingen en toffere geheimen kan ik me nog wel bedenken, maar er moet meer zijn lijkt me?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:21:40 #30
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_93536178
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Grappig dat ze het daar over 'geen kat kijkt naar secret story' hebben :D
daarom had ik hond neer gezet :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:25:08 #31
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_93536330
Vanmiddag om 15.00 uur persbericht over secret story volgens een insider

Ik kan jullie melden dat er op hele korte termijn een rigoureus besluit zal worden genomen. Meer kan ik nog niet zeggen! Maar mensen zullen hier niet blij van worden! aldus de insider bron is mediacourant

Het einde is in zicht.
pi_93536482
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:33 schreef Danny het volgende:

[..]

ze melden liever dat er sinds het begin maar liefst 25.000 twitterberichten voorbij zijn gekomen, wat natuurlijk :') is. Alleen bij ons in SST wordt al meer over SST geluld (meer dan 111.000 posts nu) dan op heel twitter.
Daar had SBS meer mee kunnen doen, maar ze hebben hun geld gezet op facebook, hyves en twitter. Platforms die niet zo geschikt zijn voor RLS-binding als een forum (en dan met name DIT forum, waar 11 jaar RLS ervaring/kijkers rondloopt). Inschattingsfout van SBS imo, maar hej, wij zijn maar internet :)
Terechte opmerking ^O^
Alles wat jij vindt is een realiteit
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:30:42 #33
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_93536587
quote:
4s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef Kutjelik het volgende:

Ik kan jullie melden dat er op hele korte termijn een rigoureus besluit zal worden genomen. Meer kan ik nog niet zeggen! Maar mensen zullen hier niet blij van worden! aldus de insider bron is mediacourant

Het einde is in zicht.

Uh huh :')

Nou ja, we merken het wel ;)

Bob!!! :W
pi_93537056
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:30 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Uh huh :')

Nou ja, we merken het wel ;)

Bob!!! :W
:W Heej the man :7 waarmee het allemaal is begonnen.
Alles wat jij vindt is een realiteit
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:48:26 #35
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_93537351
Wanneer komt er weer zo'n lekker grafiekje?
pi_93537616
Mijns inziens zijn ze in de fout gegaan door ervoor te kiezen om er een "beschaafd" programma van te maken met weinig interessante geheimen en kinderachtige missies.

Een verkeerde beslissing in mijn ogen, omdat de Nederlandse kijker verwent is en al het nodige voorbij heeft zien komen. Die raken echt niet meer opgewonden van een paar volgespoten bimbos en hunks. Men zoekt vermaak, entertainment en spektakel en dat kan secret story op deze manier niet brengen.

Het concept is nog steeds goed, en er waren tal van variaties mogelijk geweest om voor "beschaafd" spektakel te zorgen. Ten eerste hadden ze een betere mix van kandidaten moeten maken, bijvoorbeeld een neger en een racist, een homo en een homo-hater ... kortom mensen die met elkaar zouden kunnen botsen en juist die mensen dan aan elkaar koppelen met mentaal zware missies.

Nu is het allemaal zo vriendelijk en vredelievend waardoor je als kijker echt het gevoel hebt naar een 500ste big brother cloon te zitten kijken, want er zijn gewoon te weinig zaken die secret story onderscheiden van de rest en daardoor gaan kijkers ook letten op allerlei randzaken die vervolgens al dan niet begrijpelijk een big issue worden zoals slecht camera werk, slecht geluid, amateuristische presentatoren, etc Ze kunnen nu gewoon niets meer goed doen en ik ben bang dat het ook niet meer te redden is.

Zag dat ze er gisteren ook een sms-balk hadden ingepropt om wat extra geld te verdienen. De ingestuurde sms teksten haperden heel de tijd in het beeld waardoor het dubbel irritant is en waardoor mensen nog negatiever worden.

Ben bang dat het einde echt in zicht is...al denk ik dat ze gezien de reeds gemaakte kosten uberhaupt de stekker er bijna niet uit kunnen halen.
pi_93538047
Dat ligt eraan hoeveel het nog gaat kosten hè! Als ze nu al 70% van het budget besteed hebben en dus nog 30% te gaan hebben dan is het nog mogelijk om de stekker eruit te trekken. Dan kunnen ze een naar verwachting beter scorend programma (of 2) tussen 19.30 en 20.30 neerzetten en daar wellicht meer reclame inkomsten uithalen.

