Ik vond hem wel nice, maar heb de eerste niet gespeeld dus kan niet echt vergelijkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:27 schreef KneusTeun het volgende:
Hopelijk vanavond weer is ff op de xblocks, hoe was de crysis 2 demo?
Was wel oké, wordt deze maand nog geopereerd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:25 schreef Fsmxi het volgende:
Hadden we er niet eentje overgeslagen? Dus is diet niet #74 eigenlijk? Ik weet niet, maar t och. Anyway, hoe was 't ziekenhuis?
klopt mijn foutquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:25 schreef Fsmxi het volgende:
Hadden we er niet eentje overgeslagen? Dus is diet niet #74 eigenlijk? Ik weet niet, maar t och. Anyway, hoe was 't ziekenhuis?
Sowiesooooooooo, door tot die 5de prestige.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef KneusTeun het volgende:
Wie gaan er dit weekend wel van dubbel XP genieten?
Ikkequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef KneusTeun het volgende:
GTA4? BFbc2 is wel te snappen, maar mis alle fokkers daar wel erg..quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowiesooooooooo, door tot die 5de prestige.
Of misschien GTA4 of BFBC2 oppikken.
Twijfel nog wel of ik BFBC2 ga halen... Niemand speelt t echt..quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
GTA4? BFbc2 is wel te snappen, maar mis alle fokkers daar wel erg..
Wanneer gaan wij Gears afmaken dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:10 schreef Fsmxi het volgende:
Mlegh, games van dit jaar die ik wil:
TES V: Skyrim
Mass Effect 3
Battlefield
Dead Space 2 (Ja, ik weet dat die uit is)
Total War: Shogun 2 (ook al kan ik die niet draaien)
Portal 2
Duke Nukem Forever
Dungeon Siege III vielleicht
Modern Warfare 3 waarschijnlijk
Gears of War 3.
En dan zijn er nog oudere games die ik ook nog moet
Dit weekend heb ik wel weer tijd voor Gears, of ga je dan keihard DXP hoeren?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij Gears afmaken dan?
Gister nog paar achievements gehaald ervoor.
Je had hem al lang moeten halen! In het begin was het echt episch met alle fokkers, nu weet ik niet meer, ik ga vaak toch maar cod doen omdat dat de meeste aan het doen zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Twijfel nog wel of ik BFBC2 ga halen... Niemand speelt t echt..
Heb wel tijd voor allebei. Double xp doet me niks, prestige 5 haal ik toch niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:22 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Dit weekend heb ik wel weer tijd voor Gears, of ga je dan keihard DXP hoeren?
Njaa.. wou m meer halen voor single player. Of is die bagger?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je had hem al lang moeten halen! In het begin was het echt episch met alle fokkers, nu weet ik niet meer, ik ga vaak toch maar cod doen omdat dat de meeste aan het doen zijn.
Prestige 5 is makkelijk te halen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb wel tijd voor allebei. Double xp doet me niks, prestige 5 haal ik toch niet.
[..]
Njaa.. wou m meer halen voor single player. Of is die bagger?
Nee joh. Niet in een weekend..ben Stef niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Prestige 5 is makkelijk te halen.
En Ja single player heb ik nog niet echt gedaan XD
Van BO ook niet echt.
Welke prestige ben je nu? Als je elke avond ff paar uurtjes speelt ben je zo 2 prestiges verder.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee joh. Niet in een weekend..ben Stef niet.
Uhmmmmmmmmmmmmm waar is L.A Noire.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:10 schreef Fsmxi het volgende:
Mass Effect 3
Battlefield
Portal 2
Duke Nukem Forever
Gears of War 3.
L.A Noir wordt hopelijk een kei! Maar koop deze denk ik voor PS3quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Uhmmmmmmmmmmmmm waar is L.A Noire.
Nu al game van het jaar.
Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
L.A Noir wordt hopelijk een kei! Maar koop deze denk ik voor PS3
Ben nog geen prestige.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Welke prestige ben je nu? Als je elke avond ff paar uurtjes speelt ben je zo 2 prestiges verder.
Omdat ik dacht dat het geen port is, en grafisch de PS3 lekkerder is. En minder lawaai. Ook de cutscenes hoeven niet zwaar terug gedrongen worden.quote:
Tuurlijk is het een port van de x360.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het geen port is, en grafisch de PS3 lekkerder is. En minder lawaai. Ook de cutscenes hoeven niet zwaar terug gedrongen worden.