Het gaat er dus niet om hoeveel je al besteed hebt, maar hoeveel minder verlies je hebt als je nu een rigoreuze beslissing neemt. Zo gaat dat in het (goede) bedrijfsleven ook.
  Admin woensdag 2 maart 2011 @ 14:08:13 #38
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_93538166
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:05 schreef Breda_1 het volgende:
Dat ligt eraan hoeveel het nog gaat kosten hè! Als ze nu al 70% van het budget besteed hebben en dus nog 30% te gaan hebben dan is het nog mogelijk om de stekker eruit te trekken. Dan kunnen ze een naar verwachting beter scorend programma (of 2) tussen 19.30 en 20.30 neerzetten en daar wellicht meer reclame inkomsten uithalen.

Het gaat er dus niet om hoeveel je al besteed hebt, maar hoeveel minder verlies je hebt als je nu een rigoreuze beslissing neemt. Zo gaat dat in het (goede) bedrijfsleven ook.
dat niet alleen, maar als je met een aangekochte serie 400k kijkers haalt en met dit 150k kijkers dan drukt dat ook bv de advertentietarieven. Daarnaast; hoe langer je dit door laat gaan hoe lastiger het zal worden die kijkers weer terug te trekken.
pi_93538168
Op korte termijn zijn er best wat verbeteringen mogelijk

-Programma per direct naar SBS6 verplaatsen
-30 min per dag, desnoods ook live elementen daarin
-Live show op donderdag moet helemaal anders (niet 90 min alleen maar wachten op de uitslag)
-Doelgroep is verkeerd gekozen! Niet alleen jonge vrouwen maar juist iedereen boven de 16
-Maak er spannende RLS van. sex, drugs, drank, schandalen en bedrog.
-Wij willen geen niet de halve dag vrouwen drama zien.
-Geef sommige bewoners nieuwe radicale geheimen. Ik ben piercer of hoogbegaafd is geen geheim en zeker niet spannend.
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:09:50 #40
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93538230
SST moet niet van de buis, da's zonde voor de al gemaakte kosten. Maar wel drastische veranderingen, zo snel mogelijk!
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_93538299
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:08 schreef terrestrial het volgende:

-Programma per direct naar SBS6 verplaatsen
-30 min per dag, desnoods ook live elementen daarin
-Live show op donderdag moet helemaal anders (niet 90 min alleen maar wachten op de uitslag)
-Doelgroep is verkeerd gekozen! Niet alleen jonge vrouwen maar juist iedereen boven de 16
-Maak er spannende RLS van. sex, drugs, drank, schandalen en bedrog.
-Wij willen geen niet de halve dag vrouwen drama zien.
-Geef sommige bewoners nieuwe radicale geheimen. Ik ben piercer of hoogbegaafd is geen geheim en zeker niet spannend.
Dat werkt niet meer, dan moet je dat volgend jaar proberen. Je kan nu toch niet ineens allerlei andere geheimen gaan introduceren. Dat hadden ze van begin af aan kunnen bedenken. Een soort Kelly (van BB) had hier bijv. in mee moeten doen (en dan met als missie een nep relatie aangaan met Gerard of zo... hahaha).
pi_93538431
Het zijn echt totaal geen interessante geheimen. Ook toen Jurien en Cynthia eruit waren.

Jurien: "Ik heb ooit wel eens een keertje anabolen gebruikt"
Cynthia: "Ik ben één maand dakloos geweest"

Ik word er niet echt warm of koud van en heel denderend is 't nou ook niet allemaal..

Evenals piercer, internaat, hoogbegaafd? Dit gaat toch helemaal nergens meer over.
 2011 13" i5 ...
pi_93538484
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:09 schreef 08gnoT. het volgende:
SST moet niet van de buis, da's zonde voor de al gemaakte kosten. Maar wel drastische veranderingen, zo snel mogelijk!
Ik snap dat je dat niet leuk vind. Ben zelf ook een van de weinige volgers. En dat terwijl dit een van de eerste RLS is die ik volg.

Maar stel, jij bent een huis aan het verbouwen en op een kwart van je budget kom je erachter dat je als je zo doorgaat je het 3-voudige kwijt gaat zijn. Maar als je het huidige huis sloopt en opnieuw begint, dan ben je (door de aannemer gegarandeerd) maar het 2-voudige kwijt.

Wat doe je dan? De ingeslagen weg stug blijven volgen en aan het eind van de rit 500.000,- hebben uitgegeven? Of het advies volgen en aan het eind van de rit 350.000,- uitgegeven hebben?

Ik zou het wel weten.
pi_93538896
Nou zo werkt dat niet. De meeste kosten zijn zullen allang gemaakt zijn. Tevens wat je zegt over het volgend jaar proberen en dat dit nu niet meer werkt. Tuurlijk hadden ze het beter vanaf het begin goed kunnen doen maarja nu zitten ze in deze situatie. En daar moet wat aan gedaan worden.

Waarschijnlijk is de advertising voor dat tijdstip al verkocht dus die inkomsten zijn al binnen. Een ander programma daar neerzetten zal ze niet meer opleveren denk ik.

En laten we niet helemaal negatief zijn. Op internet is SST toch een bescheiden succesje. Maarja daar halen ze weinig geld mee binnen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:31:04 #45
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_93539005
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:15 schreef AskMe het volgende:
Het zijn echt totaal geen interessante geheimen. Ook toen Jurien en Cynthia eruit waren.

Jurien: "Ik heb ooit wel eens een keertje anabolen gebruikt"
Cynthia: "Ik ben één maand dakloos geweest"

Ik word er niet echt warm of koud van en heel denderend is 't nou ook niet allemaal..

Evenals piercer, internaat, hoogbegaafd? Dit gaat toch helemaal nergens meer over.
Niemand is geïntresseerd in die geheimen, zelf de bewoners laten maar bij vlagen wat speurzin zien, en dat zal dan nog in opdracht zijn van de Regie. het klopt zo erg die lullige geheimpjes dat de Regie ze zowat vóór moet zeggen om nog een "drukker" te stumuleren...komt nog bij dat er zowat geen drukkers meer zijn, want niet gedrukt=geen geld kwijt, en verkeerd gedrukt is een tegenstander verrijken..( zie Sofia) Blijft alleen nog het BB-format over, en zelf dat is nog saaier bij gebrek aan wedstijden en missies waar (druk)geld mee verdiend moet worden!
  Admin woensdag 2 maart 2011 @ 14:34:27 #46
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_93539147
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:28 schreef terrestrial het volgende:
Nou zo werkt dat niet. De meeste kosten zijn zullen allang gemaakt zijn. Tevens wat je zegt over het volgend jaar proberen en dat dit nu niet meer werkt. Tuurlijk hadden ze het beter vanaf het begin goed kunnen doen maarja nu zitten ze in deze situatie. En daar moet wat aan gedaan worden.

Waarschijnlijk is de advertising voor dat tijdstip al verkocht dus die inkomsten zijn al binnen. Een ander programma daar neerzetten zal ze niet meer opleveren denk ik.

En laten we niet helemaal negatief zijn. Op internet is SST toch een bescheiden succesje. Maarja daar halen ze weinig geld mee binnen.
dat niet alleen, maar ze doen ook niets met het succes. 25.000 tweets in anderhalve week is niet echt een succes te noemen imo.
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:34:44 #47
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_93539161
De grootste fout die gemaakt is dat Net5 de kijker heeft overdonderd met dit spel en de bijbehorende regels. Ze hadden beter een soort van spectaculaire BB kunnen opzetten en na enkele weken langzaam het spel aan de kijkers introduceren. Hierdoor zouden ze zichzelf een vangnet verschaft hebben. Een eventuele aanpassingen aan de karakters was mogelijk geweest. Kijkerswensen zouden nog ingewilligd kunnen worden.
Ook zou Bart dan iets te presenteren gehad hebben. In het begin stond ie er maar hyper en verloren bij het spel uit te leggen. De leercurve is te hoog.

Het hele programma heeft tot nu toe heeft alleen afhaak momenten. Er gebeurt totaal niets waardoor de nieuwe kijker nu nog zou willen aanhaken. Het duurde voor mij ongeveer 2 weken voor dat ik de karakters kende en het spel doorhad. Iets waar veel kijkers geen zin in hebben.

Gezeik om streamlocks. Ach daar ergert de streamer zich aan maar de kijker merkt dat niet.
Kortere shows? Is alleen maar meer kans dat de zappende kijker het programma mist. Dus slecht idee. Zelf vind ik de dagelijkse uitzendingen beter geworden en heeft een mooi tempo. Bart z'n aandeel lijkt heel goed teruggebracht te zijn tot een minuutje voor en na de break.