Maar mijn GOTY wordt http://www.ea.com/battlefield3/videos/faultline-ep1 Hoe ziek dat eruit ziet! (ok is PC maar boeie)
Hij ziet er wel inderdaad gruwelijk uit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het geen port is, en grafisch de PS3 lekkerder is. En minder lawaai. Ook de cutscenes hoeven niet zwaar terug gedrongen worden.
Maar mijn GOTY wordt http://www.ea.com/battlefield3/videos/faultline-ep1 Hoe ziek dat eruit ziet! (ok is PC maar boeie)
Het zou eerst een PS3 exclusive worden dus ik ging er vanuit dat het niet een port wordt. Maar dan nog haal ik hem voor PS3 voor de cutscene's etc.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een port van de x360.
Nee man, wintersport, apres skien, snitzeltjes eten, apres apres skien, allesquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef KneusTeun het volgende:
Deus Ex 3 bedoel jequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:02 schreef Fsmxi het volgende:
Inb4 GOTY 2011 wordt Mass Effect 3, portal 2 of TES V
Maar wil mn Pro perks niet kwijt raken, vooral Marathon Pro.quote:
Dan moet je nooit meer gaan prestigen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar wil mn Pro perks niet kwijt raken, vooral Marathon Pro.
Een beetje zon..quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:07 schreef tliciouz het volgende:
Jongens ga van die pc af en ga naar buiten. Dit weer.
Gaat gij prestigen?quote:
Gaat gij ook profiteren van de double xp weekend? Of carnaval?quote:
Agent zou en zal exclusive zijn ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het zou eerst een PS3 exclusive worden dus ik ging er vanuit dat het niet een port wordt. Maar dan nog haal ik hem voor PS3 voor de cutscene's etc.
Aaiiit.quote:
Er waren er best wel wat die BFbc2 speelde, die zijn nu allemaal aan de BO en andere zijn nog wel bezig met BF.quote:
iets met verkopen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Het was de perfecte afwisseling voor MW2
Wat voor laptop heb je? Jij zit toch op de TU/e? Daar hebben ze toch ook een laptop programma met hp elitebook? Want daar kun je shogun prima op draaien, ik heb die ook en de demo draait tot nu toe echt prima.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:10 schreef Fsmxi het volgende:
Mass Effect 3
Battlefield
Portal 2
Duke Nukem Forever
Gears of War 3.
Heb de probook (4520s), die draait iets minder. Of ik onderschat dit dingquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat voor laptop heb je? Jij zit toch op de TU/e? Daar hebben ze toch ook een laptop programma met hp elitebook? Want daar kun je shogun prima op draaien, ik heb die ook en de demo draait tot nu toe echt prima.
Een demo van 7 gig trouwens, wtf.
Mijn mond viel vooral open van de geluiden. Dat klinkt echt levensecht man.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Probeer het gewoon. Als hij de demo kan draaien kan die straks ook het hele spel draaien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:07 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Heb de probook (4520s), die draait iets minder. Of ik onderschat dit ding
En tevens:
OM NOM NOM
Ik ga nu geen 7 gig op mijn thuisinternet binnenhalenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Probeer het gewoon. Als hij de demo kan draaien kan die straks ook het hele spel draaien.
Lol, betalen per gig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik ga nu geen 7 gig op mijn thuisinternet binnenhalen
Jij hebt battlefield 3 al gespeeld?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:21 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vind al die battlefield games zo houterig, lomp en onafgemaakt. Ik hoop dat ze een keer iets maken dat een beetje gepolijst aanvoelt.
Waarom niet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik ga nu geen 7 gig op mijn thuisinternet binnenhalen
Dat zegt hij toch niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij hebt battlefield 3 al gespeeld?
Het was dan ook een vraag.quote:
Een retorischen vraag.quote:
trololoquote:
Wat voor een vraag het ook was, het was een gigantisch domme vraag. Ik zie niet hoe die vraag relevant zou zijn als reactie op mijn post.quote:
Iedereen denkt het, jij zegt het.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat voor een vraag het ook was, het was een gigantisch domme vraag. Ik zie niet hoe die vraag relevant zou zijn als reactie op mijn post.