Klagen over de geheimen. Het doet er eigenlijk niet zoveel toe wat de geheimen zijn. Het ligt aan het entertainment gehalte van de bewoners. Die zijn teveel van hetzelfde gehalte. Daarnaast is er geen budget om bepaalde opdrachten het huis in te brengen waardoor de karakters beter uit komen. Het is te amicaal.
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:31 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Niemand is geïntresseerd in die geheimen, zelf de bewoners laten maar bij vlagen wat speurzin zien, en dat zal dan nog in opdracht zijn van de Regie. het klopt zo erg die lullige geheimpjes dat de Regie ze zowat vóór moet zeggen om nog een "drukker" te stumuleren...komt nog bij dat er zowat geen drukkers meer zijn, want niet gedrukt=geen geld kwijt, en verkeerd gedrukt is een tegenstander verrijken..( zie Sofia) Blijft alleen nog het BB-format over, en zelf dat is nog saaier bij gebrek aan wedstijden en missies waar (druk)geld mee verdiend moet worden!
Precies, niemand is geïnteresseerd in de geheimen. Sofia en Sharon mogen naar mijn mening zich meer met het spel bezighouden. Maar blijkbaar is het wel 'stoer' om zoveel geld in je kluis te hebben.. ('t zijn overigens de minst opvallende personen die veel geld hebben) en hiermee houd je inderdaad het BB-format over, wat nog minder interessant is omdat deze personen niet interessant zijn. Komt nog bij dat doordat ze een geheim bij zich dragen, ze niet alles over hun persoonlijke leven kunnen vertellen, wat de gesprekken alleen maar nog oninteressanter maakt. Je weet niet eens of ze wel de waarheid spreken..
 2011 13" i5 ...
pi_93539389
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:34 schreef akveor het volgende:
...
Samengevat heb je niet het idee dat er nog iets aan te doen is ;)
net niet te oud
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:40:55 #50
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_93539451
Je kan het de deelnemers niet kwalijk nemen dat ze als wezenloze in het programma zitten. De maker van het programma moet zich maar eens verdiepen in waar nederland op zit te wachten.
Actie, daar zou ik maar eens mee beginnen.
Ik haat gluiperds........
pi_93539488
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:40 schreef knagsje het volgende:.
Actie, daar zou ik maar eens mee beginnen.
Ja voor sommige kandidaten lijkt dit meer een vakantie inderdaad,
pi_93539556
quote:
4s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef Kutjelik het volgende:

Het einde is in zicht.

Dit bericht bedoel je?

quote:
# Insider (Reageer op dit bericht)
woensdag 02 maart 2011 om 13:19

Vanmiddag om 15.00 uur persbericht over secret story..
Ik zou dit soort (anonieme) uitspraken niet al te serieus nemen, vorige week waren er een paar bezig die zeiden dat Secret Story binnen een dag zou verhuizen naar SBS 6. Dat is vooralsnog ook niet gebleken. Maar we zullen het zien.
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:47:09 #53
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_93539718
Je merkt ook al dat de deelnemers niet meer zo bezig zijn met de geheimen wat zou kunnen betekenen dat ze op de hoogte zijn van het einde.....
Ik haat gluiperds........
pi_93539721
quote:

Juist, jij snapt het.
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:50:47 #55
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_93539834
Maar wat ik helemaal mis is af en toe eens een "vooraankondiging" van een spel of een wedstrijd nu helemaal nu er steeds meer mensen afhaken.. Laat Net5 nou eens bij het news wat de kijker verwachten kan en niet almaar wat er geweest is! En die een keer per week een "correctiestrijd" waarbij uitdagers bijvoorbeeld kluisinhouden van andere kunnen aanvallen.. zo gaat het geen kant op en is Sofia met haar ¤15.500 en een gesloten bekkie nu al winnaar...
pi_93540036
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:08 schreef terrestrial het volgende:

-Programma per direct naar SBS6 verplaatsen (goed plan, direct na shownieuws? )
-30 min per dag, desnoods ook live elementen daarin (mee eens, live elementen ivm raden geheim)
-Live show op donderdag moet helemaal anders (niet 90 min alleen maar wachten op de uitslag) (gewoon een uurtje)
-Doelgroep is verkeerd gekozen! Niet alleen jonge vrouwen maar juist iedereen boven de 16 (ook mee eens)
-Maak er spannende RLS van. sex, drugs, drank, schandalen en bedrog. (geen drugs, dat kan niet op tv he :') Voor de rest eens)
-Wij willen geen niet de halve dag vrouwen drama zien. (vergeet de mannen niet)
-Geef sommige bewoners nieuwe radicale geheimen. Ik ben piercer of hoogbegaafd is geen geheim en zeker niet spannend. (dat lijkt me geen goed plan, in het huis zitten al diverse hints, dus dat lijkt me niet handig)
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:57:33 #57
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93540091
Ik denk niet dat het nog goedkomt. De casting is ruk, de vrouwen zijn bimbo's, de mannen zijn watjes.
pi_93540254
Ik hoop alleen niet dat ze er mee stoppen :@

Ik vind het wel leuk, en het is ook zo gezellig met fok erbij :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:06:23 #59
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_93540439
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:01 schreef charmed_angel het volgende:

Fok staat hoog in het vaandel bij "hunnie" daar neem ik even aan... ze hebben dus genoeg stof om hun voordeel mee te doen! ^O^
pi_93540457

Even een update op de grafiek
 2011 13" i5 ...
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:07:45 #61
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_93540498
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:50 schreef 5thencounter het volgende:
Maar wat ik helemaal mis is af en toe eens een "vooraankondiging" van een spel of een wedstrijd nu helemaal nu er steeds meer mensen afhaken.. Laat Net5 nou eens bij het news wat de kijker verwachten kan en niet almaar wat er geweest is! En die een keer per week een "correctiestrijd" waarbij uitdagers bijvoorbeeld kluisinhouden van andere kunnen aanvallen.. zo gaat het geen kant op en is Sofia met haar ¤15.500 en een gesloten bekkie nu al winnaar...
Vooraankondiging van wat? Een quiz? Een missverkiezing?
Er is geen geld voor een spectaculair spel.
Nou iig alles beter dan dat de Stem de kluisjes gaat verwisselen. Dat was gewoon belachelijk en oneerlijk.
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:06 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Fok staat hoog in het vaandel bij "hunnie" daar neem ik even aan... ze hebben dus genoeg stof om hun voordeel mee te doen! ^O^
ja alleen een beetje jammer dat ze er niks mee doen :')
pi_93540514
enige persbericht van Net5 dat ik kan vinden van vandaag gaat over hollywood vrouwen vanaf 24 april. niks over SST.

zou trouwens leuk zijn als "ze" zouden reageren op het forum. ik zie voldoende goede ideeen langs komen maar ik neem aan dat ze daar ook hun gedachten bij hebben. Het grootste deel van alle reacties hebben toch het beste met het programma voor vind ik.
net niet te oud
pi_93540533
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ja alleen een beetje jammer dat ze er niks mee doen :')
dat bedoel ik dus ja ;)
net niet te oud
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:11:22 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93540636
Ik denk dat elke verandering die nu nog plaats gaat vinden, verspilde moeite is. Eenmaal afgehaakte kijkers komen, gezien de dalende cijfers, niet meer terug en je vervreemd daarmee de kijkers die je nog hebt door een nieuwe insteek/ander element toe te voegen. Wanhoopsdaad die daarnaast ook nog eens je onkunde onderstreept.

Vooraf had stukken beter moeten worden nagedacht. Nu is het mosterd na een laffe maaltijd vol ondefinieerbare ingrediënten.
pi_93540746
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:05 schreef Breda_1 het volgende:

Dat hangt ervan af. In het bedrijfsleven gebeurt het 9 van de 10 keer ook niet omdat de banken er dan teveel geld in hebben geïnvesteerd en als ze de stekker eruit halen de kosten groter zijn dan ze extra geld te lenen in de hoop dat er toch nog iets uit voort komt.

Ik kan geen inschatting maken van de huidige kosten, maar de grootste kostenposten zijn in mijn ogen al wel betaald. Het huis, de reclames, de zendtijd etc zijn waarschijnlijk al wel vooruit betaald. Daarnaast zijn die dramaseries die ze wilde maken ipv secret story niet gemaakt, dus alles opvullen met nieuwe programma's kost ook weer veel geld.

Maar ja hebt gelijk dat het puur een kwestie van afwegen is... wij als buitenstaanders kunnen niet zien welke kant het zwaarst weegt
pi_93540782
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:11 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat elke verandering die nu nog plaats gaat vinden, verspilde moeite is. Eenmaal afgehaakte kijkers komen, gezien de dalende cijfers, niet meer terug en je vervreemd daarmee de kijkers die je nog hebt door een nieuwe insteek/ander element toe te voegen. Wanhoopsdaad die daarnaast ook nog eens je onkunde onderstreept.

Vooraf had stukken beter moeten worden nagedacht. Nu is het mosterd na een laffe maaltijd vol ondefinieerbare ingrediënten.
Ze zouden wel een poging kunnen wagen op een andere zender en een ander tijdstip ;)
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2011 @ 15:16:49 #68
137949 Disana
pi_93540833
quote:

Ik hoop het ook niet, al kijk ik zelf nauwelijks nog. Ik hoop het niet voor jullie, maar ook voor de toekomst van de rls: als dit wordt stopgezet, komt er gegarandeerd nooit meer een rls.
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:17:15 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93540848
En nog meer geld down the drain laten gaan door andere programma's daarvoor op te laten schuiven? Neuh, dat is geen slimme bedrijfsvoering. Daarbij is gezeul met een programma al helemaal funest.
pi_93540888
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:17 schreef Breda_1 het volgende:

[..]