En probeer niet weer te verkondigen dat je aan het trollen was. Na een tijdje dom gedrag kijkt iedereen daar wel doorheen en kan je dat niet meer gebruiken als een geloofwaardig excuus voor je domme reacties.
Even mijn stempas thuis op gaan halen en dan gaan we dat inderdaad maar even doenquote:
Ik vind de feeling ook niet prettig. Het speelt inderdaad wat logger dan andere FPS'en. Persoonlijk ligt mij dat niet zo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:21 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vind al die battlefield games zo houterig, lomp en onafgemaakt. Ik hoop dat ze een keer iets maken dat een beetje gepolijst aanvoelt.
De feeling is inderdaad anders, maar ik vind dat de speelstijl daardoor juist leuker wordt. Het ligt er niet meer aan hoe hard je richting de vijand rent maar hoe slim je ze weet te flanken en je hebt daarbij meteen een goed team nodig!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind de feeling ook niet prettig. Het speelt inderdaad wat logger dan andere FPS'en. Persoonlijk ligt mij dat niet zo.
Wat een onzin, je loopt nou gewoon te zeiken om het zeiken. Een retorische vraag is niet bedoeld als vraag, en al helemaal niet als domme. Als het een echte vraag was geweest, was hij wel dom geweest ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat voor een vraag het ook was, het was een gigantisch domme vraag. Ik zie niet hoe die vraag relevant zou zijn als reactie op mijn post.
En probeer niet weer te verkondigen dat je aan het trollen was. Na een tijdje dom gedrag kijkt iedereen daar wel doorheen en kan je dat niet meer gebruiken als een geloofwaardig excuus voor je domme reacties.
Zit wat in, maar als het niet lekker aanvoelt dan zal het ook nooit mijn ding worden. Dat terwijl ik Battlefield 1943 dan wel weer goed vond spelen. Best vreemd eigenlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De feeling is inderdaad anders, maar ik vind dat de speelstijl daardoor juist leuker wordt. Het ligt er niet meer aan hoe hard je richting de vijand rent maar hoe slim je ze weet te flanken en je hebt daarbij meteen een goed team nodig!
Daar gaat het vaak mis helaas en daarom hou ik niet van battlefield.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De feeling is inderdaad anders, maar ik vind dat de speelstijl daardoor juist leuker wordt. Het ligt er niet meer aan hoe hard je richting de vijand rent maar hoe slim je ze weet te flanken en je hebt daarbij meteen een goed team nodig!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat een onzin, je loopt nou gewoon te zeiken om het zeiken. Een retorische vraag is niet bedoeld als vraag, en al helemaal niet als domme. Als het een echte vraag was geweest, was hij wel dom geweest ja.
Maargoed, ik weet dat jij zo ongeveer alleen maar kan zeiken dus blijf dat vooral doen zou ik zeggen.
Whatever gast.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]je faalt steeds harder.
Oh wacht, het is natuurlijk als een troll bedoeld
Jij hebt ook overal ergens iets op.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:21 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben het met Stoma eens over de BF spelen. Ze spelen minder vloeiend en soepel, ik heb het idee dat ik een spel aan het spelen terwijl ik bij MW2 dat idee een stuk minder heb. BO vindt ik kut dus daar ga ik niet op inquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jij hebt ook overal ergens iets op.
Niet eens waard.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:39 schreef Parvus het volgende:
Ik zette net die Crysis download aan. 15 minuten verder en net 2 %. Wtf dan maar niet ga er geen 6 uur op wachten :/
Hoe groot is ie?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:39 schreef Parvus het volgende:
Ik zette net die Crysis download aan. 15 minuten verder en net 2 %. Wtf dan maar niet ga er geen 6 uur op wachten :/
quote:
Eens.quote:
Ik heb het afgelopen nacht gedaan en ik ben nu teringmoe. Vrij logisch maar toch.quote:
Ik doe het iedere oneven dag zo'n beetjequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen nacht gedaan en ik ben nu teringmoe. Vrij logisch maar toch.
Het heeft in ieder geval wel gewerkt als in mijn ritme te verleggen van 5 uur 's-nachts tukken naar 12 uu 's-nachts tukken.
Het werkt. Voor een paar dagen. En het is niet per se zo dat ik de hele nacht wakker lig, maar gewoon regelmatig langere tijd wakker. En soms heb je gewoon dagen waarop je moe bent en besluit naar bed te gaan. Vervolgens lig je, en denk je "kanker, ga slapen lichaam!". Maar neenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen nacht gedaan en ik ben nu teringmoe. Vrij logisch maar toch.
Het heeft in ieder geval wel gewerkt als in mijn ritme te verleggen van 5 uur 's-nachts tukken naar 12 uu 's-nachts tukken.
Nee dan zal het niet meer werken nee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik doe het iedere oneven dag zo'n beetje
Dat herken ik op zich wel, maar dat is meestal maximaal een half uurtje bij mij dus niet echt een probleem.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:05 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Het werkt. Voor een paar dagen. En het is niet per se zo dat ik de hele nacht wakker lig, maar gewoon regelmatig langere tijd wakker. En soms heb je gewoon dagen waarop je moe bent en besluit naar bed te gaan. Vervolgens lig je, en denk je "kanker, ga slapen lichaam!". Maar neen
Heb je een "legale" versie?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:17 schreef Fsmxi het volgende:
Zucht. Uit verveling maar Minecraft weer opgestart
Ik heb een versie, maar multiplayer boeit mij niet zo. Ik ben niet eens zo'n bouwer. ik ben meer... Een graverquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is Black Ops toch een bazen spel als je met een goede party bent
Is met iedere COD wel zo. Mijn grootste probleem is dat ik het haat om te verliezen als ik alleen speel dus dan ga ik als een malle vlaggen cappen en dergelijke wat resulteert in vaak dood gaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:14 schreef KoningStoma het volgende:
Zeker. Teammates zijn echt de grootste ergernis als ik niet met jullie speel
Minecraft!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:28 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik heb een versie, maar multiplayer boeit mij niet zo. Ik ben niet eens zo'n bouwer. ik ben meer... Een graver
[ afbeelding ]
Onderhand is die kuil ik schat 3 keer zo diep.
Ja, en ik vind er niks aan. Geef mij maar the sims. Beetje deurtjes weghalen en mensen uithongeren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:52 schreef KoningStoma het volgende:
Wat ga je haten? Heb je het wel gespeeld?
jij hebt issuesquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, en ik vind er niks van. Geef mij maar the sims. Beetje deurtjes weghalen en mensen uithongeren.![]()
Ook de multiplayer? Dat is wel vet. Dorpjes en geheime bunkers bouwen etc. SP vind ik niets aan. Gvd ik heb zin in kip maar ik ga niet de 4 dagen oude kip van de chinees etenquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, en ik vind er niks van. Geef mij maar the sims. Beetje deurtjes weghalen en mensen uithongeren.![]()
Ik wist niet eens dat er een multiplayer van was.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ook de multiplayer? Dat is wel vet. Dorpjes en geheime bunkers bouwen etc. SP vind ik niets aan. Gvd ik heb zin in kip maar ik ga niet de 4 dagen oude kip van de chinees eten
quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is Black Ops toch een kankerspel of je nou met een goede party bent of niet
Hell yeah.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:19 schreef Parvus het volgende:
En een pot augurken. Bitches love augurken.
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:20 schreef KoningStoma het volgende:
JA! Met een beetje mosterd een kaas op een boterham
Je bent vrouw, indien je een laag uitgesneden pakje aantrekt voor carnaval, hoef je toch ook helemaal geen geld te hebben voor drank? En geld voor eten kun je van je vriend aftroggelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:16 schreef tliciouz het volgende:
Oke, ik schiet in de stress. Blijkbaar is mijn urenlijst niet aangekomen waardoor ik nu geen loon heb, en ik morgen en de rest van het weekend geen geld heb voor carnaval.
nuy het toch over geld gaat ross heb je ff 2000 euro voor me. Wil er best een laag uitgesneden pakje voor aantrekkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent vrouw, indien je een laag uitgesneden pakje aantrekt voor carnaval, hoef je toch ook helemaal geen geld te hebben voor drank? En geld voor eten kun je van je vriend aftroggelen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nuy het toch over geld gaat ross heb je ff 2000 euro voor me. Wil er best een laag uitgesneden pakje voor aantrekken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nuy het toch over geld gaat ross heb je ff 2000 euro voor me. Wil er best een laag uitgesneden pakje voor aantrekken
Dit is helaas wel de waarheid.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent vrouw, indien je een laag uitgesneden pakje aantrekt voor carnaval, hoef je toch ook helemaal geen geld te hebben voor drank? En geld voor eten kun je van je vriend aftroggelen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:19 schreef Parvus het volgende:
En een pot augurken. Bitches love augurken.