Ik snap dat je dat niet leuk vind. Ben zelf ook een van de weinige volgers. En dat terwijl dit een van de eerste RLS is die ik volg.

Maar stel, jij bent een huis aan het verbouwen en op een kwart van je budget kom je erachter dat je als je zo doorgaat je het 3-voudige kwijt gaat zijn. Maar als je het huidige huis sloopt en opnieuw begint, dan ben je (door de aannemer gegarandeerd) maar het 2-voudige kwijt.

Wat doe je dan? De ingeslagen weg stug blijven volgen en aan het eind van de rit 500.000,- hebben uitgegeven? Of het advies volgen en aan het eind van de rit 350.000,- uitgegeven hebben?

Ik zou het wel weten.
Tja en toch kiezen de meeste partijen op de een of andere manier toch altijd voor de eerste optie.

Dat zie je ook in de politiek, het bedrijfsleven etc. Het gaat ook om prestige en veel mensen willen niet dat hun trots gekrenkt word en willen koste wat het kost hun gelijk halen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:20:09 #71
2018 PC eend
relativist
pi_93540946
quote:

Ligt er een beetje aan hoeveel streamers er zijn denk ik, want ik heb gelezen dat daar juist het meeste geld mee kan worden verdiend.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_93540957
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:08 schreef dasaliz het volgende:
enige persbericht van Net5 dat ik kan vinden van vandaag gaat over hollywood vrouwen vanaf 24 april. niks over SST.
Goh meen je dat... misschien moeten we dat gekakel van aandachtshoerige "insiders" op Mediacourant niet al te serieus nemen, want het klopt 9 van de 10 keer van geen kant.
pi_93541056
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef AskMe het volgende:

[..]

Precies, niemand is geïnteresseerd in de geheimen. Sofia en Sharon mogen naar mijn mening zich meer met het spel bezighouden. Maar blijkbaar is het wel 'stoer' om zoveel geld in je kluis te hebben.. ('t zijn overigens de minst opvallende personen die veel geld hebben) en hiermee houd je inderdaad het BB-format over, wat nog minder interessant is omdat deze personen niet interessant zijn. Komt nog bij dat doordat ze een geheim bij zich dragen, ze niet alles over hun persoonlijke leven kunnen vertellen, wat de gesprekken alleen maar nog oninteressanter maakt. Je weet niet eens of ze wel de waarheid spreken..
Het is eigenlijk ook helemaal niet rendabel om nu een geheim te raden. Als je maar zorgt dat je bij de laatste 4 komt en dan een geheim raad dan heb je meteen al het geld. De rest van de geheimen doet er eigenlijk niet toe, behalve dan dat je als je veel geld heb iets meer kunt gokken.
pi_93541067
Ik denk als er al iets zou gaan veranderen, dat ze als eerste de streams betaald gaan maken, of de streams helemaal er af halen. Dan alleen nog op het kanaal van Ziggo en UPC te zien. Plus dat ze de eind datum een heel stuk gaan inkorten, ben ik bang.
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:24:20 #75
2018 PC eend
relativist
pi_93541121
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:23 schreef Flashbox het volgende:
Ik denk als er al iets zou gaan veranderen, dat ze als eerste de streams betaald gaan maken, of de streams helemaal er af halen. Dan alleen nog op het kanaal van Ziggo en UPC te zien. Plus dat ze de eind datum een heel stuk gaan inkorten, ben ik bang.
De streams zijn al betaald hoor O-)
pi_93541237
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:24 schreef PC eend het volgende:

[..]

De streams zijn al betaald hoor O-)
Betaal jij voor de streams dan, ik niet. Dat is alleen als je geen reclame wilt krijgen, maar daar zijn ook andere oplossingen voor.

Ik bedoel dus dat dan iedereen moet betalen, en het niet meer gratis te zien zou zijn.
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:29:02 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93541301
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:27 schreef Flashbox het volgende:

Ik bedoel dus dat dan iedereen moet betalen, en het niet meer gratis te zien zou zijn.
En hoe moeten ze dat voor elkaar krijgen? Dat is een zender nog nooit gelukt, afaik.
pi_93541306
Ze zullen er niet snel mee gaan stoppen denk ik. Daar is het een te dure productie voor. Er zullen eerst veranderingen van uitzendtijden plaatsvinden/inkorten van de dagelijkse updates.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:29:15 #79
2018 PC eend
relativist
pi_93541310
quote:

[..]

Betaal jij voor de streams dan, ik niet. Dat is alleen als je geen reclame wilt krijgen, maar daar zijn ook andere oplossingen voor.
Dat weet ik.
Het is een beetje de vraag of die andere oplossing wordt mee geteld denk ik ;)
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:30:43 #80
2018 PC eend
relativist
pi_93541378
quote:

[..]