Nee. Vanavond gewoon om 10/11 uur gaan tukken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Fsmxi het volgende:
Blegh, 2 uurtjes geslaapt nu. Dilemma. Verder proberen te slapen of niet...
Dat is 2 meer dan ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Fsmxi het volgende:
Blegh, 2 uurtjes geslaapt nu. Dilemma. Verder proberen te slapen of niet...
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, en ik vind er niks aan. Geef mij maar the sims. Beetje deurtjes weghalen en mensen uithongeren.![]()
Wat ist, mien jong?quote:
Niet afgelopen zaterdag maar de zaterdag daarvoor ben ik in de stad tegen iemand aangelopen, waarna mijn knie een rare beweging maakte en een beetje de verkeerde kant opklapte. Zondag was mijn knie zo dik als mijn bovenbeen en kon ik hem niet meer bewegen.quote:
Ze kunnen sowieso wat doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:50 schreef KoningStoma het volgende:
En wat als zie niets kunnen doen dan
Heel erg gelijk met wat ik dus had. Wordt gewoon dat stukje verwijdert en meteen wat ruimte gemaakt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet afgelopen zaterdag maar de zaterdag daarvoor ben ik in de stad tegen iemand aangelopen, waarna mijn knie een rare beweging maakte en een beetje de verkeerde kant opklapte. Zondag was mijn knie zo dik als mijn bovenbeen en kon ik hem niet meer bewegen.
Vorige week dinsdag naar de dokter geweest, die dacht dat het aan mijn maniscus/kniebanden lag, vorige week donderdag MRI scan gehad in het ziekenhuis. Bleek dat er een stuk kraakbeen van 2 bij 2 cm los was geschoten, en nu rondzweeft in mijn knie.
Eind deze maand heb ik een kijkoperatie om te kijken of ze het kraakbeen kunnen vinden/verwijderen, en daarna misschien nog een operatie om te zien of ze het kraakbeen terug kunnen zetten met schroeven.
Veel pijn, erg ongemakkelijk, en dat terwijl ik vorige week een week vakantie had
Ja ik had altijd al zwakke knieën, ook bij de fysio enzo gelopen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heel erg gelijk met wat ik dus had. Wordt gewoon dat stukje verwijdert en meteen wat ruimte gemaakt.
Je blijft er sowieso last van houden, als ik gesport heb heb ik 2 dagen een kapotte knie
Ik ben van 4 meter op een stalen ondergrond gestuiterd met mijn knieën. Heb toen 30 minuten geen gevoel meer in mijn benen gehad en daarna kon ik weer lopen. Dacht toen dat alles wel oke was, maar om de maand zat mijn knie vast en kreeg niemand hem met een mogelijkheid los. Na 4 jaar toen toch maar is naar het ziekenhuis (ik had toen mijn knie 2 weken vast zitten met helse pijnen) en toen bleek er een behoorlijk stuk van mijn knieschijf te missen en rond en in mijn gewricht te zwerven. Deze had al behoorlijk wat schade aangericht.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik had altijd al zwakke knieën, ook bij de fysio enzo gelopen.
Maar ik hoop dat ze het terug kunnen zetten man, anders komt er littekenweefsel te zitten. Dat doet in principe hetzelfde als kraakbeen, maar slijt na een paar jaar weg. En dan loop ik dus op mijn 30e al rond met fucking reuma ofzo
Hoe is dat bij jou gekomen dan?
4 jaar ermee rondlopen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben van 4 meter op een stalen ondergrond gestuiterd met mijn knieën. Heb toen 30 minuten geen gevoel meer in mijn benen gehad en daarna kon ik weer lopen. Dacht toen dat alles wel oke was, maar om de maand zat mijn knie vast en kreeg niemand hem met een mogelijkheid los. Na 4 jaar toen toch maar is naar het ziekenhuis (ik had toen mijn knie 2 weken vast zitten met helse pijnen) en toen bleek er een behoorlijk stuk van mijn knieschijf te missen en rond en in mijn gewricht te zwerven. Deze had al behoorlijk wat schade aangericht.