Ik dacht begrepen te hebben dat ze juist met die reclames op de streams heel veel kunnen binnen halen.
  Moderator woensdag 2 maart 2011 @ 15:32:10 #81
249559 crew  Lavenderr
pi_93541442
quote:

Dat dus.
Ik ga er elke avond even voor zitten om samen met Fok naar de uitzending te kijken én te becommentariëren. Hartstikke leuk ;)
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:32:10 #82
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_93541443
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:43 schreef pberends het volgende:

[..]

Dit bericht bedoel je?

[..]

Ik zou dit soort (anonieme) uitspraken niet al te serieus nemen, vorige week waren er een paar bezig die zeiden dat Secret Story binnen een dag zou verhuizen naar SBS 6. Dat is vooralsnog ook niet gebleken. Maar we zullen het zien.
Ja,het zal inderdaad wel weer een trol zijn
pi_93541458
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat dus.
Ik ga er elke avond even voor zitten om samen met Fok naar de uitzending te kijken én te becommentariëren. Hartstikke leuk ;)
Vooral de commercials ;)
pi_93541468
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:30 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik dacht begrepen te hebben dat ze juist met die reclames op de streams heel veel kunnen binnen halen.
Ik ben het met die reclame inkomsten helemaal met je eens. Ik wil best betalen voor de streams, maar dan niet om de 5 minuten die kut reclame, en dan wel zonder streamlocks. Je betaald dan tenslotte niet om naar een streamlock te kijken, en het lijkt wel of die steeds meer en meer te zien zijn op de streams.
pi_93541506
edit.
Allemaal cabaretteketet!
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2011 @ 15:34:13 #86
137949 Disana
pi_93541509
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:33 schreef Flashbox het volgende:

[..]

Ik ben het met die reclame inkomsten helemaal met je eens. Ik wil best betalen voor de streams, maar dan niet om de 5 minuten die kut reclame, en dan wel zonder streamlocks. Je betaald dan tenslotte niet om naar een streamlock te kijken, en het lijkt wel of die steeds meer en meer te zien zijn op de streams.
Als je betaalt, ben je toch juist van die reclames af?
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:34:50 #87
2018 PC eend
relativist
pi_93541532
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:34 schreef freaky40 het volgende:
Laura pissig op Alex?
Moet ie ook maar es voor kijkcijfers zorgen |:(
pi_93541640
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:34 schreef PC eend het volgende:

[..]

Moet ie ook maar es voor kijkcijfers zorgen |:(
Stond in het verkeerde topic, sorry.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:37:32 #89
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_93541649
En de trol heeft gereageerd

Zojuist vernomen: vandaag gaat er geen persbericht meer uit met betrekking tot het voortzetten van Secret Story, er staat deze week en anders volgende week wel het e.e.a. te gebeuren.
pi_93541661
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Als je betaalt, ben je toch juist van die reclames af?
Ja dat klopt wel, maar ik ga niet betalen om een groot gedeelte van de dag naar een streamlock te gaan kijken.

Als ze een RLS willen maken, moeten ze ook maar zorgen dat ze de juiste apparatuur hebben, dan hoeven ze die streamlocks van de Kvdw niet eens te laten zien. Ze kunnen dan gewoon andere bewooners in het huis laten zien.
pi_93541694
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:37 schreef Kutjelik het volgende:

Zojuist vernomen: vandaag gaat er geen persbericht meer uit met betrekking tot het voortzetten van Secret Story, er staat deze week en anders volgende week wel het e.e.a. te gebeuren.
Ohhhhhhhh ja, zeker iemand die bij Astro TV zit... :').

Maar dat ze uiteindelijk wat aanpassingen gaan doorvoeren is natuurlijk Captain Obvious.
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:18:15 #92
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93543573
MediaCourant wordt gerund door een nerd die nooit buitenkomt en de mensen die daar roepen insider te zijn zitten gewoon te trollen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:25:33 #93
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93543961
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:18 schreef Stefan het volgende:
MediaCourant wordt gerund door een nerd die nooit buitenkomt en de mensen die daar roepen insider te zijn zitten gewoon te trollen.
er reageren wel eens insiders hoor ;)
Een gedicht over Maanvis
pi_93544009
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:37 schreef Kutjelik het volgende:

_O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 maart 2011 @ 16:34:16 #95
163650 Greys
pi_93544421
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:19 schreef Danny het volgende:

[..]

Het ligt imo aan de volgende punten:
1 - Het is onduidelijk voor mensen die alleen de uitzendingen op tv kijken
2 - De personen zijn stuk voor stuk modellen. Bijna niemand kan zich ermee vereenzelvigen.
3 - De geheimen zijn flauw
4 - De spelregels zijn ruk ("hoeveel haren heeft monique in haar neusgat?", "zeven!", "monique krijgt jouw kluisinhoud" - serieus, WTF?)
5 - Teveel clues en sturing
6 - Gek mannetje dat een rare stem opzet als 'de stem' (oeeeeeeeeehhh)
7 - Bart
8 - Uitzending van elke dag een uur, kom op - niemand(!) gaat zes dagen per week zijn vaste tv-schema omgooien. Half uur is meer dan genoeg.
9 - Beloftes niet nakomen (geen streamlocks)
10 - alleen betalen per dag voor streams ipv gewoon een week/maandpakket
11 - kijkers weten niet welk geheim bij wie hoort
12 - verkeerde zender
etc. etc.
Eens.

Alleen een weekpakket voor de streams is er inmiddels wel ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin woensdag 2 maart 2011 @ 16:45:50 #96
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_93544985
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Eens.

Alleen een weekpakket voor de streams is er inmiddels wel ;)
die hebben ze dan goed verstopt op de site.
En dan nog; waarom zou je betalen voor streamlocks?
pi_93545390
ik heb zo'n code gewonnen via fok voor een week gratis streams.

Nou volgens mij klotp er geen reet van, ik heb netjes me code in getoetst, en ik moet steeds opnieuw de code inbrengen als ik mijn laptop opstart...

En ik krijg gewoon reclame :')
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 maart 2011 @ 16:53:48 #98
163650 Greys
pi_93545423
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:45 schreef Danny het volgende:

[..]

True, dat zie je pas als je even blijft kijken naar dat zinnetje over wat het per dag kost.
Daarna komt er nog een extra zinnetje over de weekprijs.

quote:
Niet, inderdaad.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:03:58 #99
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_93545932
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:45 schreef Danny het volgende:

[..]

Wat een onzin. Alsof je alleen maar betaald voor streamlocks.
Het is mooi dat ze je de keuze geven voor reclamevrije streams.

Eerst was het excuus dat ¤1,50 per dag te duur is.
Ze luisterden naar de streamers en geven hen nu een week voor ¤ 4,50.
En nu is het excuus: streamlocks

Policy Fok:
quote:
6. Advertenties en reclame

a. Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina's binnen FOK! reclame gemaakt in tekstuele en (audio)visuele vorm. Het weren van deze reclame, geven van uitleg over het weren van deze reclame, aanzetten tot weren van deze reclame of vragen om uitleg over het weren van deze reclame is verboden, tenzij FOK! zelf uitdrukkelijk een manier biedt de reclame-uitingen uit te schakelen. De reclame stelt het voortbestaan van FOK! veilig en overtreding van deze regel kan reden zijn voor onmiddellijke uitsluiting van FOK!
Bedoel je nu te zeggen dat het okay is de reclames te omzeilen voor SS maar dat het niet mag voor Fok?

[ Bericht 18% gewijzigd door akveor op 02-03-2011 17:18:59 ]
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:06:12 #100
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93548825
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb zo'n code gewonnen via fok voor een week gratis streams.

Nou volgens mij klotp er geen reet van, ik heb netjes me code in getoetst, en ik moet steeds opnieuw de code inbrengen als ik mijn laptop opstart...

En ik krijg gewoon reclame :')
Maar streamlocks krijg jij toch niet?
Een gedicht over Maanvis
  Admin woensdag 2 maart 2011 @ 18:10:16 #101
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_93548990
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:03 schreef akveor het volgende:

Wat een onzin. Alsof je alleen maar betaald voor streamlocks.
Het is mooi dat ze je de keuze geven voor reclamevrije streams.

Eerst was het excuus dat ¤1,50 per dag te duur is.
Ze luisterden naar de streamers en geven hen nu een week voor ¤ 4,50.
En nu is het excuus: streamlocks
Sorry, maar als ik betaal voor reclamevrije streams betaal ik niet voor het kijken naar een reclamevrij logo.

quote:
Policy Fok:

[..]

Bedoel je nu te zeggen dat het okay is de reclames te omzeilen voor SS maar dat het niet mag voor Fok?
waar lees je dat dat okay zou zijn? Als ik niet betaal zie ik reclame op de streams. Die keuze maak ik zelf, net zoals users hier de keuze hebben te betalen of reclame te zien. Met als verschil dat de streams 4,50 per week kosten en een FOK! abo dat ongeveer per kwartaal kost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')