Nu hebben ze er heel veel uitgetrokken. Ik mag wel gewoon weer alles doen maar als ik op wintersport ga kan ik een week daarna niet lopen van de pijn....
Ook met paintball wel lastig want als ik een dag heb gespeeld kan ik 2 dagen amper lopen.
Dat jij zelf arts bent wil niet zeggen dat ik ook inderdaad röntgen apparatuur thuis heb staan en diagnoses stel. Ik heb bij 2 fysio's gelopen ondertussen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
4 jaar ermee rondlopen.Sorry dat ik het zeg, maar dan vraag je er ook een beetje om.
Jammer dat ie dan zegt dat ie het uit het woordenboek heeft..quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat een baas bij lingo gewoon cumshot als woord invoeren!
Dan heb ik niks gezegd. Maar dat kon je niet uit je verhaal opmaken. Ik dacht dat je er gewoon 4 jaar zo mee hebt rondgelopen zonder naar iemand te zijn geweest daarvoor ofzo.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat jij zelf arts bent wil niet zeggen dat ik ook inderdaad röntgen apparatuur thuis heb staan en diagnoses stel. Ik heb bij 2 fysio's gelopen ondertussen.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat een baas bij lingo gewoon cumshot als woord invoeren!
Ja hij wist ook niet hoe die het moest uitsprekenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jammer dat ie dan zegt dat ie het uit het woordenboek heeft..
Zeg dan "sorry lucille je brengt me op ideen"
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ochtend_fapvoer.html
Weet iemand hoe de muziek heet die hierin staat?
Weet je het of niet?quote:
Nee, heb het filmpje niet eens gekeken want ik zit op mijn werkquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, heb het filmpje niet eens gekeken want ik zit op mijn werk
Was wel erger! Vloog van alles door me kamer.quote:
Ik weet niet wat ik erger vind, de meisjes die het accepteren of de jongens die het aanbieden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dit is helaas wel de waarheid.
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat erger is, dat ik dit geloof, of dat je daarvoor niet je mic hebt aangelaten:')quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Was wel erger! Vloog van alles door me kamer.
Inmiddels level 20 en de Galil binnengehaald.
Het ligt er een beetje aan uit welke overwegingen de jongens het doen. Als ze gewoon kutnoobs zijn die erin trappen dan vind ik het erger dan de meisjes maar als ze het bewust doen omdat ze denken dat ze daarmee kunnen scoren dan vind ik dan is het gewoon echt triest. Maargoed, waar ligt de scheiding daartussen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind, de meisjes die het accepteren of de jongens die het aanbieden.
Ik neem altijd de drankjes aan, drink hem op en loop weg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan uit welke overwegingen de jongens het doen. Als ze gewoon kutnoobs zijn die erin trappen dan vind ik het erger dan de meisjes maar als ze het bewust doen omdat ze denken dat ze daarmee kunnen scoren dan vind ik dan is het gewoon echt triest. Maargoed, waar ligt de scheiding daartussen.
En de vrouwen in mantelpakjes.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bedankt voor je melding. We zullen het doorgeven aan de mannen met stropdassen.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind, de meisjes die het accepteren of de jongens die het aanbieden.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik neem altijd de drankjes aan, drink hem op en loop weg.
And this guy peed on it.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef Rossdale het volgende:
Michhas is fucking irritant!
[ afbeelding ]
Ik lach die mensen altijd zo hard uit 9 van de 10 keer falen ze zo kanker hard dat je ze makkelijk kan killenquote:
brilliant zal je zeker bedoelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef Rossdale het volgende:
Michhas is fucking irritant!
[ afbeelding ]
quote:
haha niiicequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alleen moet ie even gepitcht worden naar zelfde snelheid van Avicii.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Was jij niet vrij vandaag en kon je uitslapen?
Heb jij al wat kunnen vinden om aan te trekken dit weekend?quote:
Morgen ga ik naar de optocht in Malden en dan weet ik nog niet echt wat ik aandoe. 's Avonds naar de Matrixx ga ik als kapitein jw. En zondag leen ik wat van een vriend van me... Roze Fred Flinstone jas, gekke zonnebril en zo'n vissershoedje met haar waardoor het lijkt alsof ik zo'n vieze blonde mat heb. ja tochhhhhquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb jij al wat kunnen vinden om aan te trekken dit weekend?
Heb jij al wat kunnen vinden om aan te trekken vannacht?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:55 schreef Parvus het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar de optocht in Malden en dan weet ik nog niet echt wat ik aandoe. 's Avonds naar de Matrixx ga ik als kapitein jw. En zondag leen ik wat van een vriend van me... Roze Fred Flinstone jas, gekke zonnebril en zo'n vissershoedje met haar waardoor het lijkt alsof ik zo'n vieze blonde mat heb. ja tochhhhh
Kapitein.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:55 schreef Parvus het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar de optocht in Malden en dan weet ik nog niet echt wat ik aandoe. 's Avonds naar de Matrixx ga ik als kapitein jw. En zondag leen ik wat van een vriend van me... Roze Fred Flinstone jas, gekke zonnebril en zo'n vissershoedje met haar waardoor het lijkt alsof ik zo'n vieze blonde mat heb. ja tochhhhh
Ik slaap altijd naakt maar wel met witte sokken aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb jij al wat kunnen vinden om aan te trekken vannacht?
Nomo
Jij ging alleen naar Druten toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kapitein.
Ik ga vandaag nog even voor een ander pakje kijken, mocht die ander vies worden of kapot gaan dat ik nog wat extra's heb.
Wel een extreem kort plooirokje kopen he. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kapitein.
Ik ga vandaag nog even voor een ander pakje kijken, mocht die ander vies worden of kapot gaan dat ik nog wat extra's heb.
Viel spass, ohoh tirol praktijken!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef Rossdale het volgende:
Zo even spullen pakken en dan richting Oostenrijk. Adios!
Danke Sehr! Gruss Gott!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Viel spass, ohoh tirol praktijken!
Veel plezier manquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef Rossdale het volgende:
Zo even spullen pakken en dan richting Oostenrijk. Adios!
sehr wussquote:
Het is niet te hopen voor hem. Wat een aidsprogramma. Ik heb het gister even gekeken, dat was ook meteen de laatste keer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Viel spass, ohoh tirol praktijken!
Vanavond wel, morgen middag puiflijk, in de avond weten we nog niet en zondag en maandag is ook nog een vraag.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:13 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik slaap altijd naakt maar wel met witte sokken aan
[..]
Jij ging alleen naar Druten toch?
Nou heb toch me heidi pakje aan nu. 2 vlechten in met strikjes er aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wel een extreem kort plooirokje kopen he. Zoals het hoort.![]()
Vanavond helemaal los in Oeteldonk.
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou heb toch me heidi pakje aan nu. 2 vlechten in met strikjes er aan.
Ik ga hier zo'n spijt van krijgen dat ik deze geplaatst heb. De foto is een beetje breezer maar kan hier bij mijn ouders geen betere maken van het geheel. En de vlechtjes doe ik zo even opnieuw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga hier zo'n spijt van krijgen dat ik deze geplaatst heb. De foto is een beetje breezer maar kan hier bij mijn ouders geen betere maken van het geheel. En de vlechtjes doe ik zo even opnieuw.Niks mis mee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat staat vastquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:44 schreef KoningStoma het volgende:
Kutkabouter wordt straks nog opgenomen met uitdrogingsverschijnselen.
Tru dat bro.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:44 schreef KoningStoma het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik ga hier zo'n spijt van krijgen dat ik deze geplaatst heb. De foto is een beetje breezer maar kan hier bij mijn ouders geen betere maken van het geheel. En de vlechtjes doe ik zo even opnieuw.Goedgekeurd hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Zo beter?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:49 schreef kutkabouter het volgende:
Ik zal straks als ik thuis ben mijne ook eens uploaden. Kunnen jullie lachen (of en huilen).
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:49 schreef kutkabouter het volgende:
Ik zal straks als ik thuis ben mijne ook eens uploaden. Kunnen jullie lachen (of huilen).
Jij studeert in Amsterdam? Vanwaar de keuze voor Utrecht om te wonen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:03 schreef dreamzk het volgende:
Carnaval gangers veel plezier, ik moet dit jaar noodgedwongen overslaan door mn tentamens. Kut UvA, totaal geen rekening houdend met het feestgedrag van de studenten
Omdat ik de eerste 3 jaar in Utrecht heb gestudeerdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij studeert in Amsterdam? Vanwaar de keuze voor Utrecht om te wonen?
[..]
Ik ga hier zo'n spijt van krijgen dat ik deze geplaatst heb. De foto is een beetje breezer maar kan hier bij mijn ouders geen betere maken van het geheel. En de vlechtjes doe ik zo even opnieuw.Nu valt ineens het topic stil.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was niet me bedoeling
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Morgen. Ik ben vandaag niet meer gegaan. Bleek dat ik iets te weinig geld heb om meer dan 3 dagen te gaan en daarna nog tot de 24ste in delft te overleven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:30 schreef KoningStoma het volgende:
Iedereen wacht met spanning op kabouterst foto's
Ik heb alvast geen tieten, om te beginnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:35 schreef KneusTeun het volgende:
Ik denk dat kabouter toch minder is in zo'n pakje.
Helpt bij wat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:06 schreef tliciouz het volgende:
dat pakje helpt gewoon echt! Moet dat doordeweeks ook maar eens dragen. Nu maar even slaapje doen!
Was het maar zo'n feest, moet naar de bieb om te studeren en als ik te laat kom is er geen plek meerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan moet je ook gewoon lekker uitslapen.
Hahahaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:32 schreef KoningStoma het volgende:
Anders neem je een kleedje mee
Of zo'n opblaasbare stoel van de ABN Amro
Haha prefereer ik toch liever mn bed, woon toch op rol afstand van de biebquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:32 schreef KoningStoma het volgende:
Anders neem je een kleedje mee
Of zo'n opblaasbare stoel van de ABN Amro
known bij Austrian women since 1230.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:06 schreef tliciouz het volgende:
dat pakje helpt gewoon echt! Moet dat doordeweeks ook maar eens dragen. Nu maar even slaapje doen!
Jij hebt geen jeugd gehadquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:00 schreef KoningStoma het volgende:
Maar FS, met je willekeurige feitelijkheden, wat is TM28?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:25 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb net een gears 3 beta code gekregen van iemandGratis en voor niets
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:06 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:03 schreef tliciouz het volgende:
Ah hier was ik dus ook nog geweest vannacht.Vroeg opstaan valt vies tegen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
known bij Austrian women since 1230.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wakker worden onder de douche met je sokken aan!
Ik zit nu semi-naakt achter de computer. Ik zal me zo even aankleden en een foto maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:58 schreef tliciouz het volgende:
Ho, ho. Daar ging het niet over. Het ging over je typfouten en dat je een beetje tof liep te doen. Ik heb geen typfout gemaakt.
Overigens, een duidelijke foto van mijn heidi ouftit. Weten jullie ook meteen hoe ik eruit zie!Even quoten voordat je hem weghaalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja daar ging het over, maar dat kwam omdat ik dan dronken was. En voor de mensen die dan nog goed kunnen typen. Helemaal top, maar niet iedereen kan dat blijkbaar.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:58 schreef tliciouz het volgende:
Ho, ho. Daar ging het niet over. Het ging over je typfouten en dat je een beetje tof liep te doen. Ik heb geen typfout gemaakt.
Overigens, een duidelijke foto van mijn heidi ouftit. Weten jullie ook meteen hoe ik eruit zie!Dat wist ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Magoe, prepare for more pm-spam from kutkabouter!
Welkom.quote:
Moet eigenlijk wel, maar ik ben fucking bankroetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Welkom.En nu gauw carnavallen.
Dan dubbel XP BLACK OPS BITCH!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Moet eigenlijk wel, maar ik ben fucking bankroet
Heel erg chill, eigenlijk 12 dagen uitgeweestquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:06 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
I Jelly. Was 't chill dan?
Maar wat sold zegt, dubbel xp op 24/7 nuketown![]()
Ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heel erg chill, eigenlijk 12 dagen uitgeweestMaar ja, nu dus praktisch geen geld meer voor carnaval, maar dat regelen we wel weer ergens
24/7 Nuketown op de Xbox? Met dubbel XP? Bommen gooien dus?
Ga je met ons mee.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:23 schreef dreamzk het volgende:
Godver, fuck studie ik wil ook carnaval vieren, maar bijna niemand gaat. En de enige die gaat reageert niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |